Дейност 1 - Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост: Дейност 1 - Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост ще се изпълни чрез работа на психолог с лицата, за периода от идентифицирането им, до започване на обучаването им и преди осигуряване на субсидираната заетост.
Целта на дейността е свързана с предоставянето на 12-те лица от целевата група на проекта предоставяне на психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост, за да се подпомогнат лицата в по-нататъшната им реализация, както в проекта, така и след приключване на проекта, при тяхната бъдеща реализация.
Психологическо подпомагане ще включва:
- техники за справяне със стреса и повишаване самооценката
- придобиване на умения за успешно справяне на работното място и/или адаптиране към работните условия.
Тази дейност ще се извърши от дипломиран психолог.
Мотивирането ще е свързано със стимулиране и насочване на лицата към придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда, вкл. към придобиване/повишаване на професионална квалификация и/или заетост.
Мотивирането ще бъде проведено така, че лицата от целевата група да придобият знания и умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания, за търсене и избор на подходяща заетост и/или адаптиране към условията на вече заето работно място.
Дейност 1 е разделена на следните под-дейности:
Дейност 1.1 – Идентифициране на лицата от уязвимите групи
Брет Консулт ЕООД планира да включи в тази част на проекта 12 лица от уязвимите групи, които да идентифицира в първия проектен месец.
На тези лица първо ще бъде осигурено посредством проекта психологическо подпомагане от дипломиран психолог и мотивиране.
Дейност 1.2. – Осигуряване на психическо подпомагане на идентифицираните лица
Психологическо подпомагане ще включва:
- предоставяне на лицата от уязвимите групи (12 човека) на техники за справяне със стреса и повишаване самооценката. Ще бъде изработен психологически профил за всяко едно лице, след което ще бъде изработен доклад от психолога и предложени конкретни техники за всяко едно лице.
- придобиване на умения за успешно справяне на работното място и/или адаптиране към работните условия на идентифицираните лица от уязвимите групи – 12 човека. Ще бъде осигурено чрез провеждане на специализирани обучения чрез интерактивни форми на обучение, които ще засягат теми като умение за общуване, ефективна комуникация, умения за работа в екип и др.
Тази под-дейност ще се извърши от дипломиран психолог.
Дейност 1.3. – Осигуряване на мотивиране за включване в заетост на лицата от уязвимите групи
Мотивирането ще е свързано със стимулиране и насочване на лицата към придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда, вкл. към придобиване/повишаване на професионална квалификация и/или заетост.
Мотивирането ще бъде проведено така, че лицата от целевата група да придобият знания и умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания, за търсене и избор на подходяща заетост и/или адаптиране към условията на вече заето работно място.
Дейност 1 е насочена към постигане на общите цели на проекта, както и към постигане на специфична цел за осигуряване на подкрепа за социалното включване на уязвими групи
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 2 - Предоставяне на обучения за придобиване на професионална квалификация на лицата, за които е осигурена заетост в Брет Консулт ЕООД, пряко свързани със съответните работни места и в съответствие с изискванията на ЗПОО: Дейност 2 - Предоставяне на обучения за придобиване на професионална квалификация на лицата, за които е осигурена заетост в Брет Консулт ЕООД, пряко свързани със съответните работни места и в съответствие с изискванията на ЗПОО, ще бъде изпълнена чрез предоставяне на обучение за професионална квалификация на 12 лица от лицензиран ЦПО.
Целта на дейността е да се осигури обучение, необходимо за изпълнението на служебните задължения на лицата, които ще бъдат назначени.
Задачите към лицата, които ще бъдат назначени на трудови договори в Брет Консулт ЕООД, са свързани с разработка на учебни програми и материали, включително и на дигитални такива. За тях е задължително да имат компютърна грамотност.
Обученията, които ще се проведат на представителите на целевата група са тясно свързани с поставените установените нужди на работодателя, а именно, експертите да притежават знания и умения, свързани с компютърната грамотност и най-вече текстообработката, като получат професионална квалификация, преди субсидираната затост – по професия Оператор на компютър със специалност и код - 3450501- Текстообработване.
Обученията за придобиване на професионална квалификация, съобразно ЗПОО, ще бъдат извършени от регистриран Център за професионално обучение, който ще бъде избран от Брет Консулт ЕООД чрез избор на изпълнител за доставка на услуга, съгласно нормативната уредба, залегнала в ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 на Министерския съвет от 2016 г.
Изпълнението на Дейност 2 включва провеждане на обучение по професионална квалификация за 12-те лица, които са идентифицирани при изпълнението на Дейност 1 и на които ще бъде предоставена субсидирана заетост.
Обучението, което ще се проведе, ще бъде със следните характеристики:
1. Наименование и код на професията, и код на специалността - Професия „Оператор на компютър“, код 482030, специалност Текстообработване, код 4820301, първа степен на професионална квалификация
2. Хорариум на обучението – 300 часа
3. Брой на обучаваните лица – 12 броя
4. Документ доказващ завършеното обучение - Свидетелство за професионална квалификация
Обучаващата организация ще бъде лицензиран ЦПО и ще бъде избрана съгласно нормативната уредба, залегнала в ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 на Министерския съвет от 2016 г.
Дейност 2 е насочена към постигане на общите цели на проекта, както и към постигане на специфична цел 5. Осигуряване на лицата на допълнителна квалификация – Професионално обучение.
Дейност 2 съдържа следните етапи на изпълнение:
Дейност 2.1. – Избор на изпълнител на обучаваща организация
Дейност 2.2. - Утвърждаване на учебната програма за провеждане на професионалните обучения
Дейност 2.3. – Провеждане на обученията по професионална квалификация на 12-те лица от целевата група
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 3 - Осигуряване на наставници от работодателя за новонаетите лица: Дейност 3 - Осигуряване на наставници от работодателя за новонаети лица ще се изпълни чрез назначаване на 2 лица като наставници за 12-те лица от целевата група, на които ще бъде осигурена субсидирана заетост.
Наставниците ще подпомагат новоназначените хора за период до 6 месеца. Наставникът ще отчете минимум 40 часа месечно като наставник, за да получи съответно възнаграждение за това.
Наставникът ще бъде лице от същото предприятие (в това число и новонаето такова). Наставникът ще е лице, което е назначено на същата длъжност (41102005 Технически сътрудник) и може да докаже минимум 3 месеца съответен професионален опит в същите или сходни дейности, по които се предвижда да бъде наставник.
Отношенията между работодателя и наставника ще се уреждат с нов трудов договор/заповед или допълнително споразумение към съществуващ такъв, в което се определят разпределението на работното време и всички други условия за изпълнение на наставничеството.
Целта на дейността е да се осигурят наставници, които да подпомогнат трудовата реализация на назначените лица от целевата група в Брет Консулт ЕООД.
Всеки наставник ще се грижи за 6 човека от новоназначените лица от целевата група, като ще изпълнява следните задължения:
- идентифицират потребностите на новоназначените
- оказват сътрудничество при адаптация на новоназначените служители
- използват ефективни стратегии за менторска работа
- използват личният си опит за нуждите на наставничеството
- оценяват професионалното развитие на новоназначените
- прилагат съвременни технологии за нуждите на менторството, което реализират
- консултират новоназначените в процеса на изпълнение на служебните им задачи
Дейност 3 е насочена към постигане на общата цел на проекта - да осигури подкрепа за социалното включване на уязвими групи чрез създаване на подходящи условия за тяхната професионална интеграция в сферата на социалната икономика, чрез получаване на професионално образование и специфично обучение и осигуряване на заетост.
Дейност 3 съдържа следните етапи на изпълнение:
Дейност 3.1 Назначаване на трудов договор за срок от 6 месеца на 2 лица, като наставници за новонаетите лица по проекта
Дейност 3.2 Определяне на график на работата на наставниците
Дйност 3.3 Работа на наставниците с новоназначените лица за срок от 6 месеца
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 4 - Осигуряване на заетост за период от 12 месеца на обучените лица от целевата група : Дейност 4 - Осигуряване на заетост за период от 12 месеца на обучените лица от целевата група ще бъде изпълнена чрез назначаване на трудов договор на 12 броя лица от целевата група.
След успешното реализиране на дейностите по провеждане на обученията на представителите на целевата група, за същите ще бъде осигурена възможност за заетост в реална работна среда в организацията работодател – социално предприятие, кандидат по проекта.
Дейност 4 е насочена към постигане на целите на проекта – обща цел - Да се улесни достъпа до заетост на представители на целевите групи и специфичните цели - 1. Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване; 3. Увеличаване броя на заетите в социалните предприятия, след получена подкрепа и 4. Осигуряване на заетост на безработни и неактивни лица от следните целеви групи - Безработни лица на възраст над 54 г. – 2 брой; - Безработни младежи до 29 г. вкл. – 10 броя.
Цел на дейността е да бъдат назначени 12 броя лица от целевата група, предварително преминали професионални обучения и обучения по ключови компетентности.
Назначаването на лицата е свързано с необходимостта от разширяване на дейността на социалното предприятие, като учебен център и свързаната с това необходимост от създаване на учебна база в предприятието – необходимост от налични учебни програми и учебни материали, свързани с учебната дейност.
Новоназначените лица ще работят надомно, като ще се събират за работа със своите наставници в наличният офис на Брет Консулт ЕООД, находящ се на адрес гр.Пловдив, ул.Велико Търново 6, ет.1.
За реализиране на дейността ще бъдат необходими средства в размер на 86 924,00 лв.
Лицата от целевата група ще бъдат назначени на 8 часови трудови договори в Брет Консулт ЕООД.
Длъжност за назначаване ще бъде – Технически сътрудник, назначен по проект „Разширяване на дейността на съществуващо социално предприятие Брет Консулт ЕООД“
Брой – 12 лица
Код по НКПД – 41102005 Технически сътрудник
Опит – неприложимо
Разходите за заплати и осигуровки на лицата, които ще бъдат назначени в Брет Консулт ЕООД, са заложени в бюджетен ред 1./1.1 Разходи за трудови възнаграждения по реда на КТ и възнаграждения по реда на ЗДСл на всяко лице, включено в заетост при работодател - в размер на 100 % от сумата на минималния осигурителен доход за съответната длъжност (по професии в съответствие с НКПД 2011 г.) и всички дължими вноски за сметка на работодателя върху договореното възнаграждение, съгласно националното законодателство, за период до 12 месеца.
Етапи на изпълнение на дейността:
Дейност 4.1. Сключване на 8 часови трудови договори и оформяне на всички съпровождащи документи
Дейност 4.2. Подаване на необходимата документация в НАП
Дейност 4.3. Дванадесет лица от целевата група са служители на Брет Консулт ЕООД в продължение на 12 месеца субсидирана заетост
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 5 - Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги : В рамките на Дейност 5 - Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги, ще бъде предоставена външна услуга по проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги (провеждане на професионални обучения, обучения по ключови компетентности и други специфични обучения) – чрез изработване на пазарен анализ и проучвания и маркетингов план за пазарна реализация на услугите, предоставяни от Брет Консулт ЕООД.
Дейността ще се извърши чрез избор на изпълнител за доставка на услуга, съгласно нормативната уредба, залегнала в ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 на Министерския съвет от 2016 г.
Инвестицията допринася за изпълнението на дейностите и проекта чрез създаване на възможност за изработване и използване на задължителните за една успешна пазарна реализация на професионално изработени – пазарен анализ и маркетингова стратегия.
Пазарният анализ ще помогне за пазарната реализация като очертае параметрите и обема на пазара, възможностите за разширение. Определянето на пазарния потенциал е стратегически ход за определяне на възможностите, които предлага пазара за нашите услуги. Определянето на пазарния потенциал дава възможност и за достигане в бъдеще до сегмент с най-голям потенциал, което е важна предпоставка за осигуряване на постоянно и настъпателно развитие на организацията.
Маркетинговата стратегия ще определи целевите пазари, ще очертае проблемите и възможностите, ще направи преглед на конкуренцията и въз основа на това ще изработи маркетинговите стратегиите и плана за действие, като главната полза от него е успешна пазарна реализация, присъствие на фирмата и изграждане на положителна репутация.
Необходими етапи за изпълнение на дейността:
Дейност 5.1 Избор на изпълнител на извършване на услугата
Дейност 5.2 Сключване на договор с избраният изпълнител
Дейност 5.3 Извършване на услугата
За изпълнение на дейността са предвидени следните разходи:
За реализиране на дейността ще бъдат необходими средства в размер на 6000 лв. Това ще бъдат разходите за проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги, чрез изработване на пазарен анализ и проучвания и изработване на маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт.
|
0.00
|
0.00
|
Дейност 6 - Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество: Дейност 6 - Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество ще бъде изпълнена чрез предоставяне на съответната услуга от избран за целта изпълнител.
В рамките на дейността ще се реализират мерки, свързани с популяризиране на социалното предприемачество и социалната икономика, както и с популяризиране на социалния ефект от дейността на кандидата и предоставяните услуги.
За целите на изпълнението, Брет Консулт ЕООД ще използва комуникационния канал – интернет, като разработи специален информационен сайт, който ще съдържа необходимата информация, относно:
- информация за конкретния проект
- популяризиране на социалното предприемачество
- популяризиране на социалната икономика
- популяризиране на социалният ефект от дейността на Брет Консулт ЕООД
- предоставяните услуги от Брет Консулт ЕООД
Ще бъде изработен маректингов план за популяризиране на сайта за социален маркетинг и ще стартира неговото изпълнение. Маркетинговият план ще съдържа он-лайн маркетинг инструменти, маркетинг чрез социалните мрежи и др.
Социалният маркетинг, който ще бъде постигнат, чрез изработката на специалният за целта сайт, ще бъде разработен като външна услуга, възложена на външен изпълнител.
Ще се извърши чрез избор на изпълнител за доставка на услуга, съгласно нормативната уредба, залегнала в ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 на Министерския съвет от 2016 г.
Необходими етапи за изпълнение на дейността:
Дейност 6.1 Избор на изпълнител на извършване на услугата
Дейност 6.2 Сключване на договор с избраният изпълнител
Дейност 6.3 Извършване на услугата
|
0.00
|
0.00
|