Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към осигуряване на подходяща и рентабилна, с високо ниво на енергийна ефективност професионална образователна инфраструктура в Община Вълчи дол, посредством извършване на реконструкция на сградата, осигуряване на достъпна среда, ремонт и подмяна на топлинни инсталации – на пелети, топлоизолация, подмяна на дограми, въвеждане на енергоспестяващо осветление в ПГ ЗГС - с. Стефан Караджа. Реализацията на този интегриран проект ще осигури подходяща и рентабилна образователна инфраструктура, съвместима с бъдещите изисквания и нужди на населението. Ще спомогне за балансирано териториално развитие на един по-малък градски агломерационен ареал, какъвто е Вълчи дол и ще ускори собственото му икономическо, социално, териториално и екологично развитие.
В този смисъл проектът е в пълен унисон с целите на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 и настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.  
Планираните мерки способстват за реализирането и на конкретните цели на настоящата схема за безвъзмездна финансова помощ:
 Да се повиши енергийната ефективност на професионалната образователна инфраструктура;
 Да се осигури достъпна среда в професионалната образователна инфраструктура;
 Да се повиши професионалната квалификация и професионалните умения на учащите, свързани с нуждите на пазара на труда.
С реализацията на проекта ще се подобри жизнената и работната среда и качеството на професионалния образователен процес, ще се стимулира социалната интеграция на етническите малцинства, а това ще осигури по-широк достъп до професионалните образователни услуги и по-висок в абсолютни и относителни цифри професионално образовани млади хора. Това от своя страна ще доведе до намаляване на престъпността и ще осигури спокойни условия за живот на населението. Ще се повиши привлекателността за жителите, посетителите, инвеститорите, мобилната работна ръка, което от своя страна ще повиши конкурентноспособността на община Вълчи дол.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта.: Ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта (ЕУП), в т. ч. мониторинг и контрол, отчитане и приключване. Екипът ще включва: ръководител, финансист и координатор. При сформирането на екипа за организация и управление на проекта ще се съблюдават изискванията за управление на изпълнението на инфраструктурни проекти, финансирани със средства от ЕС. Поради необходимостта от специализирани познания, за реализацията и управлението на настоящия проект ще бъде създадена следната организационна структура: Ръководител - с образователна степен „магистър” в професионално направление „Право”. Ръководителят на инфраструктурния проект ще: 1. организира и координира изпълнението на дейности по подготовката на проекта; организира и ръководи разработването на проекта и свързаните с него документи; организира дейността на екипа за подпомагане управлението на проекта; организира и координира процедурите за определяне изпълнител на проектирането, изпълнител на строителството, изпълнител на строителния надзор и на другите дейности, свързани с проекта; контролира изпълнението на дейностите по проекта; отчита изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта - от проектирането до въвеждането на обекта в експлоатация и окончателното му приключване.2.Отговорен е за: техническото, административното и финансовото управление на проекта;законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта; наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори; контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта.Организира система за деловодство, архивиране и съхраняване на документите по проекта.Изпълнява изискванията на мерките за публичност и информация по изпълнение на проекта. Финансист - с минимална образователна степен „бакалавър”, със специалности: счетоводство и контрол. Води точна и редовна документация и счетоводна отчетност по изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; Осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставя финансови отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Националните счетоводни стандарти, Националния сметкоплан за стопанската дейност, Закона за счетоводство, Закона за независимия финансов одит и т. н.; Осигурява на всички нива събирането на необходимите данни за осъществяване на финансовото управление, мониторинг, верифициране на разходите и оценка; Оценява финансовата рентабилност на дейностите и проекта като цяло; Изготвя анализи за финансовото състояние на проекта във всеки етап от изпълнението му; Извършва на 100 % документална проверка на всички разходни документи, доказващи извършването на разходите и изготвя финансовите доклади и отчети; Подготвя документи, свързани с всички плащания по проекта; Следи и носи отговорност за стриктното изпълнение на разходите по бюджета на проекта. Координатор - с минимална образователна степен „бакалавър”, в професионално направление от област "Технически науки", свързано с естеството на проекта, да притежава технически познания в областта на съответния инфраструктурен сектор; да притежава познания относно нормативните актове, действащи в съответния инфраструктурен сектор и в строителството, включително по отношение на обществените поръчки и държавните помощи. Координира проверките на място и одити от страна на ДО, както и изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите за проверка на място, като предоставя информация и доказателства за тяхното изпълнение;Изготвя техническите отчети за договорените с изпълнители дейности по проекта; Подготовя изискуемите документи при заявка за междинно и окончателно плащане, както и такива свързани с техническия отчет; Следи за цялостния процес по строителството – качество, цени, срокове.Изпълнява изискванията на мерките за публичност и информация по изпълнение на проекта; 21 300.00 51 036.68
Дейност 2: Процедура за избор на фирми - изпълнители на СМР; Доставка на оборудване и обзавеждане; Строителен надзор; Авторски надзор; Финансов одит и на Информация и комуникация по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол".: Във връзка с изпълнение на проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол" е необходимо разработването на тръжна документация за провеждане на процедура за избор на изпълнител за: 1. Извършване на Строително монтажни работи в ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол. Процедурата приключва със сключване на договор с избрания изпълнител. На основание чл.20, ал.2, т.1, във връзка с чл.18, ал.1, т.12 от Закона за обществените поръчки, следва да се проведе процедура " Публично състезание ". При разработване на тръжната документация за избор на изпълнител ще бъде заложено изискване, съгласно което изпълнителят следва да достави за отделни артикули стикери ( за котел водогреен комбиниран, бойлер, кошче за отпадъци и др.) съгласно изискванията на Регламентите на ЕС, Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., които са устойчиви на външно въздействие за период не по-малко от 5 години след изпълнение на Договора за БФП. 2.Извършване на Доставка на оборудване и обзавеждане в ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол. Процедурата приключва със сключване на договор с избрания изпълнител.На основание чл.20, ал.2, т.2, във връзка с чл.18, ал.1, т.12 от Закона за обществените поръчки, следва да се проведе процедура " Публично състезание ". При разработване на тръжната документация за избор на изпълнител ще бъде заложено изискване, съгласно което изпълнителят следва да достави за отделни артикули стикери съгласно изискванията на Регламентите на ЕС, Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., които са устойчиви на външно въздействие за период не по-малко от 5 години след изпълнение на Договора за БФП. 3.Извършване на Строителен надзор в ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол. На основание чл. 20, ал. 4, т. 3, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 13 от Закона за обществените поръчки, следва да се проведе процедура " Пряко договаряне " - за избор на изпълнител за извършване на Строителен надзор от лицензирана фирма - консултант съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ. 4.Извършване на Авторски надзор при извършване на строително монтажните работи в ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол. На основание чл. 20, ал. 4, т. 3, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 13 от Закона за обществените поръчки, следва да се проведе процедура " Пряко договаряне ". 5.Изпълнител за извършване на Информация и комуникация. На основание чл. 20, ал. 4, т. 3, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 13 от Закона за обществените поръчки, следва да се проведе процедура " Пряко договаряне " - за избор на изпълнител за извършване на Информация и комуникация. 0.00 0.00
Дейност 3: Финансов одит: Във връзка с изпълнение на проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол" е необходимо да се сключи договор с изпълнител за извършване на независим Финансов одит. На основание чл. 20, ал. 4, т. 3, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 13 от Закона за обществените поръчки, следва да се проведе процедура " Пряко договаряне " - за избор на изпълнител за извършване на Финансов одит по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол". Разработване на документация, провеждане на процедура и сключване на договор за изпълнение на:  Една процедура - Пряко договаряне - по реда на ЗОП - за избор на изпълнител на ФО по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол"". Съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване, ще се извърши външен финансов одит по проекта от сертифициран одитор. Ще се одитират приложените сметки /приходни и разходни/ и подкрепящата ги документация, ще се установи коректността, надеждността, законносъобразността. Ще се идентифицират допустимите разходи, извършени в съответствие с договора за безвъзмездна финансова помощ по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол". Одитната документация ще се прилага при окончателно искане за плащане по проекта. Одитът на проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол"ще бъде извършен от регистриран одитор, член на Института на дипломираните експерт - счетоводители или от фирма за одит, като докладите за одит се прилагат към окончателното искане за плащане по проекта. 10 000.00 12 000.00
Дейност 4: Авторски надзор : Във връзка с изпълнение на проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол" е необходимо да се сключи договор с изпълнител за извършване на Авторски надзор при извършване на строително монтажните работи в ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол. На основание чл. 20, ал. 4, т. 3, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 13 от Закона за обществените поръчки, следва да се проведе процедура " Пряко договаряне " - за избор на изпълнител за извършване на Авторски надзор по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол". Разработване на документация, провеждане на процедура и сключване на договор за изпълнение на:  Една процедура - Пряко договаряне - по реда на ЗОП - за избор на изпълнител на АН по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол"". С оглед спазването изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане ще се упражнява авторски надзор и неговите дейности ще са следните: - Ще следи и контролира стриктното изпълнение на строително-ремонтните дейности, заложени в инвестиционния проект; - При възникнали несъответствия и проблеми при изпълнението на инвестиционния проект ще консултира или дава нови решения, като ги отразява в Заповедната книга на обекта. С реализацията на тази дейност ще се постигне законосъобразното изпълнение на проекта. 4 400.00 5 280.00
Дейност 5: Строителен надзор : Във връзка с изпълнение на проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол" e необходимо да се осъществява строителен надзор от лицензирана фирма- консултант, съгласно чл. 168, ал.2 от Закона за устройство на територията, при извършване на строително монтажните работи в Професионална гимназия по земеделие и горско стопанство в с. Стефан Караджа, община Вълчи дол. На основание чл.20, ал.4, т.3 във връзка с чл.18, ал.1, т.13 от Закона за обществени поръчки, следва да се проведе процедура "Пряко договаряне" за избор на лицензирана фирма- консултант за осъществяване на строителен надзор при извършване на строително монтажните работи в Професионална гимназия по земеделие и горско стопанство в с. Стефан Караджа, община Вълчи дол. - Една процедура - Пряко договаряне - по реда на ЗОП за избор на изпълнител за извършване на СН по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол". С оглед спазване изискванията на Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане, ще се упражнява строителен надзор при извършване на строително монтажните работи в Професионална гимназия по земеделие и горско стопанство в с. Стефан Караджа, община Вълчи дол. Тази дейност ще се осъществява по време на целия строителен процес и въвеждане на обекта на интервенция в експлоатация. Лицето, упражняващо действията по строителен надзор- лицензирана фирма- консултант, ще подготвя всички актове и протоколи по време на строителството и ще носи отговорност, като ще следи за: - Законосъобразно започване на строителните дейности; - Пълно и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Изпълнение на строежа, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл.169, ал.1 и ал.2 от Закона за устройство на територията; - Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти следствие на строителството; - Изготвяне на окончателен доклад за годността на строежа и въвеждането му в експлоатация. С реализацията на тази дейност ще се постигне законосъобразното и качествено изпълнение на инвестиционния проект за извършване на строително монтажните работи в Професионална гимназия по земеделие и горско стопанство в с. Стефан Караджа, община Вълчи дол. 29 900.00 29 400.00
Дейност 6. „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол" по ОПРР 2014-2020“: Предмет на дейността е „Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол" по ОПРР 2014-2020“ и обхваща изпълнението на следните дейности: 1. Изработка и монтаж на билборд - 1 бр.; 2. Изработка и монтаж на постоянни обяснителни табели -2 бр. 3. Изработване на банер /с калъф и стойка/ - 1 бр. 4. Организиране и провеждане на изнесена начална пресконференция по проекта и церемония по започване на строителството – „Първа копка“ - 1 бр. за 40 участника 5. Организиране и провеждане на финална изнесена пресконференция по проекта и церемония по откриване на приключилия обект - 1 бр. за 40 участника 6. Публикации в местния вестник с информация за проекта, реализираните дейности и финансиращата програма - при стартирането, реализирането и при приключването на проекта - периодично – 9 бр. Сключване на договор с фирма - изпълнител по реда на ЗОП - Пряко договаряне - за изработване, доставка и монтаж на материали и свързани с тях продукти;Услуги, свързани с организирането на събития; Информационни и промоционални продукти; Публикации. Публикации в местния вестник с информация за проекта, реализираните дейности и финансиращата програма - при стартирането, реализирането и при приключването на проекта - периодично – 9 бр. Информация за хода на проекта ще бъде публикувана на официалната Интернет страница на Община Вълчи дол - 9 бр. Дейностите за информация и комуникация по проекта ще се извършват през целия период на изпълнение на проектните дейности и в съответствие с Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към настоящите Насоки за кандидатстване).С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността, относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта е предвидено възлагане на външен изпълнител да организира и проведе 2 броя изнесени, извън пределите на община Вълчи дол пресконференция/конференция - по повод стартирането на проекта и церемония по започване на строителството – „Първа копка“ - 1 бр. за 40 участника, както и подобно събитие е заложено и при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му и церемония по откриване на приключилия обект - 1 бр. за 40 участника.Ще бъде възложено на външен изпълнител изработване и монтаж на 2 бр. информационни табели, поставени на видно място - на обекта на интервенция и в сградата на ОбА - Вълчи дол, достъпни за широката общественост и в съответствие с изискванията на Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.Ще бъде възложено на външен изпълнител изработване и монтаж на 1 бр. билборд - на работната площадка пред ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа, който ще съдържат информация за проекта и финансиращата програма, флага на ЕС в съответствие с графичните стандарти, съгласно Приложение 1 към Регламент (ЕО) № 1828/2006 на Комисията, както следва: • Названието „Европейски съюз”; • Логото на ЕФРР – “Европейски фонд за регионално развитие” и слога на „Инвестираме във Вашето бъдеще”. Името и логото на Оперативна програма “Регионално развитие”; • Размера на европейското и националното съфинансиране. Екипа по управление на проекта ще извършва публикации в местния вестник с информация за проекта, реализираните дейности и финансиращата програма - при стартирането, реализирането и при приключването на проекта - периодично – 9 бр. Информация за хода на проекта ще бъде публикувана на официалната Интернет страница на Община Вълчи дол от Екипа по управление на проекта - 9 бр. 10 400.00 12 480.00
Дейност 7: Реализация на СМР по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол". : С настоящия проект се предвижда извършване на цялостно обновяване на обекта на интервенция по проект „Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗСГ". Ще се извършва цялостно обновяване на сградата на училището и външната тоалетна. От прилежащото дворно пространство ще се обновява футболното игрище, плочника, ще се изгражда рампа за хора с увреждания. Дейностите по изпълнение на строително-монтажни работи обхващат: - покрив сграда училище и над пристройки и козирка основен вход и всички свързани с това дейности; - демонтаж и монтаж външна дограма и всички свързани с това дейности; - направа топлоизолация и силиконова мазилка и всички свързани с това дейности; - демонтажни и монтажни работи в помещения и външна тоалетна, направа на ограда и врати; вътрешна ВиК инсталация; - подобряване на околното пространство; - направа на външна рампа с цел осигуряване на достъпна архитектурна среда за хора с увреждания, в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хора с увреждания; - изграждане на спортно игрище; -доставка и монтаж на водогреен котел, комбиниран за въглища и пелети, тръбна мрежа, радиатори и всички свързани с това дейности; Предвиждат се промени в разпределенията на сградата на учебния корпус: в сутерена се обособява котелно помещение. Изгражда се нов комин. Помещенията в кухнята се преустройват. Една от стаите на западна фасада се преустройва в тоалетни-обособяват се тоалетни за хора с увреждания и тоалетни за жени и мъже и умивалня.В дейностите на ПП се включват и промени в ел. захранването като - осветителна инсталация, заземителна инсталация и мълниеотводна инсталация.Сградите, обект на интервенция са сградата на училището/ т. 1 от АОС / и външната тоалетна/ т. 7 от АОС/. 913 433.03 1 195 328.12
Дейност 8: Реализация на "Доставка на оборудване и обзавеждане по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол"".: След провеждане на процедура на основание чл.20, ал.2, т.2, във връзка с чл.18, ал.1, т.12 от Закона за обществените поръчки ще се избере изпълнител на доставка на оборудване и обзавеждане по проекта. Избраният изпълнител ще извърши доставка на обзавеждане и оборудване по процедурата с предмет "Доставка на оборудване и обзавеждане по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол"", в съответствие с артикули и брой, отразени в приложения към ПП индикативен списък (Приложение Б). При разработване на тръжната документация за избор на изпълнител ще бъде заложено изискване, съгласно което изпълнителят следва да достави отделните артикули със стикери съгласно изискванията на Регламентите на ЕС, Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., които са устойчиви на външно въздействие за период не по-малко от 5 години след изпълнение на Договора за БФП. 70 806.15 72 791.46
Дейност 9. Подготовка и окомплектоване на документация за въвеждане на обектите в експлоатация. : Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, обекта на интервенция по проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол"" ще бъде приет и въведен в експлоатация. С реализацията на тази дейност, обектите на интервенция ще отговарят на всички нормативни изисквания и ще са годни за експлоатация. 600.00 600.00
Дейност 10. Подготовка и окомплектоване на документация за приключване изпълнението но проекта.: За изпълнение на проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол", екипа по управление на проектните дейности следва да извърши, както следва: І. Подготовка и окомплектоване на документация за приключване изпълнението на проекта се състои в: 1. Подготовка и окомлектоване с необходимите документи на Финален Технически доклад. 2.Подготовка и окомлектоване с необходимите документи на Окончателен Финансов отчет. ІІ. Представяне на документацията по т. І. пред УО на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020 г. за проверка и верифициране на допустимите разходи. ІІІ. Окомплектоване и архивиране на пълната документация, свързана с изпълнението на проект "Ремонт, преустройство и осигуряване на обществено достъпна среда на ПГ ЗГС в с. Стефан Караджа - Община Вълчи дол". ІV. Предоставяне за съхранение с Предавателно - приемателен протокол на упълномощено със заповед на кмета на Община Вълчи дол длъжностно лице. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.