Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 293 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект е насочен към предоставянето на подкрепа за развитието и укрепването на организационно-административния капацитет на Клъстер “Асоциация на създателите на авторско съдържание“ – обединение от фирми с код по КИД - J59
Съгласно катергоризацията от ИАНМСП, обединението-кандидат е клъстер в начален етап на развитие.
Проекта включва следните дейности по Компоненти 1 и 2:
Комп. 1
Д-ст 1: Създаване и ресурсно обезпечаване на дейността на административното тяло на клъстера, осигуряване на екип за управление и координация на клъстерните дейности (4-ма експерти), закупуване на 3 бр. комп. конфигурации  и 2 бр. лаптопи. 
Д-ст 2: Повишаване капацитета на админ. тяло за управление и координация на клъстера, чрез  участие в семинари, обучения, конференции, др.
Комп. 2
Д-ст 3:  Подпомагане развитието на клъстера чрез
3.1.Организиране и участие в събития за представяне на клъстера и на неговите продукти/услуги, привличане на нови клиенти и членове на клъстера.  
3.2.Организиране и участие в специализирани обучения в страната и чужбина за повишаване на капацитета на клъстера за създаване на сътрудничества и интернационализация.
Д-ст 4: Насърчаване на клъстерния маркетинг чрез
4.1. Разработване на стратегия за интернационализация на клъстера.
4.2. Проучване за стъпване на външни пазари, вкл. изследвания и информация за таргeтираните пазари.
4.3. Популяризиране името на клъстера и на неговите продукти/услуги, чрез  създаване на онлайн информационна база-данни за дейността му.
4.4. Участие на клъстера в международни изложения и панаири, телевизионни и филмови борси и пазари.
Д-ст 5:  Публичност и визуализация на проекта.
Очакваните резултати от изпълнението на посочените дейности са: осигурен необходимия персонал и ресурси за управление и координация на дейността на клъстера; повишен админ. капацитет; разработена стратегия за интернационализация на клъстерните дейности; осигурено представянето на клъстерните продукти пред клиенти и партньори в чужбина.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност-1 - Създаване и ресурсно обезпечаване на дейността на административното тяло на клъстера.: Създаване и ресурсно обезпечаване на дейността на административното тяло на клъстера, осигуряване на екип за управление и координация на клъстерните дейности (5-ма експерти), закупуване на 3 бр. комп. конфигурации, 3 броя монитори, 2 бр. преносими компютри - лаптопи, 1 брой дисков масив за съхранение на информация. Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на административен - експертен екип, наемане на работни помещения и закупуване на компютърно оборудване за офиса, който ще се намира в град София и за екипа, които ще пътуват за уастия в обученя или представяне на клъстера в чужбина. В частност, Дейност-1 включва: Осигуряване на необходимия екип за управление и координация на клъстерните дейности, като се предвижда наемане на 5 нови служители на клъстера, наети на трудов договор за 8 работни часа на ден, пряко ангажирани с дейността на клъстера. Период на наемане – 17 месеца. Ресурсно обезпечаване, което включва наемане на офисни помещения за период от 17 месеца. В ресурсното обезпечаване се включва и закупуване на ДМА-1 – 3 броя компютърни конфигурации, необходими за работата на новоназначените служители в офиса, закупуване на ДМА-2 и ДМА-3 – 2 броя лаптопи необходими за работа на експертите в офиса и за командировките в страната и чужбина, ДМА-4 – монитори за компютърните конфигурации в офиса и ДМА-5 – дисков масив за съхраняване на бази данни и информацията от и за дейността на клъстера. Изпълнението на дейността ще премине през следните стъпки: - Подбор на необходимите експерти за екипа на клъстера, квалифициран персонал, с нужното образование и опит за съответната позиция - 1-ви месец от изпълнение на проекта - период на заетост на персонала – от 2-ри до 18-ти месец включително от изпълнението на проекта; - Сключване на договор и наемане на работни помещения – офис, първи месец от изпълнението на проекта, с период на наемане – от 2-ри до 18-ти месец включително от изпълнение на проекта; - Избор на изпълнител за доставка на оборудването ( ДМА) - 1 и 2 месец от изпълнение на проекта ; - Доставка и въвеждане в експлоатация на оборудването - 3-ти месец от изпълнение на проекта. 220 494.00 246 408.81
Дейност-2 - Повишаване капацитета на административното тяло за управление и координация на клъстера, чрез участие в семинари, обучения, конференции.: Дейността ще бъде изпълнена чрез участие на експерти от екипа на клъстера в общо 3 международни изложения, в програмата на които са включени обучителни семинари и конференции. Това са : MIP TV 2018 – 9-12 април 2018, в КАН – Франция; „FILM ART – Film and TV Market“ – Хонг Конг, Китай 2018 г; „Content Tokio“, Токио - Япония, месец април 2018 г. MIPTV е глобалния пазар за телевизионно и дигитално съдържание от всички жанрове. 11,000 взимащи решение участници от всички континенти, включително 3,900 acquisition executives и 700 нови купувачи могат да се възползват от презентирането на нови тенденции и програми, лицензионни правила и условия, да изградят партньорства, финансират проекти и др. Участието на експерти от екипа на клъстер АСАС в MIPTV ще даде възможност за: - Включване в топ конференции и сесии, лекции, скрининги и събития - networking amp; matchmaking events; - Запознаване с нови бизнес модели, трендове и технологии за ангажиране и монетизиране на аудитории; - Участие в MIPDoc (документални филми), MIPFormats (формати) and MIPDrama (кино) Screenings (прожекции) – дискусии, обучения и споделяне на добри практитки. Допълнително участието в обучителната част на пазара дава възможност за: Запознаване с дигитално съдържание от 1 600 международни компании и брандове; Получаване на актуалните каталози от водещите компании в развлекателната индустрия; Запознаване с бъдещи трендове, отнасящи се до детска телевизия и програми за деца и други. Планираните разходи за осъществяване на дейността са заложени в следните бюджетни пера: БП 3.1. - Разходи за участие на 2 броя експерти на обучително събитие в чужбина - MIP TV 2018 – 9-12 април 2018, в КАН - Франция. Такса за акредитация на 1 човек за участие - 3000 лева. Общо за 2 участника - 6000 лева. БП 3.2. - Разходи за командировка за участие на 2 броя експерти на обучително събитие в чужбина - MIP TV 2018 – 9-12 април 2018, в КАН - Франция. Командировъчни за 5 дни - 4 нощувки в т.ч. разходи за пътни (комбиниран транспорт), дневни и хотелско настаняване. Общо за 2 участника - 5500 лева. БП 3.3. - Разходи за участие на 2 броя експерти на обучително събитие в чужбина - „FILM ART – Film and TV Market“ – Хонг Конг, Китай 2018 г. Глобален ТВ пазар и конференция. Такса за акредитация на 1 човек за участие - 1000 лева. Общо за 2 участника - 2000 лева. БП 3.4. Разходи за командировка за участие на 2 броя експерти на обучително събитие в чужбина - „FILM ART – Film and TV Market“ – Хонг Конг, Китай 2018 г. Глобален ТВ пазар и конференция. Командировъчни за 5 дни - 4 нощувки в т.ч. разходи за пътни (комбиниран транспорт), дневни и хотелско настаняване. Общо за 2 участника - 4500 лева. БП 3.6. Разходи за командировка за участие на 2 броя експерти на обучително събитие в чужбина - Международното специализирано издание - „Content Tokio“, Токио - Япония, месец април 2018 г.. Командировъчни за 6 дни с 5 нощувки в т.ч. разходи за пътни (комбиниран транспорт), дневни и хотелско настаняване. Общо за 2 участника - 7800 лева. 29 800.00 22 175.22
Дейност-3 - Подпомагане развитието на клъстера чрез участие в специализирани обучения в страната и чужбина за повишаване на капацитета на клъстера за създаване на сътрудничества и интернационализация.: В изпълнение на тази дейност ще се изпълнят следните активности: По тази дейност се наема на пълен работен ден - 8 часа за период от 17 месеца - Експерт-6 - "Създаване на сътрудничества и интернационализация" - БП 2.1. Извършва проучвания, изготвя кореспонденция и осъществява контак с международни организации, фирми и форуми в бранша, изготвя графици за изпълнение на дейности, контролира цялостното изпълнение на международните дейностите по проекта и всички останали дейности извън планираните проектни такива свързани със създаване на мрежи от партниращи организации, сътрудничества и междунардодна дейност. БП 4. Организиране и провеждане на 2 броя публични събития в град София - конференции, за представяне на клъстерните продукти/услуги. Ще бъдат изготвени и изпратени покани до фирми, лица и организцаии, предварително проучени и определени като таргетирана аудитория с интерес в сферата на дейност на клъстера и фирмите - членове на клъстера. На събитието ще бъде организиран и предоставен кетеринг за комфортното протичане на събитието и изграждане на положителен имидж на клъстера. Разходите за тази дейност са предвидени и описани в БП 4.1. и БП4.2. Организиране и провеждане на 2 броя публични събития в град София - конференция, за представяне на клъстера и привличане на нови членове. Ще бъдат изготвени и изпратени покани до фирми, автрои и организации, предварително проучени и определени като подходящи за участие в събитието и с потенциал за включването им в обединението и развитие на мрежи и партньорства с цел постигане целите на клъстерните дейности. На събитието ще бъде организиран и предоставен кетеринг за комфортното протичане на събитието и изграждане на положителен имидж на клъстера. Разходите за тази дейност са предвидени и описани в БП 4.3. и БП4.4. Цена за наем на зала 1200 лева за провеждане на 1 събитие. БП5. Участие на 4 броя участници - експерти и членове на клъстера на обучително събитие в чужбина - „DISCOP Zanzibar“, Танзания - 2018. Разходите за участието - Такса за акредитация на 1 човек за участие - 1100 лева са отразени в БП 5.1. Общо за 4 участника - 4400 лева. Дейност-3 Разходитъе за командировка на 4 броя участници - експерти и членове на клъстера на обучително събитие в чужбина - „DISCOP Zanzibar“, Танзания - 2018. са отразени в БП 5.2. - Командировъчни за 4 дни с 3 нощувки в т.ч. разходи за пътни (комбиниран транспорт), дневни и хотелско настаняване. Общо за 4 участника - 6800 лева. Дейност-3. Организиране и провеждане на 2 броя публични събития в град София - конференция с международно участие за представяне на клъстера и клъстерните продукти и привличане на нови членове за създаване на международни мрежи. - Разход по БП 5.3. Включва наем на зала и оборудване - за по един ден за всяка отделна конференция. Цена 1500 лева за провеждане на 1 събитие. Общо 3000 лв. за 2 конференции. На събитието ще бъде организиран и предоставен кетеринг за комфортното протичане на събитието и изграждане на положителен имидж на клъстера. Разходите за тази дейност са предвидени и описани в БП 5.4. . Включва кетеринг - храни , напитки , кафе паузи и др. за 100 човека общо за 2 събития, обща цена 3000 лева. Дейността кореспондира с целите на клъстера за разширяване на партньорската мрежа, чрез създаване на нови професионални контакти, за обединяване на компании от бранша, за изграждане на кодекс на сътрудничество между представителите на членуващите компании. 59 000.00 49 140.71
Дейност-4 - Насърчаване на клъстерния маркетинг : Дейност-4 Насърчаване на клъстерния маркетинг, ще се осъществи чрез 4.1. Разработване на стратегия за интернационализация на клъстера. 4.2. Проучване за стъпване на външни пазари, вкл. изследвания и информация за таргeтираните пазари. 4.3. Популяризиране името на клъстера и на неговите продукти/услуги, чрез създаване на онлайн информационна база-данни за дейността му. 4.4. Участие на клъстера в международни изложения и панаири, телевизионни и филмови борси и пазари. Разходи за участия и представяне на клъстера в международни специализирани издания: БП 7.1. “CONTENT ASIA” - Singapour, 2018. Такса за участие с наем на щанд/маса - 7752 лева. БП 7.2. “CONTENT ASIA” - Singapour, 2018. Командировъчни за 4 дни с 3 нощувки, в т.ч. пътни, дневни и хотелско настаняване, за 3 участника - 6800 лева. БП 7.3. World Content Market - Москва, 2018. Такса наем на щанд - 4600 лева. Такса за 3 участника - 3х600 лева - 1800 лева. БП 7.4. World Content Market - Москва, 2018. Командировъчни за 4 дни с 3 нощувки, в т.ч. пътни, дневни и хотелско настаняване, за 3 участника - 6800 лева. БП 7.5. Разходи за включване на клъстера в информационната база на World Content Market - Москва, 2018, и свободен достъп за 6 месеца до информацията в базата, по пакет "Стандарт" - 2000 лева. БП 7.6. „MIPTV-2019“, Кан, Франция, 8-11.04.2019 г. Такса за наем на щанд и такса за участие на 5 броя участника. БП 7.7. „MIPTV-2019“, Кан, Франция, 8-11.04.2019 г. Командировъчни за 5 дни с 4 нощувки в т.ч. разходи за пътни, дневни и хотелско настаняване, за 5 броя участника. БП 7.10. NATPE – Будапеща – Унгария, 2018. Такса за акредитация на 1 човек за участие - 1000 лева. Общо за 3 участника - 3000 лева. Дейност-4. БП 7.11. NATPE – Будапеща – Унгария, 2018. Командировъчни за 5 дни с 4 нощувки, в т.ч. пътни, дневни и хотелско настаняване, за 3 участника - 6800 лв. БП 7.12 NATPE – Маями, Съединени щати, 2019. Такса за акредитация на 1 човек за участие - 2000 лв. Общо за 3 участника - 6000 лв. БП 7.13. NATPE – Маями, Съединени щати, 2019. Командировъчни за 6 дни с 5 нощувки, в т.ч. пътни, дневни и хотелско настаняване, за 3 участника - 12000 лв. БП 7.14. „DISCOP-JOBURG“, Йоханесбург, 14-16.11.2018 г. Такса за 3 участника. БП 7.15. „DISCOP-JOBURG“, Йоханесбург, 14-16.11.2018 г. Командировъчни за 4 дни с 3 нощувки, в т.ч. пътни, дневни и хотелско настаняване, за 3 участника. БП 7.16. „MY CONTENT” – Дубай, ОАЕ, 09-10.12.2018 г. Командировъчни за 4 дни с 3 нощувки, в т.ч. пътни, дневни и хотелско настаняване, за 3 участника. Изработване на Стратегия за интернационализация. Дейност-4. БП 8.1. Обща стойнсот 20 000 лева. Консултантски услуги за стъпване на друг пазар. Дейност-4 БП 9.1. Обща стойност- 20 000 лева Изграждане на онлайн базирана информационна база-данни за продуктите и дейността на клъстера. Дейност-4 БП.10.1. Обща стойност 10000 лева. 169 232.00 144 275.47
Дейност-5 - Информация и Публичност (визуализация) на проекта: В изпълнение на Дейнос т "Информация и публичност" на проекта, ще бъдат изработе две информационни табели, които ще бъдат поставени на видни места в административните и производсвтени помещения на клъстер АСАС, с подробно посочена информация съгласно мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ , по „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Ще бъдат изработени стикери за поставяне на всеки един компонент от закупеното ново оборудване. Ще бъде изработен кратък (до 2 минути) промоционален видео-клип за изпълнението на проекта. Поради ниските стойности на допустими за дейността бюджети, не се налага провеждане на специални процедури за избор на изпълнител. Клъстер АСАС ще възложи директно изпълнението на дейността на конкретен изпълнител. Общо разходите за визуализация са заложени в БП 12.1. и са на стойност 2000 лева. 2 000.00 1 950.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.