Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

От основаването си през 1998 г., ШНАЙДЕР ЕЛЕКТРИК БЪЛГАРИЯ ЕООД, непрекъснато инвестира в запазване и подобряване на човешкия капитал, чрез целенасочена вътрешна политика и мерки, както и чрез привличане на средства от ЕСФ.
Общите цели на проект СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА И ДОБРИ ПРАКТИКИ В ШНАЙДЕР ЕЛЕКТРИК БЪЛГАРИЯ са подобряване на работна среда в българските предприятия (приоритет на процедурата "Добри и безопасни условия на труд") и насърчаване на географската мобилност на работната сила. Конкретните цели са:
- подобряване работната среда в производственото предприятие, с над 680 заети лица, чрез въвеждане на система за подобряване качеството, организацията на работните места и производителността на труда, в подкрепа на запазването на заетостта и удължаване на трудовия живот на над 90 заети лица над 54 години
- осигуряване на по-качествени колективни средства за защита за 82 работни места, за повишаване производителността и намаляване на риска от професионални заболявания
- осигуряване на организиран транспорт за минимум 670 заети лица в дружеството, което ще запази тяхната заетост (производственото предприятие е извън населено място и транспортните маршрути обхващат области Пловдив и Пазарджик)
Проектът обезпечава тези дейности и гарантира:  заетостта и доходите на заетите лица, допринася за по-дългото оставане в заетостта на по-възрастни работници и служители, повишено качество на работните места и повишена производителност, намален риск от професионални заболявания и подкрепена заетост за лица от общини с висока безработица.
Проектът допринася към хоризонталните принципи на ОП РЧР 2014 - 2020 г., и в частност, принципа за Устойчиво развитие, чрез подобрена информираност на заетите лица в дружеството, фирми, широката общественост и заинтересовани страни относно новости в опазването на околната среда.
Изпълнението на  проекта ще допринесе за постигане на повече от 8% от индикаторите за изпълнение по процедурата, като използва по-малко от  0,5% от нейния бюджет.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Дейността цели гарантиране качественото изпълнение на заложените дейности и водене отчетността на проекта, спрямо изскванията на Управляващия орган. Членовете на екипа ще имат уточнени задачи и срокове на докладване към Ръководителя на проекта. Екипът по проекта ще изработи процедури и индикатори за вътрешен мониторинг за качествено и количествено изпълнение на дейностите. Екипът по проекта е отговорен за водене и съхранение на документацията по проекта, както и за извършване на дейностите по междинни и краен технически и финансови отчети към УО. По дейността ще се изберат фирми изпълнители за Д.2, Д.3 , Д.4 и Д.5 по проекта, което ще гарантира откритост и ефективност на разходите. Необходимият срок за провеждане на процедури за избор е предвиден в срока за изпълнение на всяка дейност. Екипът по проекта ще организира дейностите по публичност и информираност, така че да се подсигури максимално широк обхват към крайните ползватели, заинтересовани страни и широка общественост. Дейността включва сформиране на екип от служителите на предприятието, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности, спазвайки всички правила, наложени от Договарящата институция. Екипът на проекта ще се състои от Ръководител проект, двама Координатори проект и Счетоводител проект със следните отговорности: Ръководител на проекта 1) планиране на дейностите по проекта; 2) планиране на месечните разходи и организиране изпълнението на бюджета; 3) работа с кооординаторите, счетоводителя и експертите от фирмите изпълнители; 4) отговаря за подготовката и провеждането на избор на изпълнители с външните доставчици 5) осъществява контрол по проекта, води месечните срещи на екипа по проекта, подготвя докладите към финансиращата организация и ръководството на предприятието; 6) работи с медиите и заинтересовани страни; 7) организира устойчивостта на дейностите след края на проекта. Координатори на проекта - 2-ма (съобразено с нуждите за отчитане на 12 месеца транспорт по Дейност ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 1, 2 и 3 и останалите дейности по проекта) 1) участват в планирането на стратегическите цели и месечните разходи на дейностите по проекта 2) организират и координират дейностите по проекта 3) съблюдават за навременното изпълнение на дейностите по проекта и следи за графика за изпълнение 4) водят кореспонденцията 5) отговорят за архивирането на проектната документация 6) подпомагат с техническа помощ ръководителя и счетоводителя на проекта при изготвянето на месечни, междинни и/или финални отчети по проекта 7) съдействат за осигуряване на добри работни условия на фирмите изпълнители на Системата за управление и развитие на човешките ресурси Счетоводител 1) следи за ефективността на разходваните средства и допустимостта на разходите 2) отговаря за финансовата отчетност и коректното документиране на направените разходи 3) участва в подготовката на месечните, междинните и/или финални отчети по проекта 4) следи за спазването на счетоводните и данъчни закони и счетоводната политика на бенефициента За успешното изпълнение на проекта задължителна предпоставка е отличната организация и доброто управление на проекта. В тази връзка се предвиждат следните етапи в управлението на проекта: 1) Подготвителен етап – сформиране на екип 2) Управление и вътрешен мониторинг 3) Изготвяне и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители 4) Дейности по отчитане 22 220.00 22 219.57
РАЗРАБОТВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ: Целта на дейността е усъвършенстване и подобряване на условията на труд в дружеството, запазване на заетостта и подобряване на производителността, чрез оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси в дружеството (вкл. и за наетите лица над 54 г. и такива със средно образование ), както и подобряване на действията за опазване на околната среда, съобразно корпоративните ангажименти и вътрешните политики. Анализ на пазара на труда показва тенденция към застаряване на работната ръка и нуждата от непрекъснато повишаване на квалификацията и мотивацията на работниците. Очаквания ориентировъчен брой на лица над 54 години към момента на стартирането на дейността ще бъде около 98 души или над 10% от числения състав. Въпреки че в дружеството са осигурени всички минимални условия за безопасен труд ( вкл. ОHSAS 18001), съгласно нормативната уредба, както и допълнителни социални придобивки, Ръководството вижда потенциал за запазване на работниците и служителите си, чрез въвеждане на нова система за управление и развитие на човешките ресурси, която да осъвремени съществуващата вътрешна политика. Това ще повиши мотивацията и възможностите за кариерно развитие на персонала, а от друга производителността и качеството на труда, както и ще запази работници и служители, във връзка с недостига на квалифицирани кадри в Област Пловдив, респективно в Икономическа зона "Тракия". За да се справи с предизвикателствата на пазара на труда и за да допринесе към целите на процедурата, по проекта ще бъде разработена специфична за дружеството, „Система за управление и развитие на човешките ресурси”, която ще предвижда различни мерки и дейности, свързани с оптимизиране на работните процеси: - Внедряване на гъвкави форми на заетост - Внедряване на практики за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот (в т.ч. и на служителите над 54 г.) - Мерки за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 г.) - предаване на опит към по-неопитни колеги, продължаваща квалификация, и др. - Въвеждане на иновативни модели за организация на труда. На глобално равнище, Шнайдер Електрик е иновативна компания поставяща стандарти в намаляване на енергийната консумация и опазване на околната среда (както има внедрени и Система за управление на околна среда ISO 14001 и Система за управление на Енергията ISO 50001), все пак внедряването на Системата за човешките ресурси ще допринесе „Шнайдер Електрик България“ ЕООД да утвърди и популяризира вътрешните добри практики в управлението на човешките ресурси и опазване на околната среда, сред фирмите и заинтересовани страни в региона, и на глобално ниво сред клиенти и партньорски предприятия. Дейността ще се извърши на следните етапи: 1) Анализ на текущото състояние на предприятието (в т.ч. анализ на длъжностите – съдържание, отговорности и взаимовръзки между тях; анализ на потребностите на човешките ресурси и др.) 2) Разработване на Система за управление и развитие на човешките ресурси 3) Утвърждаване от ръководството и внедряване на Система за управление и развитие човешките ресурси в предприятието (вътрешни правила, регламенти и документи свързани с изискванията на разработената система) През първи и втори месец ще се изработи заданието и ще се проведе процедура, а до трети месец ще се сключи договор с изпълнител. От четвърти до седми месец ще се изработи новата система и от осми месец нататък, след като е приета и утвърдена от екипа по проекта и Ръководството на дружеството, тя става част от вътрешната политика и процедури на производственото предприятие на „Шнайдер Електрик България“ ЕООД. 19 760.60 19 500.00
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 1 : Цел на дейността е организиране и реализиране на качествени транспортни услуги за работниците и служителите в производствената база до Радиново в подкрепа мобилността на квалиф. раб. ръка и запазване на заетостта.Осигурява транспорт на своите служители повече от 8г.В последните г.поради нуждата от оптимизиране на разходите фирмата не е в състояние да предостави желаното качеството.Това рефлектира в използването на по-стари автобуси които не предоставят нужния комфорт през всички сезони на г.Изпълнението на тази дейност ще подобри качеството на предлагания транспорт и ще освободи финансов ресурс, който фирмата ще насочи към подобряване на социалните придобивки на служителите Маршрутите от и до раб. място (те са идентични)са за по 21 р. дни средно месечно без М.12: М.1-6 спирки гр. Кричим с. Устина гр. Перущица(две сп.-Запад и Ц-р)с. Брестовица произв. предп. в индустр. зона на с. Радиново. І-ва ІІ-ра и нощна смяна-1 автобус 36км в едната посока както и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната смяна 36км в едната посока. Общо 216км на ден 6 курса на ден и 72км в неделите Общо 134 курса на м. и 4824 км за 21 р. дни /вкл. 4 недели/ За І-ва см. автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45 За обратния курс с раб. от нощ. см. тръгва в 6:15 и пристига в 7:10,за ІІ-ра смяна тръгва в 13:20,пристига в 14:15, за обратния курс с раб. от І-ва смяна,тръгва в 14:45 и пристига в 15:40 За нощ. см. тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 За обратния курс с раб. от ІІ-ра смяна тръгва 23:15 и пристига в Кричим в 00:10.За неделите за началото на нощ. см.автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Кричим М.2-11 спирки гр. Кричим с. Устина Перущица(2 спирки - Запад и Ц-р)с. Йоаким Груево гр. Стамболийски (5 спирки-Хр. Ботев, преди надлеза, бензиностанция, Полатово и църквата)произв. пред. І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус 41км в едната посока, 246км на ден, 6 курса на денонщие, както и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната см.,41 км в едната посока.Общо 246км на ден и 82км в неделите, 134 курса на месец и 5494км за 21 раб. дни/вкл. 4 недели/ За І-ва см. автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45, за обратния курс с раб. от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:10, за ІІ-ра см. тръгва в 13:20 и пристига в 14:15, за обратния курс с раб. от І-ва см., тръгва в 14:45 и пристига в 15:40, за нощна см. тръгва в 21:50 и пристига в 22:45, за обратния курс с раб. от ІІ-ра см. тръгва 23:15 и пристига в Кричим в 00:10.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Кричим М.3-8 спирки гр. Кричим с. Устина гр. Перущица(две спирки- Запад и Център)с.Йоаким Груево, гр. Стамболийски (2 спирки - преди надлеза и Полатово)произв. пред. Редовна смяна,1 автобус,41км в едната посока,164 км на ден,4 курса на денонощие,84 курса на месец и 3444 км за 21 р. дни.Автобусът тръгва в 7:05 и пристига в 7:46 и се връща обратно, а за прибиране на работници от редовна смяна тръгва от Кричим, взима работниците в 16:45 и пристига в 17:26 в Кричим М.4-9 спирки,Пазарджик (5 спирки в града - Била, тролейбусно депо, стадион, м-н Пени и Банка Пиреус)разклон на Е80 за с. Мало Конаре, с. Костиево, с. Радиново, произв. предп., І-ва,ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,38 км в едната посока,228км на ден,6 курса на денонощие и 4 курса /отиване и връщане/в неделите за началото на нощната см.,38 км в едната посока.Общо 228км на ден и 76км в неделите,134 курса на м. и 5092км за 21 р. дни.За първа см. автобусът тръгва в 5:00 и пристига в 5:45,за обратния курс от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:00,за втора смяна тръгва в 13:30 и пристига в 14:15,за обратния курс с раб. от първа смяна тръгва в 14:45 и пристига в 15:30,за нощна смяна тръгва в 22:00 и пристига в 22:45,за обратния курс с раб. от ІІ-ра смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пазарджик в 00:00.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 22:00 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пазарджик 0.00 0.00
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 2 продължение: М.5-4 спирки, с. Огняново, с. Хаджиево, с. Триводици, произв. пред., І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,37 км в едната посока и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната см., 37км в едната посока.Общо 222км на ден и 72км в неделите,134 курса на м. и 4958км за 21 р. дни/вкл 4 недели/. За 1 см. автобусът тръгва в 5:00 и пристига в 5:45,за обратния курс с работници от нощ. смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:00,за 2 смяна тръгва в 13:30 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от 1 см.,тръгва в 14:45 и пристига в 15:30,за нощ. см. тръгва в 22:00 и пристига в 22:45,за обратния курс с раб. от 2 смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пазарджик в 00:00.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 22:00 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пазарджик М.6-14 спирки, Пловдив(Казино Лас Вегас, кв. Прослав-обръщало на №66,Мега Марина,Динекспрес,Хирургии,Сани,ОУ "Е. Пелин",Стомат. факултет,Ц. гара ,ПГЕЕ, р-т Стадиона, бул.В.Априлов-след моста,р-т Хитър Петър) - произв. предпр., І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,29км в едната посока и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната смяна,29км в едната посока. Общо 174км на ден и 58км в неделите,134 курса на м. и 3886км за 21 р. дни/вкл 4 недели/ За І-ва смяна автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45, за обратния курс с раб. от нощ. смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:10,за ІІ-ра см. тръгва в 13:20 и пристига в 14:15,за обратния курс с раб. от І-ва см. ,тръгва в 14:45 и пристига в 15:40,за нощ. см. тръгва в 21:50 и пристига в 22:45,за обратния курс с раб. от ІІ-ра смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пловдив в 00:10.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пловдив М.7-19 спирки, Пловдив(бул. Хр. Ботев 47,кв. Коматево,Коматевско шосе-спирка на бул Н. Вапцаров,кр.Ст. Стамболов/бул.Ал.Стамболийски,Била,Поща,р-т Шармант,ул.Даме Груев - Фиеста,кръстовище бул.Македония и ул.Д.Груев,Сточна гара,Военна болница,с-н Хр. Ботев,Орифлейм,пл. „Шахбазян,Водна палата,м-н България,бул. България с/у х-л Санкт Петербург)-произв. пред., І-ва, ІІ-ра и нощна см. по 1 автобус,33км в едната посока,198км на ден, 6курса на ден и 4 курса/отиване и връщане/в неделите за началото на нощната смяна, 33км в едната посока.Общо 198км на ден и 66км в неделите,134 курса на м. и 4422км за 21 раб. дни/вкл 4 недели/ За 1 смяна автобусът тръгва в 4:45 и пристига в 5:45,за обратния курс с работници от нощна см. тръгва в 6:15 и пристига в 7:15, за 2 см. тръгва в 13:15 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от 1 см.,тръгва в 14:45 и пристига в 15:45,за нощна см. тръгва в 21:45 и пристига в 22:45,за обратния курс с работници от 2 см. тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пловдив в 00:15.За неделите за началото на нощ. см., автобусът тръгва в 21:45 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пловдив М.8 Пловдив-17 спирки, Пловдив(ул. Д. Стамболов-2, жк. Тракия-бл. 203,м-н Детски свят,жк. Тракия-бл. 150,б-я Газпром, Йегерхоф, Синия кос, ул.Преспа/Герлово, ул. Вратцата/Ландос, б-я Хаджията Груев, Мото Пфое, Гробщен парк, Орифлейм, б-я Еко на бул. България, ОУ Й. Йовков, к-с Роял ) - произв. предприятие, І-ва, ІІ-ра и нощна смяна по 1 автобус, 32,5 км в едната посокакакто и 4 курса /отиване и връщане/ в неделите за началото на нощната смяна, 32,5 км в едната посока. Общо 195 км на ден и 65км в неделите, 134 курса на месец и 4355 км за 21 раб. дни /вкл. 4 недели/ За I смяна автобусът тръгва в 4:50 и пристига в 5:45, за обратния курс с работници от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:10, за II смяна тръгва в 13:20 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от I смяна , тръгва в 14:45 и пристига в 15:40, за нощна смяна тръгва в 21:50 и пристига в 22:45, за обратния курс с работници от II смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в Пловдив в 00:10.За неделите за началото на нощ. смяна, автобусът тръгва в 21:50 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Пловдив 0.00 0.00
ОРГАНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТ ЗА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ 3 продължение: М.9 - 11 спирки, Пловдив (казино Лас Вегас, бул. Н. Вапцаров/ бл. 64, бул. Ал. Стамболийски/ул. Ст. Стамболов, бул. Ал. Стамболийски/преди ЦДГ/, бул. Н. Вапцаров/Комат. шосе, Гарнизонна фурна, /Руски клуб – бул. Копривщица, р-т Стадиона, бул. В.Априлов/ бл.109, р-т Х. Петър ) - произв. предприятие, Редовна смяна - от понеделник до петък, 1 автобус, 22,5 км в едната посока, 90 км на ден, 4 курса на ден, 90 курса на месец и 1890 км за 21 раб. дни Автобусът тръгва в 7:12 и пристига в 7:55 и се връща обратно, а за прибиране на работницте от редовна смяна, тръгва от Пловдив, взима служителите в 16:45 и пристига в 17:28 на последната спирка в Пловдив. М.10 - 12 спирки, Пловдив (Военна болница, Ескалибур, жк. Тракия/бл. 109, кметство, СОУ „Черноризец Храбър, Бялата къща, бенз. ОПЕТ, бул. М. Луиза/бл. 33 А, х-л Тримонциум, сп. Бр. Обрейкови - бул. Цар Борис III, бул. Дунав /нов комплекс) - произв. предприятие, Редовна смяна, 1 автобус, 26,5 км в едната посока, 106 км на ден, 4 курса на ден, 106 курса на месец и 2226 км за 21 раб. дни Автобусът тръгва в 7:05 и пристига в 7:52 и се връща обратно, а за прибиране на работниците от редовна смяна, тръгва от Пловдив, взима ги в 16:45 и пристига в 17:32 в на последната спирка в Пловдив. М.11 - 4 спирки, гр.Съединение - с. Войсил - с. Бенковски - произв. предприятие, І-ва, ІІ-ра и нощна смяна (от понеделник до събота) по 1 микробус, 15 км в едната посока, 90 км на ден, 6 курса на ден, както и 4 курса /отиване и връщане/ в неделите за началото на нощната смяна, 15 км в едната посока. Общо 90 км на ден и 30км в неделите, 134 курса на месец и 2010 км за 21 раб. дни /вкл. 4 недели/. За първа смяна микробусът тръгва в 5:26 и пристига в 5:45, за обратния курс с работници от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 6:33, за втора смяна тръгва в 13:56 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от първа смяна , тръгва в 14:45 и пристига в 15:03, за нощна смяна тръгва в 22:27 и пристига в 22:45, за обратния курс с работници от втора смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка в гр. Съединение, в 23:33.За неделите за началото на нощ. смяна, микробусът тръгва в 22:27 и пристига в 22:45 и се връща обратно в Съединение М.12 - 7 спирки, Пазарджик (спирка Била), Кричим, с. Устина, Перущица, с. Брестовица, гр. Стамболийски, произв. предприятие, І-ва, ІІ-ра , нощна смяна, както 12 часови смени (изпълнява се събота и неделя) по 1 автобус, 66,5 км в едната посока, 532 км на ден, 64 курса на месец и 4256 км за 10 дни месечно. За първа смяна автобусът тръгва в 4:35 и пристига в 5:45, за обратния курс с работници от нощна смяна тръгва в 6:15 и пристига в 7:25, за втора смяна тръгва в 13:05 и пристига в 14:15, за обратния курс с работници от първа смяна , тръгва в 14:45 и пристига в 15:55, за нощна смяна тръгва в 21:35 и пристига в 22:45, за обратния курс с работници от втора смяна тръгва 23:15 и пристига на последна спирка Била, Пазарджик, в 00:25. 590 398.20 590 210.78
ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА: Цел на дейността е да се подобри условията на труд и намаляване риска от професионални заболявания, характерни при продължителна работа в седнало положение, за служители в производственото предприятие. В Програма за минимизиране на риска за 2016 г. е препоръчано осигуряване на подходящи ергономични столове, отговарящи на естеството на извършваната работа, за премахване на напрежението и умората и запазване на работоспособността. Понастоящем се използва офис столове, което са закупени през 2007 г. и са силно изхабени, както и не отговарят на съвременните изисквания и станадрати за ергономичност. Това ще мотивира и задържи високо квалифицираните служители на дружеството, в които има много инвестирани средства за обучения и повишаване на квалификацията. От друга страна в Област Пловдив и в частност Икономическа зона "Тракия" се очертава тенденция от недостиг на високо квалифицирани кадри за административни дейности. По проекта ще бъдат закупени 82 броя ергономични офис столове за 82 работни места в производственото предприятие, съгласно мерките в Програмата за минимизиране на риска (Приложение: Програмата за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на професионалните рискове за 2016 г). Избора на ергономични офис столове ще бъде съобразно ограниченията на работното място, подвижност на позата, лекота на сядане и изправяне, стабилност на седалката, материали на покритието и лекота на настройка, както и компактност на дизайна и тегло на конструкцията. Ергономичният офис стол трябва да бъде лесен за адаптиране към специфичните нужди на потребителя, седалото трябва да поддържа и да намалява дискомфорта от натиска върху задната часта на бедрата, изпълзваните материали трябва да предтвратяват потенето и появата на електростатични заряди, облегалката, трябва да бъде регулируема във височина и наклони трябва до позволява отпускане на гръбните мускули, базата на стола трябва да с 5 опорни точки за подсигуряване на стабилност. 50 000.00 47 600.00
ДЕЙНОСТИ ПО ПУБЛИЧНОСТ И ИНФОРМИРАНОСТ ПО ПРОЕКТА: Цел на дейността е открито управление на проекта и широко информиране на обществеността и заинтересовани страни, относно помощта от ЕСФ и ОПРЧР, популяризиране на хориз. принципи на ОПРЧР и в частност принципа за Устойчиво развитиеи екологичните принципи на дружеството, както и за подкрепа за мултиплицирането на резултатите от проекта. Заложени са следните дейности: - 2 пресконференции за регион. и национ. медии-първата за представяне на дейности и цели на проекта и получената подкрепа от ЕСФ и ОПРЧР, а втората за да обобщи резултатите и да представи добър опит - Изпращане на мин. 2 прессъобщения за напредъка на проекта до регион. и национ. електронни и печатни медии - Участие в инициативата „Вечер на кариерата“, която ще се проведе на 17.04.2018г от 17:00ч. в ПГЕЕ-гр.Пловдив, ул.„Пещерско шосе“№26. В събитието ще участват водещи предприятия-инвеститори в икономическа зона „Тракия“, представители на висши технически учебни заведения, ученици от 11 и 12 клас и много родители. Ще бъде направена презентация на проекта, включ. информация за ОПРЧР напредъка по проекта и фирмената политика по отношение инвестиции в технологии щадящи околната среда и пестене енергия - Участие в „Дни на кариерата“ 2018г в ТУСофия, ф-л Пловдив, октомври 2018г Програмата на събитието включва презентации на водещи работодатели в Об-т Пловдив и проектът ще бъде представен чрез презентация, рекламен щанд и брошури. Ще бъдат запознати студенти, официални лица и представители на фирми с възможностите за подкрепа от ОПРЧР, междинни резултати от проекта като добра практика, популяризиране на принципа за устойчиво развитие на ОПРЧР 2014-2020г. и новите тенденции в опазване на околната среда, както и фирмената политика по отношение екологичните стандарти на продукцията и корпоративните ангажименти към намаляване използването на невъзобновяеми ресурси и намаляването на енергийното потребление - Участие в 2 медийни събития в Пловдив, за представяне на проекта и междинни резултати, помощта от Програмата, принципа за устойчиво развитие, новите тенденции в областта на опазване на околната среда, новата С-ма за у-ние и РЧР и в частност дейности в подкрепа заетостта на по-възрастните работници и служители /над 54г. възраст/ и удължаване на трудовия живот, както и за раздаване на рекламни материали по проекта. Първата среща е планирана за в края на ноември 2018г и е за представяне на нова онлайн платформа за връзка между работодатели и търсещи работа на възраст над 55 г., с инициирана от Evergreen Talents 55+ и подкрепена от ЧР клуб Пловдив, където е член и Шнайдер. Втората среща е планирана за средата на декември 2018г., като срещата ще бъде под формата на дискусия с HR мениджър в Schneider Electric България, във формата „Закуси с мен“ в зала на Limacon Event Center. - Рекламен материал по проекта-върху поникваща хартия, с вградени семена от цветя, с принтирани името на проекта, логото на Шнайдер Електрик и единното лого на оперативните програми и ЕСФ 1000 бр. - Информационна табела, на входа на производствената база (70 х 100 см) и две по-малки табели на двата входа на халето и 12 табели за обозначаване на автобусите по проекта - Изработен текст за информационните табла на входа на завода, относно проекта, маршрутите, принципа за Устойчиво развитие на ОПРЧР и новости в опазване на околната среда - Брошури по проекта-с информация за целите и дейностите на проекта, подкрепата получена от ОПРЧР и ЕСФ, хоризонталните принципи на ОП РЧР и фирмените ангажименти в този контекст. Брошурите ще бъдатА4, пълноцветен печат, тристранно сгънати 500 бр. - Публикуванне на информация за напредъка на проекта на уеб страницата на дружеството с банер по проекта, както и информация по интранет мрежата към всички дружества в консорциума На закупеното обзавеждане по проекта ще бъдат сложени информационни стикери. Всички материали и публикации, ще бъдат съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 6 800.00 2 258.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.