Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Ти Ай Пласт ЕООД е създадена през 2011г с основен предмет на дейност изкупуване на пластмасови отпадъци и последващата им преработка до получаване на краен продукт - регранулат. Той се използва като суровина за производство на найлон, тръби и други изделия за бита и промишлеността. Базата на дружеството е позиционирана в град Девня. Към настоящият момент сме осигурили работни места за 12 души. Поради непрекъснатото нарастване на обема на работа е необходимо разкриване на нови работни места. Ръководството  предвижда създаване на нови 10 работни места на длъжност: манипулант на вторични суровини. За извършване на ежедневната работа не е необходимо специално образование.  Целите на настоящото проектно предложение са:
- разкриване на нови работни места;
- намаляване на безработицата в община Девня;
- наемане на работа на лица с ниска степен на образование;
- обезпечаване работата на новонаетия персонал чрез закупуване на облекло и необходимото оборудване.
Горепосочените цели ще се постигнат чрез изпълнение на следните дейности:
1. Разкриване на нови работни места;
2. Закупуване на оборудване и работно облекло за новонаетия персонал;
3. Обезпечаване изпълнението на проекта чрез сформиране на екип за управление на проекта;
4. Осигуряване на публичност.
Поради естеството на работа на дружеството, проектното предложение е насочено към осигуряване на заетост на следната специфична категория от целевата група: "Безработни лица с ниска спетен на образование". 
С реализацията на  дейности по проекта ще се изпълнят и заложените цели.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разкриване на нови работни места: Основната дейност по настоящото проектно предложение е свързана с разкриване на нови работни места. Във връзка с увеличаване обема на работа на площадката в гр. Девня е необходимо разкриване на нови 10 работни места. Длъжността, на която ще се назначат новите служители е : манипулант вторични суровини. Поради естеството на работа новонаетите служители могат да бъдат и с ниска степен на образование. Поради това ръководството на фирмата се е насочило да осигури заетост на представители на тази специфична категория от целевата група по проекта. Ежемесечно на служителите ще се заплаща минималния осигурителен доход за длъжността. Ще бъдат сключени трудови договори за период от 12 месеца, като след изтичането им ръководството на фирмата се ангажира да запаси минимум 50% от новоразкритите работни места. Работното място на служителите е позиционирано в град Девня. Фирмата разполага с необходимото одобрудване за третиране на отпадъци до получаването на регранулат, който в последствие се използва за суровнина за производство на найлон, тръби и други изделия за бита и производството. Поради ествеството на работа 50% от новонаетите служители ще принадлежат на следната специфична категория от целевата група: "Безработни лица с ниска степен на образование". Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - набор и подбор на персонал При стартиране на изпълнението на проекта ще се публикува обява за набиране на персонал. В рамките на набирането на персонал също така ще се извършва преценка на качествата на кандидатите, в съответствие с изискванията на предприятието, както и изискванията към самата длъжност. Дейността по набиране на персонал завършва с вземане на решение на кой точно да се отправи предложение за работа. Подборът на персонал е процес, имащ за цел намирането да най-подходящия човек за заемане на конкретната вакантна длъжност. Подборът ще се осъществи посредством: - осъществяване на обратна връзка с кандидатствалите допустими кандидати и отправяне на покана за интервю за работа - провеждане на интервютата - преценяване качествата на интервюираните лица - вземане на решение кои са одобрените кандидати за започване на работа и уведомяването им Наемане на персонала Одобрените лица следва да преставят на работодателя си необходимите документи за започване на работа, след което се пристъпва към сключване на трудовите договори. С всеки един от новонаетите служители (10 човека) ще бъде сключен договор за срок от 12 месеца, спазвайки се разпоредбите на КТ. Трудовото възнаграждение на наетите по проекта лица е в размер на Минималния осигурителен доход за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. Изпълнението на дейността ще стартира през втори проектен месец и ще е с продължителност 14 месеца, от които 2 месеца за набор и подбор на персонал и 12 месеца за осигуряване на заетост. 53 944.80 74 116.65
Закупуване на оборудване и работно облекло: Във връзка с обезпечаване на работния процес и осигуряване на качествени и безопасни условия на труд, ще бъде закупено следното: - работно облекло за новите служители, включващо: работни обувки, работен полугащеризон, работно яке, работна тениска (5бр на човек), работни ръкавици - 10 броя; - съоръжение за подсушаване на изпран полиетилен - 1 бр. Съоръжението за подсушаване на изпран полиетилен съдържа: центрофуга за сушене, транспортиращ шнек, вибро ситро. Горепосоченото оборудване ще се достави и монтира в базата на фирмата находяща се в гр. Девня, където ще бъде и работното място на новите служители. Закупуването на оборудването, свързано със създаването на новите работни места ще премине през следните етапи: - проучване на предлаганите на пазара съоръчежия за подсушаване на изпран полиетилен; - анализ на офертите на различните изпълнители; - доставка, монтаж и тестване на новото оборудване; - провеждане на обучение на служителите за работа с новото оборудване. Изпълнението на дейността ще протече по разпоредбите на ПМС 118. Тъй като стойността на доставката е под 30 000лв, избора на изпълнител ще се извърши без провеждане на процедура. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 4 месеца. Отговорност за цялостното протичане на дейността ще имат ръководител и координатора по проекта. Получените оферти ще бъдата представени на ръководството на фирмата. 25 013.30 30 430.19
Обезпечаване изпълнението на проекта чрез сформиране на екип : След одобрението на проекта и сключване на ДБФП ще бъде сформиран екип за управление на проекта, окончателно ще бъдат разпределени задълженията, ще бъдат делегирани правомощия и конкретни дейности на всеки отговорен член на екипа. Управленският екип, чиято основна задача е да ръководи и подсигури изпълнението на проекта ще се състои от: ръководител, координатор и счетоводител. Задълженията на всеки един от членовете на екипа са следните: 1. Ръководител: ръководи цялостното изпълнение на проекта; разпределя задачите на членовете на екипа и следи за спазването и изпълнението им; координира и планира дейностите по проекта и осъществява кореспонденция с УО.; активно участва в избора на изпълнители, заедно с ръководството на фирмата; извършва контрол и мониторинг на разходването на средствата по проекта; следи за спазване на сроковете заложени в проектното предложение; подготвя събира и предоставя необходимата счетоводна документация по проекта и съвместно с останаталите членове на екипа изготвя месечните, междинните и финалния отчети; осъществява контрол на изпълнението съобразно план-графика и съблюдава за спазване на поставените срокове и задачи, възлага и в случай на необходимост извършва промени в рамките на допустимите граници и в съответствие с насоките на програмара с цел качественото изпълнение на проекта; отчита цялостното изпълнение на проекта при постигане на поставените цели и задачи. 2. Координатор: отговаря за събиране, обобщаване, отчитане и контрол на документацията по проекта, както по отношение на информацията в нея, така и по отношение на представянето и в оригинал; взема участие в процедурите за избор на изпълнител без провеждане на публична покана; подпомага работата на ръководителя и счетоводителя по проекта; изготвя план графици за изпълнението на проекта; следи за разходването на заложените средства; помага при изготвяне на отчетните документи. 3. Счетоводител: - Обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; Следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; На база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; Обобщава финансовите документи по проекта; Следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания на Донора; изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта. При изпълнението на проекта ще се спазват разпоредбите на Ръководството за изпълнение на проекти по процедура Ново работно място 2015г. Реализацията на дейността ще стартира от първи проектен месец и ще е с продължителност през целия период на договора. (15 месеца) . 7 895.81 7 454.76
Осигуряване на публичност: Информирането на широката общественост за изпълнение на проект финансиран с публични средства е задължително. Информираността в настоящото проектно предложение ще се извърши с помощта на: - поставяне на информационна табела - 2 бр. Едната ще се постави в централния офис на фирмата, а другата в базата в гр. Девня; - поставяне на информационни стикери на оборудването - 3 бр (за всяка една част на съоръжението за подсушаване на изпран полиетилен); Дейностите по информиране и публичност ще бъдат осъществени в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020. Дейността включва: - Поставяне на информационни табели - 2 бр, като едната ще е в централния офис на фирмата, а другата в базара в гр. Девня; - поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване -3 бр; На информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелите ще бъдат изработени от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014 -2020г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. На всяко едно оборудване закупено по проекта ще бъде поставен стикер, на който ще бъде упоменато, че оборудването е закупено със средства на ЕС по съответния проект. Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на оборудването и ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014- 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Изпълнението на дейността стартира през втори проектен месец, като продължителността е 15 месеца и обхваща целия период на проека. 1 000.00 1 233.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.