Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Фиделити груп ООД е консултантска компания в сферата на у-то.Идеята на ръководството е да разкрие нови работни места за специалисти,които да обхванат анализа по у-е и организация,както и експертната дейност във фирмата.Фирмата желае да въведе иноват. функции в своята дейност и като утвърдена консулт. компания да постигне още по-голям принос чрез предлаганите на своите клиенти продукти и услуги.Компанията ще осъществи това чрез наемането на 8лица,от които над 50% попадат в специф. групи по процедура НРМ(4лица от групата Безработни младежи до 29г.вкл., 1 лице от групата Продължително безработни и неактивни лица и 3 безработни лица над 30г. възраст),като им даде шанс да се реализират за по-дълъг период от време,създавайки им благоп. условия за работа,сигурност и увереност.Осн. дейности и мерки,за да се постигне това са:*Осиг. на заетост на търсещите работа лица.Дружеството ще наеме лица от целевата група чрез обяви в интернет и със съдействие на ДБТ(само при необходимост).Те ще бъдат насочени към заетост осн. в длъжности,свързани с консулт. дейност:експерт програми и проекти,офис мениджър,търг. представител.*Закупуване на оборудване и обзавеждане на ново разкритите работни места.Във връзка с разкр. на новите работни места се предвижда да се закупи необход. оборудване за осъществяване на тр. дейност на конкретните работни места.Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес.В проекта се залагат и дейности по организация и у-е на проекта,както и осиг. на публичност.*Дейността по организация и у-е ще допринесе за ефективното и своевременно изпълнение на дейностите на проект. предложение.За да се гарантира нормалното и безпрепятствено реализиране на проекта,ще бъде сформиран екип за у-е на проекта от специалисти с опит.*Дейността по осиг. на публичност ще вкл. информиране за извършваните дейности и постигнатите цели,заложени в проект. предложение.Ще включва мерки като:изготвяне на брошури и информационна табела;провеждане на 2пресконференции.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Екипът за управление на проекта се състои от трима членове: Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Техният опит е в основата на избора на ръководството на „Фиделити груп”ООД да ги ангажира с дейностите по организация и управление, с цел постигане на заложените в проекта цели, както и успешното приключване на дейностите по проекта. Разпределението на отговорностите на екипа по управление ще бъдат както следва: 1. Ръководител на проекта Основни задължения: - организира дейността на целия екип за управление на проекта; - организира процедурите за определяне на изпълнители; - контролира изпълнението на дейностите по проекта; - отчита изпълнението на дейността на всяка фаза от реализирането на проекта до окончателното му приключване като изготвя доклади, в които отчита: техническото изпълнение на проекта; финансовото изпълнение на проекта; изпълнението на календарния график на проекта; показателите за изпълнение на целите на проекта; проблемите и мерките за тяхното преодоляване. Отговорности: - отговаря за техническото, административното и финансовото управление на проекта; - законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта съгласно правилата на ПМС №118 или други нормативни актове; - наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори; - контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта; - предлагането на необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта. 2. Координатор на проекта Задължения: - координира изпълнението на дейностите по проекта; - координира взаимодействието между Бенефициента и изпълнителите; - съдейства на ръководителя при съблюдаване коректното провеждане на процедурите съгл. ПМС №118 - отчита постигнатия напредък въз основа на заложените индикатори; - отговаря за документооборота и архивирането на документите. Отговорности: - общата координация на проектните дейности и заинтересовани страни; - техническата отчетност на проектните дейности; - съдействие на УО на ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020 при провеждане на външен оперативен мониторинг. 3. Счетоводител по проекта: Задължения: - Отговаря за правилното финансово отчитане на Проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на ОП "РЧР" - получава фактури от изпълнителите на проектните дейности и верифицира разходите; - осъществява текущото счетоводно отчитане на проектните дейности и изготвя необходимите платежни документи; - изготвя месечни финансови справки с цел наблюдение и оценка на напредъка на проекта; - изисква и отчита фактури и разходни документи от партньорите по проекта; - поддържа адекватна одитна пътека за целите на проекта; - съхранява цялата документация за разходите по проекта. Отговорности: - финансовия контрол на проекта, вкл. контрола на съответствието на извършените разходи с предвидените; - финансовата отчетност на проектните дейности и контрола на съотношението „разходи – резултати – ефект”; - съдействието на УО на ОП "РЧР 2014-2020" при провеждане на външен финансов мониторинг. Дейността по организация и управление включва цялостното администриране на проекта, в т.ч. подготовка и подаване документи за авансово, междинно и окончателно плащане. Освен с необходимия екип по управление на проекта, дейността ще бъде обезпечена и с канцеларски материали, предвидени за адекватното изпълнение на дейността в рамките на целия период на изпълнение на проекта. 10 142.00 10 611.49
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Предоставяне на възможност на 8 лица, от които над 50 % попадат в специфичните групи по процедурата "Ново работно място 2015" (4 лица от групата "Безработни младежи до 29 г. вкл.", 1 лице от групата "Продължително безработни и неактивни лица" и 3 безработни лица над 30 годишна възраст), за тяхната заетост на новоразкрити работни места, обезпечени с необходимото оборудване за протичане на работния процес. Във връзка с ново разкритите работни места се предвижда наемането на следните длъжности: - Експерт проекти и програми – 5 лица; - Офис мениджър – 1 лице; - Търговски представител – 2 лица. Тъй като фирмата предвижда разрастването на дейността си свързана с разработването и управлението на проекти, финансирани по Оперативните програми на Европейския съюз, и придобила значителен опит и брой клиенти, то за целта ще бъдат необходими наемането на допълнителни експерти, които ще се занимават с изготвянето на проектните предложения и съпътстващата документация при осъществяването на проекта. До момента дружеството използва външни счетоводни услуги. Те, обаче, биха могли да бъдат преструктурирани, което би довело до значителна ефективност на ресурсите. Затова ръководството на фирмата предвижда наемането на двама оперативни счетоводители, които да се занимават с първичните документи, за да се намали обема на външната услуга и да се постигне по-висока ефикасност. Ръководството на Фиделити груп ООД планира разкриването и на ново работно място за офис мениджър, тъй като при разширяване на дейността на офиса, новите служители, увеличаващия се брой клиенти, изискват наличността на служител, който да организира координацията, комуникацията, материалните наличности и графиците на експертите. Към досегашните си дейности, фирмата планира и разкриването на ново направление, което да разшири наличните клиенти на фирмата. Предвижда се разкриването на две нови работни места за търговски представители, които да отговарят за набирането на нови клиенти, представянето на продуктите на фирмата, участието в подходящи събития, представянето на каталози с дейността на фирмата и др. 64 481.32 58 273.90
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: С тази дейност се цели техническа и материална обезпеченост на ново разкритите работни места. Във връзка с разкриването на нови работни места се предвижда да се закупи необходимото оборудване за осъществяване на трудовата дейност на конкретните работни места. Предвижда се да се закупи оборудване за нормално протичане на работния процес, а именно: автомобил, лаптопи, копирен център, телефони, както и офис-обзавеждане – стелажи с 4 рафта, шкафове с 2 рафта и етажерки. За експертите програми и проекти е предвидено закупуването на лаптоп (2 броя), стелажи с 4 рафта (2 броя), шкафове с 2 рафта (2 броя), етажерки (3 броя) и копирен център. Офис-обзавеждането е необходимо поради факта, че разработването и управлението на проекти е свързано с голям брой документация, която трябва да бъде правилно съхранявана и архивирана, в съответствие с изискванията на съответния финансиращ орган или програмен оператор. Отпечатването на големи количества документи, в т.ч. техническа документация (чертежи във формат А3) е и причина за включването на копирен център. Увеличения обем работа ще е съпътстван с увеличаване на материалите за отпечатване, копиране и сканиране, което прави наложително наличието на копирна техника с подобрен капацитет. Настоящото оборудване е крайно недостатъчно от гледна точка на капацитет и функционалност и не би могло да отговори адекватно на бъдещите нужди на фирмата. За търговските представители е предвидено закупуването на автомобил (1 брой), и телефони (2 броя). Естеството на консултантската дейност предполага постоянни пътувания извън централния офис на фирмата в гр. София. Към момента, фирмата изпълнява ангажименти в 4 от 6-те региона на страната. Недостатъчната квалификация на клиентите при отчитане на проекти, провеждане на одити и процедури за избор на изпълнители налага постоянно съдействие от страна на консултанта, което от своя страна обуславя поддържането на висока мобилност на експертния състав на фирмата. Отчитането и провеждането на месечни срещи по големи инфраструктурни проекти доста често изисква едновременното командироване на консултанти в различни точки на страната. Основният начин на придвижване е посредством лични автомобили и обществен транспорт, което доста често е свързано с отделянето на съществен финансов или времеви ресурс. Развиването на клиентската мрежа с помощта на търговски представители в настоящите условия е немислимо, поради невъзможността на фирмата да осигури необходимата мобилност на новонаетия персонал. Закупуването на ново МПС за нуждите на фирмата е основна предпоставка за ефективното и ефикасно изпълнение на преките задължения на двамата търговски представители, които ще бъдат наети в рамките на настоящия проект. За офис мениджъра е заложено закупуването на стелаж с 4 рафта (1 брой), шкаф с 2 рафта (1 брой), етажерка (1 брой) с цел да има възможността да се организира пространството касаещо материалите и консумативите за експертите в офиса. 26 254.00 26 254.00
Информиране и публичност: Дейността е свързана с популяризирането и визуализирането на програмата и безвъзмездната помощ, чрез което да се информира целевата група, всички заинтересовани страни и обществеността за приноса на ОП РЧР и ЕСФ. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Тази дейност ще се реализира в две насоки. От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна посредством това популяризиране ще се стимулират представители на целевите групи, да участват в проекта. По този начин, освен , че обществеността ще се запознае с проекта, повече безработни и неактивни лица, ще бъдат мотивирани да кандидатстват за осигуряване на заетост по настоящия проект. Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати. - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на „Фиделити груп“ ООД. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на "Фиделити груп" ООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността. 755.00 755.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.