Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 355 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Конвой  Уорлд АД е средно предприятие за производство и продажба на домакински гъби, кърпи, бърсалки, препарати и др. Нивото на развитие, до което е достигнала компанията, изисква подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността, което да осигури устойчивост на растежа и по-успешно присъствие на конкурентните международни пазари. През последните 5 години в предприятието настъпват динамични промени, променя се пазарната среда, а съществуващата система за управление на ресурсите не може да отовори на новите изисквания. Дефинирана е потребност от въвеждане на ново поколение ERP система и по-добро управление на процесите, свързани с околната среда.
Въз основа на дефинираните потребности пред проекта са поставени следните специфични цели:
- подобряване на управленските и организационни процеси чрез въвеждане на ИКТ базирана система за планиране и управление на ресурсите /ERP система/
- подобряване на процесите по управление на въздействието върху околната среда чрез въвеждане и сертифициране на Система за управление на околната среда /СУОС/, съгласно стандарта ISO 14001
За реализиране на поставените цели, проектът предвижда изпълнение на следните дейности:
- Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез  въвеждане и сертифициране на ISO 14001.
- Дейност за насърчаване използването на ИКТ и услуги, чрез закупуване и внедряване на интегрирана система за планиране и управление на фирмените ресурси /ERP система/.
Очаквани резултати от изпълнението на проекта са:
- въведена и сертифицирана система за управление на околната среда /СУОС/ съгласно стандарта ISO 14001, с което Конвой-Уорлд да намали въздействията от дейността си по отношение на околната среда.
- доставена и внедрена интегрирана ERP система за подобрение на следните процеси:
планиране и вземане на решения, организация на ресурсите, организация на производствения процес, реализация на продукта, интернационализация на продукта, управление на отпадъците.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на Система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с БДС EN ISO 14001: Поддейност 1: Разработване и въвеждане на СУОС съгласно изискванията на стандарта БДС EN ISO 14001: - Установяване на съществуващото състояние на процесите във фирмата (диагностичен одит) – на този етап се проучва създаденият вътрешен ред на изпълнение на процесите и дейностите. Те се съпоставят с изискванията на стандарта и така се установяват несъответствията спрямо него. - Планиране на системата за управление – включва определяне на отговорници за процесите, представител на ръководството, както и срокове за разработването, внедряването и проверката на системата; - Разработване на системата за управление на околната среда – включва разработването на документацията на системата – наръчник, процедури и инструкции, както и такива, необходими за ясното регламентиране на процесите по опазване и контрол на околната среда; - Обучение на представители на организацията относно прилагането на системата и изискванията на стандарта БДС EN ISO 14001; - Внедряване на разработената и съгласувана система за управление – т.е. стартиране на прилагането й в организацията – по звена и процеси; - Провеждане на вътрешен одит на системата – извършва се от обучени вътрешни одитори, които проверяват изпълнението на изискванията на стандарта и на документацията на системата в организацията; - Провеждане на преглед на системата за управление от ръководството – той включва анализиране на информация за функционирането на системата, вземане на решения за нейното подобряване; Поддейност 2: Сертификация на системата за управление – извършва се от трета независима сертификационна организация, акредитирана за извършване на такава дейност; Стъпки за реализация на дейността: За успешно изпълнение на проекта и постигане на поставените цели, са дефинирани следните стъпки в рамките на изпълнение на дейността:  ­ Стъпка 1. Сформиране на екип по проекта. Период на изпълнение ­ 1­ви месец.  ­ Стъпка 2. Избор на изпълнители за услуга по въвеждане Период на изпълнение: 2­ри­ месец.  Стъпка 3: Избор на изпълнител за услуга по сертификация. Период на изпълнение: 5ти мсец. ­ Стъпка 4. Разработване и въеждане на СУОС. Период на изпълнение: 3­ти ­ 7­ми месец Стъпка 4: Сертифициране на СУОС: Период на изпълнение: 8ми месец Дейността ще се удостовери с получаване на Сертификат. 9 550.00 9 400.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване и внедряване на Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/.: Дейността е водеща по отношение постигане на проектните цели. Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/ ще има следния обхват от аспектите на дейността: Финанси и счетоводство, Дълготрайни активи, Производство, Планиране на ресурсите, Склад, Продажби, CRM ,Доставки, Банка, Каса, Отчети и справки, Модул за управление на отпадъците и околна среда, Администрация, осигуряване на 15 бр. работни места за достъп до системата. Търсените функционалности на ERP системата са дефинирани в техническа спецификация, приложена към проектното предложение. Дейността включва и въвеждане на нов модел на управление на отпадъците чрез Модул за управление на отпадъците и околна среда, със следните функционалности:  възможност за електронно отразяване на вида, произхода, количеството на отпадъка, мястото на неговото съхранение до предаването му към специализирана компания за събиране на отпадъци, проследимост за причините и търсене на мерки за неговото минимизиране.  възможност за изготвяне на работни листове за класификация на отпадъците съгласно действащото законодателство,  отчетни книги за отпадъци.  възможност за архивиране на документи Етапи на внедряване: - анализ на бизнес процесите и изготвяне на детайлно проектно предложение - инсталация и настройка на системата - обучение на потребителите върху стандартната функционалност - концептуално проектиране и разработка - предварителен трансфер на основните данни - обучение на крайните потребители и тест на системата - окончателен трансфер на данните - въвеждане в експлоатация Стъпки за реализация на дейността: За успешно изпълнение на проекта и реализиране на поставените цели са дефинирани следните стъпки в рамките на изпълнение на дейността:  ­ Стъпка 1. Сформиране на екип по проекта. Период на изпълнение ­ 1­ви месец.  ­ Стъпка 2. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнители. Период на изпълнение: 2­ри­ 5­ти­ месец.  ­ Стъпка 3. Доставка и внедряване на ДНА. Период на изпълнение: 6­ти ­ 18­ти месец. В рамките на тази стъпка ще бъде доставена, инсталирана и внедрена Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/. Дейността ще се удостовери с получаване на приложим документ - протокол/лицензия/ръководство за употреба. 360 000.00 360 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.