Конвой Уорлд АД е средно предприятие за производство и продажба на домакински гъби, кърпи, бърсалки, препарати и др. Нивото на развитие, до което е достигнала компанията, изисква подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността, което да осигури устойчивост на растежа и по-успешно присъствие на конкурентните международни пазари. През последните 5 години в предприятието настъпват динамични промени, променя се пазарната среда, а съществуващата система за управление на ресурсите не може да отовори на новите изисквания. Дефинирана е потребност от въвеждане на ново поколение ERP система и по-добро управление на процесите, свързани с околната среда.
Въз основа на дефинираните потребности пред проекта са поставени следните специфични цели:
- подобряване на управленските и организационни процеси чрез въвеждане на ИКТ базирана система за планиране и управление на ресурсите /ERP система/
- подобряване на процесите по управление на въздействието върху околната среда чрез въвеждане и сертифициране на Система за управление на околната среда /СУОС/, съгласно стандарта ISO 14001
За реализиране на поставените цели, проектът предвижда изпълнение на следните дейности:
- Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на ISO 14001.
- Дейност за насърчаване използването на ИКТ и услуги, чрез закупуване и внедряване на интегрирана система за планиране и управление на фирмените ресурси /ERP система/.
Очаквани резултати от изпълнението на проекта са:
- въведена и сертифицирана система за управление на околната среда /СУОС/ съгласно стандарта ISO 14001, с което Конвой-Уорлд да намали въздействията от дейността си по отношение на околната среда.
- доставена и внедрена интегрирана ERP система за подобрение на следните процеси:
планиране и вземане на решения, организация на ресурсите, организация на производствения процес, реализация на продукта, интернационализация на продукта, управление на отпадъците.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане и сертифициране на Система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с БДС EN ISO 14001: Поддейност 1:
Разработване и въвеждане на СУОС съгласно изискванията на стандарта БДС EN ISO 14001:
- Установяване на съществуващото състояние на процесите във фирмата (диагностичен одит) – на този етап се проучва създаденият вътрешен ред на изпълнение на процесите и дейностите. Те се съпоставят с изискванията на стандарта и така се установяват несъответствията спрямо него.
- Планиране на системата за управление – включва определяне на отговорници за процесите, представител на ръководството, както и срокове за разработването, внедряването и проверката на системата;
- Разработване на системата за управление на околната среда – включва разработването на документацията на системата – наръчник, процедури и инструкции, както и такива, необходими за ясното регламентиране на процесите по опазване и контрол на околната среда;
- Обучение на представители на организацията относно прилагането на системата и изискванията на стандарта БДС EN ISO 14001;
- Внедряване на разработената и съгласувана система за управление – т.е. стартиране на прилагането й в организацията – по звена и процеси;
- Провеждане на вътрешен одит на системата – извършва се от обучени вътрешни одитори, които проверяват изпълнението на изискванията на стандарта и на документацията на системата в организацията;
- Провеждане на преглед на системата за управление от ръководството – той включва анализиране на информация за функционирането на системата, вземане на решения за нейното подобряване;
Поддейност 2:
Сертификация на системата за управление – извършва се от трета независима сертификационна организация, акредитирана за извършване на такава дейност;
Стъпки за реализация на дейността:
За успешно изпълнение на проекта и постигане на поставените цели, са дефинирани следните стъпки в рамките на изпълнение на дейността:
Стъпка 1. Сформиране на екип по проекта. Период на изпълнение 1ви месец.
Стъпка 2. Избор на изпълнители за услуга по въвеждане Период на изпълнение: 2ри месец.
Стъпка 3: Избор на изпълнител за услуга по сертификация. Период на изпълнение: 5ти мсец.
Стъпка 4. Разработване и въеждане на СУОС. Период на изпълнение: 3ти 7ми месец
Стъпка 4: Сертифициране на СУОС: Период на изпълнение: 8ми месец
Дейността ще се удостовери с получаване на Сертификат.
9 550.00
9 400.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване и внедряване на Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/.: Дейността е водеща по отношение постигане на проектните цели.
Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/ ще има следния обхват от аспектите на дейността: Финанси и счетоводство, Дълготрайни активи, Производство, Планиране на ресурсите, Склад, Продажби, CRM ,Доставки, Банка, Каса, Отчети и справки, Модул за управление на отпадъците и околна среда, Администрация, осигуряване на 15 бр. работни места за достъп до системата. Търсените функционалности на ERP системата са дефинирани в техническа спецификация, приложена към проектното предложение.
Дейността включва и въвеждане на нов модел на управление на отпадъците чрез Модул за управление на отпадъците и околна среда, със следните функционалности:
възможност за електронно отразяване на вида, произхода, количеството на отпадъка, мястото на неговото съхранение до предаването му към специализирана компания за събиране на отпадъци, проследимост за причините и търсене на мерки за неговото минимизиране.
възможност за изготвяне на работни листове за класификация на отпадъците съгласно действащото законодателство,
отчетни книги за отпадъци.
възможност за архивиране на документи
Етапи на внедряване:
- анализ на бизнес процесите и изготвяне на детайлно проектно предложение
- инсталация и настройка на системата
- обучение на потребителите върху стандартната функционалност
- концептуално проектиране и разработка
- предварителен трансфер на основните данни
- обучение на крайните потребители и тест на системата
- окончателен трансфер на данните
- въвеждане в експлоатация
Стъпки за реализация на дейността:
За успешно изпълнение на проекта и реализиране на поставените цели са дефинирани следните стъпки в рамките на изпълнение на дейността:
Стъпка 1. Сформиране на екип по проекта. Период на изпълнение 1ви месец.
Стъпка 2. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнители. Период на изпълнение: 2ри 5ти месец.
Стъпка 3. Доставка и внедряване на ДНА. Период на изпълнение: 6ти 18ти месец. В рамките на тази стъпка ще бъде доставена, инсталирана и внедрена Интегрирана система за управление на фирмените ресурси/ERP/. Дейността ще се удостовери с получаване на приложим документ - протокол/лицензия/ръководство за употреба.
360 000.00
360 000.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN