Сдружение "Национална Асоциация за Защита на Потребителите" е неправителствена организация, създадена с цел защита интерсите на потребителите. Стремежът на НАЗП е да отстоява една от водещите позиции в процесите по регулиране на икономическите отношения между гражданите и търговците. За изпълнението на тези отговорности и цели сдружението разчита на опита и професионализма на своя персонал.
Чрез осъществяване на дейностите заложени в проектното предложение ще се предостави достъп до разнообразие от управленски и организационни бизнес услуги и насърчаване използването на различни източници на информация и контакти, за да се гарантира по-благоприятна среда за успешно развитие на социалното предприятие.
Двете заложени дейности са:
- услуги в областта на бизнес стратегиите
- услуги в областта на финансовото управление и контрол.
Това са двете основополагащи услуги за развитието, укрепването и създаването на устойчив бизнес с дългосрочен ефект, както върху дружеството, така и върху всички негови служители.
Предоставянето на финансови и стратегически за бизнеса услуги, каквито са заложените в проектното ни предложение, особено когато участват уязвими групи и се осъществява дейност със социално въздействие, ще гарантира повишаване на шансовете за успешно бизнес развитие и конкурентно оцеляване на пазара.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Услуги в областта на бизнес стратегиите: Целта на дейността е чрез осигуряване на стабилна стратегическа основа да се развие удин печеливш, устойчив и социално отговорен бизнес.
практиката в бизнеса, която показва необходимостта от стратегическо планиране. Без него ръководството на фирмата не би могло да развие и осъществи идеите за бъдещето. То е процес, който изисква много знания и умения на хора с различна компетентност.
Стратегията е курсът на действие, който една организация избира преследвайки целите си и съобразявайки се с възможностите и заплахите на външната среда, както и с вътрешните си ресурси.
Това е основополагаща дейност за всеки бизнес, а в момента е от ключово значение за Кандидата, тъй като той е в процес на създаване и развитие на нова услуга - създаване на орган за алтернативно решаване на потребителски спорове.
Процесът на стратегическо планиране заложени в дейността включва следните етапи:
-определяне на мисията и целите
-стратегически анализ
*анализ на международната и макро средата
*анализ на отрасъла (бизнес)
*анализ на микро средата
*анализ на вътр. среда
*SWOT анализ
-разработване на стратегически план
-комплекс от мероприятия по внедряване на стратегическия план
-контрол и оценка на стратегията.
Дружеството има основна дейност по нестопанско управление – дейност на организации с нестопанска цел и допълнителна дейност с икономически характер. Във връзка, с което поддържа аналитична счетоводна отчетност.
Една от основните дейности на социалното предприятие е дигитализиране на архиви, като лицата по изпълнение на тази дейност са на длъжност „администратор компютърни системи и са ангажирани в социалното предприятие. За изпълнение на тази цел на социалното предприятие, сме закупили софтуер за дигитализация на документи, което потвърждава мисията ни да инвестираме в социалната си дейност.
Всички заети в дружеството лица на длъжност „администратор компютърни системи“ работят в социалното предприятие и развиват тази дейност, като 7 от лицата са представители на уязвими групи. 4 от лицата – Цветанка Караиванова, Донка Павлова, Гергина Бакалова и Валери Стефанов са били безработни лица над 55 години, които са се регистрирали в ДБТ, а лицата Карина Ганева, Радина Миткова и Бисерка Николова са до 29-годишна възраст, които нямат предходен професионален опит.
В предприятието има 10 човека на длъжност „администратор компютърни системи“ и 8 лица на длъжност „анализатор пазарни проучвания“. С подходящия човешки потенциал на администраторите, които извършват дейността в социалното предприятие, ще реализираме търговска печалба от поддържане и обработване на дигитални продукти на клиенти и съхранение, администриране и систематизиране на електронна база данни при прехвърляне на архиви от хартиен на дигитален носител. За целта е необходимо на клиентите на фирмата да представим при подаване на офертата - екшън план с анализ на конкурентна среда.
Първата дейност по проекта включва:
- Анализ на пазара на дигитализиране на база данни . Търсене, предлагане, ценови нива. Тенденции и прогнози.
- Оценка на конкурентна среда.
- SWOT анализ. Анализ на приложимостта и определяне на highest and best use.
- Определяне на справедлива пазарна стойност по приходният метод и метода на пазарните аналози.
- Разглеждане на възможните варианти и условия за реализиране.
- Проучване на потенциалните таргет групи и техните характеристики.
- Дефиниране на подходите за тяхното достигане.
- Заключенително становище.
Извършвайки тази дейност фирмата ще бъде подпомогната да изгради стабилна стратегическа позиция в социалната си сфера на дейност, както и постоянна ангажираност към социалната си кауза.
3 225.00
3 225.00
Услуги в сферата на финансовото управление и контрол
: Дейността включва наемане на консултант, който да разработи да осигури коректно финансово управление, за да може да се развие стратегията и стратегическия план на Сдружението, осигурени в предходната дейност. Набелязаните стратегически решения, чието реализиране изисква финансови ресурси показва, че двете дейности са неразривно свързани. Първата стъпка е стратегията, последваща стъпка е финансово обезпечаване, финансов контрол, което е и заложено в дейността.
Финансовото управление и контрол включва политики и процедури, които да се въведат от ръководството с цел да се осигури разумна увереност, че целите на Сдружението са постигнати.
Етапите на дейността са:
- анализ на финансовото сътояние - 1-ви месец
- счетоводен контрол - 1 -ви месец
- създаване на инструкция за изграждане и функциониране на система за финансово управление и контрол - 2-ри месец
- въвеждане на заложеното в инструкцията - 3-ти месец
- мониторинг на финансовото управление след въведени инструкции - 4 -ти месец.
Изхождайки от действащото законодателство на данъчното облагане социалното предприятие е задължено да води коректно и точно финансово и счетоводно отчитане. Освен това, за да развием социалната си дейност, където целта ни е не само печалба, а влагане на средства в продължаващо развитие на социалната ни кауза, постоянно инвестираме в дейността на социалното предприятие чрез наемане на хора и закупуване на активи за развитие на социалната си дейност.
Чрез изпълнение на тази дейност ще можем по-добре да управляваме дружеството, за да продължаваме да инвестираме в лица от уязвими групи и социални дейности.
1 720.00
1 720.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN