Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Предвижда се изготвянето на цялостна концепция, включително дизайн на  различни видове аудио-визуални материали, които ще бъдат произведени и след това ще се използват за реализиране на рекламно-информационни кампании.Ще се осигури хостинг и поддържка на интернет страницата на ОПТТИ.  Ще се изпълняват различни видове дейности, свързани с медийно обслужване, като   организация, планиране и осъществяване на  информацонни кампании в медиите и в други канали за комуникация; закупуване на рекламно време и рекламни площи в  печатни,  дигитални (интернет) медии, външно- пространствена реклама. Планиран срок за изпълнение на проекта: 78 месеца, начало на проекта 01.07.2016г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Разработване на идейна концепция, дизайн и изготвяне на аудио-визуални формати: Дейност 1: За нуждите на ОПТТИ, с цел съвременно и адекватно представяне на новите приоритети и постигнатото до момента, е необходимо да бъдат изработени нови аудио- визуални материали, които да достигнат до широката общественост . Разработването на материалите е в съответствие и в изпълнение на годишния план за дейностите на ОПТТИ, като тази процедура е дефинирана в Националната комуникационна стратегия. На база на досегашния ни опит и необходимостта от целенасочено планиране и ефективно изразходване на публичния ресурс за комуникационни дейности, считаме, че преди производството на аудио- визуални формати е необходимо да бъде изработена цялостна концепция със синхронизирана визия и дизайн за аудио-визуално представяне на ОПТТИ – телевизионни и радио-клипове, интерактивни и статични банери, визуализация за използване в печатни материали и медийно представяне на ОПТТИ. Предвижда се изработването на минимум един брой такава цялостна концепция. Аудио- визуалните формати ще включват широк набор и видове материали, които ще се излъчват и използват по време на медийни и комуникационни кампании. Възможни формати за изработване са: всякакъв вид банери за интернет, аудио спотове, видео клипове, презентации, матерали за печатни медии, външна реклама, плакати и други, като минималното планирано количество е по един брой за всеки вид аудиовизуален материал. 171 999.60 117 699.60
Дейност 2: Хостинг и системна поддръжка на интернет сайт на ОПТТИ: Дейност 2 съдържа следното: 1. осигуряване на „горещ телефон“ и интернет комуникация (електронна поща) за администраторите и регистрираните потребители на електронния портал на ОПТ; 2. осигуряване на системна поддръжка и частична актуализация на интернет страницата при необходимост и преценка от страна на Възложителя; 3. предоставяне на консултации, свързани с използването на системата, например: за подобряване на форматирането на качваната информация; при (частична) промяна на структурата на сайта; при регистрация и настройване на нови потребители и групи; 4. отстраняване на технически неизправности в работата на сайта, ако възникнат; 5. оказване на съдействие при изготвяне на справки за използването на сайта с цел по-доброто му използване или при одит; 6. поддръжка на тестова/развойна версия на сайта на адрес – http://optest.gateway.bg. 30 000.00 24 161.60
Дейност 3: Дейности по медийно обслужване във връзка с изпълнение на мерки по информация и публичност на ОПТТИ: Дейност 3: Предметът на дейностите включват широк набор от комуникационно и медийно обслужване, чрез изпълнение и предоставяне на комуникационни услуги и закупуване на рекламни площи и време, включващи следните основни поддейности: - Планиране и осъществяване на комуникационно- информационни кампании по конкретни поводи. - Организация, планиране и осъществяване на имиджови дейности и кампании в медиите. - Закупуване на рекламно време и рекламни площи в печатни, дигитални медии и външна реклама. Предвид особеностите на комуникационния процес, който се характеризира с интензивна динамика и има моменти на непредвидимост, е трудно да се дефинира с точност количествени изражения за дейност 3. Изхождайки от предишен опит, а както и на база практики на други институции, се предвижда външно възлагане на един изпълнител, който да поеме пълното комуникационно и медийно обслужване, като в хода на договора възложителят преценява своите нужди и съобразно тях дефинира конкретни заявки към изпълнителя за подготовка и реализиране на кампании. Като минимални количества на годишна база би могло да се посочи минимум два броя кампании, но посоченото количество би могло да бъде и многократно надвишено в хода на комуникирането на програмата, т.к. тези дейности са обвързани и с други дейности от различен характер, пряко свързани с ОПТТИ. 244 303.60 244 303.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.