Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 707 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

„Еф Джи България”  ЕООД   е   бързоразвиващо се българско  дружество. То е създадено през октомври 2011 г. в гр. Пловдив и за кратко време се утвърждава като лидер в металообработващата индустрия като част от сектор мехатроника. Основната му дейност  е  концентрирана   в производство на метални изделия, а именно пружини и бубини. 
Основните цели на дружеството, които са залегнали като такива и в настоящето проектно предложение, са свързани с повишаване на производствения капацитет и увеличаване на експортния потенциал. Това ще се постигне като се внедри и стартира производството на нова продуктова гама пружини, а именно микро пружини. Предвиждат се инвестиции за закупуване на иновативно технологично оборудване. Реализацията на такъв инвестиционен проект ще увеличи многократно възможностите на фирмата за достъп до нови пазари, за устойчиво развитие и присъствие и натрупване на опит в управлението и усвояването на средства по линия на европейските фондове.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за внедряване на нови технологии и разнообразяване на асортимента от продукти на предприятието: Дейността включва закупуване, монтиране и пускане в експлоатация на иновативно оборудване за производство на нов продукт – микро пружини, което се състои от 2 бр.машини и 2 бр. фурни. Чрез внедряването на описаните активи в производствения процес на предприятието ще се създаде технологична възможност за производство на микро пружини, което до този момент е било невъзможно и което към момента не се предлага в България. Чрез инсталирането на специализирания софтуер ще се автоматизира процеса по качествен контрол и управление на производството. Това ще даде възможност да се контролира диаметъра, дължината и качеството на произвежданите пружини, което действие към настоящия момент се извършва ръчно. Така ще се подобри производителността и ефикасността на фирменото управление, както и ще се увеличи обема на продукцията и износа. Стъпки за реализацията на дейността: 1.Сформиране на екип за управление на проекта; ( 1-ви месец) За постигане добра координация, оперативност на изпълнението на проектните дейности, в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ и осъществяване на оперативен контрол над работата на външните изпълнители, ще бъде сформиран 3-членен експертен екип, който ще ръководи и координира проектните дейности. Към настоящия момент „Еф Джи България” ЕООД има сключен договор за консултантски услуги с фирма „Проектинвестконсулт” ЕООД. Съгласно цитирания договор, като част от задълженията на консултанта е подпомагане на административното управление на дейностите по проекта. Предвижда се в екипа да бъдат включени служители на „Еф Джи България” ЕООД и служители на дружеството – консултант. Основните функции, разпределени между тях са както следва: 2.Избор на изпълнител ( от 1ви – до 3ти месец) Избор на изпълнител за доставка на оборудването се извършва по реда на ПМС № 118/2014г. На основание чл.7, т.1 във вр. с чл.8, ал.2, т.2 от ПМС № 118/2014г. определянето на изпълнител следва да се извърши чрез избор с публична покана, тъй като в оборудването, което трябва да бъде доставено в размер по-висок от минимално предвидения. „Еф Джи България” ЕООД следва да одобри публичната покана, която кумулативно съдържа реквизитите по чл.11, ал.1 на ПМС 118 /2014г. Поканата се предоставя на управляващ орган на ОП „Иновации и конкурентноспособност” за публикуване на Единния информационен портал за фондовете от Европейския съюз/интернет страницата на съответния програмен оператор. Едновременно с предоставянето на поканата за публикуване тя е необходимо да се публикува и на интернет страницата на „Еф Джи България” ЕООД.3.Сключване на договор (3-ти месец) Съгласно чл.20, ал.1 от ПМС 118/2014г. писмен договор за изпълнение на доставката се сключва с определения за изпълнител кандидат, който включва всички предложения от неговата оферта.. Не се сключва договор с кандидат, който не отговаря на изискванията или са налице някои от обстоятелства по чл.21 и чл.22 от ПМС 118/2014г.4. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол ( от 3-ти- до 9 ти месец) – Доставката на оборудването ще се счита за извършена, когато е прехвърлено правото на собственост, удостоверено с издаването на фактура и подписването на приемо-предавателен протокол.5.Инсталиране, тестване и пускане в есплоатация. Подписване на финален приемо-предвателен протокол.- финализирането на изпълнението на доставката се счита за завършено с инталирането, тестването и пускането в експлоатация на оборудването. Процесът приключва с подписването на финален приемо-преавателен протокол. 331 390.54 232 009.94

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.