Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 655 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда създаване на четири нови работни места в сферата на търговията, търговското посредничество и представянето на допълнители услуги по монтаж на блиндирани, интериорни, гаражни, метални и индустриални врати на длъжностите - технически организатор; специалист с контролни функции в търговията; двама монтажници. Проектът е с продължителност 15 месеца. Основните дейности по проекта са:
1. Организация и управление;
2. Избор на външни изпълнители;
3. Подбор, назначаване и осигуряване на устойчива заетост за четири лица;
4. Закупуване на оборудване за работните места;
5. Информиране и публичност. 
Проектът предвижда осигуряване на 4 нови устойчиви работни места в „Проконсултинги" ЕООД. С цел създаване на благоприятна работна среда, разкритите по проекта работни места ще бъдат оборудвани и обзаведени. Настоящият проект удовлетворява потребността на безработните младежи до 29-годишна възраст и неактивните лица, от създаване на условия за достъп до заетост и устойчиво интегриране на пазара на труда. Осигурената заетост от „Проконсултинги" ЕООД е в сфера, която е достатъчно атрактивна и актуална за младите хора и в същото време е област на професионална реализация, която дава възможност на човек да се изяви, да изрази себе си и да покаже своите знания и качества. Кандидатът по настоящия проект е дружество, което не спира да се развива и да разширява направленията, в които инвестира и работи успешно.  Настоящата процедура е в съответствие със стратегическите цели на „Проконсултинги" ЕООД и по-конкретно в наемане на млади хора, тяхното социално включване, чрез удовлетворяване потребностите на компанията за устойчиво развитие и създаване на реални възможности за личностно и професионално развитие на активни и амбициозни хора. Целеви групи по проекта са: Безработни и неактивни младежи до 29 години вкл. - 3 лица; неактивни лица- 1 лице.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачното му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: -Ръководител на проекта; -Координатор; - Счетоводител; - Технически сътрудник; Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок. 5 500.00 0.00
Избор на външни изпълнители: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.003 „Ново работно място” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. външните изпълнители ще бъдат избрани без провеждане на публични покани, тъй като стойностите на сходни поръчки са под 30 000,00лв. ще бъдат избирани доставчици на оборудване за новите работни места; дейности и услуги за информиране и публичност; офис консуматив за управлението и организацията на проекта. Ще бъдат разгледани различни предложения и съобразени с нуждите на фирмата и икономически изгодна цена. 0.00 0.00
Подбор, назначаване и осигуряване на устойчива заетост за четири лица: "Проконсултинги" ЕООД е динамично и пазарно ориентирана компания, която предоставя съвременни, ефективни и качествени услуги на своите клиенти по доставка и монтаж на врати, дограма и щори .Дружеството иска да разшири своя териториален обхват като даде възможност на млади хора да се развиват в атрактивна сфера на българския пазар. Подходът на дружеството при работа с клиентите се базира на професионалния опит и задълбочения анализ на изискванията на всеки един клиент. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджърски екип, че може и трябва да продължи процеса на своето териториално разширение. Целта на дружеството е да предоставя все по-качествени услуги. Това от своя страна ще доведе и до създаване на условия за търсене и предлагане на заетост на допълнителен персонал. Допълнителните работни места ще дадат възможност на компанията да продължи с постоянни темпове своя път към растеж и развитие. В тази връзка, предоставената възможност по настоящата процедура Ново работно място, отговаря в пълна степен на потребностите на „Проконсултинги" ЕООД за наемането на нови 4 безработни и неактивни лица. Дейност 3 е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, както и за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по търсене, подбор, назначаване и осигуряване на заетост за 12 месеца на 4 лица на следните длъжности: технически организатор; специалист с контролни функции в търговията; двама монтажници. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места, акцентирайки върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „Проконсултинги" ЕООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на безработни младежи до 29-годишна възраст и неактивни лица. 32 588.51 0.00
Закупуване на оборудване за работните места: „ПРОКОНСУЛТИНГИ” ЕООД е бързо развиващо се успешно дружество. Успешното развитие до момента на дружеството дава увереност на неговия мениджър, че може и трябва да търси способи и средства за развитие и за разширяване на мрежата от офиси на територията на България. За обезпечаване на дейността на екипа на компанията в новия офис в град Варна ще се осигури необходимото оборудване на монтажниците, които монтират на място и на административния персонал, който обработва заявки, фактури, оферти складови разписки и други вътрешно фирмени документи и кореспонденцията с икономическите контрагенти. Закупуването на оборудването и обзавеждането е необходимо за осигуряване на минималните условия за работа на новонаетите лица по проекта. С циркуляра, монтажниците ще извършват рязането на алуминиевите и ПВЦ профили преди и по време на монтажа. С перфоратора ще се извършва също монтаж чрез пробиване на дупки. Акумулаторните отвертки са леки и удобни за работа инструменти. Те са задължителна част от инвентара на всеки монтажник, който отива за монтаж на адреси. Отвертките са с лек и компактен дизайн и намират широко приложение в тази сфера на дейност. Прободният трион може да го ползват за рязане на материали като дърво, метал, пластмаса, OSВ и много други. Предвижда се прободен трион с регулиране на оборотите. Предвижда се и професионална машина за шлайфане - често наричана в ежедневието "флекс". С цел осигуряване на по-добри условия на работа и енергийна ефективност се предвижда инверторен заваръчен апарат. Заваръчния трансформатор или така наречения електрожен вече все повече остава в миналото и все по малко се използва при извършване на заваръчни работи. Все повече хора предпочитат да използват инверторни заваръчни апрати. Причините за намалената употреба заваръчните трансформатори, е че те са тежки и неудобни за пренасяне, работата с различни видове електроди е ограничена, имат и по-висока консумация на ел.енергия , а освен това цената на трансформаторните заваръчни апарати вече е съвсем аналогична с тази на заваръчните инвертори, за което особено голяма заслуга има вече масово навлязлата китайска техника и у нас. С разширените си функционални възможности и най–вече ниската цена прави инверторите доста по търсени. Заваръчния инвертор е модерна електронна машина за заваряване , който има уникални функции и възможности. Инверторите може да се използват за заваряване както с прав ,така и с променлив ток и практически с тях е възможен всякакъв вид електродъгово и плазмено заваряване и рязане. Предвижда се и стенорезна машина - това са машини за ефективно рязане на отвори в бетон, стени и подове при реконструирането на вече съществуващи сгради. Тези строителни машини са изключително лесни за транспортиране и обслужване. Понякога при монтажа се налага и ползваннето на къртач. Този вид строителна техника е една от най-често използваната в строителния бранш. Машините за къртене са в различни големини и способности. Най-често употребявани са електрическите къртачи до 15 кг, използват се за по-слаби конструкции. Електрическите къртачи са машини необходими за всяка строителна площадка. Електрическите къртачи работят със съответните консумативи: шила, секачи, длета. За оборудване на двете административни позиции в новия офис се предвиждат компютърни конфигурации, офис обзавеждане /два стола и две бюра/; мултифункционално устройство с цел оформяне и изпращане на множество документи на дружеството като оферти, ценови листи, стокови разписки, заявки, фактури и други. 16 500.00 0.00
Информиране и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на един плакати с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 300 информационни брошури за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване и разпространение на 300 информационни дипляни за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - публикуване на 1 платена публикация в местната преса, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; 1 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.