Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение "Естетична медицина в европейски условия на труд" планира РАЗРАБОТВАНЕ, АДАПТИРАНЕ И ВЪВЕЖДАНЕ НА СИСТЕМА ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ,
СЪЗДАВАНЕ НА ИНОВАЦИОННА ПОЛИТИКА ЗА СЪЧЕТАВАНЕ НА СЕМЕЙНИЯ С ПРОФЕСИОНАЛНИЯ ЖИВОТ, С ЦЕЛ ПОВИШАВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА ЖИВОТ НА ХОРАТА спомагаща продължителната активност на пазара на труда на, подобрени условия на труд.ВЪВЕЖДАНЕТО НА ИНОВАТИВНИЯ ИНСТРУМЕНТ НА УПРАВЛЕНИЕ НА ТРУДОВАТА ДЕЙНОСТ ще спомогне значително за координиране на служебните ангажименти на по-възрастните служители с млади колеги със семейни отговорности, изграждане на добър контакт на всички нива,  гъвкаво работно време и пълна взаимозаменяемост в зависимост от нуждите на членовете на екипите - семейни, лични, повишаване на квалификацията - без това да се отразява негативно на качеството на работния процес, на работника, на интересите на работодателя. ПРОЕКТЪТ ПРЕДВИЖДА И ЗАКУПУВАНЕ НА ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА, СПЕЦИАЛИЗИРАНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО И МАКСИМАЛНО ОБЕЗОПАСЕНИ ПРИСПОСОБЛЕНИЯ ЗА РАБОТА съгласно ДИРЕКТИВА 2010/32/ЕС НА СЪВЕТА ОТ 10 МАЙ 2010 г. за превенция от наранявания с остри предмети и предпазване на европейските здравни работници от инфекции, пренасяни по кръвен път.  
По-добрите и безопасни условия на труд,  модернизираното управление на човешките ресурси и съвременните грижи за психическото и физическото здраве на работещите, с цел удължаване на трудовия им живот,  ще окажат ключова роля за постигане на икономически растеж, благосъстояние, конкурентоспособност и ще придадат европейска визия на "ГПСМПКЗ-Д-Р ЯКИМОВА 2011" ООД.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта.: Създаване на организация за ресурсно обезпечаване, ефективно управление и успешна реализация на ПРОЕКТА. За изпълнението на ПРОЕКТА е предвидено формирането на управленски ЕКИП. При стартиране на ПРОЕКТА ще бъдат сключени Граждански договори, в които ще се разпишат конкретните ангажименти и обхватът на Управленската отговорност на всеки член от ЕКИПА. За Екипа за управление на ПРОЕКТА е планиран следният състав: • Ръководител на Проекта 1 бр., • Счетоводител- 1 бр. • Координатор- 1 бр., • Технически сътрудник- 1бр, За по-качествено изпълнение на дейностите се изготвя Месечен план за действие и се предвиждат минимум по две заседания месечно на ЕКИПА. Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по ПРОЕКТА и за защита на личните данни, се изготвят и съхраняват в посочените от българското и европейско законодателство начини и срокове. Актуализират се и се съхраняват подредени и съхранени в специални шкафове, визуализирани с името на ПРОЕКТА и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Отговорност за спазване на Законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на ПРОЕКТА и Работодателят. По време на реализирането на ПРОЕКТА ще се осъществява непрекъснат мониторинг на всички дейности за спазване на сроковете и качеството по времето за изпълнението им. Резултатите от мониторинга ще се документират и прилагат към изготвените ежемесечни отчети за извършен вътрешен контрол и отчитат с доклад от Ръководителя на проекта. При констатирани пропуски или проблеми се предприемат необходимите спешни действия за отстраняването им. За дейностите свързани с провеждане на процедури за избор на външни изпълнители ще бъдат избрани изпълнители с нужния опит и технически ресурс, покриващ всички изисквания на Програмата. За избора на външните изпълнители ще отговаря ръководителят на проекта, който е юрист и има опит в организирането и провеждане на тръжни процедури. СРЕДСТВА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: I. ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ ЕКИП: 9 721,80 1. Ръководител - 288 часа х 9,00 лв. на час + осиг. вноски възложител 2. Координатор - 288 часа х 8,00 лв. на час + осиг. вноски възложител 3. Счетоводител - 288 часа х 6,00 лв. на час + осиг. вноски възложител 4. Технически сътрудник - 288 часа х 8,00 лв. на час + осиг. вноски възложител II.МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ПРОЕКТА:279,00 ЛВ. Класьор 16 бр. Папка PVC 100 бр. Хартия А 4 - 5 бр. Джоб А 4 - 2 бр. Тонер зареждане 2 бр. Дневник входящ/ изходящ 1 бр. Ножици- 1 бр. Телбод машинка 1 бр. Перфоратор 1 бр. Химикалки 4 бр. СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 10 000,80 лв.с ДДС. 10 000.80 9 360.79
Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси.: НЕОБХОДИМОСТ ОТ РАЗРАБОТВАНЕ, АДАПТИРАНЕ И ВЪВЕЖДАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ: Към момента на кандидатстване по процедурата, на трудов договор са 2 заети по ТД лица и 2 самоосигуряващи се лица, като 3 от тях са майки с деца, като работният процес е регламентиран и в събота и неделя - т.е. в почивните дни. Средно дневно биват обслужвани по 50-60 пациенти, за които се налага продължително следене в повечето случаи. Графиците за дежурства и други нужди се изготвят по остарял метод, който води до излишно претоварване и неефективност на трудовия процес,на управлението на човешкия ресурс, налага се подобряване условията на труд. Въвеждането на ИНОВАЦИОННА ПОЛИТИКА ЗА СЪЧЕТАВАНЕ НА СЕМЕЙНИЯ С ПРОФЕСИОНАЛНИЯ ЖИВОТ, С ЦЕЛ ПОВИШАВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА ЖИВОТ НА ХОРАТА, спомагаща продължителната активност на пазара на труда, използвайки пълния потенциал. Съвместяването на семейния и личен живот с професионалните задължения ще окаже ключова роля за постигане на икономически растеж, благосъстояние, конкурентоспособност и ще придаде европейска визия на Дружеството Конвенция №156 на МОТ е ратифицирана в България със закон на 18.01.2006г. и заедно с препоръка №165 на МОТ поставя акцент върху мерките за преодоляване на конфликта между семейните задължения на работниците-мъже и жени и техните трудови задължения.Гъвкавата организация на труда, която отговаря на желанията на работниците и служителите, съответно и на интересите на работодателя, ще бъде в съответствие и с Европейската социална харта, според която семейството е обект на специална закрила - Конвенция №3 и Конвенция №183 на МОТ. Мерките за улесняване на достъпа до работа на непълно работно време на всички нива на предприятието, включително за длъжностите изискващи квалификация, за ръководните длъжности, та до професионална квалификация ЩЕ ПРЕДОСТАВЯТ ПОВЕЧЕ ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ИЗРАСТВАНЕ В КАРИЕРАТА и ЩЕ УЛЕСНЯТ професионалната мобилност и ЗАЕТИТЕ ЛИЦА ЩЕ СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ СЪЗДАДЕНИТЕ УСЛОВИЯ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ, в съответствие с Лисабонската стратегия Учене през целия живот". Внедряването на новата система ЩЕ СЪЗДАДЕ И ИНОВАЦИОННА КУЛТУРА, ИНОВАЦИОНЕН КАПАЦИТЕТ, ИНОВАЦИОННА ДИСЦИПЛИНА ЗА УПРАВЛЕНИЕ, ПОВЕДЕНИЕ, КЛЮЧОВИ ПОКАЗАТЕЛИ,ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНА СРЕДА. Основно вниманието ще бъде насочено към УСТОЙЧИВОСТ НА РАБОТНИТЕ МЕСТА. ЩЕ БЪДАТ ИЗГОТВЕНИ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРОГРАМИ И ПРОВЕДЕНО ОБУЧЕНИЕ на ЦЕЛЕВИ ГРУПИ: - РАБОТЕЩИ С ДЕЦА - 3 бр. ПРЕДВИЖДА СЕ ОБУЧЕНИЕ И ЗА ВСИЧКИ РАБОТЕЩИ ВЪВ БОЛНИЦАТА, С ЦЕЛ ЗАПОЗНАВАНЕ С НОВИТЕ ТЕНДЕНЦИИ И ПРИНОСА НА ПРОЕКТНОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ. ЦЯЛАТА ПАРАДИГМА НА СОФТУЕРА ЩЕ БЪДЕ СИСТЕМА ЗА СЪЗДАВАНЕ НА АНГАЖИМЕНТ, ВКЛЮЧВАЩА ПРИСЪЩИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ ЗА ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ, С ТЕНДЕНЦИЯ ДА СЕ ПРЕВЪРНЕ В ПЛАТФОРМА, В КОЯТО РАБОТЕЩИТЕ ДА СЕ "ЛОГВАТ" ЕЖЕДНЕВНО.ДА СЕ ИНФОРМИРАТ ЗА ЦЯЛОСТНОТО СЪСТОЯНИЕ НА ТРУДОВОТО СИ ДОСИЕ, ДА ЗАЯВЯВАТ НУЖДИТЕ СИ ОТ ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНО РАБОТНО И СВОБОДНО ВРЕМЕ и други. 24 200.00 24 100.00
Осигуряване на лични предпазни средства : ЗНАЧИМОСТТА НА ЗДРАВОСЛОВНИТЕ И БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД СЕ ОТЧИТА ОТ ВСИЧКИ ЗАЕТИ В СЕКТОРА НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО. С Директива 2010 от 10 май 2010г HOSPEEM - Европейската асоциация на работодателите в сектора на здравеопазването и болниците и EPSU Европейската синдикална федерация в сектора на обществените услуги (признатите европейски партньори в сектора на здравеопазването) се споразумяват за прилагане на Рамково споразумение за превенция на нараняванията с остри предмети в сектора на здравеопазването и болниците. Споразумението обхваща нормативни документи, сред които Директива 2000/54/ЕО на ЕП и на Съвета от 18.09.2000 относно защитата на работниците от рисковете, свързани с експозицията на биологични агенти при работа, резолюцията на ЕП от 06.07.2006 за предпазване на европейските здравни работници от инфекции, пренасяни по кръвен път, вследствие на наранявания с игли от спринцовки, както и общите насоки на МОТ/СЗО относно здравните услуги и ХИВ и СПИН и общите насоки относно профилактиката след експозиция за предотвратяване на заразяване с ХИВ. Защита на работещите от рискове, свързани с експозиция на биологични агенти при работа е приета с Наредба №4/14.10.2002 издадена от МТСП и МЗ на РБ Проектното предложение ще допринесе за постигане на поставената от Европейското и българското законодателство ЦЕЛ: - ДА СЕ ПОСТИГНЕ ВЪЗМОЖНО НАЙ-БЕЗОПАСНА РАБОТНА СРЕДА; - ДА СЕ ПРЕДОТВРАТЯТ НАРАНЯВАНИЯТА НА РАБОТЕЩИТЕ В "ГРУПОВА ПРАКТИКА ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО КОЖНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ - Д-Р ЯКИМОВА 2011" ООД ОТ ОСТРИ МЕДИЦИНСКИ ПРЕДМЕТИ; - СНИЖАВАНЕ РИСКА ОТ ЕКСПОЗИЦИЯТА НА БИОЛОГИЧНИ АГЕНТИ ПРИ РАБОТА; - ПРЕВЕНЦИЯ НА ТРАВМАТИЗЪМ НА РАБОТНОТО МЯСТО, ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА. Използването на ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА (ЛПС) създава бариера между работещия и инфекциозния материал и е съществена мярка за безопасност на работното място. Със закупените основни ЛПС, предписани от трудовата медицина, Работодателят ще осигури МЕРКИ ЗА ЕЛИМИНИРАНЕ И ОГРАНИЧАВАНЕ НА РИСКА ОТ НАРАНЯВАНИЯ И ИНФЕКЦИИ, ПОДХЛЪЗВАНЕ И ПАДАНЕ, БЕЗОПАСНО СЪБИРАНЕ И ТРЕТИРАНЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ. Всяко едно от предвидените ЛПС ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА е със строго предназначение: -МАСКИ, РЪКАВИЦИ, ПРЕСТИЛКИ, КАЛЦУНИ, БОНЕТА,ОТГОВАРЯЩИ НА ЕВРОПЕЙСКИ СТАНДАРТ ЗА ЗАЩИТА ПРИ ВЗЕМАНЕ НА БИОЛОГИЧЕН МАТЕРИАЛ, ПРЕГЛЕД ИЛИ МАНИПУЛАЦИЯ НА ПАЦИЕНТ, МАНИПУЛАЦИЯ ПРИ ФИКСИРАНЕ ЗА НАБЛЮДЕНИЕ ПОД МИКРОСКОП, ПОСТАВЯНЕ НА КРЪВНИТЕ ПРОБИ В СЪДОВЕТЕ ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ,ТЕЧНИ АЕРОЗОЛИ ПРИ РАБОТА С ХИМИЧНИ ВЕЩЕСТВА-ПРЕПАРАТИ ЗА ПОЧИСТВАНЕ ИЛИ ЛЕКАРСТВА И МЕДИКАМЕНТИ и др. НЕОБХОДИМИ ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА: За ефективната превенция и контрол при работа с биологични агенти е отделена важна роля за СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО. Проектът предвижда закупуване на –ТУНИКА И ПАНТАЛОН антибактериални и антистатични, които да предпазват максимално тялото от попадане на биоагенти, ПРОФЕСИОНАЛНИ БЕЗЦВЕТНИ ЗАЩИТНИ ОЧИЛА ПРИ ВЗЕМАНЕ НА БИОЛОГИЧЕН МАТЕРИАЛ, извършване на различни рискови манипулации. ОЧИЛА ЗА РАБОТА С ЛАЗЕР -Лазерният лъч уврежда очите, задължително се поставят очила и на пациента. ОБУВКИ С УСТОЙЧИВО НА ПОДХЛЪЗВАНЕ ХОДИЛО -периодичното почистване и своевременно отстраняване на замърсяванията в болницата често правят пода в работни помещения хлъзгав и опасен. МЕДИЦИНСКИ ТОПЛИ ХАЛАТИ И МЕДИЦИНСКИ ЕЛЕЦИ за работа, с цел подобряване условията на труд и предпазване от студ. Поради липса на съвременни игли и ланцети, работещите използват безопасни работни практики. ЗАКУПУВАНЕ НА ИГЛИ с предпазител тип BD Eslipse Safety Needle за вземане на кръв, затворена система ЩЕ СНИЖАТ ЗНАЧИТЕЛНО РИСКА ОТ НАРАНЯВАНЕ И ЗАРАЗЯВАНЕ. Предвидените КОНТЕЙНЕРИ СА СЪС ЗНАЧИТЕЛЕН ПРИНОС В ОПАЗВАНЕТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА, в отговор на изискванията за събиране и третиране на отпадъците на територията на лечебните и здравни заведения по НАРЕДБА№1/09.02.2015 г. на МЗ и МОСВ. 19 179.20 23 735.14
Осигуряване на средства за колективна защита: В Програмата за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на професионалния риск на работещите в "ГРУПОВА ПРАКТИКА ЗА СПЕЦИАЛИЗИРАНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ПО КОЖНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ - Д-Р ЯКИМОВА 2011" ООД Работодателят предвижда: - Подобрение на осветеността в лекарските кабинети чрез закупуване на амбулаторна медицинска лампа тип "Кокиче" - 1 бр.,с цел подобряване зрителните характеристики,снижаване риска от нараняване при извършване на кожно-венерологични прегледи. - Закупуване на еднотелна, мобилна трилистна медицинска лампа, с насочване на светлинния лъч в дълбочина. Целта е да бъдат предпазени асистиращият и специалистът, при вземане на биологичен материал, изрязване на брадавици, предаващи се по полов път и др. от порязване, убождане, разкъсване на ръкавицата и всякакви опасности от заразяване с Хепатит С, ХИВ, СПИН и други болести, предавани по кръвен път. В КЛИНИКАТА ИМА СПЕЦИАЛНО ОБОРУДВАН КАБИНЕТ ЗА РАБОТА С АЛМА ЛАЗЕР. Според ТМ при работа с лазерен лъч съществуват опасности, свързани с изпаренията и частиците които се отделят по време на операции и манипулации. Това налага ЗАКУПУВАНЕ на ПРЕЧИСТВАТЕЛ НА ВЪЗДУХА, КОЙТО ДА ИЗСМУКВА РАЗПРОСТРАНЕНИТЕ ОПАСНИ ФИНИ ЧАСТЦИ, ОТ ПАЦИЕНТИ С КОЖНИ БАКТЕРИОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ, ВЕНЕРИЧЕСКИ БОЛЕСТИ И ДР. За подбряване на условията на труд на работното място е необходимо закупуване на климатик с вътрешно и външно тяло- 2 бр. ЗА КАБИНЕТИТЕ ЗА ПРЕГЛЕДИ. Изборът на климатици ще бъде съобразен с изискванията и характера на работата в работното помещение и с нормите и изискванията за безопасност и здраве и пожарна безопасност. Апаратурата на Алма Лазер е източник на лъчения, които могат да окажат вредно въздействие върху здравословното състояние на работещите - повишена уморяемост, дискомфорт, напрежение в очите. Провеждането на процедурите от специално обученото медицинско лице се извършват често повторяеми движения, които увреждат сериозно предмишницата, китките и пръстите на ръцете. Принудителната продължителна работна поза, която заема тялото уврежда мускулите на гърба, кръста, долните крайници, води до болки в гърба, ускорява умората и появата на увреждания на мускулно-скелетната система. Това налага ЗАКУПУВАНЕ НА ЕРГОНОМИЧНИ СТОЛОВЕ. Като се вземе предвид, че Работодателят обслужва пациенти с кожни инфекции и други зарази, се налага ЗАКУПУВАНЕ НА КУШЕТКА, която да ПОДЛЕЖИ НА ПОСТОЯННО ПОЧИСТВАНЕ и дезинфекциране. Също така да бъде с добри ергономични възможности за преглед и манипулация на пациенти, повдигане и сваляне на горна и долна секция, според нуждите на процедурите и снижаване риска на работещия от нараняване, изкривяване, вдигане на тежести-естеството на работа често налага ПОДДЪРЖАНЕ на РЪЦЕ НА ТРУДНО ПОДВИЖНИ ПАЦИЕНТИ в определена поза. Предвидените КОЛЕКТИВНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА ЩЕ СПОМОГНАТ ЗА КЛИМАТ НА ПО-ВИСОКА БЕЗОПАСНОСТ В ЛЕЧЕБНОТО ЗАВЕДЕНИЕ,, съгласно Директива 2010/32/ЕС на Съвета на Европа за прилагане на Рамково споразумение за превенция на наранявания с остри предмети в болниците и сектора на здравеопазването. Осигуряването на безопасност за всеки, който е в контакт с лечебните заведения е едно от най-важните предизвикателства пред системата на здравеопазването в наши дни.Културата на безопасност, климатът на безопасност се осъществяват чрез съответните политики, практики и процедури. Работодателят си е поставил за цел и е успял да изгради интегриран подход за оценка и предотвратяване на риска, чрез обучения, информираност, повишаване на осведомеността и непрекъснат мониторинг. Съгласно ключовите клаузи на Директивата Кандидатът по Проекта е поел сериозно отговорността да се грижи за обезпечаването здравето и безопасността на своите работници, да бъдат добре обучени и обезпечени с безопасни медицински изделия и ресурси. Настоящето Проектно предложение по процедура за "Добри и безопасни условия на труд" ще окаже ключова роля за развитието на климат на безопасност и безопасни условия на труд, чрез подобряване и осъвременяване на работните места. 49 904.00 32 271.20
Публичност и визуализация: Популяризиране на проектните резултати, постигнати с финансовата помощ на ЕСФ и ЕФРР пред заинтересовани страни за мултиплициране на добрите практики; Осигуряване на публичност и прозрачност при изразходването на средствата от ЕС чрез ОП “РЧР”. За популяризиране на Проекта ще бъде изработена 2 бр. табели пълноцветни с размери 80/55 см. Табелите ще съдържат информация, която ще информира обществеността, относно схемата и източниците на финансиране. Една табела ще бъде поставена на входа на сградата и една в чакалнята. Ще бъдат направени 4 бр. информационни съобщения за информиране на широката общественост за целите, заложени в проекта и финансовата помощ. Ще бъдат изработени брошури, с логото на ЕС, ЕСФ и ОП "РЧР". Ще се поръчат самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Всички материали, свързани с осигуряване на публичност ще бъдат изработени съгласно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП "РЧР". По дейността са предвидени следните разходи: 1. Табела 2 бр.х 2.Информационни съобщения в средствата за масово осведомяване- 4 бр. 4. Брошури/ дипляни 320 бр. 5. Стикери 30 бр.х СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 1900,00 лв 1 900.00 1 900.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.