Подбор и наемане на персонал за ДЦДУТС и ЦОП: Настоящата дейност има за цел избора на подходящ персонал и специалисти за обезпечаване качественото предоставяне на социалните услуги. Тя включва подбор на персонала за:
- Дневен ценър за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства /ДЦПДУТС/ - 12 служители - ръководител - 0,5 бр., социален работник - 1 бр., медицинска сестра - 1 бр., специален педагог - 1 бр., рехабилитатор -1бр., психолог - 0,5 бр., логопед - 0,5бр., възпитател - 2бр., детегледач - 2 бр., шофьор - 0,5 бр., хигиенист - 1бр., касиер /домакин - 0,5 бр. и работник по поддръжката/ шофьор - 0,5 бр.
- Център за обществена подкрепа /ЦОП/ - 20 служители: ръководител- 0,5 бр. социален работник - 4 бр., психолог- 3 бр., педагог - 3 бр., арт- терапевт - 1 бр., логопед-1 бр., социален сътрудник- 4,5 бр., медицинска сестра - 1 бр. хигиенист -1 бр., касиер/домакин- 0,5 бр., работник по поддръжката/ шофьор - 0,5 бр.
Наемането на персонала ще бъде организирано и реализирано от екипа за управление на проекта. За изпълнение на дейността ще бъде разработена процедура за подбор, утвърдена от Кмета на Община Мездра. За провеждането на процедурата ще бъдат изготвени и разпространени обявления, които ще се публикуват на сайта на община Мездра и на информационното табло на общината. Подборът ще се проведе на два етапа - по документи и чрез провеждане на интервю. Първият етап: Комисия, сформирана със заповед на кмета на Община Мездра ще разгледа всички подадени заявления, ще направи проверка за допустимост на кандидатите и ще състави протокол за дейността си. До участие във втори етап се допускат кандидати, които са представили всички документи съгласно обявлението. Допуснатите до втори етап кандидати се уведомяват за датата и часа на провеждане на интервюто. За провеждането на интервюто ще бъде разработен формуляр за всеки един от кандидатите, като резултатите от проведеното интервю ще бъдат отразени в него. Формулярът се подписва от всички членове на комисията. Резултатите от проведения втори етап се отразяват в протокол. Протоколите се утвърждават от Кмета на Община Мездра.
|
0.00
|
24 108.90
|
Предоставяне на новата социална услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства: Дейността цели подобряване качеството на живот на потребителите на социални услуги и предоставяне на условия за социално включване на представителите от целевите групи на проекта. Новата социалната услуга предлага цялостно обслужване през деня, което да задоволява ежедневните здравни, социални и рехабилитационни
потребности на децата с увреждания, както и организацията на тяхното свободно време и лични контакти, предоставянето на храна и време за игри и отдих, което ще
подобри качеството на живот на децата с увреждания и техните семейства. Дейността е съществена за постигане на основната и специфичните цели на проектното предложение.
Дневният център предлага специализирано оборудване и обзавеждане, в зависимост от конкретните потребности на децата. Той е с капацитет 30 места за целодневна и
почасова грижи за деца с увреждания до 18-годишна възраст и 60 консултативни услуги. Всички услуги ще се предоставят целодневно и почасово. Предвижда се социалната услуга да включва следните дейности:
• Рехабилитация и физиотерапия на потребителите;
• Психологична интервенция (фамилна и индивидуална психотерапия);
• Логопедични занимания;
• Педагогическа подкрепа за възпитание и обучение;
• Свободни дейности – арт-терапия, занимателни игри и други;
• Работа с родители – организиране и провеждане на групови срещи с родители и предоставяне на консултантски услуги;
• Сензорна терапия / психо-сензорна терапия;
• Осъществяване на лични контакти и придобиване на социални умения в приятелска обстановка, безопасна и приятна среда;
• Предоставяне на храна;
• Предоставяне на специализиран превоз.
Дневният център ще осигурява много гостоприемна, адаптирана и достъпна архитектурна среда за децата с увреждания, която е сигурна и безопасна.
В близост до новата социална услуга се намират СУ "Иван Вазов" гр.Мездра, Градски парк за отдих, "МБАЛ - Мездра" гр.Мездра, ЦНСТ № 2 и ЦНСТ № 3, а Дом за стари хора се помеща на 1 етаж от същата сграда.
Описание на разходи:
Разходи за възнаграждения на персонала – 381 181,58 лв.
Разходи за работно облекло - 5000,00 лв.
Разходи за материали и консумативи – 22 338,12 лв.
Разходи за храна – 30 000,00 лв.
Разходи за застраховка гражданска отговорност - 1591,00 лв.
Режийни разходи - ел.енергия, газ, вода, телефон, СОТ, интернет, цифрова, ДДД – 6 488,32 лв.
Всички разходи за възнаграждения на персонала са планирани в съответствие с "Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. |
446 599.02
|
338 503.21
|
Предоставяне на нова социална услуга Център за обществена подкрепа: Център за обществена подкрепа е комплекс от социални услуги предназначени за деца и семейства с цел предотвратяване на изоставянето на децата и настаняването им в специализирани институции, превенция на насилието и отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция на деца, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца от институции, консултиране и подкрепа на семейства в риск, оценяване, обучение и подкрепа на приемни родители и осиновители, консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми и прояви. В ЦОП се осигуряват услуги за спешен прием на деца или деца и родител/лица, които полагат грижи за детето в случай на кризисна ситуация. Създадени са 4 места за спешно настаняване. Капацитета е 100 консултативни случая.
В ЦОП се оказва психологическа подкрепа и консултиране на деца за:възстановяване и подобряване на връзките им със семейството, развитие на умения за живот, справяне с агресия, трудно поведение, подобряване на взаимоотношенията с връстници, педагогическа подкрепа на деца, които срещат трудности в училище, подкрепа на семейството, информиране и консултиране на родителите за: осигуряване на безопасна и сигурна среда за детето, повишаване на уменията им за полагане на добри грижи за детето, предотвратяване на риск от насилие, изготвяне и подаване на различни документи в местни и държавни институции, търсене и намиране на работа, получаване на здравни услуги-избор на личен лекар, профилактични прегледи, необходимост от лечение в болница, възможностите за ползване на други услуги, както и осигуряване на спешен прием на деца или деца и родител/лица, които полагат грижи за детето в случай на кризисна ситуация-4 места за спешно настаняване.
В ЦОП се води цялата задължителна документация съгласно нормативните документи. Поддържането и начините на ползване на документацията се определят при спазване на изискванията за поверителност, достъпност и съхранение.
Предвижда се да се дооборудва за функциониране Синя стая, чието предназначение е за провеждане на разпити и изслушване на деца извън съдебната зала или управлението на полицията от обучени специалисти. Тя се състои от две помещения, между които има стъкло тип венецианско огледало – помещение за изслушване на детето, в което се намират детето и специалист, обучен да провежда разпити/изслушвания в синя стая, който му задава въпросите и помещение, в което са останалите участници в процеса (водещият разследването, съдията, пред който се извършва разпита в досъдебното производство, съдията по делото, обвиняемият (подсъдимият) и неговият защитник, вещи лица, родители и др.).
Синята стая е предназначена за изслушване на деца жертви и извършители на престъпления.
Описание на разходи:
Разходи за възнаграждения на персонала – 542 188,61 лв.
Всички разходи за възнаграждения на персонала са планирани в съответствие с "Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020.
Разходи за командировки - консултиране на потребители на терен, изготвяне оценки на потребност и обмяна на опит - 25 месеца - 8 999,91 лв. / включва всички 27 населени места в общината, при необходимост и извън нея./
Всички разходи за командировки са планирани и ще бъдат разходвани в съответстие с Наредбата за командировките в страната.
Разходи за работно облекло - 7400,00 лв.
Разходи за материали и консумативи – 23 768,16 лв.
Доставка на мрежово оборудване – 3 400,21 лв.
Разходи за храна /спешно настаняване/ - 6 336,70 лв.
Разходи за застраховка на придобитото обордуване – 2 700,00 лв.
Режийни разходи - ел.енергия, газ, вода, телефон, СОТ, интернет, цифрова, ДДД, поддръжка асансьор – 65 501,12 лв. |
660 294.71
|
539 244.22
|
Закупуване на материални активи - специализирано транспортно средство и допълнително оборудване: Целта на тази дейност е за създаване на необходимите условия за организация и работа. Дейността ще допринесе за подобряване качеството на предлаганте нови услуги. С цел постигане на комплексно предоставяне на социалните услуги, се предвижда закупуване на допълнителни материални активи за функционирането на Дневния център и ЦОП, извън закупеното по проекта за изграждане на социалната инфраструктура, финансиран от ОПРР.
Досегашният опит в предоставянето на социални услуги на населението показва, че за нуждите на част от потребителите, живеещи в 27-те населени места на територията
на общината и намиращи се на голямо разстояние от общинския център, е необходим специализиран превоз. Като цяло за хората с увреждания от селата е почти
невъзможно да се придвижват до града със собствен или с обществен транспорт тъй като той е в определени дни.
Към момента на разположение на общността е само един специализиран бус, които покрива част от нуждите на възрасните хора с увреждания или самотно живеещи. Един от основните проблеми на децата с увреждания е социалната изолация, в която изпадат както в следствие от намалената способност за придвижване, така и в резултат от силно ограничения и/или липсващ обществен транспорт, който не е пригоден за техните нужди. Целевата група по проекта са 30 деца с увреждания за дневна грижа и 60 за консултативни услуги, като те биха могли да бъдат от цялата територия на общината и от населените места на съседните общини. Поради тази причина е необходимо закупуването на специализирано транспортно средство–микробус за 8+1 места с платформа за инвалидна количка, което ще се използва изцяло и единствено само за
функционирането на Дневния център–за превозване на потребителите от домовете им до Дневния център и обратно и ЦОП. За качественото и ефективно функциониране на
Дневния център и ЦОП, както и осигуряването на подходящи условия за работа на персонала в двете социални услуги се предвижда да се закупи допълнително оборудване. Част от оборудването - 30 бр. таблети, музикална уредба, фотоапарат, мултимедия с екран и цветен принтер са необходими за качествената работа с децата. Кухненските уреди–пасатор и сокоизтисквачка са нужни при предоставянето на здравословно и безопасно изхранаване на децата. Необходимо е закупуването на още 4 бр. лаптопи за работата. Мобилни апарати ще бъде закупени за използването им като телефон за връзка с двете социални услуги.
Друго оборудване е закупуването на жизнено важния спешен медицински шкаф за двете услуги, в които да се съхраняват медикаменти за спешни случай. Таблетите са едно много важно, практично и съвременно средство за работа с деца. Деца със заболявания като Синдром на Даун, психически заболявания, аутизъм, имат трудности да изразяват себе си и лесно губят търпение. Посредством различни приложения на таблетите може да се улесни ежедневието на тези деца, да им се помогне в общуването и в по-ефективното усвояване на дадени упражнения.
Допълнитело ще бъдат закупени: комарници, климатици, спално бельо и покривки за легла, олекотени завивки /зимни и летни/, хавлии за баня и ръце, комбинирани столове за баня, тоалетни столове и други.
Тук се включва и ролята на таблета, които да им предостави възможност по-лесно да общуват и да постигнат личностна независимост. Чрез използването на таблети ще се обхване: ранно когнитивно развитие; внимание, разбиране на причина и следствие; умения за общуване, изразяване на мнения; познания за понятия и думи от различни категории на ежедневието; умения за самостоятелност и независимост и др. Тази дейност е съобразена с естеството на подкрепа и същността на новата услуга, свързана с цялостно обслужване на децата с увреждания през деня, задоволяване на ежедневните рехабилитационни потребности, организация на свободното време и личните контакти, като по този начин ще се осигури на потребителите от целевата група достъп и възможност за пълноценно ползване на услугите.
|
166 455.50
|
141 010.34
|
Продължение на дейност 4: 1. Специализирано транспортно средство Фабрично нов автомобил адаптиран за хора с увреждания. Категория М1-съгласно чл. 149, ал. 1, т. 2, буква "а" от Закона за движение по пътищата. Брой места: 6 пътници, водач и 2 места за инвалидни колички. Дизелово гориво, Екологична норма - минимум Euro 6, механична скоростна кутия, предно предаване. Специализирано оборудване - Електрохидравличен пътнически лифт/рампа с носимост от минимум 200 кг.; система за фиксиране на 2 бр. инвалидни колички; комплект обезопасителни колани за инвалидни колички - бр. 1 – 75 763,00лв.
2. Преносим компютър Тип - лаптоп, размер на екрана - минимум 15.6", RAM - 8 GB, ХАРД ДИСК - SSD 512 GB, операционна система - WINDOWS 10- бр.4 ; 3. Таблет Размер на екрана - минимум 10.3 ", вградена памет - 64 GB, RAM - 4 GB -бр. 30; 4. Мобилен телефон Размер на екрана - минимум 6.67 ", вградена памет - минимум 128 GB, RAM - 6 GB- бр.2 ; 5. Фотоапарат Резолюция 24.0 MPx, Размер на екрана - минимум в 3.0 ", авто фокус -бр.1; 6. Климатик Инверторен климатик, енергиен клас охлаждане - A++, консумирана мощност охлаждане - максимум 1.030 KW/h, .площ за отопление/охлаждане от 25 до 30 м2 -бр. 23; 7. Аудио система обща мощност - 120 W, възпроизвеждани формати - CD-R/-RW, MP3, радио тунер, USB, BLUETOOTH, AUDIO AUX вход бр. 2; 8. Щори Хоризонтални алуминиеви щори, цвят - бял, ширина на ламела 25 мм., с включен монтаж м2 125,75; 9. Комарници с включен монтаж м2 – 9 537,36 ; 10. Протектори за легло бр.12; 11. Спално бельо бр.22; 12 Възглавници бр.30; 13. Олекотени завивки 14 зимни бр.14, 15. летни бр.14; 16. Хавлии за баня бр. 60; 17. за ръце бр. 60; 18. Пасатор бр.1; 20. Сокоизтисквачка бр.1, 21. Мултимедия с екран Формат 16:10:0, Проекционна система DLP, Контраст 20000:1, Яркост 3700 ANSI, Живот на лампата 6000Н, Видео сигнал NTSC, PAL, SECAM, Резолюция WXGA (1280 x 800), говорител 3W, входове HDMI, RCA, VGA, TYPE A USB, размер 313 x 240 x 114 mm бр. 2; 22. Мултифункционално устройство с цветен принтер Функция сканиране, Многократно копиране 1 - 9 999 копия, Увеличение / Намаление - 25-400%; автоматично разпознаване на формата, Скорост - 22 страници A4 в минута - цветно и черно бяло / 14 страници A3 в минута - цветно и черно бяло, Резолюция - 600 x 600 dpi, Медия/тип - A5-A3, 52-256 gsm, Месечно натоварване - Препоръчително 25 000 страници, Max 80 000
страници, Памет - 2 048 MB, HDD 250 GB, Капацитет за хартия - стандартно 1 150 страници - 2 касети по 500 листа + Manual Bypass 150 листа Опции: 2 допълнителни касети с капацитет по 500 листа или касета с голям капацитет - 2 500 листа бр. 2;
Списъка продължава в начин на изпълнение! |
0.00
|
13 125.27
|