Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е конкретен проект по инвестиционен приоритет "Социална инфраструктура" за реализиране на  Инвестиционната програма на община Ямбол. Обектът попада в Зона с преобладаващ социален характер от Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Ямбол. С изпълнението на проекта ще се създаде Кризисен център, който впоследствие ще осъществява дейности по предоставяне на социални услуги за деца и лица, пострадали от насилие, трафик или друга форма на експлоатация в община Ямбол.  Предвидените дейности, заложени в създаването на Кризисния център ще се извършат с цел изграждане на подходяща социална инфраструктура, облагородяване на  прилежащото дворно пространство, въвеждане на енергоефективни мерки на сградата и осигуряване на достъпна среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазвани изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. Екипът ще докладва периодично за напредъка по проекта пред Екипа за управление на Инвестиционната програма на град Ямбол. В разходите за организация и управление са включени работни заплати на членовете на екипа, които се предвижда да бъдат служители от Община Ямбол. Заложени са индикативни часове за екипа за управление: - за ръководител проект: 340 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 3 740 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за инвеститорски контрол: 200 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 1 200 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за финансов експерт: 330 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 2 310 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за координатор проект: 350 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 2 800 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; - за юрист: 190 часа, с индикативна стойност на възнаграждение и осигуровки 1 520 лв., съгласно щатното разписание за длъжността; 11 570.00 11 568.26
Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор и въвеждане на обекта в експлоатация : Дейността включва проектиране и изпълнение на строително-ремонтни дейности и упражняване на авторски надзор. Предвидените разходи за изпълнение на дейността са в размер на 499 659.00 лв. без ДДС и се основават на изготвено обследване за енергийна ефективност на сградата и валидни сертификати за енергийни характеристики на сградата, както и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ в съответствие с изискванията на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Въз основа на изготвеното обследване за енергийна ефективност и сертификати към него и други приложими документи, ще бъде възложено изготвянето на инвестиционен проект за обекта на интервенция. Изготвеният и изпълнен проект ще даде възможност за осигуряване на икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, намаление на енергопотреблението. Предвижда се изпълнението на следните мерки: - всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност; - всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; - най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление; - всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Като част от дейността е и упражняването на авторски надзор от проектантите на инвестиционния проект по време на изпълнение на предвидените СМР. Други съпътстващи разходи са тези за въвеждане в експлоатация, договори с експлоатационни дружества и други, които са предвидени в бюджета на проекта и възлизат на 6000 лв. без ДДС. 505 659.00 637 337.11
Изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор: Дейността включва изготвяне на доклад за оценка на съответствието на изготвения инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и последващо осъществяване на строителен надзор на предвидените СМР след издаване на разрешението за строеж. Строителния надзор ще има за задача да осигури през цялото времетраене на СМР контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели. Планираните разходи за оценката на съответствие са 450 лв. без ДДС, а за Строителен надзор - 5 167.05 лв. без ДДС, съгласно Обосновка на разходите. 5 617.05 3 861.00
Дейности за информация и комуникация: Дейностите по информация и публичност се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. 1 150.00 110.40
Извършване на одит на проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема. 2 167.00 2 580.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността включва разработването на необходимата документация и образци на процедури за възлагане на обществени поръчки, от екипа за организация и управление на проекта. Процедурите за избор на изпълнители ще бъдат разработени съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки, като се предвижда разработването на следните тръжни документации: 1/ Изпълнение на инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор; 2/ Изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор; При провеждане на процедурите за избор на изпълнители ще се съблюдават изцяло изискванията на Закона за обществените поръчки, както и изискванията на УО. Предвиденият ред на възлагане за избор на изпълнители на дейностите за информация и комуникация и одит на проекта е съгласно чл. 20, ал. 4, т.3 от ЗОП, чрез договори и/или първични документи. В тази връзка се предвижда за: 3/ Извършване на одит на проекта; 4/ Дейности за информация и комуникация. 0.00 0.00
Доставка на оборудване и обзавеждане: Доставка на оборудване и обзавеждане: За изпълнението на тази дейност бенефициентът планира да обяви процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване, обзавеждане и инвентар за Кризисния център с капацитет 12 места, съгласно приложената към проектното предложение остойностена техническа спецификация. Предвид естеството на социалната услуга, която ще бъде разкрита в последствие, екипът по разработване на проектното предложение е предоставил списък с базовото оборудване и обзавеждане, необходими за нормалното функциониране на Кризисния център. Оборудването и обзавеждането, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност включват най-общо: - Кухненско обзавеждане, оборудване и кухненски инвентар; - Обзавеждане на спални помещения включително легла, матраци, шкафове за лични вещи на ползвателите; - Оборудване и обзавеждане на общите помещения, включително трапезария, дневни, складови помещения; - Оборудване, обзавеждане и аксесоари за санитарни възли; - Оборудване и обзавеждане за офисите на управителя и персонала; - Оборудване и обзавеждане на залите; - Специализирано оборудване за хора със затруднена мобилност. Предвидените количества и видовете обзавеждане/оборудване са съобразени с изискванията, заложени в "Методическо ръководство за условията и реда за предоставяне на социалната услуга "Кризисен център", утвърдено със Заповед №РД01-391 от 29.03.2012 г. от Министарство на труда и социалната политика и Агенция за социално подпомагане. 62 046.00 71 434.13
Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики: Дейността включва извършено обследване за енергийна ефективност, изготвен сертификат за енергийни характеристики и техническо обследване на сградата предвидена за Кризисен център. 1 950.00 2 340.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.