Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Основната дейност на ИНХОМ–98 е ремонт и изработка на формови комплекти (калъпи) за стъкларската промишленост. Основните материали използвани за изработката на формови комплекти са чугун, бронз и други устойчиви на деформации от висока температура сплави. Различните сплави изискват и различни технологии за производство, което е предизвикателство пред фирмата и способства за увеличаването на асортимента на произвежданата продукция.
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности, а именно: дейности за подобряване на производствените процеси и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. Като основни резултати от изпълнението на дейностите се очаква оптимизацията на производствения процес, внедряване на технология за намаляване използването на вода, внедряване на технология за намаляване на брака, повишаване на производствения капацитет и засилване на експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на следните ДМА: CNC вертикален обработващ център с двупалетна смяна и CNC многофункционален хоризонтален стругов център с робот-манипулатор.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на CNC многофункционален хоризонтален стругов център с робот-манипулатор – 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставен, монтиран и пуснат в експлоатация CNC многофункционален хоризонтален стругов център с робот-манипулатор - 1 брой. Чрез закупуването нa CNC многофункционален хоризонтален стругов център с робот-манипулатор ще бъде възможна оптимизацията на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 годинa. 1 003 000.00 809 518.04
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на CNC вертикален обработващ център с двупалетна смяна - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставен, монтиран и пуснат в експлоатация CNC вертикален обработващ център с двупалетна смяна - 1 брой Чрез закупуването нa CNC вертикален обработващ център с двупалетна смяна ще бъде възможна оптимизацията на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността - подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 годинa. 388 000.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на CNC многофункционален хоризонтален стругов център с робот-манипулатор - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставен, монтиран и пуснат в експлоатация CNC многофункционален хоризонтален стругов център с робот-манипулатор - 1 брой Чрез закупуването на CNC многофункционален хоризонтален стругов център с робот-манипулатор ще се внедри технология за намаляване използването на вода в производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Чрез използването на най-модерно CNC управление ще се внедри и технология за намаляване на брака, което ще се сведе до минимум възможността за човешка грешка, което също ще допринесе за изпълнението на дейността. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 0.00 0.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на CNC вертикален обработващ център с двупалетна смяна - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставен, монтиран и пуснат в експлоатация CNC вертикален обработващ център с двупалетна смяна - 1 брой Чрез закупуването на CNC вертикален обработващ център с двупалетна смяна ще се внедри технология за намаляване използването на вода в производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Чрез използването на най-модерно CNC управление ще се внедри и технология за намаляване на брака, което ще се сведе до минимум възможността за човешка грешка, което също ще допринесе за изпълнението на дейността. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година 0.00 343 300.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.