Управление, мониторинг и отчитане на проект: Управлението на проекта се осъществява от специално назначен за целта проектен екип. Бенефициента община Сандански определя Ръководител проект и екип, който да го подпомага в хода на управление на проекта. Екипът за управление се сформира изцяло от служители на бенефициента.
Екипът включва:
- Ръководител на проекта
- Счетоводител на проекта
- Административен и технически асистент / инвеститорски контрол
Екипът отговаря за общото управление на проекта и на бюджета, за спазването на правилата и процедурите на Оперативна програма "Региони в растеж 2014 - 2020 г.", организира изпълнението на проекта, неговото докладване и отчитане. Подробно описание на задълженията на всеки от членовете на екипа е заложено в точка 9 Екип за организация и управление на настоящият документ. |
22 400.00
|
20 227.92
|
Изпълнение на строително-монтажни работи на обект "Реконструкция и модернизация на Професионална земеделска гимназия "Климент Тимирязев" - град Сандански": В рамките на проекта са предвидени набор от предварително определни строително монтажни работи, които трябва да подобрят енергийната ефективност на сградата на Професионалната земеделска гимназия "Климент Тимирязев" в град Сандански, до модернизират изцяло наличната образователна инфраструктура, включително спортна такава и да обезпечат достъпна среда за ученици и преподаватели с увреждания. Всички дейности ще бъдат изпълнявани съгласно договорените срок, цена и линеен график за изпълнение на строителните дейности, съгласно договора за СМР. Качеството на тяхното изпълнение се контролира от предствителите на строителния надзор, както и от инвеститорския контрол на община Сандански. Възложителя община Сандански и изпълнителят на СМР уведомяват и съгласуват предварително с образователната институция - ползвател на сградата - помещенията и съоръженията в нея за предстоящите строителни дейности, възникващите ограничения и/или забрани за ползване / достъп, така че да ограничат до минимум негативите за всички заинтересовани страни. В хода на строителните дейности се издават всички необходими актове. Строителните дейности се приемат за окончателно приключени след издаване на Акт 16 и Въвеждането на обекта в експлоатация. От този момент започват да текат и гаранционните срокове върху тях. |
1 035 080.00
|
1 305 897.75
|
Строителен надзор: С цел гарантиране качествено изпълнение на строително-ремонтните дейности, и в изпълнение на разпоедбите на ЗУТ, община Сандански ще проведе процедура и ще избере изпълнител – фирма, която ще упражнява независим строителен надзор. Строителният надзор изпълнява дейности до провеждането на държавна приемателна комисия и въвеждане на обекта в експлоатация. |
30 000.00
|
34 800.00
|
Въвеждане в експлоатация: За издаване на разрешение за ползване и въвеждане на обекта в експлоатация ще бъде подготвена и подадена документация за обекта в ДНСК. Ще бъде сформирана и проведена държавна приемателна комисия, която ще приеме обекта и ще подпише Акт Образец 16. След това ще бъде издадено разрешение за ползване. |
2 544.00
|
1 500.00
|
Дейности по информираност, публичност и комуникации: Тази дейност е необходима, за да се гарантира максимална публичност и прозрачност на проекта. По този начин ще се създаде широка обществена подкрепа за реализацията на дейностите и гарантиране на устойчивостта на резултатите на проекта.
Предложените дейности за информираност, публичност и комуникация са съобразени с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. и включват всички задължителни мерки за проекти с публично финансиране, надвишаващо 500 000 евро, както и няколко допълнителни такива |
11 000.00
|
8 205.60
|
Одит на проекта: Одитът на проекта се извършва от регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит, като докладът за одит се прилага към окончателния финансов отчет на проекта. Целта на дейността е чрез осъществения контрол да се гарантира, че проектните дейности и управлението на финансовите ресурси и ефективно и ефикасно според заложените проектни цели. Проверка на съвместимост към изискванията на финансиращата програма при спазване на принципите за законосъобразност, целесъобразност и ефективност на вложените средства. |
10 000.00
|
11 640.00
|
Доставка на обзавеждане и оборудване за Професионална земеделска гимназия "Климент Тимирязев" - Сандански: За нуждите на учебната дейност и нейната модернизация за Професионална земеделска гимназия "Климент Тимириязев" - Сандански ще бъде доставено и монтирано ново оборудване и обзавеждане.
Всички доставки ще бъдат изпълнени съгласно договорените срокове, цена и технически сецификации за обзавеждането и оборудването, съгласно договора за доставка. |
35 000.00
|
39 660.00
|
Авторски надзор: Осъществяване на авторски надзор от проектантите на всички части в хода на изпълнение на строителството е задължително изискване на националното законодателство. За тази цел Възложителят - община Сандански има сключен договор за изготвяне на работни проекти и за изпълнение на авторски надзор с проектанта, така че да бъде гарантирано упражняването на авторски надзор по време на строителството. Целта на този авторски надзор е да се проследи точното изпълнение на инвестиционния проект. Ако в хода на строителството, възникне необходимост от допълнения, указания и корекции, същите се изготвят от проектанта по съответната част и техните предписанията се вписват в Заповедната книга по време на строителство и са задължителни за всички останали участници в строителния процес. Проектантът носи отговорност за съответствието на строежа с изискванията на закона и подробния устройствен план.
Дейността на проектанта при осъществяване на този надзор обезпечава успешното изпълнение на проекта и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Дейността по упражняване на авторски надзор се осъществява до получаване на Разрешение за ползване на обекта/Удостоверение за въвеждане в експлоатация.
В хода на изпълнение на авторския надзор, проектантите осъществяват контрол над изпълнението на строително монтажните работи чрез регулярни периодични посещения на строителния обект и строителните площадки. При необходимост, по негова преценка, проектанта след съгласуване със строителя и Възложителя, може да посещава и други обекти, свързани пряко със строително-монтажните работи – като например обекти за предварително изготвяне на заготовки (например изработка на готови метални конструкции, изработка на стоманобетонови греди и др.) и материали за него.
За отчитане на изпълнението на авторския надзор се спазват указанията на договора и изискванията на приложимото национално законодателство.
|
4 800.00
|
1 200.00
|
Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: Подготовка на тръжни документации, има ключово значение за последващото коректно провеждане на тръжните процедури за избор на изпълнители на дейности по проекта.
По този начин се гарантира цялостно изпълнение на проекта, тъй като от навременното избиране на изпълнители зависи качественото изпълнение на всички дейности по проекта. Всички тръжни досиета за процедурите за избор на изпълнител, които ще бъдат изготвени ще са съобразени с нормативната база, уреждаща съответните обществени поръчки - актуалните към момента на подготовка и провеждане Закон за обществените поръчки, Правилник за прилагане на ЗОП и други.
Изготвената документация ще бъде одобрена от компетентните служители на Община Сандански.
След това се пристъпва към провеждане на тръжните процедури.
Тръжните процедури ще бъдат обявени и проведени съгласно ЗОП
Оценителни комисии назначени със Заповед на кмета на община Сандански ще извършат оценка на получените оферти за изпълнение на проектни дейности.
След извършената оценка, назначените комисии предоставят на Кмета на общината протоколите от извършената от тях работа, за взимане на съответното решения от Кмета на общината за избор на изпълнителите и за сключването на договори с тях..
Дейност Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП, приключва с подписване на всички договори между избраните изпълнители и община Сандански, за дейностите по проекта.
Очакваме в рамките на първите 10 месеца всички тръжни процедури да бъдат приключени и да бъдат подписани всички договори с избраните изпълнители.
|
0.00
|
0.00
|