Възнаграждения на екипите за изпълнение на инвестиционни програми по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Община Пазарджик е определила екип за управление на Инвестиционната програма (ИП), включващ ръководител на ИП, експерт „Мониторинг и контрол“ и административен секретар.
Екипът за управление на ИП ще бъде отговорен за нейното изпълнение, актуализация, мониторинг и контрол, както и за осигуряване на цялостна и актуална информация за постигнатия напредък и за иницииране на промени в ИП, ако това е необходимо.
Ръководителят на ИП: Осъществява управление и контрол на цялостното изпълнение на ИП - спазването графика на ИП и на крайните срокове, изпълнението на бюджета, индикаторите за изпълнение и при евентуални проблеми и рискове предлага превантивни и коригиращи действия; Осъществява ежемесечен административен, технически, финансов и физически контрол на документите и дейностите по проектите, в процес на изпълнение, и проектните предложения в процес на подготовка, и сравнение на действителното с планираното състояние по отношение на дейностите, графиците, бюджетите, индикаторите и отчитане на изпълнението; Осъществява вътрешна и външна координация при изпълнението на ИП; Извършва проверки на докладите за напредъка на проектите, включени в ИП и проверки „на място“; Отговаря за осигуряване на цялостна и актуална информация за постигнатия напредък по ИП и за иницииране на промени в ИП, ако това е необходимо; Ръководи работните срещи на екипа на ИП и работните срещи с ръководителите на екипите за управление на проектите; Работи с ИСУН при изпълнение на задълженията си.
Експертът „Мониторинг и контрол на Инвестиционна програма“: Текущо и систематично набира и анализира информация и доказателства за проследяване на физическия и финансовия напредък по изпълнение на ИП и постигането на планираните индикатори; Регистрира и анализира данни по индикатори на ниво ИП; Въз основа на осъществен месечен мониторинг и документални проверки по проектите изготвя доклад за физическия и финансовия напредък по изпълнение на ИП и постигането на индикаторите; Участва в работните срещи на екипа на ИП и работните срещи с ръководителите на екипите за управление на проектите; Изготвя доклади за постигнатият напредък и изпълнението на индикаторите на ИП във връзка с изготвянето и отчитането на изпълнението на годишната програма за реализация на ИПГВР и ги представя на заседанията на Работната група за наблюдение на изпълнението на дейностите по реализацията на ИПГВР; Работи с ИСУН при изпълнение на задълженията си.
Административният секретар на Инвестиционна програма: Управлява цялостния документооборот при изпълнението на ИП; Поддържа архива на ИП; Организира и координира работните срещи на екипа на ИП и работните срещи с ръководителите на екипите за управление на проектите; Подпомага цялостната работа на екипа на ИП.
|
47 085.73
|
46 816.60
|
Възнаграждения на екипите на Междинните звена с оглед реализацията на процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: Междинното звено на Община Пазарджик има ясно дефинирана функционална компетентност в съответствие с Инструкцията за определяне на структурата и състава на Междинните звена за изпълнение на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“.
Съобразено е изискването за ясно разделение на функциите и отговорностите на МЗ от тези на звеното, отговорно за изготвяне и изпълнение на проектите, по които общината е конкретен бенефициент, с оглед минимизиране на риска от потенциален конфликт на интереси.
Със заповед № 1869/19.08.2015 г. на кмета на Община Пазарджик е определен състава на МЗ на Община Пазарджик с Ръководител и състав от 3 експерта, служители на общинска администрация. Задълженията на членовете на МЗ относно изпълнение на функциите и задачите в Междинното звено са регламентирани в длъжностните им характеристики.
Служителите на МЗ ще организират и провеждат всички дейности, свързани с оценката на проектните предложения за изпълнение на ИП на ИПГВР, в съответствие с критериите за избор на операции, одобрени от Комитета за наблюдение на ОПРР 2014-2020 и с Насоките за кандидатстване по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие”, която се реализира в рамките на Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
Служители от състава на МЗ ще бъдат включени в комисиите за оценка на проектните предложения в качеството на председател и секретар, каквото е разпореждането на Вътрешните детайлни правила за работа на оценителните комисии за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020".
|
26 686.28
|
14 550.14
|
Наемане на външни за Междинните звена оценители и помощник-оценители за оценка на проектни предложения по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020 г.: В съответствие с Анекс 1 към Споразумението за делегиране на функции по оценка и избор на проекти по ПО 1 на ОПРР 2014-2020 и Инструкцията за определяне на структурата и състава на Междинните звена за изпълнение на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“, Община Пазарджик ще използва 7 външни експерта за извършване на оценката на проектните предложения, включени в ИП на ИПГВР.
Външните експерти ще бъдат ангажирани за извършване на дейностите по оценка на проектните предложения след провеждане на процедура по реда на ЗОП. Същите ще бъдат включвани в състава на оценителните комисии, назначени със заповед на Ръководителя на Междинното звено. Оценката на всяко проектно предложение включва оценка на административното съответствие и допустимостта и техническа и финансова оценка.
|
18 770.00
|
15 766.80
|
публичност и визуализация : Дейностите за информация и комуникация по бюджетната линия ще включват отпечатване на 6 бр. плакати с размер А2 и изготвяне и разпространение на 220 комплекта с печатни и промоционални материали - тефтер с химикал.
|
1 270.00
|
1 524.00
|
организация и управление : Организацията и управлението на бюджетната линия ще се осъществява от екипа на проекта, който ще включва ръководител на проекта и експерт, отговарящ за финансовото отчитане на проекта |
13 933.89
|
13 933.89
|
“Участие в програми за обмен на опит и добри практики”: Община Пазарджик като бенефициент по Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОПРР 2014-2020 г. е необходимо да изгради административен капацитет с оглед изпълнение на функциите й в качеството й на градска власт, съгласно Регламента за ЕФРР 1301/2013.
Инвестиционната програма (ИП) на ИПГВР на град Пазарджик за периода 2014-2020 представлява нов инструмент за устойчиво градско развитие, който се прилага за първи път от градските власти в България във връзка с новите насоки за градско развитие на ЕС през плановия период 2014-2020 г. Това поставя и нови предизвикателства пред общинските служители, които са ангажирани с изпълнението на ИП, и изисква изграждане на допълнителен капацитет и придобиване на нови знания и практически умения за прилагане на политиката за устойчиво градско развитие. Планираните интервенции в ИП на Община Пазарджик са по следните инвестиционни приоритети: „Енергийна ефективност в административни и жилищни сгради”, „Градска среда”, „Социална инфраструктура” и „Образователна инфраструктура”.
|
15 911.50
|
18 720.00
|
Актуализиране на системи за финансово управление и контрол с оглед изпълнение и управление на инвестиционните програми на 39 града спрямо функциите им по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на Интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” : Финансовото управление и контрол е цялостен процес, интегриран в дейността на организацията, осъществяван от ръководството и служителите. Той се осъществява чрез системи за финансово управление и контрол (СФУК). СФУК представлява вътрешна нормативна уредба, която гарантира спазване на принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност при изпълнение на всички дейности. Тя е съвкупност от политика, процедури, инструкции и записи, въведени от ръководството за регламентиране дейността на организацията. Нормативните изисквания за актуализиране на системите за финансово управление и контрол (СФУК) на общините и тяхното осъвременяване в съответствие с настъпилите промени в тяхната дейност (в часност функциите в качеството им на междинни звена) и промените в законодателната среда налага периодично да се актуализира съществуващата СФУК на Община Пазарджик с оглед успешното изпълнение и управление на Инвестиционната програма на Община Пазарджик. След направен анализ на съвкупността от процедури и вътрешни правила в действащия СФУК се установи, че част от тях се нуждаят от ревизиране, коригиране и актуализиране. Настоящата дейност предвижда да се възложи на външен изпълнител услугата по актуализиране на СФУК, така че неговото съдържание да се приведе в съответствие с актуалната към момента нормативна уредба, така че да осигурява разумна увереност, че целите на организацията ще се постигнат чрез:
1). Съответствие със законодателството, вътрешни актове и договори;
2). Надеждност и всеобхватност на финансовата и оперативната функция;
3). Чрез икономичност, ефективност и ефикасност на дейността;
4). Опазване на активите и информацията.
|
7 508.00
|
9 000.00
|