Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Доставка на техническо обезпечаване за въвеждане на два нови метода, за полеви измервания и експресно определяне на радиоактивни замърсявания на околната среда чрез мобилна гама-спектрометрия по метода “InSitu”, и  за визуализиране на гама източници. Доставка на необходимите хардуер, софтуер и методики за повишаване на базата знания и управленските процеси.
Качествено ново разширяване на обема и възможностите на радиоекологичния мониторинг, извършван от ТИТА-КОНСУЛТ ООД, в съответствие с препоръките на Mеждународната Aгенция по Aтомна Eнергия (МААЕ), директивите на Евратом и водещите международни практики в областта. Разполагайки с подобна апаратура и знания, бихме могли да се подготвим и да кандидатстваме за членство в световната мрежа на Аналитичните Лаборатории за Измерване на Радиоактивност в Околна Среда ALMERA. Участието в подобни организации е стремеж, дългосрочна стратегическа цел за фирмата. Това ще повиши не само авторитета и конкурентноспособността на Тита-Консулт, но ще повлияе и изключително благоприятно върху имиджа на България в тези високо технологични среди.
Изпълнението на проекта ще се осъществява в гр.Козлодуй, където фирмата има производствена база, повече от 15 години
с постоянно работещи в нея, към момента, 8 човека, живеещи в гр. Козлодуй и околностите. Проекта ще ни помогне да разширим базата знания и производственият капацитет на базата в гр.Козлодуй с иновативната апаратура за ИнСиту и визуализация, с допълнителни модерни средства за пробоотбиране и подготовка на терени подлежащи на контрол, с необходимите методики, софтуер и хардуер.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност в производствения процес.: Дейностите по проектно предложение се състоят основно в доставка на апаратура за внедряване на нови технологии и подобряване на ресурсната ефективност в „Тита-Консулт” ООД, както следва: 1. Мобилна Гама - спектрометрична апаратура за извършване на измервания по метода "In Situ". 2. Система за визиоализиране на гама източници 1 бр. 3. Колесен многофункционален мини челен товарач - 1 бр. 4. Мини екскаватор - 1 бр. 5. Високопроизводителна работна станция 1 бр. 6. Подсилена преносима работна станция - 1 бр. 7. Мрежово устройство за автоматизирано архивиране на данни и създаване на резервни копия - 1 бр. 8. Софтуер за изготвяне на картограми и географски карти - 1 бр. 9. Софтуер за цифровизиране на хартиени карти - 1 бр. 10. Софтуер за оценка на дозите и изчисляване на защити от йонизиращи лъчения - 1 бр. 11. Софтуер за полуразпада на радиоактивни елементи - 1 бр. 12. Методика за извършване на измервания по метода „In Situ” с Мобилна Гама-спектрометрична апаратура за определяне активността на обекти с различна геометрична форма, разположени стационарно в окръжаващата ни среда - 1 бр. 13. Методика за калибриране на Мобилна Гама-спектрометрична апаратура - 1 бр. 14. Методика за определяна на повърхностни замърсявания, с директни измервания и чрез натривки - 1 бр. Изпълнение на проекта: 1. Изготвяне на подробен план за действие и разпределение на основните дейности на отделни самостоятелни задачи. 2. Сформиране на екип за изпълнение на проекта, както и създаване и поддържане на система за комуникация в екипа. 2.1. Съставяне на технически задания за апаратура и софтуер. 2.2. Изготвяне на документация за избор на изпълнител с публична покана и съгласуване с УО на график за процедурите. 3. Сформиране на оценителна комисия по изпълнение на процедурите за избор на изпълнител за доставка на апаратура и софтуер. 3.1. Провеждане на процедури и дейности по избор на доставчиците с процедура „избор с публична покана” и " избор без провеждане на процедура" в съответствие с изискванията на ПМС № 118/20.05.2014 г 3.2.Определянето на изпълнител ще се осъществява при спазването на следните принципи : публичност и прозрачност; свободна и лоялна конкуренция; равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 4. Изпълнение на проекта чрез сключване на договори с избрания изпълнител. Процедурата ще бъде предоставена на УО за предварителен контрол. Договорите за доставка ще са съобразени с ЗЗД и ще бъдат сключвани на база икономически най-изгодно предложение. 4.1. Доставка на апаратура и софтуер в изпълнение на сключените договори и готовност за извършване на плащания от страна на Бенефициента. Плащанията ще се извършват в съответствие с клаузите на договора само по банков път. 4.2. На получената апаратурата и софтуера, ще се извършва пълна проверка на функционирането им и в случай на откази, ще се действа съобразно с гаранционните условия на доставчика. Ще се съставят приемателно-предавателни и финални протоколи 4.3. Доставената апаратура се завежда като ДМА в счетоводния регистър на фирмата. 4.4.Всички декларирани разходи, изразходвани на принципа за добро финансово управление и с най добра финансова цена ще са в съответствие със Закона за счетоводство и Националните счетоводни стандарти. Фирмата поддържа отделна компютъризирана счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта, която отговаря на изискванията за сигурност и надеждност. Финансовият отчет изцяло ще е изготвен и в съответствие с изискванията на Финансово изпълнение и отчитане на договорите за безвъзмездна финансова помощ от Оперативното ръководство. 5. Предвижда се извършване на междинно плащане на доставената апаратура в първия етап от изпълнението на проекта, което да е в рамките до 60% от предвидената сума. 6. Изработване и предаване на финалните технически и финансови отчетни документи по процедурата. Окончателно плащане. Спомагателните дейности са услуги за изготвяне на визуализация, които фирмата сама ще финансира. 814 260.00 771 738.89

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.