Дейност 1 - Доставка и инсталация на централни процесорни блокове за обработка на информацията, софтуерни пакети и операционни системи за виртуализация и часовници за точно време: Дейността има за цел да се достави необходимия хардуер и софтуер за изграждане на Хиперконвергирана инфраструктура (HCI) . Следва да се предложи решение от типа HCI съставено от виртуализирани ресурси. Решението да бъде разположено в два центъра за данни, като и двата трябва да бъдат едновременно активни. Изискуемо RPO=0. Клъстерът от виртуализирани ресурси трябва да позволява прехвърляне на виртуални машини между двата центъра за данни без прекъсване на работата им. За целта решението следва да включва високонадежден клъстер на всяко от нивата – съхранение на данни, виртуални сървъри, мрежова инфраструктура. За всеки от двата центъра за данни ще бъдат предложени основни устройства/решения:
• HCI (Hyper-converged infrastructure) – клъстер/и, който включва в себе си изчислителен капацитет и софтуер за виртуализация нужни за работата на виртуалните машини, необходимите лицензи за гост-операционни системи – модули за HCI решение и дисков капацитет - софтуерно дефиниран дисков масив и необходимите софтуерни лицензи за управление и автоматизация на решението.
Обучени 9 служители на възложителя за работа с предложеното HCI решение. |
2 106 000.00
|
0.00
|
Дейност 2 - Доставка и инсталация на дискови масиви за данни, хардуерни устройства и софтуерни пакети за създаването на резервни копия и възстановяване на данни: Дейността има за цел да създаде инфраструктура за създаване на резервни копия и възстановяване на данни от HCI
• Система за защита на данните (бекъп):
Специализирани устройства за съхранение на бекъп данни (PBBA – purpose build backup appliance).
Софтуер за бекъп.
Дейността предвижда да бъдат създавани резервни (бекъп) копия в рамките на самия център за данни. Обект на бекъп са всички виртуални машини.
В настоящата дейност е включена техническа поддръжка и софтуерни актуализации, както и обучение, и сертифициране на 100 съдебни служители за „Windows Server administration“. |
2 165 400.00
|
0.00
|
Дейност 3 - Доставка и инсталация на система за управление на техническите уязвимости: Дейността включва доставката, инсталацията, въвеждането в експлоатация на система за управление на технически уязвимости. Обхвата на настоящата дейност включва:
- Доставка на софтуер за сканиране и управление на уязвимости;
- Услуги по имплементация и въвеждане в експлоатация на доставения софтуер;
- Обучение на девет съдебни служители;
- Гаранционно обслужване.
Предложеното решение за сканиране и управление на уязвимости следва да бъде изпълняван от програмен код инсталиран на място (във вътрешната мрежа на организацията, на хардуер предоставен от Бенефициента или от Изпълнителя в зависимост от предложеното решение). Дейността включва техническа поддръжка и софтуерни актуализации на имплементираната система, както и обучение на 9 съдебни служители за администриране на доставената Система. |
298 044.00
|
542 088.00
|
Дейност 4 - Доставка и инсталация на сървърни шкафове, аксесоари и инфраструктурни компоненти: Дейността включва доставка на Комуникационен шкаф 42U, с мин. хоризонтални размери 600x1070 mm, включващ пълна окомплектовка за функционирането му . |
27 000.00
|
0.00
|
Дейност 5 - Доставка и инсталация на софтуерно дефинирана мрежа за пренос на данни: Дейността включва следното:
- Доставка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти;
- Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване и софтуерни продукти;
- Обучение на 10 служители;
- Гаранционна техническа поддръжка. |
4 052 527.20
|
8 051 054.40
|
Дейност 6 - Доставка и инсталация на 2700 бр. стационарни работни станции: Дейността има за цел да се доставят 1 700 броя стационарни работни станции, като разликата от 1 000 бр., като изпълнен резултат, ще бъде отчетен от проведените и изпълнени поръчки за доставка на компютри от 2021 г. и 2022 г. Дейността включва инсталиране на операционна система и софтуер на доставените компютри. |
3 672 708.07
|
6 217 797.60
|
Дейност 7 - Доставка и инсталация на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за управление на събития и сигурността на информацията.
Включени са следните дейности:
- Доставка на система, състояща се от хардуер и софтуерни лицензи необходими за нейната реализация;
- Анализ на текущото състояние и проектиране на системата за интеграция със съществуващата инфраструктура;
- Услуги по Инсталация, конфигурация и интеграция на системата със съществуващата инфраструктура;
- Обучение на 12 съдебни служители за управление и мониторинг на събития и сигурност;
- Гаранционна поддръжка и обслужване на софтуера и хардуерните устройства.
Срокът за доставката на инсталацията, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на системата ще бъде не повече от 210 (двеста и десет) календарни дни.
Срокът за извършване на предвиденото обучение на служители ще бъде не повече от 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за въвеждане на системата в експлоатация.
Срокът за предоставяне на гаранционно обслужване на системата ще бъде не по-малко от 5 (пет) години от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за въвеждане на системата в експлоатация. |
1 370 100.00
|
2 686 200.00
|
Дейност 8 - Доставка и инсталация на хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация хардуерни устройства и софтуерни пакети за платформа за защита от съществуващи и новооткрити кибер заплахи.
Дейността включва:
- Доставка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти;
- Услуги по инсталация, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на доставеното хардуерно оборудване и софтуерни продукти;
- Провеждане на обучение на 23 служители на Възложителя;
- Гаранционна техническа поддръжка на хардуерно оборудване и софтуерни продукти.
Срок за изпълнение на доставката на хардуерните устройства и софтуерните продукти и услугите по инсталация, конфигурация, интеграция и въвеждане в експлоатация на всички компоненти на Системата ще бъде не повече от 270 календарни дни.
Срок за извършване на предвиденото обучение на служители на Възложителя ще бъде не повече от 30 календарни дни от въвеждане на Системата в експлоатация.
Срокът на гаранционно обслужване е минимум 5 (пет) години от въвеждането в експлоатация на всички компоненти на Системата. |
7 288 587.60
|
14 523 175.20
|
Дейност 9. Доставка и инсталация на система за защита от изтичане/загуба на данни от крайните точки и от мрежата: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за защита от изтичане/загуба на данни от крайни точки и от мрежата.
Дейността включва:
- Доставка на софтуерни продукти;
- Услуги по инсталиране на основните компоненти на решението;
- Услуги по инсталиране на агенти на решението и включване на базови политики в режим на наблюдение/обучение;
- Обучение до 120 служители;
- Консултация по отношение на приложените политики за защита и техния обхват, както и оказване на съдействие при необходимост от промяна за период от 6 месеца;
- Гаранционна техническа поддръжка.
Тип лиценз: абонамент (subscription), с включени 60 месеца поддръжка от производител.
Включена е техническа поддръжка и софтуерни актуализации на имплементираната система, както и обучение на 120 съдебни служители за дейности свързани с мрежови заплахи и уязвимости, защита на данните, приложенията и хостовете, идентифициране и внедряване на мерки и контрол.
Срок за изпълнение на доставката на софтуерните продукти и услугите по инсталиране на основните компоненти на решението, инсталиране на агенти на решението и включване на базови политики в режим на наблюдение/обучения на Системата ще бъде не повече от 90 календарни дни.
Срок за изпълнение на услугите по обучение на до 120 служители на Възложителя, ще бъде не повече от 30 дни.
Срокът за предоставяне на консултиране на Възложителя по отношение на приложените политики за защита и техния обхват, както и оказване на съдействие при необходимост от промяна е 6 (шест) месеца.
Срокът за гаранционна техническа поддръжка е 60 месеца.
|
1 557 893.03
|
3 061 786.04
|
Дейност 10 - Доставка и инсталация на система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за управление и контрол на електронната идентичност и достъпа до информацията.
Включени са следните дейности:
- Доставка на софтуерни продукти;
- Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на софтуерни продукти;
- Гаранционна техническа поддръжка.
Срок на хардуерната гаранция - минимум 60 месеца.
Срок на техническа поддръжка – минимум 60 месеца
Получаване на нови версии на софтуера - минимум 60 месеца
Срок за използване на функции изискващи абонамент – 60 месеца
|
104 520.00
|
155 040.00
|
Дейност 11 - Доставка и инсталация на система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни: Дейността има за цел да бъде доставена, инсталирана и въведена в експлоатация система за идентифициране, класифициране и защита на чувствителни данни.
Дейността включва:
- Доставка на софтуер за информационна сигурност за нуждите на Прокуратурата на Република България.
Дейностите попадащи в обхвата на настоящата обществена поръчка са следните:
- Доставка на софтуерни продукти;
- Услуги по инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставените софтуерни продукти;
- Обучение на 10 служители, свързано с работата, управлението и поддръжката на предложеното решение;
- Гаранционна техническа поддръжка.
В техническата спецификация е предвидено да се доставят и въведат в експлоатация две решения, както следва:
- Решение за управление и наблюдение на привилегирован достъп;
- Решението трябва да предоставя възможност за управление на привилегированите потребителски и системни акаунти/профили.
Срокът за изпълнение на доставката на софтуерните продукти, инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на доставените софтуерни продукти ще бъде не повече от 120 календарни дни.
Срокът за извършване на услугите по обучение на 10 служители на Възложителя ще бъде не повече от 30 календарни дни.
Срокът на гаранционната поддръжка ще бъде не по малко от 60 месеца.
|
1 335 000.00
|
2 781 064.80
|
Дейност 12 - Доставка и инсталация на софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа: Дейността има за цел да бъдат доставени, инсталирани и въведени в експлоатация софтуерни пакети и хардуерни устройства за дефиниране на опорна мрежа, мрежово оборудване за достъп до масивите за данни, защитни стени за интернет трафик и граничен слой, електронна поща и за локалната мрежа.
Включени са следните дейности:
- Изграждане на Софтуерно дефинирана опорна мрежа за пренос на данни;
- Изграждане на опорен слой в мрежата на Възложителя;
- Изграждане на слой за достъп в мрежата на Възложителя;
- Изграждане на защитен слой посредством внедряване на защитни стени (NG FW).
|
10 478 187.60
|
20 830 375.20
|