Целта на проекта е да се подкрепи стартиращо предприятие с предмет на дейност производство на екологично текстилно бельо за бебета и бременни жени. Продуктовият асортимент на кандидата е насочен в две основни направления:
за бебета и малки деца -гащички, пелени и хигиенни маски за многократна употреба и
за жени - антибактериално бельо за бременни, хигиенни превръзки и хигиенни маски за многократна употреба.
Двата вида продукти са сходни като състав и технология и ще бъдат произвеждани от органичен памучен текстил, което ги прави здравословна и екологична алтернатива на конвенционалните еднократни продукти. Изпълнението на проекта ще даде възможност предприятието да се оборудва с цялостното технологично оборудване за целта и да бъдат наети квалифицирани специалисти в тази сфера, така че да предложи на пазара висококачествени продукти в областта на бебешкото и дамското долното облекло. Изпълнението на проекта включва следните дейности и инвестиции:
Наемане на работно помещение, в което ще се изпълняват проектните дейности;
Сключване на трудови договори с включените по проекта лица от квалифицирания екип- общо 6 бр.;
Закупуване и доставка на технологично оборудване за производство на текстилни изделия;
Закупуване на необходимите материали и консумативи за производството.
Изработване на пазарен анализ и план за пазарна реализация на продуктите
Изработка на интернет страница на предприятието
Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище
Визуализация на проекта.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея
: В рамките на дейността предприятието ще осъществи необходимите инвестиции, за да реализира на пазара своите продукти, а именно производство на екологично текстилно бельо за бебета и жени- бебешки гащички и пелени за многократна употреба, дамско антибактериално бельо за бременни и текстилни превръзки за многократна употреба . Всички предвидени в дейността разходи са необходими за изпълнението на проекта и осъществяването на производствената дейност,тъй като към момента предприятието не разполага с квалифициран екип и оборудвана материално-техническа база.В тази връзка, са предвидени следните дейности :
1.Наемане на квалифициран персонал за осъществяване на предприемаческата идея- в рамките на проекта ще бъдат назначени 1 бр. Дизайнер-Конструктор (предприемачът), 1 бр. Технолог (член на екипа, предмет на оценка) , 1 бр. Оператор кроене и 3 бр. Оператор шевна машин (квалифициран персонал, който не е предмет на оценка). Отговорносите и задълженията на всеки член на екипа са подробно разписани в т.9 ЕКИП.
2.Наемане на подходящо работно помещение,където ще се осъществява производствения процес- за целта ще бъде наето подходящо промишлено помещение на територията на гр. Благоевград и региона, където ще бъдат инсталирани машините и ще се осъществява производствения процес.
3. Закупуване на цялостно производствено оборудване , включващо:
- универсални и специализирани шевни машини за различни операции: 6 бр. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред; 1 бр. Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на понт; 2 бр. Двуиглов четириконечен оверлог; 1 бр. Двуиглов петконечен оверлог; 1 бр. Едноиглов триконечен оверлог тип "пико": 1 бр.Трииглова петконечна цилиндрична покривна машина; 1бр. Електронна, високоскоростна шевна система за изработка на илици; 1 бр. Електронна двуконечна машина за пришиване на копчета; 1 бр. Трииглова петконечна плоска покривна машина; 1 бр Eдноиглова двуконечна зиг-заг машина; 1 бр. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред, (обрезвачка)
-машина за поставяне на капси и тик-так копчета,
-професионана гладачна техника ( професионална гладачни маси гладачна маса с вакуук и парогенератор)
- кроялно оборудване (електрически ножици, банциг и кроялна маса)
4. Закупуване на необходимите материали и консумативи за производството. Всички материли и консумативи ,които ще закупим по проекта се необходими за производствения процес и изработването на крайните продукти:
- шивашки консумативи ( игли, ножици, конци, копчета, ластици и др.)
- платове- за целта ще се използва органичен памучен плат
- Опаковки - с оглед по-ефективно и отговорно използване на ресурсите предприятието ще намали доколкото е възможно опаковъчния материал като дебелина, плътност, обем и ще използва само рециклируеми опаковъчни материали (картон, полиетилен с висока плътност – HDPE и др.).
5. Изработване на пазарен анализ и план за пазарна реализация на продуктите- с цел по- ефективно навлизане на пазара, ще бъде възложено изготвяне на пазарно проучване и план за пазарна реализация на продуктите,като ще бъдат проучени както възможностите на националния пазар,така и особеностите и възможностите за навлизане на поне три външни пазара .
6.Изработка на интернет страница на предприятието- интернет страницата ще представя портфолиото на фирмата и ще включва опция за онлайн поръчки. Корпоративният уеб сайт е лицето на фирмата пред милиони потребители и задължителна част от маркетинговата политика на всеки успешен бизнес. Той ще спомогне за популяризирането на фирмата и ще направи името и бранда ни по-лесно разпознаваеми.
7 . Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище- тъй като продуктите ни са сравнително нови за пазара, за да защитим интелектуална собственост върху тях, ще регистрираме промишлен дизайн в България и още две чужди държави.
248 913.68
221 392.39
Визуализация на проекта: Предприятието ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като:
- публикуваме на уебсайта на фирмата кратко описание и банер с информация на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС;
- поставим табела с информация за проекта на видно място ;
- във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците ще се посочва финансовата подкрепа по програмата.
.-на предвидените за закупуване активи ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място , с визуализиращи емблема на ЕС; упоменаване на „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ.
Етапите за изпълнение на дейността включват:
Етап 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/
Етап 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-18/
600.00
600.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN