Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящия проект включва изграждане на нови паркови зони в гр. Мизия и с. Софрониево и реконструкция на част от площадите в с. Крушовица и с. Липница, вкл.  залесяване и затревяване, полагане на настилки, доставка и монтаж на паркови и детски съоръжения, доставка и монтаж на фонтанки, осветление. 
Съответно строежите са разположени, както следва:
 В гр. Мизия- УПИ IV, кв. 42; УПИ е с площ 1 144кв.м. и се намира в близост до центъра на града, на една от основните  улици. В съседство е сградата на бивша ЖП гара, вече не функционираща като такава, но съхранена и отремонтирана;
 В с. Софрониево- УПИ II, кв.49; площта, в която се ограничава намесата на проекта е 880 кв.м. и се намира до една от основните улици на селото, в близост до детска градина и павилион за бързо хранене; 
 В с. Крушовица-  УПИ I, кв.22; площта, в която се ограничава намесата на проекта е 850 кв.м. и се намира в южната част на площада, в близост до улично регулационната линия;
 В с. Липница- УПИ III, кв.1; площта, в която се ограничава намесата на проекта е 1 190 кв.м. и се намира в югоизточната част на площада, в близост до улично регулационната линия от юг.
С цел недопускане на различия между административния градски център и оснаталите три села, в които ще се извършват дейностите, на всеки един от обектите се предвиждат почти идентични дейности, съобразено със съответните терени и архитектурна среда. По този начин няма да се допуснат диспропорции в териториално разпределение. 
В изпълнението на проекта са включени и следните съпътстващи дейности: строителен и авторски надзори, инвеститорски контрол, мерки за информация и публичност, управление и отчитане на проекта.
дейностите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Сформиране на екип за изпълнение на проекта и разпределение на отговорностите между членовете на екипа: В рамките на дейността ще бъде сформиране на екип за изпълнение на проекта и ще се разпределят отговорностите между членовете на екипа. 0.00 3 000.00
Провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността включва: 1. Провеждане на избор на изпълнител на консултантска услуга за управление на проекта чрез събиране на оферти с обява на основание чл. 20, ал. 3, т.2 от ЗОП , включително: 1.1. Подготовка на документация; 1.2. Получаване на оферти; 1.3. Оценка на офертите; 1.4. Подписване на договор; 2. Провеждане на избор на изпълнител за изпълнение на строителството чрез публично състезание на основание чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП, включително: 2.1. Подготовка на документация; 2.2. Получаване на оферти; 2.3. Оценка на офертите; 2.4. Подписване на договор; 3. Провеждане на избор на изпълнител за доставка на оборудването чрез публично състезание на основание чл. 20, ал. 2, т.2 от ЗОП, включително: 3.1. Подготовка на документация; 3.2. Получаване на оферти; 3.3. Оценка на офертите; 3.4. Подписване на договор; 4. Провеждане на избор на изпълнител на строителен надзор чрез събиране на оферти с обява на основание чл. 20, ал. 3, т.2 от ЗОП , включително: 4.1. Подготовка на документация; 4.2. Получаване на оферти; 4.3. Оценка на офертите; 4.4. Подписване на договор; 5. Провеждане на избор на изпълнител на авторски надзор чрез пряко договаряте по чл. 182, ал. 1 от ЗОП във връзка с чл. 79, ал. 1, т.3, б. "в" от същия, включително. 5.1. Подготовка на документация; 5.2. Провеждане на пряко договаряне; 5.3.Подписване на договор. 0.00 0.00
Изпълнение на консултантски услуги за управление на проекта: Предоставянето на Консултантски услуги в процеса на управление, изпълнение и отчитане на проекта е важен компонент за реализиране на проекта. Ефективното, управление, изпълнение и отчитане на проекта несъмнено ще допринесе до постигане на заложените индикатори за въздействие и резултат. В рамките на дейността, следва да бъдат предоставени Консултантски услуги свързани с управление, изпълнение и отчитане на проекта в съответствие с изискванията на Възложителя, както следва:  Осигуряване стриктното изпълнение и недопускане на съществени отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ, сключен между Община Мизия и Държавен фонд «Земеделие»;  Разработване на правила и процедури за ефективно и качествено управление и изпълнение на проекта, във връзка с: - мониторинг и докладване; - верификация на разходите при бенефициента; - администриране и докладване за нередности.  Изготвяне на документите във връзка с изпълнението на проекта: - подготовка на заявка за авансово и окончателно плащане,заявка за ДДС и заявка за безлихвен заем и окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане;  Осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта, а именно: между Възложителя и Разплащателна агенция, между Изпълнител на СМР, строителен надзор и авторски надзор, между Изпълнителите на дейностите по проекта и Възложителя.  Съдействие и подкрепа на Възложителя при изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и управлението на проекта.  Преглед и подготовка на експертни становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта;  Съдействие и подкрепа на екипа на Възложителя при подготовка на документите;  Консултации във връзка с изпълнението на препоръки дадени от страна на РА - ДФЗ във връзка с проекта;  Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на настоящия договор и предлагане на решения за преодоляването или смекачването им 3 820.00 4 584.00
Изпълнение на строителството: Това е основната дейност по проекта, необходима за постигане целите на проекта. Дейността обхваща изпълнение на строителните работи , заложени в изготвения и одобрен инвестиционен проект, количествено - стойностните сметки, и техническите спецификации. Обект "Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване УПИ IV, кв.42 - гр.Мизия, община Мизия" включва подготвителни теренни дейности, направа на нови настилки, осветление, външен водопровод и външна канализация за фонтанката, паркоустройство; прогнозна стойност 114 055,06 лв без ДДС (136 866,07 лв с ДДС); Обект "Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване УПИ II, кв.49 - с.Софрониево, община Мизия" включва подготвителни теренни дейности, направа на нови настилки, осветление, външен водопровод и външна канализация за фонтанката, паркоустройство; прогнозна стойност 86955,33 лв без ДДС (104346,40 лв с ДДС); Обект "Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване УПИ I, кв.22 - с.Крушовица, община Мизия" включва подготвителни теренни дейности, направа на нови настилки, осветление, външен водопровод и външна канализация за фонтанката, паркоустройство; прогнозна стойност 72191,25 лв без ДДС (86629,50 лв с ДДС); Обект " Изграждане и реконструкция на площи за широко обществено ползване УПИ III, кв.1 - с.Липница, община Мизия" включва подготвителни теренни дейности, направа на нови настилки, осветление, външен водопровод и външна канализация за фонтанката, паркоустройство; прогнозна стойност 110284,24 лв без ДДС (132341,09 лв с ДДС). 383 485.88 554 338.83
Доставка на оборудването: Дейността обхваща доставка на оборудване, заложено в изготвения и одобрен инвестиционен проект, количествено - стойностните сметки, и техническите спецификации и включва: Закупуване на оборудване за обекта в гр.Мизия; Включва: пейки- 17бр.; кошчета за смет- 7бр.; перголи- 3бр.; дървена петоъгълна беседка- 2бр.; клатушка- 2бр.; голяма клатушка- 1бр.; въртележка- 1бр.; многофункционално детско съоръжение за деца до 5 год - 1 бр.; пързалка двойна- 1бр.; къщичка- 1 бр.; тунелче- 1 бр.; люлка двойна- 1 бр.; тенис на маса- 1бр.; пясъчник- 1 бр.; фонтанка- 1 бр.; защитна ограда- 28 м.; прогнозна стойност на оборудването 33 089 лв без ДДС (39 706,80 лв с ДДС); Закупуване на оборудване за обекта в с.Софрониево; Включва: пейки- 16 бр.; кошчета за смет- 6 бр.; перголи- 3 бр.; дървена петоъгълна беседка- 2 бр.; клатушка- 2 бр.; голяма клатушка- 1 бр.; въртележка- 1 бр.; многофункционално детско съоръжение за деца до 5 год - 1 бр.; пързалка двойна- 1 бр.; къщичка- 1 бр.; тунелче- 1 бр.; люлка двойна- 1 бр.; тенис на маса- 1 бр.; пясъчник- 1 бр.; фонтанка- 1 бр.; прогнозна стойност на оборудването 31 088 лв без ДДС (37 305,60 лв с ДДС); Закупуване на оборудване за обекта в с.Крушовица; Включва: пейки- 15 бр.; кошчета за смет- 6 бр.; перголи- 3 бр.; дървена петоъгълна беседка- 2 бр.; клатушка- 2 бр.; голяма клатушка- 1 бр.; въртележка- 1 бр.; многофункционално детско съоръжение за деца до 5 год - 1 бр.; пързалка двойна- 1 бр.; къщичка- 1 бр.; тунелче- 1 бр.; люлка двойна- 1 бр.; тенис на маса- 1 бр.; пясъчник- 1 бр.; фонтанка- 1 бр.; прогнозна стойност на оборудването 30 843 лв без ДДС (37 011,60 лв с ДДС); Закупуване на оборудване за обекта в с.Липница; Включва: пейки- 21 бр.; кошчета за смет- 7 бр.; перголи- 3 бр.; дървена петоъгълна беседка- 1 бр.; клатушка- 2бр.; голяма клатушка- 1 бр.; въртележка- 1 бр.; многофункционално детско съоръжение за деца до 5год - 1бр.; пързалка двойна- 1бр.;тунелче- 1 бр.; люлка двойна- 1бр.; тенис на маса- 1бр.; пясъчник- 1бр.; фонтанка- 1бр.; прогнозна стойност на оборудването 25 276 лв без ДДС (30 331,20 лв с ДДС). 120 296.00 0.00
Изпълнение на строителен надзор: Дейността включва: - упражняване непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи. - координиране строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - контролиране, отчитане и удостоверяване вида, количествата и стойността на извършените СМР на обекта/обектите, проверяване съответствието и подписване количествените сметки за извършваните СМР; - осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); - осигуряване спазването на условията за безопасност на труда съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; - осъществяване контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - контролиране съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; - осигуряване предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - даване инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; - изпълнение на необходимите действия за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа; - инспектиране строителните работи и проверка дали изпълнението отговаря на спецификациите и проектната техническа документация; - следене и контролиране качеството на работата на строителя и верността на резултатите от изпитванията за контрол на качеството; - изготвяне технически паспорт на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; - изготвяне и представяне на доклад за въвеждане в експлоатация. 7 640.00 9 168.00
Изпълнение на авторски надзор: В рамките на тази дейност ще бъде оказан авторски надзор по време на строително-ремонтните дейности по проекта от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ и Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Ще бъдат съблюдавани процесите и последователността на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на техническия проект. 3 820.00 3 820.00
Инвеститорски контрол: Изпълнение на инвеститорски контрол по време на изпълнение на строителните и монтажни работи. 0.00 0.00
Дейности за осигуряване на публичност и информираност на обществеността за финансовия принос на ЕС: Съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 за общо приложими разпоредби на Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейски фонд за морско дело и рибарство за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация (2014-2020) за настоящия проект ще бъдат спазени всички задължителни дейности по публичност и визуализация. С изпълнението на тази дейност се цели постигане на широко популяризиране на проекта сред общността , времевия период, за който ще бъде изпълнен, очакваните резултати, както и полученото финансиране. Задължителните мерки за осигуряване на публичност на проекта включват изпълнение на следните дейности: - Публикуване на информация за проекта на официалната интернет страница на Община Мизия (www.miziabg.com); - Публикуване на информация за проекта в един местен вестник; - Поставяне на обозначителна табела 0.00 0.00
Управление на проекта и отчитане: В рамките на тази дейност ще се изготви и цялата отчетна документация, съгласно сключения договор. Дейността ще има отношение и към проверка на издаваните актове и протоколи по време на строителство. Ще се проведява съответствието на изпълнението с инвестиционния проект и етапа на изпълнение. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.