Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящето проектно предложение ще бъде реализирано от "Еделвайс Прес" ЕООД и  представлява създаване и внедряване на новосъздаденото дружество на пазара на издателска дейност. Предвиждаме компанията да се занимава с книгоиздаване, производство на каталози и други периодични издания, които ще бъдат издавани както в печатен, така и в електронен формат. Редом с традиционното разпространение на издадените продукти, ще бъде разработена и онлайн платформа за продажба и разпространение на печатни и дигитални издания. Проектът ще бъде изпълнен, чрез две основни дейности: Дейност 1 "	
Реализиране на "Еделвайс Прес" ЕООД на пазара чрез наемане на квалифициран персонал-4бр вкл. предприемача; закупуване на софтуер за обработка на графични изображения и предпечатна подготовка-1бр; разработване на софтуер за онлайн платформа за продажба и разпространение на дигитални и печатни издания-1бр. дигитална преса за отпечатване-1бр; гилотина -1бр; подвързваща машина-1бр и ламинираща машина-1бр;" на пазара на издателска дейност" и Дейност 2 "Визуализация на проекта". Общата стойност на проекта е 242 408.03лв от които БФП 193 926.42лв и собствено финансиране в размер на 48 481.61 лв. Реализацията на проекта предвижда създаване на устойчиво развитие, недопускане на дискриминация, създаване на социален ефект, чрез осигуряване на устойчива заетост; наемане на 4 души на трудов договор вкл. и човек в неравностойно положение и предприемане на мерки за намаляване на разходите за крайните потребители на продуктите ни. Ще бъде реализиран и екологичен ефект, чрез намаляване на въздействието върху околната среда; повишаване на устойчивостта към натиска върху околната среда; постигане на по-ефективно и отговорно използване на природните ресурси. Проектът ще бъде изпълнен на територията на гр. Плевен.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Д1.Реализиране на "Еделвайс Прес" ЕООД на пазара чрез наемане на квалифициран персонал-4бр.; закупуване на софтуер за обработка на графични изображения и предпечатна подготовка-1бр;разработване на софтуер за онлайн платформа за продажба и разпространение на дигитални и печатни издания-1бр. дигитална преса за отпечатване-1бр; гилотина -1бр; подвързваща машина-1бр и ламинираща машина-1бр;: Дейността ще обхване няколко основни етапа изпълнение в които е обоснована и необходимостта от заявените по проекта разходи: 1.Сформиране на екипа - Предвиждаме екипът на проекта(предприемачът-Главен редактор и експертът-художествен и технически редактор), предвид своя дългогодишен опит в преводаческите услуги, лингвистиката и филологията, да извършват подбор на изданията, превод, редакция и корекция. По време на изпълнение на проекта ще бъде нает на постоянен трудов договор и един технически експерт – помощник редактор, както и експерт със специфичен опит, който да извършва дейностите по дизайн, оформление и предпечатна подготовка преди да бъдат отпечатани изданията и създаване на дигитално издание. Необходимостта от наемането на тези експерти е обвързана с обезпечаването на отделните етапи на издателския процес до пазарната реализация на издадения продукт, а именно - Подбор, Редакция и рецензиране; Техническа редакция; Дизайн и художествено оформление; Корекция; Предпечатна подготовка; Отпечатване; Създаване на дигитално издание и прилагане на иновативни техники и системи; Разпространение. Същността на отделните етапи са подробно описани в т.11Описание на предприемаческата идея. 2.Провеждане на пазарни проучвани и подготовка на маркетинг план и стратегия за пазарна реализация - за успешното позициониране на компанията на издателския пазар, планираме да възложим на външен изпълнител да направи проучване на пазара и на база на анализираните емпирични данни да изготви маркетингов план за компанията и стратегия за пазарна реализация на новите продукти вкл. ценова политика. Получените анализи ще помогнат на компанията не само да се позиционира правилно на пазара, но и да събере данни за своите таргет групи, които данни ще подпомогнат подготовката на стратегията за издателски мениджмънт, маркетинга и рекламната стратегия и цялостно реализацията на пазара. 3.Подготовка на стратегия за издателски мениджмънт - стратегията за издателски мениджмънт ще включва всички документи, които регламентират вътрешните процеси в издателството: методика за профилиране на дейността на издателството; правила за прогнозиране и планиране на дейността; финансово-икономическа програма; подготовка на вътрешни правила за работа на екипа. 4.Създаване и оборудване на офис (база) за извършване на дейността - за да бъде технически обезпечена дейността на издателството сме предвидили за закупуване следните ДМА и ДНА, които ще бъдат ситуирани в офиса на компанията в гр. Плевен, който ще бъде нает за срок от 18 месеца: • закупуване на специализиран софтуер за обработка на графични изображения и предпечатна подготовка-1бр. – софтуерът е необходим за да се извърши оформлението на продукта, както художествено, така и технически. Този софтуер притежава функции както за оформление на картини, снимки, графики, скици и др. елементи, така и за оформление на текстовете и форматиране според поставените изисквания за съответното издание. Софтуерът притежава и функции за създаване на дигитален формат на книга или друг продукт, което е част от стратегията за пазарна реализация на компанията • дигитална преса за отпечатване на продукцията – 1бр. – закупуването на преса за отпечатване на продукта ще ни даде възможност да завършим целия цикъл по издаване на съответния продукт, без да се налага да използваме външни услуги за отпечатване, което ще оскъпи продукта. Освен това притежаването на този актив ще ни даде възможност за контрол върху правилната полиграфическа изработка на книгата, което е гарант за качеството на продукта. Насочили сме се към дигиталната печатна преса, защото е известно, че разходите за отпечатване на малки тиражи на офсетов печат е скъпо и неизгодно, докато дигиталния печат позволява запазване на разходите за малки тиражи и дори единични (пилотни) бройки, без да се отразява на качеството. Стратегията за пазарна реализация на компанията залага именно на богат асортимент в малки тиражи .............следва Част 2 241 408.03 228 300.04
Д1. Реализиране на "Еделвайс Прес" ЕООД на пазара чрез наемане на квалифициран персонал-4бр.; закупуване на софтуер за обработка на графични изображения и предпечатна подготовка-1бр;разработване на софтуер за онлайн платформа за продажба и разпространение на дигитални и печатни издания-1бр. дигитална преса за отпечатване-1бр; гилотина -1бр; подвързваща машина-1бр и ламинираща машина-1бр;: • гилотина за подрязване и оформяне-1бр. – гилотината е необходима за оформянето на отпечатаното издание във формата на книга. Предвидената за закупуване гилотина ще даде възможност за богат асортимент от формати на изданията. • подвързваща машина- 1бр. Подвързващата машина е необходима за създаването на всяко отпечатано издание, за да има форма и вид на книга, но предвидената за закупуване по проекта притежава и функции с допълнителни ефекти при обработка на кориците, които да създадат търсеният пазарен ефект. • ламинираща машина за обработка на корици и други елементи на различните печатни издания-1бр- За някои издания визуалната страна на книгата и най-вече корицата са от изключително значение за пазарната реализация на продукта. Такива например са детски книги, енциклопедии, албуми, учебници за най-малките, където влагането на средствата при външното оформление (обложка, корица, начин на подвързване) е неотменна част от търсения ефект. • Ще бъде възложено на външен изпълнител и разработването на специализиран софтуер за онлайн платформа за разпространение и продажба на дигитални и печатни издания. Този софтуерен продукт ще бъде от значение за навлизането на компанията на пазара. Част от пазарната стратегия е да свържем издателския бизнес с новите ИКТ решения в областта, като издаваме продуктите си и в дигитален формат. Сам по себе си продуктът подсказва и подходящите канали за пласмент, а именно онлайн средата. За да можем правилно да позиционираме дигиталните си продукти, както и да провеждаме правилна маркетинг и рекламна политика, сме предвидили разработване на собствена онлайн платформа. Тя ще ни даде възможност за реализация както на дигиталните, така и на печатните ни продукти, чрез онлайн продажби. За функционирането на офиса се предвиждат и следните допълнителни разходи: - наем на офис за срок от 18 месеца(18месеца х 650лв/м) - материали и консумативи (вкл. хартия за печат; 4 бюра и 4 стола) 5.Подбор на заглавия - процесът ще стартира след като бъдат получени резултатите от пазарните проучвания и бъдат определени ясно пазарните сегменти с които компанията ще стартира своето навлизане на пазара. Разработената стратегия за издателски мениджмънт ще гарантира правилното дефиниране и профилиране на заглавията. Ще бъдат определени основен и резервен списък със заглавия, след което предприемачът ще стартира преговори с авторите и/или техни представители за получаване на права за издаване на съответните произведения там, където е необходимо. 6.Стартиране на издателския процес - ще започне веднага след извършването на подбора на заглавия от страна на Главния редактор (предприемачът) и уреждането на правата за издаване на съответното произведение. Процесът стартира с художествена редакция; ако е приложимо превод и техническа редакция и корекция, дизайн и графична обработка; предпечатна подготовка и създаване на дигитално издание. След закупуване на оборудването по т.4 ще се пристъпи и към отпечатване на книжните издания. 7.Създаване на уеб страница - ще бъде създадена нова уеб страница на издателството, която ще дава подробна и актуална информация за дейността, за предприети инициативи; ще бъде създаден и блог, където читателите ще могат регулярно да получават информация по различни актуални за бранша теми. Уеб страницата ще ни даде възможност за създаване на имидж на издателството и промотиране на бранда, чрез различни маркетинг и pr похвати. Предвидения разход е в размер на 1900лв. 8.Стартиране на процеса на разпространение на издадените продукти- като форми на разпространение ще бъдат използвани, както познатите традиционни форми на директен маркетинг и създаване дистрибуторска мрежа от търговци, но също и различни форми на дигиталния маркетинг - онлайн продажби, google marketing, remarketing, facebook marketing, google addwords и други дигитални и иновативни техники на маркетинга и рекламата. За участия в изложения са предвидени разходи в размер на 3900лв (3 изложения х 1300 лв). 0.00 0.00
Визуализация на проекта (Дейността ще бъде изпълнена чрез изработване на 1 бр. временна информационна табела и 1 бр. постоянна информационна табела, 2бр. публикации): Целта на дейността е да осигури необходимата визуализация и публичност на проекта в съответствие с произтичащите за компанията задължения по силата на Общите условия на административния договор за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП), Насоките за кандидатстване, актуалното към момента Ръководство за изпълнение на АДБФП по ОП "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020 и съответните Регламенти. Дейността ще бъде реализирана чрез предприемането на набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), съгласно описанието в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Реализацията на дейността ще премине през следните стъпки: 1) Публикуване на новина на уебсайта на кандидата относно подписания договор за БФП и неговите основни условия (1-ви месец от изпълнението на прокта); 2) Публикуване на новини на уебсайта на кандидата относно провеждане на тръжни процедури, свързани с реализацията на проекта (от 2-ри до 18-ти месец от изпълнението на проекта); 3) Изготвяне на образци на основни документи с всички необходими реквизити, за да се гарантира, че отчетите, документацията, публикациите и др. информационни материали дават информация относно финансовия принос на ЕС и националния бюджет (1-ви месец от изпълнението на проекта); 4) Поставяне на информационни табели в офиса в гр. Плевен - избор на изпълнител и сключване на договор за доставка на временна и постоянна информационна табела (от 1-ви до 2-ри месец от изпълнението на проекта); - излагане на временната информационна табела на видно място в офиса в гр. Плевен (от 2-ри до 18-ти месец от изпълнението на проекта). - излагане на постоянната информационна табела на видно място в офиса в гр. Плевен (след приключване изпълнението на проекта). - изработване на стикери за обозначаване на закупеното по проекта оборудване 5) 2бр. платени публикации 1 000.00 775.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.