Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект допринася за изпълнението на Специфична препоръка 4 (2019г.) и 2 (2020г.), както и Принцип 18 „Дългосрочни грижи“ от Европейския стълб за социални права, и е насочен към предоставяне, на територията на Община Сухиндол, на социални и интегрирани социално-здравни услуги в домашна среда, вкл.-в контекста на пандемични ситуации, за възрастни хора в невъзможност от самообслужване и хора с увреждания. Комбинираната почасова мобилна услуга „Грижа в дома“ ще предостави на потребителите, съобразно индивидуалните им потребности, възможност да се възползват от: здравно-социално обслужване, психологическа подкрепа и консултации със специфични специалисти в домашна среда, в т.ч. – доставка на храна и продукти, вкл.-от първа необходимост, както и да получат информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания. За целта, в рамките на проекта, ще се назначат специалисти (екип за управление на услугата, социални асистенти, социални помощници, координатор социални дейности  и др., съобразно идентифицираните нужди на лицата от целевата група, в резултат на извършена оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите), които ще обгрижват 23 лица от целевата група. Предвижда се, интегрираната мобилна здравнo-социалнa услуга „Грижа в дома“ да бъде предоставяна почасово, за срок от 20 месеца, като, в рамките на проекта, същата ще бъде безплатна за потребителите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални грижи в дома на възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания: Дейността ще обхване всички нас.места в общ.Сухиндол, а именно: гр.Сухиндол и селата Бяла река,Горско Косово,Коевци,Красно градище,Горско Калугерово. Кметски наместници ще идентифицират най-нуждаещите се в 5-те населени места, а в общинския център координатора на проекта ще определи потребителите. Водещ критерий при изборът ще бъде степента на уязвимост на потребителите/потр./ от нас.място включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. Дейността включва следните поддейности/П/:1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възр.хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.За предоставяне на почасови здравно-социални услуги в домашна среда на 23възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания ще бъдат назначени мед. лице и психолог. Ще бъде разработен месечен график за домашни посещения разработен съобразно нуждите на целевата група. П2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост както и осигуряване на транспорт на персонала предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни адм. и битови услуги (със средства на потребителите).8социални асистента/СА/ ще обслужват нуждаещите се в рамките на гр.Сухиндол, а други 3СА ще бъдат отговорни за подкрепата на възр.хора в 5села на общината. С удължаване срока на Проекта и увеличаване на бр. потр. се налагат следните изменения:5СА от които 3щ.бр. финансирани със средства от единна ставка/ед.ст./ще обслужват нуждаещите се в рамките на гр.Сухиндол а други 10СА от които 1щ.бр. финансирана със срадства от ед.ст. ще бъдат отговорни за подкрепата на възрастни хора в 5села на общината. Ще бъде изготвен предварителен график на посещенията според индивидуалните нужди на потр.на услугата. Храната, продуктите от първа необходимост и лекарствата ще бъдат закупувани с предварително осиг.средства от потр. на услугата. Средствата ще бъдат предоставени на СА срещу разписка за получената сума.Служителите са задължени стриктно да разходват средствата по предназначение и да не злоупотребяват с доверието на лицата от таргетираната група. СА се задължават да предоставят на потр. съответните касови разписки след заплащането на комунални и адм. услуги, както и след закупуването на храни и продукти от първа необходимост. Всеки служител ще отчита извършената работа и разходените потр. средства с ежемесечен протокол за дейността си. Отговорността за мониторинга на дейността на служителите носи Координатора на услугата.П3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, вкл.консултации с диетолог и др.специалисти при необходимост.Дейността залага предоставянето на информация от страна на мед.сестра относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания към възр.л. При необходимост от консултация с диетолог или др. специалист ще бъде осигурен транспорт за достигане до конкретната услуга.П4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Извършени обучения и супервизия на служителите-6 бр.След определянето и наемането на служители ще бъде извършено въвеждащо обучение. То има за цел да повиши капацитета на служители за предоставяне на качествени услуги. Обучението ще дефинира спецификите и детайлите в работата с таргетираната група и ще запознае служителите с изискванията при прилагане на соц. политика и критериите, които трябва да покриват, извършвайки соц. услуги. Надграждащи обучения ще бъдат извършвани на всеки 3 месеца, за да се осигури високото качество на педоставена грижа в домовете. Проследявайки работата на служителите ще се определят темите на надграждащите обучения. П4 ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител. За новият период при необходимост от наемането на нови служители, ще бъде извършено обучение на същите. 210 629.77 144 964.34

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.