Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 175 дървета
English

Програма: Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към създаване и развитие на ново предприятие насочено към производство на миещи, козметични и тоалетни продукти. Насърчаването на развитието на дейността на новосъздаденото предприятие е продиктувано от необходимостта да се създадат условия за конкуретно и ефективно производство,стабилен икономически растеж и устойчива заетост.
Основната цел на проекта е създаване и развитие на ново микро предприятие в козметичното производство включено в приоритетните сектори на Националната стратегия за насърчаване на малките и средни предприятия 2014 - 2020. Проектът ще е с продължителност 15 месеца и ще се реализира на територията на гр. Благоевград, област Благоевград. Планираните проектни дейности включват: Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи /продукти - стоки/, включваща наемане на трудови правоотношения на квалифициран персонал за осъществяване на новосъздаденото производство и придобиване на машини и оборудване, представляващи ДМА /Хомогенизатор за производство на кремове и тоалетни млека с топилни съдове за водна и маслена фаза, Хомогенизатор за леки емулсии, Машина за полуавтоматично дозиране на кремове и Машина за полуавтоматично дозиране на течни емулсии/, необходими за реализиране на пазара на предприемаческите идеи  и Дейност за визуализация на проекта в съответствие с "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. В резултат от реализирането на проектните дейности ще бъде осигурена подкрепа за насърчаване на предприемачеството и създадено и развито ново предприятие в сферата на козметичното производство в съответствие с изведените от Националната стратегия за насърчаване на МСП приоритетни сектори; постигнат икономически растеж, положителен ефект по отношение на устойчивата заетост и стабилност на създадените работни места за новоназначените в предприятието лица; подобрен жизнения стандарт, повишаване на доходите и просперитет на  новоназначените в предприятието лица. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще се осъществи чрез наемане на квалифициран персонал - 3лица; закупуване на ДМА -хомогенизатор 1 бр; хомогенизатор леки емулсии - 1 бр;машина за полуавтоматично дозиране кремове- 1бр;машина за полуавтоматично дозиране леки емулсии -1бр и материали вложени пряко в производствения процес на продуктите,обект на предприемаческата идея)-част1: Като част от дейността ще бъдат наети на трудови правоотношения за период от седем месеца три лица - квалифициран персонал необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Кандидатът ще осигури разкриването на 3 устойчиви работни места като трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство, като две от лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение на пълно работно време и едно на половин работно време, съответно на осемчасов работен ден за позициите "Технолог" Код по НКПД: 31193044 - 1 лице и " Машинен оператор, производство на тоалетни препарати" Код по НКПД: 81312027 - 2 лица, предприемач на 8 часов работен ден и лице с трайни увреждания / над 50%/ на 4 часов работен ден. Технологът, който ще бъде назначен в новосъздаденото предприятие има основна и ключова функция при разработването на продуктовата листа от миещи, козметични и тоалетни продукти, техните рецептури, съставки съгласно нормативните изисквания за безопасност и действащото законодателство в страната и ЕС. Благодарение на неговата дейност ще бъде възможно включването в продажби на произвежданите продукти, отговарящи на изискванията за безопасност за употреба в търговската мрежа както в страната, така и в чужбина. С оглед спецификата на произвежданите продукти /био производство и натурални съставки/ ролята на технолога ще бъде ключова за успешната реализация на предприемаческата идея. Втората позиция на машинен оператор, производство на тоалетни препарати ще бъде изпълнявана от предприемача, който следва да изпълнява предписанията и инструкциите на технолога и да реализира основната част от работния процес в предприятието. Съобразно планирания обем на произвежданите продукти е необходимо назначаването на и втори машинен оператор, производство на тоалетни препарати, който да допълни работата в производството на предприятието. Благодарение на наетия квалифициран персонал, състоящ се от един технолог и двама машинни оператори ще бъде завършен целия работен процес по разпределени отговорности, задължения и работни места, което ще гарантира създаването на благоприятна и безопасна производствена среда. За реализиране на производствения процес ще бъде изготвена първоначална документация за избор на изпълнители за доставка на оборудване и машини /ДМА/ пряко необходими в производствения процес на продуктите обект на продприемаческата идея. Закупуване на дълготрайните материални активи /машини/ пряко свързани с дейността на новосъздаденото предприятие ще бъде реализирано по реда на ПМС 160/2016 г. с избор на външни изпълнители. Планираното оборудване /ДМА/ включва основно производствено и дозиращо оборудване /машини/: - Хомогенизатор с обем 50 л. с топилни съдове за маслена и водна фаза - 1 брой, необходим за производството на различни видове кремове, лосиони, тоалетни млека. Хомогенизаторът ще смесва и произвежда част от основната продукция /бяла козметика/; - Хомогенизатор за леки емулсии с обем от 300 л. - 1 бр. необходим за смесването и производството на втория вид продукти /пенливи, леки емулсии/ като шампоани, балсами, душ гелове и маски; - Машина за полуавтоматично дозиране на кремове в бурканчета от 20 мл. до 150 мл. - 1 бр. необходима за дозирането и прехвърлянето на готовата продукция /бяла козметика/ в опаковки, съобразно търговските изисквания; - Машина за полуавтоматично дозиране на течни /леки/ емулсии от 50 до 500 мл. в пластмасови шишета - 1 бр.необходима за дозирането и прехвърлянето на готовата продукция в опаковки, съобразно търговските изисквания; С доставката на предвиденото за закупуване производствено оборудване ще бъде обхванат и приключен целия производствен цикъл на тоалетните, измивни и козметични продукти обект на предприемаческата идея : от смесването на основните компоненти до тяхното хомогенизиране и пълнене в подходящи за вида продукт опаковки. 216 004.90 191 703.82
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще се осъществи чрез наемане на квалифициран персонал - 3лица; закупуване на ДМА -хомогенизатор 1 бр; хомогенизатор леки емулсии - 1 бр;машина за полуавтоматично дозиране кремове- 1бр;машина за полуавтоматично дозиране леки емулсии -1бр и материали вложени пряко в производствения процес на продуктите,обект на предприемаческата идея)-част 2: Като част от дейността ще бъдат доставени материали и суровини, които ще бъдат вложени пряко в производствения процес на измивните, козметични и тоалетни продукти, обект на предприемаческата идея за периода на изпълнение на проекта. С оглед спецификата на планираното производство по разработени предварително от технолога на предприятието общи рецептури са планирани за доставка различни видове и количества материали /суровини/ , които следва да бъдат вложени в произвежданите продукти. С оглед спецификата на производството /био козметични продукти/ минимум 50% от планираните за влагане материали следва да бъдат с доказан био произход. При производството са планирани за използвани основни и спомагателни материали /суровини/, които отговарят на хигиенните изисквания към козметичните продукти. Предвидените за доставка материали ще се получават от производители в страната или от вносители. Всеки от планираните вложен материал следва да е придружен с лист за безопасност и със сертификат за качество от производител съгласно Регламент 1272/2008 г. и измененията му от м. Ноември 2015 г. Технологът, който ще бъде назначен в новосъздаденото предприятие има основна и ключова функция при разработването на продуктовите рецептури, съставки съгласно нормативните изисквания за безопасност и действащото законодателство в страната и ЕС и планирането на основните за закупуване материали вложени в пряко в производствения процес. Планираните материали вложени пряко в производството на миещи, козметични и тоалетни продукти на база на здравословни и био продукти включват: 1. Самоемулгиращ се нейонен хидрофилен емулгатор, с растителен произход - 259,6 кг.; 2. Изопропилмиристат - 70 кг.; 3. Каприл/каприлик триглицерид - 90 кг.; 4. Глицерин - 200 кг.; 5. Феноксиетанол - 120 кг.; 6. Бензилов алкохол - 120 кг.; 7. Растителен екстракт различни видове - 78 кг.; 8. Етерично масло различни видове - 15 кг.; 9. Бетаин - 150 кг.; 10. Натриев хлорид - 127,08 кг.; 11. Лимонена киселина - 10 кг. С доставката на предвидените за влагане пряко в производствения процес материали ще бъде обезпечен и приключен целия производствен цикъл на тоалетните, измивни и козметични продукти обект на предприемаческата идея. 0.00 23 608.54
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой информационна табела, 1 брой информационен банер, 1000 броя информационни брошури и 4 бр. информационни стикери): Дейностите, свързани с визуализация на проекта ще се реализират през целия период на изпълнение на проекта. Целта е да се осигури максимална обществена информираност относно реализирането на проекта, неговото финансиране, основни цели и задачи. В тази връзка през целия период на реализация ще протече информационна кампания, включваща дизайн, отпечатване и разпространение на печатни информационни материали /брошури/; дизайн, изработване и монтаж на информационна табела; дизайн, изработване и монтаж на информационен банер; дизайн, отпечатване и доставка на информационни плакати и дизайн, отпечатване и доставка на информационни стикери, обозначаващи закупеното по проекта оборудване /ДМА/. Планираните мерки за публичност и информираност са изцяло съобразени и в съответствие с правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. и с пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ, се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Със стартиране на проекта през първите три месеца ще се проведе масирана информационна кампания, с цел популяризиране на проекта , планираните цели, дейности и очаквани резултати. Ще бъдат изработени и разпространени информационни брошури - 1000 бр.и информационни постери - 5 бр. Същите ще се разпространяват във големите населени места, сред потенциални заинтересовани страни от изпълнението на проекта, общественост, държавни и общински институции, НПО, обществени места. Печатните информационни материали ще съдържат основно информация за проекта, неговото финансиране, продължителност, цели, очаквани резултати, реализиращи и реализирани дейности, право за участие. Информационните постери ще бъдат поставени на видни обществени места, като входа на сградата, в която ще се реализират проектните дейности и други обществени места с голям човекопоток и достъпност. Ще бъде изработена една табела, която ще бъде монтирана пред производственото помещение, в което се администрира проектът и се реализират неговите основни дейности. Отпечатаните 4 бр. стикери ще бъдат поставени на повърхността на доставеното за нуждите на планираното производство оборудване /ДМА/. Добрите партньорски взаимоотношения с местните медии ще допринесат от своя страна за популяризирането на проекта и разпространяването на постигнатите резултати сред местната общност. Благодарение на тази предварително планирана стратегия за валоризация ще бъде осъществено разпространението на постигнатите резултати от проекта, възможност за споделяне на добите практики и опит, както и нови възможности за мултиплициране на подобни дейности на местно ниво. За тази цел е предвидено провеждането на заключителна пресконференция в края на проекта, на която ще бъдат поканени представители на различни регионални медии, държавни и общински институции, местния бизнес, пред които ще бъдат представени подробно всички добри практики , както и възможностите за доразвиване на съвместни инициативи. В програмата на събитието ще бъдат обобщени постигнатите по проекта резултати и индикатори, както и ще бъдат обсъдени възможностите за тяхното бъдещо надграждане. Организираното събитие ще бъде проведено изцяло за сметка на кандидатът по проекта "БИО БЮТИ - БЪЛГАРИЯ" ЕООД. По време на събитието ще бъде поставен и информационен банер, изработен за реализиране на визуализацията по проекта. 1 000.00 1 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.