Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 139 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Корона вирусът създаде изключителна ситуация, която трябва да бъде разгледана с конкретни мерки за подкрепа и защита на най-уязвимите от заразяване.  Предвижда се обособяване на диспечерски пункт(обзаведен и оборудван) в сградата на общината, от който ще се разпределят задачите на назначените на трудов договор лица за обгрижване на нуждаещите се във връзка с превенция разпространението на COVID-19. За работещите ще се закупят ЛПС и дезинфектанти. Назначените лица ще обслужват целевата група във връзка с осигуряване на жизнено важни продукти - лекарства, закупуване на хранителни стоки и почистващи препарати, и др. Изпълнението на проекта е осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване и за лица в карантинен период, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19,  
Предвидени дейности: 1.Предоставяне на услуга "Социален патронаж" 2. Осигуряване на транспорт, материали и консумативи
Продължителност на услугата: 8 м. Броят допустими потребители в община Опака са 23 лица. 
С проектното предложение „Патронажна грижа в община Опака“ ще се изпълнят политиките за грижа за възрастните хора, хората с увреждания и тези в риск и карантина, за преодоляване на безпрецедентните предизвикателства, свързани с избухването на COVID-19 с цел защита на населението и превенция на разпространението.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на услуга "Социален патронаж": Подборът на предоставящите грижа ще се осъществи преди официално стартиране на проекта. Те ще изпълняват задълженията си, считано от първият работен ден за м. Май - 04.05.2020г. Ще се наемат лица от общинския център и населените места в община Опака: селата Крепча, Люблен, Горско Абланово, Голямо Градище и Гърчиново. Лицата ще са с готовност да изпълняват дейностите по проекта. Предвижда се назначаване на 1 лице на 8 ч. трудов договор и 5 бр. на 4 часов трудов договор. За организиране изпълнението на дейностите и разпределението на задачите ще се грижи диспечер/функционален експерт по проекта. Той ще е назначен на граждански договор и ще е свързващо звено, което координира ежедневни дейности и ще разпределя задачите, след получаване на информация от РДСП, РЗИ, медицински звена, общински власти и тн. Ще отговаря за обезпечаването с дезинфектанти и лични предпазни средства, ще комуникира пряко с ръководството за изпълнение на проекта. Експертът ще притежава висше образование и над 5 години релевантен опит в управление/изпълнение на проекти и богат организаторски опит. За допълване информацията за бедстващи ще се получават и сигнали на гражданите: чрез отворена телефонна линия за приемане на сигнали от граждани и за оказване на съдействие, и подпомагане на възрастните хора на територията на общината, за закупуване на хранителни продукти, медикаменти и плащане на битови сметки. Служители от общинската администрация ще изготвят и актуализират списък на уязвимите лица (информация от проект Топъл обяд или в списъка на чакащите на социалната услуга; изявили желание за получаване на домашен помощник, но не попаднали в одобрените от ДСП, и др.) 0.00 30 722.33
Осигуряване на транспорт, материали и консумативи.: Предоставящите грижа ще бъдат обезпечени с необходимите материали и консумативи за изпълнение на дейностите по проекта. Ще се закупят дезинфектанти, маски и ръкавици за предоставяне на ежедневните им задължения. Диспечерският пункт ще е оборудван за предоставяне на услугите. Наетите лица ще ползват служебен транспорт на Община Опака. При необходимост от пътуване до общинския център, до близкия гр. Попово или до областния център гр. Търговище ще се допуска и пътуване с обществен транспорт. Пътуванията извън общината ще се извършват изключително рядко, при извънредна необходимост и липса на друг начин за придвижване до по- големи общини за закупуване на специфични материали/лекарства и тн. 0.00 6 720.35

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.