Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към създаване на ново социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома" в Община Кърджали за осигуряване на заетост, подкрепа за социално включване на уязвими групи и професионална интеграция в сферата на социалната икономика. Целева група по проекта са:
-Хора с увреждания;
-Лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица;
-Представители на различни общности, заети в социалните предприятия, кооперации и специализирани предприятия за хора с увреждания;
-Лица заети в институции и организации, свързани със социалното предприемачество.
 В рамките на проекта ще се реализират следните дейности: 
-Психологическо  подпомагане  и  мотивиране на лица от уязвимите  групи  за включване в заетост.
-Ремонт, оборудване и обзавеждане на Социалното предприятие "Обществена пералня и услуги в дома". 
-Създаване и функциониране на Социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома" в Община Кърджали. 
- Кандидатстване, подбор и назначаване на персонал на Социално предприятие "Обществена пералня и услуги  в дома"
-Подкрепа за осигуряване на заетост за период  до 12 месеца. 
-Социална  и  професионална  интеграция  на  представители  на  уязвимите  групи  в сектора на социалната икономика. 
-Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на  предоставяните услуги от социалното предприятие в Община Кърджали. 
- Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество.
Реализирането на проекта ще създаде възможност за осигуряване на заетост, професионална интеграция и придобиването  на  трудови  и  професионални  умения  на  хората  с увреждания  и  на  представителите  на  уязвими  социални  групи  на  пазара  на  труда   за  преодоляване  на  социалната  им  изолация,  повишаване  на качеството им на живот, стимулиране на конкурентоспособността им в работна среда, намаляване на бедността и риска от социално изключване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост: Целта на дейността е психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвими групи за включване в заетост за преодоляване на социалното им изключване и бедност. Дейността включва следното: 1. Организиране и провеждане на срещи с лица от уязвимите групи. Предвижда се да се проведат срещи с потребителите на Дневен център за възрастни с увреждания, Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични проблеми, Център за социална рехабилитация на лица със зрителни увреждания, Защитено жилище за лица с умствена изостаналост, двата Центъра за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания, регистрирани безработни лица в ДБТ и др. лица от уязвими социални групи. Провеждането на тези срещи е първа стъпка за информиране за дейностите, които ще се реализират по настоящия проект. При провеждането на срещите, целта е да се определи съществуват ли обективни - преодолими или непреодолими пречки, пред лицата да си намерят и да започнат работа.Пречките, които поставят лицето в неизгодно положение на пазара на труда могат да бъдат свързани с: личност-пол, възраст, етническа принадлежност, увреждане;професия; липса на квалификация и трудов стаж; пречки от страна на семейството.При организирането и провеждането на срещи ще се извърши и анкетиране на лицата. Анкетния лист ще съдържа въпроси, свързани с нагласите за започване на работа. 2. Психологическо подпомагане на лицата от целевата група.Провеждане на индивидуално и групово консултиране с прилагане на основни техники за справяне със стреса и повишаване самооценката на включените в дейността представители на целевата група.Придобиване на умения за успешно справяне на работното място и/или адаптиране към работните условия.Индивидуалното психологическо консултиране включва използване на специфични психологически техники за снижаване на напрежението и преодоляване на първоначалните трудности, изслушване на лицата, идентифициране на проблеми, работа върху личностни бариери за тяхното преодоляване, подпомагане на безработните лица при вземане на решения, оценяване на постигнатите резултати от набелязаните действия по време на предишни консултации, приемане на решения за нови действия, водещи до постигане на конкретни резултати и разрешаване на съществуващи проблеми и др. груповото психологическо консултиране се извършва с цел формиране на социални умения при търсене на работа, справяне със стреса и повишаване на самооценката на безработните лица, изграждане на основни умения за общуване и представяне пред работодатели, подготовка на документи за кандидатстване за работа, подпомагане на трудовата реализация и адаптацията към пазара на труда и др. Психологическата подкрепа, оказана от назначения психолог ще доведе до подобряване достъпа до пазара на труда, придобиване на умения за успешно справяне на работното място и/или адаптиране към работните условия. 3. Организиране и провеждане на мотивационни обучения. Мотивационните обучения ще се провеждат с цел стимулиране и насочване на лицата от целевата група за придобиване на умения за активно поведение на пазара на труда. Чрез участие в мотивационното обучение ще придобият знания и умения за ориентиране на пазара на труда и адаптиране към неговите изисквания, за търсене и избор на подходящо обучение, заетост или адаптиране към условията на вече заето работно място. Обучението е насочено към усвояване на умения за подготовка на документи за кандидатстване за работа, усвояване на умения за ефективно използване на различни източници на информация за свободни работни места, усвояване на умения за успешно представяне пред работодател, използване на позитивното влияние на групата - повишаване на активността за търсене на работа, сътрудничество, подпомагане, насърчаване и социална интеграция. 0.00 15 348.11
Ремонт, оборудване и обзавеждане на социалното предприятие "Обществена пералня и услуги в дома": Целта на дейността е извършване на текущ ремонт, оборудване и обзавеждане на помещения от сграда с Акт за публична общинска собственост, определени с решение на Общински съвет-Кърджали, за дейността на социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома"/СП/. Дейността включва следното:1. Ремонт на помещенията - Необходимите подобрения в техническото състояние на помещенията, предоставени за реализация на проекта, ще се извършат чрез текущи ремонтни работи по предварително изготвена количествено-стойностна сметка от специалист в Общинска администрация-Кърджали. Текущият ремонт включва: замазка на под и поставяне на настилка гранитогрес, очукване и сваляне на мазилка от таван, поставяне на замазка на тавани, грундиране и боядисване на тавани, изкърпване на мазилка по стени, латексово боядисване на помещенията, поставяне на фаянсова облицовка по стени, изграждане на стена с газобетон за разделяне на помещения, ремонт на В и К мрежа, ремонт на ел. инсталация и поставяне на осветителни тела, контролен електромер и водомер. Разположението и видът на помещенията на СП са съобразени с изискванията на Наредба №37 за хигиенните изисквания към устройство и експлоатация на обществените перални и отговарят на последователността на технологичния процес: вход, помещение за приемане и складиране на мръсно пране, помещение за предпране и пране, сушилно помещение, помещение за гладене, сгъване и опаковане на чисто пране, склад за чисто пране с гише за предаване и склад за съхраняване на препарати. За персонала на СП са предвидени: офис, съблекалня/стая за почивка, санитарни помещения - баня и тоалетна. 2.Оборудване и обзавеждане на социалното предприятие.- Осигуряването на подходящо оборудване и обзавеждане ще се извърши чрез доставка на предвидени в остойностена спецификацияза долготрайни материални активи. Според спецификата на дейността е предвидено да се закупи оборудване за обществената пералня, оборудване на складовите помещения, оборудване за почистване на домовети, обзавеждане и техническо оборудване на офисите и др. 3. Материали и консумативи - материали и консумативи за дейността на СП, материали и консумативи за персонала, роботно облекло и лични предпазни средства. Извършването на текущия ремонт, оборудване и обзавеждане, доставката на материали и консумативи, работно облекло и лични предпазни средства ще се възложи на външни изпълнители, избрани съгласно изискванията на ЗОП в съответствие с действащото национално и европейско законодателство. При подготовка на документацията и провеждане на процедури за избор на изпълнители се гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. 0.00 109 525.09
Създаване и функциониране на Социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома" в Община Кърджали: Целта на дейността е създаване и функциониране на ново социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома" в Община Кърджали. Дейността включва следното: 1. Изготвяне на документи за регламентиране дейността на СП - Правилник за дейността, Процедура за подбор на персонал, длъжностни характеристики, Правилник за вътрешния трудов ред, Методики за оценка на потребностите, Бизнес план и стратегия за краткосрочното и дългосрочно функциониране на СП, специфични правила, процедури, инструкции, ценоразпис на услугите, формуляри и др., съгласно спецификата на дейността на предприятието. 2. Създаване на СП. Екипът по проекта ще извърши необходимите постъпки за издаване на разрешителни документи за стартиране на дейността на СП. С Решение на Общинския съвет-Кърджали по реда на чл. 52 и 53 от ЗОС ще се създаде социално предприятие и ще се приеме Правилник.За осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд се предвижда извършване на оценка от служба по трудова медицина, с оглед гарантиране на адекватни и благоприятни условия на труд. 3.Организиране и приемане на документи от кандидат-потребители, извършване на оценка на потребностите, класиране и подбор на потребители за социалната услуга "Домашен помощник" и приемане на заявления за услугата "домашен чистач". Право да кандидатстват за ползване на услугите имат хора с увреждания и самотноживеещи възрастни хора в невъзможност да се самообслужват. 4.Функциониране.СП ще предоставя комплекс от услуги:-Обществена пералня: приемане на пране, сортиране, обработване, пране, сушене, химическо почистване на дрехи, дезинфекция на бельо, гладене, сгъване, опаковане, доставка на прането. - Предоставяне на услуги в дома: социална услуга "Домашен помощник" и почасово почистване на дома.Персоналът на СП ще се състои от: управител-1, социален работник-1, счетоводител-1, перачи и гладачи (ръчно)-4, машинен оператор, пералня-4, машинен оператор, гладене в пералня-4, общ работник-2, домашни помощници-10 и домашните чистачи-5. Персоналът ще бъде назначен на 8-ч. р. ден за 12 м. ДП ще бъдат назначени на 8-часов или 4 часов работен ден в зависимост от индивидуалните потребности на потребителите, които обслужват, като се спази общата численост за 10 щатни бройки за длъжността „Домашен помощник”С правилника за вътрешния трудов ред ще се определи работното време на персонала. Предвижда се работещите в ОП да работят на двусменен режим на работа, по предварително изготвен месечен график. Това ще осигури удобство на клиентите и потребителите на предприятието за ползване на услугите, както и ще даде възможност за извършване на по-голям обем услуги при оптимално използване капацитета на наличната техника и оборудване. Предоставянето на услугите в дома от домашните чистачи и ДП ще бъде по предварително изготвен график. Управителят на СП ще ръководи, организира, координира и контролира дейността на СП. Сградата на СП се намира в квартал на града, което ще наложи лицата от уязвимите групи да ползват градски транспорт за да стигнат до работното си място. Очаква се част от лицата от уязвимите групи да са от други населени места от Общината и да ползват междуселищен транспорт. Предвид заплащането на хората от уязвимите групи, наети на работа в СП на МРЗ, се предвижда те да ползват карти за градски и част от тях билети за междуградски транспорт за да получат качествена подкрепа, осигуряваща и икономическа сигурност. Осигуряване на специализиран транспорт /превозно средство под наем/ за доставка на прането. СП ще обслужва заведения за соц. услуги, детски градини и др., които нямат собствен транспорт.Общината също не разполага с подходяща кола и е необходимо да се осигури специализиран транспорт /превозно средство под наем/ в съответствие с изискване на РЗИ. През целия период на функциониране на СП ще се извършва мониторинг от управителя на СП, посредством директен контрол на работното място, разговори с наетите, разговори и анкети за обратна връзка от клиенти и потребители и от Ръководителя на проекта. 0.00 0.00
Кандидатстване, подбор и назначаване на персонал на Социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома": Целта на дейността е организиране и приемане на документи, кандидатстване, подбор и назначаване на персонал на Социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома". Персоналът на СП ще се състои от: управител-1, социален работник-1, счетоводител-1, перачи и гладачи (ръчно)-4, машинен оператор, пералня-4, машинен оператор, гладене в пералня-4, общ работник-2, домашен помощник-10 и домашен чистач-5. Право да кандидатстват за започване на работа в СП имат хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица (неактивни и безработни лица). Кандидатстването, подборът и назначаването на лицата от целевата група в новосъздаденото социално предприятие ще бъде съгласно изискванията на действащото трудово законодателство, чрез провеждане на конкурс. Информирането на гражданите за конкурса ще се осъществи чрез публикуване на обява в местен вестник, сайта на общината и обяви на информационните табла на Община Кърджали, ДБТ, ДСП, клубове на лица с увреждания и кметствата. В обявите ще бъдат посочени сроковете на подаване на документи за участие в конкурса, изискванията за кандидатите и място на подаване на необходимите документи за кандидатстване. Ръководителите на социални услуги, както и други заинтересовани лица, ще бъдат информирани за подбора, като ще имат ангажимент да разпространят информация сред целевите групи. Документите, които ще се подават от кандидатите са: заявление по образец, автобиография, копие от документ за завършено образование, специалност и/или квалификация, копие на удостоверение/сертификат за обучение, лична карта - за справка. Подадените заявления ще се завеждат по реда на подаване във входящ дневник.Със заповед на Кмета на Община Кърджали ще се определи Комисия за оценка и подбор на персонал на СП. Комисията ще осъществява своята дейност, съгласно утвърдената Процедура за подбор на персонал, разработена в съответствие с разпоредбите на КТ.По проекта ще бъдат наемани лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст, съгласно чл.68 от КСО и лица с увреждания.При подбора ще се избягват всякакви форми на дискриминация и ще се спазва принципа за равенство между половете. При подбора особено важно ще бъде личния избор и мотивацията на лицата да работят в СП и да се обучават за развитие на социални и трудови умения.След провеждане на конкурса ще се извърши класиране на кандидатите.Списъците ще се поставят на информационното табло на общината. На класираните от комисията лица ще бъде предложено сключване на трудови договори за работа. При започване на работа всички служители ще бъдат запознати с правила, инструкции, процедури, и други документи, разработени по проекта за регламентиране дейността на СП и ще се проведе инструктаж за безопасни условия на работа. Дейността по назначаване ще се осъществява през целия период на изпълнение на проекта поради това, че е възможно някои от назначените да напуснат работа. При освобождаване на работно място ще се назначи на работа следващия от списъка на класираните кандидати. При липса на подходящи лица за назначаване ще се проведе нова процедура за подбор. Личните трудови досиета ще се оформят, поддържат и съхраняват от счетоводителя на проекта, съгласно нормативната уредба. Информацията, която се съдържа в личното трудово досие, е конфиденциална и не може да бъде разгласявана без изрично писмено съгласие на служителя. Трудовите и осигурителните отношения с наетите в рамките на проекта лица, ще бъдат съгласно условията на българското трудово и осигурително законодателство. 0.00 0.00
Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца.: Целта на дейността е осигуряване на заетост за период до 12 месеца на 32 лица от целевата група–хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица (неактивни и безработни лица). Предвижда се в новосъздаденото социално предприятие да бъдат разкрити следните длъжности: - "Управител", код по НКПД 1120 7023 - 1 лице; "Социален работник ", код по НКПД 2635 6003 - 1 лице; " Счетоводител", код по НКПД 2411 6004 - 1 лице; "Перачи и гладачи (ръчно)", код по НКПД 9121 0003 - 4 лица; "Машинни оператори, пералня", код по НКПД 8157 2002 - 4 лица; "Машинен оператор, гладене в пералня", код по НКПД - 8157 2001 - 4 лица; "Общ работник", код по НКПД 9622 0001 - 2 лица; " Домашен помощник", код по НКПД 5322 1001 - 10 лица; " Домашен чистач", код по НКПД 9111 0001 - 5 лица. Подбора на лицата от целевата група ще се осъществи с провеждане на конкурс от Комисия определена със Заповед на Кмета на Община Кърджали. При провеждане на подбора особено важно ще бъде личния избор и мотивацията на лицата да работят в социалното предприятие и да се обучават за развитие на социални и трудови умения. На класираните от комисията лица ще бъде предложено сключване на трудови договори за работа в социалното предприятие. Трудовите и осигурителните отношения на новоназначените в рамките на проекта лица ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Назначаването на персонала ще се извърши със сключване на трудови договори, съгласно КТ на 8-часов работен ден за 12 месеца. ДП ще бъдат назначени на 8-ч. или 4 ч. раб. ден, съгласно КТ и потребностите на потребителите. След сключване на ТД за персонала на СП ще се изготвят оценки на възможностите, потребностите и личния избор на всеки от тях и въз основа на тази оценка - индивидуални планове за развитие на работното място на служителите, съгласно Методиката за оценка на потребностите на персонала. Ще се прилага индивидуален подход при определяне вида на изпълняваните задължения и подходящото раб. място. В плана ще се опишат: соц. и трудови умения, образование - специфични потребности и/или проблеми на лицето, свързани с ежедневния му живот и неговото самообслужване, емоционален и психически статус, степен на общуване с близки и др., оценка на рисковете за здравето и безопасността на лицето, формулиране на целите, които трябва да бъдат постигнати и планиране на подходящи дейности за постигане на целите. Индивидуалният план ще се изготви съвместно с лицето, на което ще се осигури заетост и ще се подпише от него. Индивидуалните планове на заетите в социалното предприятие ще се разглеждат периодично на четири месеца и при необходимост могат да се актуализират. В социалното предприятие ще се извършват комплекс от дейности: - Обществена пералня: приемане на пране, сортиране, обработване, пране, сушене, химическо почистване на дрехи, дезинфекция на бельо, гладене, сгъване, опаковане, доставка на прането. - Предоставяне на услуги в дома: социална услуга "Домашен помощник" и почасово почистване на дома. Назначеният персонал в социалното предприятие ще изпълнява задълженията си съгласно длъжностната характеристика за заеманата позиция. С правилника за вътрешния трудов ред ще се определи раб. време на персонала. Предвижда се работещите в обществената пералня да работят на двусменен режим на работа, по предварително изготвен месечен график. Това ще осигури удобство на клиентите и потребителите на предприятието за ползване на услугите, както и ще даде възможност за извършване на по-голям обем услуги при оптимално използване капацитета на наличната техника и оборудване. Предоставянето на услугите в дома от домашните чистачи и домашните помощници ще бъде по предварително изготвен график. 0.00 255 287.32
Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика.: Целта на дейността е провеждане на мотивационни обучения, професионално консултиране и подкрепа на лицата от целевата група, за които е осигурена заетост в Социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома" с цел тяхната социална и професионална интеграция в сектора на социалната икономика. 1. Организиране и провеждане на мотивационни обучения. Мотивационните обучения ще се провеждат с цел по бърза и лесна адаптация на новото работно място, развитие на умения за общуване и работа в група, развитие на различни навици и умения за справяне в трудни ситуации, професионално ориентиране, подкрепа за формиране на трудови навици, търсене на подходяща работа, себепознаване. Предвижда се да се организират и проведат три двудневни мотивационни обучения за персонала на СП. За провеждане на мотивационните обучения ще се ангажира обучител, доказан професионалист в тази сфера. Първото обучение за персонала ще включва теми свързани с адаптиране на новото работно място, развитие на умения за общуване и работа в група, себеопознаване, откриване и анализиране силни и слаби страни, изготвяне на индивидуален план за действие за професионално развитие, развиване на комуникативни умения за по-ефективно междуличностно общуване и др. Темите за второто мотивационно обучение ще бъдат определени според потребностите на персонала на социалното предприятие съгласно възникналите трудности при преглед на индивидуалните планове на персонала. Третото мотивационно обучение ще включва теми, свързани със създаване и поддържане на мотивация за включване в трудова дейност, формиране на умения за ориентация и поведение на пазара на труда – подготовка на автобиография, мотивационно писмо, молба за постъпване на работа, представяне на интервю, сключване на договор и др. Логистичното осигуряване на мотивационните обучения – наемане на оборудвана зала, осигуряване на кафе –паузи и обяд за участниците ще бъде извършено от ръководителя на проекта. Обученията ще се провеждат в групов формат с прилагане на интерактивни подходи от страна на обучителя. Обучението ще създаде условия за лицата от целевата група да развиват и запазят мотивацията си за включване в трудова дейност на реалния пазар на труда; да получат базово ниво на компетентност за започване на работа, както и получаване на специфични умения и компетентност за адекватна самооценка на възможностите и успешно социално интегриране. 2. Консултиране и подкрепа на персонала на СП. Предвижда се провеждане на професионално консултиране и подкрепа на лицата от целевата група назначени в СП. Консултациите ще бъдат индивидуални и групови според потребностите на персонала на предприятието. Консултациите ще се извършат от консултант, назначен по проекта.Консултациите ще се провеждат по график и предварителна заявка на лицата от целевата група или по препоръка на управителя на предприятието и социалния работник, като резултат от извършен мониторинг върху качеството на работата им и междуличностната комуникация с колегите. Консултирането ще засегне както проблеми и трудности, свързани с намирането на работа, така и конкретни проблеми и ситуации, свързани с упражняването на конкретната трудова дейност. Проведените консултации ще дадат възможност на лицата от целевата група да получат увереност при предприемане на стъпки за търсене и започване на работа извън социалното предприятие, наетите лица от целевата група своевременно да се справят с възникнали проблеми, да подобрят качеството на работата си при предлагането на услугите в СП. 3.В рамките на тази дейност се предвижда работно посещение в действащо социално предприятия в Димитровград. Целта на посещението е екипа по проекта и персонала на новосъздаденото социално предприятие да обменят опит и да се запознаят със спецификата на работа в утвърдено и с опит в предоставянето на сходни услуги социално предприятие, както и да видят в действителност възможностите на социалната икономика за преодоляване на социалната изолация. 0.00 1 629.09
Проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги от социалното предприятие в Община Кърджали. : Целта на дейността е да извърши социологическо проучване на търсенето и възможностите за пазарна реализация на предоставяните услуги от новосъздаденото социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома" в Община Кърджали. В рамките на тази дейност ще се извърши социологическо проучване и анализ на резултатите от проучването. Проучването ще включва: -Потребност от ползване на услугите, предоставяни от новосъздаденото социално предприятие, от населението в Община Кърджали. -Проучване на цените на сходни услуги, предоставяни от социалното предприятие, на съществуващия пазар в община Кърджали. - Потребност от ползване на други социални услуги в общността. -Потребностите на целевите групи за трудова реализация. -Разбира ли се същността на социалното предприятие. - Каква е необходимостта на целевата група по проекта от консултации във връзка с ползването на социални услуги и трудова заетост. Необходимостта от извършване на социологическо проучване се обуславя от това да бъдат проучени потребностите, нагласите и възможностите на представителите на целевите групи за социалното им включване чрез ползването на услуги и осигуряването им на заетост чрез социалните предприятия. На база на данните от социологическото проучване ще се извърши анализ на: потребностите от предлаганите услуги от новосъздаденото социално предприятие; възможности за развитие на други социални предприятия в Община Кърджали; потребност от ползване на други социални услуги в общността, което ще даде възможност за разширяване на предоставяните услуги от социалното предприятие; нагласа за трудова реализация на лицата от целевата група; възможности за развитие на пазара на предоставяните услуги от социалното предприятие. Основните изводи от анализа ще бъдат опорни точки при изготвяне на Бизнес план и стратегия за краткосрочното и дългосрочно функциониране на социалното предприятие. Резултатите от проведеното социологическо проучване ще бъдат представени кръгла маса с участие на заинтересовани страни от община Кърджали - институции, неправителствени организации, социални услуги, синдикални организации, представителни организации на хората с увреждания, бизнес и граждани. В съответствие с изпълнение на изготвения Бизнес план и стратегия за краткосрочно и дългосрочно функциониране на социалното предприятие ще се направи проучване на възможностите за пазарна реализация на предлаганите услуги от социалното предприятие. Проучването ще се извърши от 1 консултант маркетинг продажби, който ще се наеме по проекта. Консултанта маркетинг продажби ще се ангажира и с осигуряване на клиенти и потребители на предоставяните услуги и създаване на контакти. Като резултат от реализация на предоставяните услуги ще се осигурят възнаграждения на ангажираните в социалното предприятие лица и финансова устойчивост след приключване на проекта. Ще се търсят възможности за утвърждаване на пазара, предоставяне на качествени услуги, разширяване на видовете услуги, гъвкава ценова политика, дистрибуторска стратегия – създаване на регулярни клиенти. Целта е да се постигне социален и стопански ефект на база качество и достъпни цени. 0.00 0.00
Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество.: Целта на дейността е популяризиране на социалното предприемачество, социалната икономика и социалния ефект от реализирането на дейностите по проекта и услугите, предоставяни от новосъздаденото социално предприятие. В рамките на дейността ще се организира семинар, кръгла маса и ще се създаде фейсбук страница в интернет на социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома" . 1.Организиране и провеждане на семинар на тема "Социално предприемачество и създаване на социално предприятие" . Семинарът ще се проведе в рамките на два дни, целта е популяризиране на социалното предприемачество и включване на представители на уязвими социални групи в икономическия живот на общината като фактор за тяхната интеграция в обществения живот. На семинара ще се обсъди ролята на бизнеса в интеграцията на хора от уязвими социални групи, като се наблегне на предимствата и възможностите при наемане на персонал от целевите групи. В семинара ще вземат участие 30 представители на бизнеса, неправителствения сектор и други заинтересовани страни от региона. Ще се обсъжда опита на действащите социални предприятия и внедрените добри практики в страната. Семинара ще отговори на необходимостта от консултиране и подкрепа за създаването и развитието на социални предприятия и за постигане на социален ефект чрез подобряване на социалния статус и активното участие в социалната икономика на лица от уязвимите групи. 2. Организиране и провеждане на кръгла маса на тема “Социално предприемачество– възможности за развитие" - представяне на законовата уредба за социално предприемачество и успешни практики и инициативи. Основният акцент на кръглата маса ще бъде върху възможностите, които социалното предприемачество предоставя. На кръглата маса ще бъдат поканени представители на държавни, регионални, местни власти, бизнес, неправителствените организации, синдикални организации, представители на хората с увреждания, медиите и др. На кръглата маса ще бъдат обсъдени възможностите за създаване на социални предприятия и осигуряване на заетост на лица от уязвими групи. 3. Създаване на фейсбук страница на Социално предприятие "Обществена пералня и услуги в дома". Целта е популяризиране дейността на СП. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.