Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение цели разкриване на нови видове услуги и разширяване капацитета на съществуващи социални услуги на територията на град Стара Загора, които да заменят институционалния модел на грижи за деца. Дейностите по проекта включват създаване на две Преходни жилища. 
Основните дейности по проекта са извършване на строително-ремонтни работи и закупуване на обзавеждане/оборудване, както следва:
1. Изграждане на две Преходни жилища в следните имоти: 
•	Сграда с идентификатор 68850.502.342.7 със застроена площ 766 кв.м, намираща се в застроен поземлен имот с идентификатор, УПИ XX3910 в кв.527а, ул. „Мусала“ №26, с акт за частна общинска собственост 15381 от 22.12.2015 г.;
•	Урегулиран поземлен имот с площ 394 кв.м., находящ се в кв. „Зора“, кв. 15, УПИ ІІІ 251, с акт за частна общинска собственост 10249 от 26.04.2012 год.“
Общият капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата е  16 лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организационна дейност по изпълнение на проекта - управление, наблюдение и отчетност на проекта: За целите на изпълнението на проекта, ще бъде сформиран екип за управление и координация, който ще се състои от хора с различни профили, необходими за качественото реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури и изисквания на Възложителя и съответно заложените в договора. Ще отговаря и за спазване на заложените срокове, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на подизпълнителите, както и за предоставяне на информация на обществеността. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител проект; - Технически сътрудник; - Инвеститорски контрол част "АС и СК"; - Инвеститорски контрол част "Електро"; - Инвеститорски контрол част "ВиК"; - Юрист на проекта; - Счетоводител. След сформирането си, екипът ще разработи график на дейностите и ще определи конкретни отговорни лица за изпълнението им; ще разработи методология за извършване на мониторинг и контрол и план за реализиране на информационната кампания. Периодично ще извършва контрол и по отношение на изразходването на бюджетните средства, ще следи за постигането и измерването на конкретните резултати. Екипът ще подпомогне и дейностите, свързани с изготвянето на конкурсната документация и провеждането на обществените поръчки за избор на изпълнители. Екипът е отговорен и за регулярното отчитане на проекта пред Възложителя, като за целта ще бъдат изготвяни, съгласно образците, приложени към договора: - междинни технически и финансови отчети, съгласно изискванията на Специалните условия на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по схемата. Те ще бъдат изготвяни, когато се представят искания за плащане и ще бъдат представяни в УО на ОПРР; - годишни отчети; - окончателен финансов и технически отчет за цялостното изпълнение на проекта и общо направените разходи. Екипът ще бъде отговорен и за провеждане на начална пресконференция за популяризиране целите, задачите и дейностите на проекта; регулярни публикации в Интернет страницата на община Стара Загора за хода на проекта; провеждане на междинни публични срещи, отчитащи напредъка по проекта; провеждане на заключителна пресконференция за отчитане приключването на проектните дейности и финализирането на проекта. Отговорен: Община Стара Загора, ръководител проект Продукт: Сформиран Екип за управление на проекта – 7 членен екип 0.00 0.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури: По настоящия проект ще бъдат подготвени и проведени 5 процедури за възлагане на обществени поръчки, съгласно ЗОП за избор на изпълнители на дейности за публичност, СМР и строителен надзор, доставка на оборудването, които ще бъдат проведени паралелно. Разработването на тръжната документация за провеждането на обществени поръчки за изпълнение на дейности по проекта ще бъде извършено от експерти на община Стара Загора. Изготвената документацията на всяка една обществена поръчка ще бъде изпратена за становище на АОП. Всички процедури по настоящето проектно предложение ще бъдат проведени съгласно ЗОП: a. За СМР; b. За строителен надзор и извършване на геодезическо заснемане на обектите за издаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР; c. За оборудване/обзавеждане; d. За възлагане дейностите по публичност и визуализация; f. За изготвяне на доклади за контрол на детските съоръжения 0.00 0.00
Извършване на строително-монтажни работи и строително-ремонтни дейности: Извършването на строително-монтажни работи включва изграждане на две Преходни жилища в следните имоти: • Сграда с идентификатор 68850.502.342.7 със застроена площ 766 кв.м, намираща се в застроен поземлен имот с идентификатор, УПИ XX3910 в кв.527а, у. „Мусала“ №26, с акт за частна общинска собственост 15381 от 22.12.2015 г.; • Урегулиран поземлен имот с площ 394 кв.м., находящ се в кв. „Зора“, кв. 15, УПИ ІІІ 251, с акт за частна общинска собственост 10249 от 26.04.2012 год. 389 836.85 447 759.34
Строителен надзор : Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажните работи на обектите и изготвяне на геодезически заснемания за издаване на удостоверение от службата по "ГКК" по чл. 54а от ЗКИР 20 000.00 0.00
Осигуряване на публичност и информираност по проекта: Информационната кампания ще стартира непосредствено след подписване на договора за изпълнение на проекта. Информационно разяснителната кампания ще информира широката общественост в Община Стара Загора за проекта, за целите и средствата, с които ще се постигнат те. За целта преди започване на проектните дейности ще бъдат изработен билборд с информация за името на проекта, флагът на ЕС, названието “Европейски съюз”, единното лого "Една посока-много възможности", които ще бъдат монтирани на улиците и обектите, които ще се реконструират. След приключване на проектните дейности ще бъдат монтирани информационни табели пред обновените обекти, съдържащи същата информация, както и билбордовете. Периодично до всички медии в региона ще бъдат изпращани съобщения с информация за хода на проекта. В сградата на Общината ще бъдат организирани две пресконференции - при стартирането и при финализирането на проекта, на които ръководството на Община Стара Загора и ръководителят на проекта ще информират представителите на регионалните печатни и електронни медии за старта, целите, резултатите и др. На Интернет страницата на Община Стара Загора регулярно ще се публикува информация за изпълнението на проекта. Всички информационни и комуникационни материали, вкл. и тези, разпространявани по електронен път, ще съдържат следната информация - единното лого "Една посока - много възможности", името на проекта, името на ОПРР (изписано изцяло-Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020), източникът на финансиране, флагът на ЕС, българският национален флаг и интернет сайтът на ОПРР. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност на проекта ще се спазват стриктно техническите изискванията заложени и в „Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” (2014-2020). 5 000.00 0.00
Доставка и монтаж на оборудване/обзавеждане: Доставка и монтаж на оборудване за 2 (два) обекта, както следва: - Две преходни жилища за деца на възраст от 15 до 18 години - оборудването/обзавеждането е предвидено така, че да осигурява безопасна и сигурна среда за децата; стремежът е мебелировката да осигурява домашен уют и комфорт и да позволява на децата да съхраняват личните си вещи в гардероби, нощни шкафчета и на етажерки. Създадена е възможност общите вещи, ползвани от всички потребители на Преходните жилища да бъдат съхранявани в бюфети, скринове, шкафове и др. При изготвяне на техническите спецификации за обществената поръчка ще бъдат заложени изисквания за липса на детайли с остри ръбове, съобразяване на мебелите с функциите на помещенията и с възрастовата група на потребителите. Цялостното обзавеждане е съобразено така, че да не задържа прах и да не създава предпоставки за развиване на алергии. Оборудването/обзавеждането е съобразено и с осигуряване на уединение (при необходимост) в стаите на децата, както и с лесна мобилност и придвижване на децата от едно в друго помещение. 93 496.48 77 043.81
Изготвяне на доклади за контрол на детските съоръжения съгласно чл. 63, ал. 1 от Наредба 1/2009: Извършване контрол на безопасността на новоизградените детски площадки за игра чрез комплексна проверка по документи, визуален оглед, изпитване/измерване. 2 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.