Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Гея 04 ЕООД е създадено през 2004 година и развива своята дейност в гр. Бургас и по Южното Черноморие.  Фирмата е един от лидерите на регионалния пазар в своята област на интервенция, като основните услуги, които предлага на своите клиенти са: 
- озеленяване на градини, паркове както и вътрешно озеленяване на бензиностанции, хотели, заведения и домове;
- специализирано е в извършване на озеленяване на територията и почистване на административни сгради и офиси на „Лукойл-Нефтохим”Бургас АД;
- изграждане, поддръжка и консултации за екстериорно и интериорно озеленяване;
- почистване на терени от храстова и дървесна растителност.
С настоящото проектно предложение "Гея 04" ЕООД кандидатства за разкриване на 14 (четиринадесет) нови работни места. Необходимостта от наемане на нови служители се обуславя от разширяване на портфолиото от предлагани услуги от фирмата и желанието за спечелване на нови клиенти. В този смисъл специфичната дейност на фирмата - озеленяване на градини и паркове и почистване на терени от дървесна и храстова растителност напълно позволява наемането на служители попадащи в специфичните категории съгласно насоките за кандидатстване. Новонаетите лица ще получат работа за максимално допустимия по проекта период от 12 месеца, като желанието на фирмата е създаването на устойчиви работни места за хора с по-трудна реализация на пазара на труда. За реализирането и ще спомогне и факта, че минимум 50% от наетите по проекта лица ще останат на работа за най-малко 12 месеца след приключването на проекта. Гаранция за създаването на устойчиви работни места е и факта, че в Гея 04 ЕООД текучеството на персонал е сравнително малко.За новите служители е предвидено закупуване на оборудване и работно облекло, което ще обезпечи работниците в извършването на професионалните им задължения.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разкриване на нови работни места.: Предвид постоянно разрастващата се дейност на Гея 04 ЕООД, реъководството на фирмата има намерение да разкрие 14 нови работни места, с които да може да отговаря своевременно на постоянно нарастващия брой запитвания от страна на клиенти. За целта фирмата кандидатства по програма "Ново работно място 2015" и основната дейност по прокетното предложение е "Разкриване на нови работни места". Дейността има за цел осигуряване на заетост на представителите на целевата група по проекта - безработни и неактивни лица. Предвидено е поне 50% от новоназначените лица да включват представители на следните специфични категории: безработни лица до 29 год. възраст и безработни лица над 54 год. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на нови служители:Същността на набирането на кандидати за свободни работни места в дадено предприятие е привличането на подходящи кадри за съответната длъжност, преценяване качествата им според изискванията за заемането на длъжността и изискванията на работодателя и стигане до решение към кои кандидати да се насочи фирмата. Набирането на персонал ще премине през следните етапи: - определяне на конкретни изисквания към кандидатите; - публикуване на обяви за работа, съдържащи конкретните изисквания към кандидатите с цел привличане на подходящи кадри за съответните длъжности; - разглеждане документите на кандидатствалите за конкретната длъжност и предварителното им пресяване; - оценяване качествата на одобрените по документи кандидати; - вземане на решение на кои лица да бъдат поканени за интервюта. Набирането и подбора на персонала са две взаимносвързани последователни дейности - при приключване на набора, започва подбора. Подборът има за цел да осигури на "Гея 04" ЕООД най-подходящото лице за съответното работно място. Подборът на персонала ще премине през следните етапи: - свързване по телефона с допустимите кандидати и уговаряне на среща за провеждане на интервю за работа; - фактическо провеждане на интервютата с явилите се кандидати; - оценяване на кандидатите на база представянето им и отсяване на одобрените кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат свободните работни позиции За набор и подбор на персонала са предвидени 3 месеца. 2. Наемане на персонал След провеждане на интервюта и селектиране на най-подходящите кандидати за всяка свободна позиция ще се пристъпи към сключване на трудови договори, спазвайки се разпоредбите на КТ за период от 12 месеца. Всяко едно новоназначено лице ще получава минималната заплата за съответната длъжност. По настоящото проектно предложение се предвижда осигуряване на заетост на 14-ма нови служители. Длъжностите по проекта попадат в обхвата на единични групи професии от 3 до 9 клас от НКПД 2011г. Изпълнението на дейността ще стартира през втори проектен месец и ще е с продължителност 15 месеца. За изпълнението на дейността ще отговаря екипа по проекта, заедно с управителя. 76 953.96 81 601.82
Закупуване на оборудване, работно облекло и ЛПС на новите служители: Разкриването на нови работни места води със себе си и необходимост от закупуване на оборудване, работно облекло и ЛПС на новите служите. Основната дейност на гея 04 ЕООД е поддържане и озеленяване на градини и почистване на терени от храстова и дървестна растителност. Именно това налага наемането на работници за озеленяване, тъй като наличните вече не успяват да се справят с всички поети ангажименти. Именно разкритите нови работни позиции са в основата на предвидените за закупуване по проекта активи. Те ще бъдат: -моторен тример - 9 броя; -верижен трион - 6 броя; -храсторез - 1 брой; -бензинова косачка - 2 броя; - мотофреза - 1 брой. Освен изброеното оборудване, за обезпечаване на новите работни места ще бъдат закупени за всеки един нов работник и ЛПС и работно облекло. Всеки един комплект ще включва: лицева маска, филтър(дихател), чанта противогаз, каска, очила, зимно яке, зимен гащиризон, кутрка, панталон и обувки. Изброените предпазни средства и работно облекло са необходими на новите служители, за да могат те да изпълняват своите трудови ангажименти съгласно изискванията за безопасност по време на работа. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - набиране на оферти за оборудване, облекло, ЛПС - стойността на заложените разходи е под 30 000лв без ДДС, поради това избора на изпълнител ще е без провеждане на процедура с публична покана. - доставка на оборудването, облеклото и ЛПС за новите служители ; Продължителност на дейността: изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и ще е с продължителност 4 месеца. Отговорност за изпълнението на дейността ще носи екипа по проекта и ръководството на "Гея 04" ЕООД. 24 524.00 21 515.60
Организация и управление на проекта: Във връзка с изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Предвидено е тримата члена на екипа да бъдат дългогодишни служители, които са запознати с процесите и организацията на дейността във фирмата. Основните задължения на всеки един от членовете на екипа са: 1. Ръководител проект: - ръководи екипа за управление на проекта; - следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; - заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; - разпределя задачите между другите членове на екипа; - при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията. - ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: - координира работата на екипа; - следи за изпълнението на дейностите по проекта; - обобщава подадената отчетна информация; - съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; - отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него, заедно със Счетоводителя; - подпомага счетоводителя при изготвяне на междинните и краен отчет. - изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. 3. Счетоводител: - обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; - следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; - на база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; - обобщава финансовите документи по проекта; - следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания на Донора. - изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени договори. Режийни разходи не са предвидени, в случай, че такива се наложат, ще бъдат извършени за сметка на бенефициента. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. Часовата ставка, на която ще се изчислява възнаграждението на всеки един от членовете на екипа е както следва: ръководител 10лв/ час, координатор 8лв/час, счетоводител 6лв/час. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период от 16 месеца. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база изготвените отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта. 9 000.00 8 790.52
Публичност и визуализация на проекта.: Целта на дейностите по публичност и визуализация е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационна табела - 1 бр. Табелата ще бъде изработена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Тя ще бъде основен източник на информация за обществеността за резултатите от проекта. Табелата ще бъде поставени на видно място на входа на административната сграда на Гея 04 ЕООД, на площадката на Лукойл в гр. Бургас. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проекта оборудване - На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства от ЕС по процедура "Ново работно място 2015". Стикерите имат за цел да информират настоящите и бъдещите служители на "Гея 04" ЕООД, че оборудването е закупено по проект финансиран с финансовата подкрепа на ЕС. Те ще бъдат с подходящ размер, поставени на подходящо място на повърхността на оборудването и няма да пречат за нормалната му експлоатация. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. 700.00 249.60

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.