Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 739 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Дружеството е регистрирано през 1998 г. като основната му дейност е производство и продажба на сладкарски изделия.
Седалището и адресът на управление са в гр. София, но производствената база се намира в гр. Първомай, където ще се изпълнява и настоящият проект. Към настоящия момент "Сладък път" ООД е заето с производството на сухи пасти, рола, сладки десерти, бисквити и други видове разнообразни пресни сладкарски изделия. Неговия КИД е 10.71 - Производство на хляб, хлебни и пресни сладкарски изделия.
Основни клиенти са търговци и големи търговски вериги в страната, също и в чужбина. 
В последните години търсенето на продуктите на предприятието бележи устойчив растеж, включително в чужбина. Предвидени са също така инвестиции в обновяване и разширяване на материалната база, за които предприятието е осигурило собствено финансиране. 
С оглед текущото и очакваното бъдещо увеличение на производството и нарастването на обема клиентски поръчки предприятието се нуждае от внедряване на ISO 14000 и IFS - стандарт, предназначен конкретно за хранителната индустрия. Необходимо ни е и допълнително оборудване, което ще позволи да бъде постигнато и поддържано съответствие на произвежданите продукти с изискванията на двата стандарта. Също така се нуждаем от внедряване на ERP система за управление на процесите на мениджмънт, производство, доставки, продажби и други, с каквато в момента не разполагаме.
За тези инвестиции кандидатстваме с настоящото проектно предложение. В резултат от осъществяването им ще успеем да увеличим обема на износа, ще поддъжаме високо качество на продуктите, ще засилим цялостния растеж на предприятието и ще натрупаме управленски капацитет.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на национални/европейски/международни стандарти : Дейността попада в категорията "Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятията". В рамките на тази дейност ще бъде внедрена и сертифицирана система за управление в съответствие със стандарта ISO 14001. Също така ще бъде внедрена и сертифицирана система за управление в съответствие с изискванията на стандарта IFS - International Food Standart. 22 000.00 10 048.25
Дейности за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за спазване на съответствието с изискванията на въведените сертифицирани системи за управление.: В рамките на тази дейност предвиждаме закупуването на следното оборудване: 1. Климатична система за склад материали и готова продукция. Тази система ни е необходима, за да можем да спазим изискванията на стандарта IFS (International Food Standart). Той изисква покриване на определени критерии за постигане на срок на годност на готовите продукти, който е пряко свързан с тяхното качество и режима на съхранение както на материалите, така и на готовите продукти. За да можем да покрием съответните критерии е необходимо да поддържаме температурата в складовите помещения в определен температурен диапазон. За летния сезон в гр. Първомай това е невъзможно без да е налице работеща климатична система. За оразмеряване на най-ефективната система сме извършили предварителна подготовка - консултации с фирми, предлагащи проектиране, доставка и монтаж на ОВК системи. Установено е, че най-подходяща е система от пет броя климатизатори - 4 броя от един тип и 1 брой от друг тип., Техническите им характеристики са посочени в Техническа спецификация. 2. Хладилен тунел - 1 бр. Хладилният тунел също е необходим за спазване на изискванията на стандарта IFS. Неговата функция е да охлади продуктите сед изпичане по такъв начин, че да се гарантира тяхното качество и определен срок на годност. В момента не разполагаме с такъв тунел и продуктите след излизане от пещта изстиват на стайна температура. През зимния сезон това не създава проблеми, но през лятото температурите са високи, процесът се забавя и е възможно да се стигне до пакетиране на продукти, които не са охладени до необходимата температура. Съответно при тях качеството е възможно да намалее преди изтичане на предвидения срок на годнаст. Част от изискванията на стандарта IFS се отнасят до начина на охлаждане на продуктите и са нарице критерии, на които те трябва да отговарят при пакетирането си с оглед гарантиране на най-доброто качество за целия предвиден срок на годност. Допълнително хладилният тунел осигурява и подходяща циркулация на въздуха, така че да не се допусне развитието на плесени в готовите продукти впоследствие. Отсъствието им е също заложено в стандарта IFS. 99 965.00 99 965.00
Дейност за придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер - ERP система.: Дейността попада в категорията: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги В рамките на тази дейност е предвидено придобиване и въвеждане на ERP система за управление на бизнес процесите в предприятието. Системата ще обхвае всички бизнес процеси и ще доведе до коренна промяна, включително организационна. До момента в "Сладък път" ООД такава система не е ползвана и внедряването и ще подобри чувствително управлението на цялостната дейност, като ще се отрази в нарастване на продажбите, износа, производителността на труда, ефективността при използване на ресурсите, както и в редица други области. 47 311.00 47 311.00
Визуализация на проекта: В рамките на дейността ще бъдат подготвени и изпълнени мерки за визуализация съгласно изискванията на процедурата. 2 000.00 1 900.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.