Провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка за "Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в помещенията, в които ще се предоставят новите услуги - "Преходно жилище" и "Наблюдавано жилище": Процедурата включва:
-ОП 1 „Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване“
ПЖ: Кухня/кухн.шкаф-3000лв.,съд.маш.-700,аспир.-150,авт.за вода-150,ел.кана-50,пасат.-50, 2бр. миксер х50-100, 2бр. тост.х50-100, 2бр. тост.за санд. х50-100,фритюр.-100,кафе маш.-200,уред скара и грил-200,кош-20,климатик-1300/; Дневна/климатик-1300/; Мокро помещение/2бр. суш.маш.х900-1 800, 2бр. сушил. х40-80,прахос.-200, 8бр. кош за пране х25-200, 5бр. компл.за почис.х30-150,кош-20, 5бр. кофа х5-25, 5бр. леген х5-25/; Спални/4бр. шкаф х200-800, 4бр. етажерка х50-200, 40бр. закач.за дрехи х0,50-20, 4бр. закачал. х30-120, 4бр. посет.стол х40-160, 4бр. ютия х50-200, 4бр. маса за гладене х30-120, 4бр. кош х5-20/; Офис/3бр. бюро х200-600, 3бр. офис стол х90-270, 3бр. шкаф х150-450, 3бр. етаж. х100-300, 3бр. кош х5-15,закачалка-30,авт.за вода-150,климатик-1 300/;
НЖ: Кухня/кухн.шкаф-1500 лв.,съд.маш.-700,аспир.-150,авт.за вода-150,ел.кана-50,миксер-50,тост.-50,тост.за санд.-50,фритюр.-100,кафе маш.-200,уред скара и грил-200,кош-20,суш.маш.-900,сушил.-40, прахосмук.-200, 4бр. кош за пране х25-100, 3бр. компл.за почис.х30-90,кош-20, 3бр. кофа х5-15, 3бр. леген х5-15/; Дневна:/бюро-200,офис стол-90; 4бр. посет.стол х40-160,шкаф-150,етаж.-100,кош-5/; Спални/2бр. шкаф х200-400, 2бр. етажерка х50-100, 20бр. закач.за дрехи х0,50-10, 2бр. закачал. х30-60, 2бр. офис стол х90-180; 2бр. посет.стол х40-80, 2бр. ютия х50-100, 2бр. маса за гладене х30-60, 2бр. кош х5-10/; Коридор/шкаф за обувки-200/.
-ОП 2 „Доставка и монтаж на компютърна и офис техника“
ПЖ: Охран.техн.-8000лв.; Дневна/комп.конфиг. с мон.,клав. и мишка-1500,UPS-100,муз.уредба-380,тонколони-90,наст.лампа-30, 3бр. разклон.х20-60/; Спални/8бр. наст.лампа х30-240, 4бр. разклон.х20-80/; Офис/3бр. комп.конфиг. с мон.,клав. и мишка х1500-4 500, 3бр. UPS х100-300,прен.комп.-1600,мултифунк.устр.-900,мултифунк.проек.и екран-1000,скенер-1500,шредер-700,гилотина-100,ламинатор-150,фотоапарат-300, 3бр. разклон.х20-60,куфар инструменти-200,стълба-80/;
НЖ: Охран.техн.-3000лв.; Дневна/прен.комп.-1600,мултифунк.устр.-900,мултифунк.проек.и екран-1000,скенер-1500,шредер-700,гилотина-100,ламинатор-150,фотоапарат-300,муз.уредба-380,тонколони-90,наст.лампа-30, 3бр. разклон.х20-60,куфар инструменти-200,стълба-80/; Спални/4бр. наст.лампа х30-120, 2бр. разклон.х20-40/.
-ОП 3 „Доставка на постелен инвентар и кухненска посуда“
ПЖ: Кухня/тенджери-100,тигани-100,тави-200,кутия за хляб-30,сушилник-40,бурканчета за подпр.-15, 5бр. буркани за продукти х6-30,кутии за подправки-10, 10бр. кутии за храна х3-30, 4бр. дъска х5-20, 4бр. рендех5-20, 4бр. белачка х3-12,преса за чесън-3,цедки-5, 2бр. гевриг х5-10, 8бр. кана х5-40, 10бр. купа х4-40, 8бр. солница х3-24, 8бр. захарница х3-24, 8бр. оливерник х10-80, 8бр. покривка х15-120,перде/щора-250,килим/пътека-200/; Дневна /перде/щора-400,килим-250/; Спални /8бр. летен х25-200 и 8бр. зимен х35-280 компл., 8бр. възгл. х5-40, 8бр. халат х35-280, 50бр. хавлии х5-250, 24бр. вътр. обувки х5-120, 24бр. чехли х3-72, 8бр. шалте х30-240, 4бр. перде х200-800, 4бр. килим х100-400/; Офис /щора-250,пътека-100/; Коридор /пътека-400/;
НЖ: Кухня /тенджери-100,тигани-100,тави-80,кутия за хляб-30,сушилник-40,бурканчета за подпр.-15, 5бр.буркани за продукти х6-30,кутии за подправки-10, 10бр.кутии за храна х3-30, 2бр.дъска х5-10, 2бр.ренде х5-10, 2бр.белачка х3-6,преса за чесън-3,цедки-5, 2бр.гевриг х5-10, 4бр.кана х5-20, 5бр.купа х4-20, 4бр.солница х3-12, 4бр.захарница х3-12, 4бр.оливерник х10-40, 4бр.покривка х15-60, перде/щора-250, килим/пътека-200/; Дневна /перде/щора-400, килим-250/; Спални /4бр.летен х25-100 и 4бр.зимен х35-140 компл., 4бр.възгл. х5-20, 4бр.халат х35-140, 20бр.хавлии х5-100 лв., 12бр.вътр.обувки х5-60, 12бр.чехли х3-36, 4бр.шалте х30-120, 2бр.перде-400, 2бр.килим-200/; Коридор /пътека-200/.
Закупуването на допълнително оборудване и обзавеждане се налага предвид нуждите на персонала, както и за осигуряване удобство на обитателите, с цел създаване на близки до семейната среда условия. |
62 144.00
|
0.00
|
Преместване на децата и младежите от целевата група и настаняването им в новоразкритите услуги от резидентен тип
: Основната цел на дейността е да бъде извършена подготовка на децата и младежите, настанени в специализирани институции на територията на страната, за тяхното преместване и настаняване в новите резидентни услуги. Преходът трябва да бъде извършен плавно, с цел негативните последствия от промяната да бъдат сведени до минимум. Дейностите са свързани единствено с подготовката на физическото преместване на децата и младежите, както и самото преместване.
Информация за потребителите на "Преходно жилище" и "Наблюдавано жилище" ще бъде осигурена от Агенция „Социално подпомагане“. След получаване на данните за децата и младежите, подходящи за настаняване в новите резидентни услуги, служители от екипите им ще извършат предварително наблюдение за опознаване и анализ на нуждите и особеностите на бъдещите потребители.
В рамките на дейността, персоналът ще осъществи по една опознавателна среща /8 за потребителите на "Преходно жилище" и 4 за "Наблюдавано жилище"/ с определените за настаняване в услугите деца и младежи. На тези срещи екипът на резидентните услуги ще им презентира условията, в които предстои да заживеят, с което ще подпомогне адаптацията им към предстоящите промени. За всяка проведена среща ще се води протокол. В тази връзка е необходимо да бъдат закупени преносим компютър, мултимедиен проектор и екран, с помощта на които управителят/ координаторът на услугите да представи "Преходно жилище" и "Наблюдавано жилище".
Предвиден е финансов ресурс, в размер на 680лв. /8 пъти по 6 служители от "Преходно жилище" и 1 шофьор по 10лв.=560лв. и 4 пъти по 2 служители от "Наблюдавано жилище" и 1 шофьор по 10лв.=120лв./, за покриване на дневните командировъчни разходи, съгласно Наредба за командировките в страната, на ангажираните в провеждането на 12 опознавателни срещи - 8 с бъдещите потребители на "Преходно жилище" и 4 с младежите, които ще бъдат настанени в "Наблюдавано жилище". Извозването на служителите ще бъде извършено с автомобил на общинската администрация, като за разходите за гориво на транспортното средство са прогнозирани 2 500лв.
Планира се преместването на децата и младежите да започне през месец юни, когато учебната година за всички тях ще приключва и няма да даде негативно отражение върху образователната им подготовка. Дейността ще се изпълнява в продължение на 3 месеца, през които се очаква поетапно да бъде запълнен изцяло капацитета на услугите.
Във връзка с преместването на децата и младежите в новите услуги е предвиден финансов ресурс, в размер на 520лв. /8 пъти по 4 служители от "Преходно жилище" и 1 шофьор по 10лв.=400лв. и 4 пъти по 2 служители от "Наблюдавано жилище" и 1 шофьор по 10лв.=120лв./, за изплащане на дневните командировъчни разходи, съгласно Наредба за командировките в страната, на служители, които ще придружават потребителите при тяхното пътуване. Извозването ще бъде извършено с автомобил на общинската администрация, като за разходите за гориво на транспортното средство са прогнозирани 2 500лв.
За възнаграждения на персонала, за режийни разходи и др. присъщи плащания за месец април, май и юни 2021 г., преди стартирането на двете услуги, са планирани общо 26 670лв. - 19 245лв. /3 месеца х 6 415лв./ за "Преходно жилище" и 7 425лв. /3 месеца х 2 475лв./ за "Наблюдавано жилище":
- на назначения персонал ще бъдат определени възнаграждения /съобразно „Методология за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“/, както следва: в "Преходно жилище" 3 750лв. /за управител–0,5 щат х 1 000лв.=500лв.,психолог–0,5 щат х 800лв.=400лв.,социален работник–2 щат х 750лв.=1 500лв.,трудотерапевт–1 щат х 700лв.=700лв.,домакин/домашен помощник–1 щат х 650лв.=650лв./; в "Наблюдавано жилище" 900лв. /за координатор–0,5 щат х 1 000лв.=500лв.,психолог–0,5 щат х 800лв.=400лв./;
- ръководителят на услугите ще разполага с останалите средства за режийни разходи и за др. допустими присъщи плащания, необходими за функционирането на услугите.
Финансовият ресурс, необходим за изпълнение на дейността възлиза на 32 870лв. |
32 870.00
|
0.00
|