Организация и управление : Целта на дейност „Организация и управление” е да се създадат условия за качествено и в срок изпълнение на всички предвидени дейности в проект Нова работа в "КЗВ фууд" ЕООД”.
Дейността ще се осъществява през срок на изпълнение на проекта и в съответствие с изискванията, заложени в Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място” и съгласно клаузите на Договора за безвъзмездна помощ.
Реализирането на дейността включва сформиране на екип за организация и управление на проекта; създаване на план-график за изпълнение и разпределяне на дейностите, разработване на тръжни процедури за избор на изпълнител за доставка на необходимото оборудване, обзавеждане, ДНА, стопански инвентар и работно облекло за новоназначените лица; закупуване на канцеларски материали и консумативи, необходими за администрирането на проекта.
Етапите за изпълнение на дейността са:
Сформиране на екип за организация и управление на проекта
Определяне на функциите, отговорностите и задачите на всеки от членовете на екипа
Сключване на граждански договори с членовете на екипа за организация и управление на проекта, съгласно функциите, отговорностите и задачите.
. Разработване на тръжна процедура за избор на изпълнител чрез публична покана;
.Закупуване и доставка на канцеларски материали и консумативи за осъществяване на дейност „Организация и управление”
Подготовка и входиране на авансово, междинно и окончателно искания за плащане.
Екипът за организация и управление на проекта включва ръководител на проект, координатор и счетоводител. Отговорностите и задачите на членовете на екипа са следните:
Ръководител проект:
Ръководителят на проекта организира, ръководи и контролира целия процес по управление на проекта, включително работата на координатора и счетоводителя по проекта, както и цялата документация, свързана с реализацията на проектното предложение. Организира и провежда ежемесечни срещи на екипа по управление на проекта. Отговаря за административното и финансово управление на проекта. Организира и отговаря за законосъобразното провеждане на процедури за избор на изпълнител. Организира и ръководи изготвянето на месечни справки, междинни и окончателни искания за плащания. Взема решение при възникване на проблеми при изпълнението на проектните дейности. Докладва и сигнализира при установяване на нарушения и нередности при реализацията на проекта.
Координатор на проекта:
Координаторът на проекта обработва и съхранява информацията и документацията, свързани с изпълнението на проекта. Отговаря за воденето на кореспонденцията с УО на ОПРЧР, докладва на Ръководителя на проекта за текущото изпълнение на планираните задачи. Участва в подготвянето на тръжната документация за избор на изпълнител. Координира подготовката на договорите с външни изпълнители и осъществява контрол върху изпълнението им. Следи за спазването на планираните мерки за информиране и публичност. Осъществява и поддържа връзка между всички заинтересовани страни. Участва в изготвянето на междинни и окончателни искания за плащане.
Счетоводител на проекта:
Счетоводителят на проекта планира и координира всички плащания по проекта и осъществява контрол на разходите. Подготвя всички необходими финансови счетоводни документи. Води пълна прозрачна финансово-счетоводна отчетност.Участва в подготовката на авансово, междинни и окончателни искания за плащане. Осъществява пълен финансов контрол върху изпълненията на договорите с външни изпълнители. Докладва на Ръководителя на проекта.
Членовете на екипа по управление ще следят за постигането на общата и специфични цели на проекта. Ще осъществяват постоянен контакт с представителите на целевата група за отчитане на напредъка, установяване на нуждите и решаване на възникнали проблеми. Ще използва най-подходящата система за документиране и счетоводно отчитане позволяваща лесна проследяемост на изпълнението на дейностите и направените разходи.
|
26 480.00
|
26 458.72
|
Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността има за цел да приобщи към пазара на труда общо 30 /тридесет/ безработни и неактивни лица, като им осигури заетост в „КЗВ фууд” ЕООД за период от 12 месеца. След изтичането на този период бенефициентът гарантира, че ще запази минимум 15 от създадените по проекта работни места за срок от минимум още 12 месеца.
Реализирането на дейността преминава през два основни етапа:
Подготвителен период, включващ провеждането на процедура за подбор на представителите на целевата група състоящ се в:
Извършване на подбор на лица, които са: безработни и икономически неактивни лица: безработни лица с ниска степен на образование, продължително безработни и неактивни лица, безработни лица на възраст над 54 години, безработни младежи до 29 г. и безработни лица на възраст от 30 г. до 54 години.
Продължителността на етапа за подбор на представители на целевата група е два месеца.
Наемане на безработни и неактивни лица състоящ се в:
Сключване на трудови договори с успешно преминалите през подбора лица. Съгласно предварителните проучвания и анализи бенефициентът е идентифицирал персонала, който му е необходим и предвижда да наеме представители на целевата група, които ще бъдат назначени на следните длъжности:
- Експерт, търговия, с код по НКПД: 24216006 – 1бр. за срок от 12 месеца;
- Експерт, логистика, с код по НКПД: 24216005 – 1бр. за срок от 12 месеца;
- Офис, мениджър, с код по НКПД: 33413004 - 1бр. за срок от 12 месеца;
- Експерт, реклама, с код по НКПД: 24316003 - 1бр. за срок от 12 месеца;
- Секретар, с код по НКПД :41202001 - 2бр. за срок от 12 месеца;
- Търговски представител, с код по НКПД: 33223003 – 5 бр. за срок от 12 месеца;
- Машинен оператор, хлeбни изделия , с код по НКПД:81602034 – 3 бр. за срок от 12 месеца;
- Машинен оператор, миячна машина, с код по НКПД: 81602013 – 3 бр.за срок от 12 месеца;
- Шофьор, лекотоварен автомобил, с код по НКПД: 83222006 – 3 бр.за срок от 12 месеца;
- Работник кухня с код по НКПД 94120003– 10 бр., които ще бъдат назначени за срок от 6 месеца. След провеждането на професионалното обучение по част от професия по втора квалификационна степен за Професия „Готвач“, с код 811070, специалност „Производство на кулинарни изделия и напитки“, с код 8110701, тези лица ще бъде преназначени на длъжност Помощник готвач, с код по НКПД: 51202003– 10 бр. за още 6 месеца.
Лицата назначени на длъжностите експерт, търговия; експерт, логистика; офис, мениджър; експерт реклама; секретар; търговски представител; машинен оператор, хлебни изделия и машинен оператор, миялна машина ще отговарят на минималните образователни изисквания за заемане на съответната длъжност. На лицата назначени на длъжност "Работник кухня" ще се предостави възможност за повишаване на образователното им равнище, след което ще бъдат преназначени на длъжност "Помощник готвач"
Времетраенето на субсидираната заетост на представителите на целевата група, в рамките на изпълнение на проектните дейности е 12 месеца.
В рамките на изпълнение на дейността основен приоритет и ангажимент на бенефициента е да изплаща в договорения размер и срок възнаграждения на новонаетия персонал; да внася и заплаща в пълен размер и в срок дължимите от работодателя съгласно българското законодателство данъчни и осигурителни плащания, както и да осигури качествени, здравословни и безопасни условия на труд на наетите лица. С цел да се предотвратят професионални болести и трудови злополуки на новоразкритите работни места, в предвид специфичната работа на наетите лица, ще бъде сключен договор със служба по трудова медицина..
|
227 711.08
|
221 678.62
|
Предоставяне на професионално обучение по част от професия по втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: Дейността цели за част от новонаетите лица да се предостави нужното обучение за придобиване на професионална квалификация Професия „Готвач“ за заемане на длъжност „Помощник готвач”.
Етапите на изпълнение на дейността са следните:
- Избор на лицензирана обучаваща организация, която ще проведе предвиденото в проекта обучение по професия, при предварително зададени критерии от бенефициента и сключване на договор за възлагане на обучителни услуги;
- Организиране и провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация и издаване на удостоверения за професионално обучение.
- Подписване на приемопредавателен протокол и извършване на договорените плащания.
След подбора на представилите от целевата група и сключване на трудови договори с избраните безработни или незаети лица, ще се предостави професионално обучение по част от професия по втора квалификационна степен на част от вече наетите по проекта лица. За целта ще бъде сключен договор с обучаваща организация, която притежава съответната лицензия от НАПОО.
Във връзка с успешното развитие на основната дейност на фирма „КЗВ фууд“ ЕООД се изисква лицата, заемащи длъжността Помощник готвач, с код по НКПД: 51202003 да притежават професионална квалификация Професия „Готвач“, с код 811070, специалност „Производство на кулинарни изделия и напитки”. За повишаване мотивацията и професионалната реализация на новонаетите лица назначени на дължност Работник кухня , с код по НКПД 94120003 ще бъде предоставена възможност за обучение и придобиване на професионална квалификация, с която да отговарят на изискванията за заемане на длъжност „Помощник готвач“.
Провеждането на професионалното обучение ще се осъществява в съответствие със ЗПОО.
Предоставяне на професионално обучение за част от професия по втора квалификационна степен за Професия „Готвач“, с код 811070, специалност „Производство на кулинарни изделия и напитки“, с код 8110701 ще се осъществи при следните параметри:
- Брой на обучаваните лица -10 (десет);
- Хорариум на обучението - продължителността на курса е 300 учебни часа (45 минути): 120 часа – теория и 180 часа практика.
- Документ доказващ завършеното обучение, съгласно ЗППО е Удостоверение за професионално обучение, образец на МОН, номенклатурен №3-37.
|
6 000.00
|
6 000.00
|
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Дейността цели за част от новоразкритите работни места да се предостави нужното обучение на новонаетите лица във фирма „КЗВ фууд“ ЕООД за придобиване на познания по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”.
Етапите на изпълнение на дейността са следните:
- Избор на обучаваща организация, която да проведе предвиденото в проекта обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” и сключване на договор за възлагане на обучителни услуги;
- Организиране и провеждане на обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” и издаване на сертификат за проведено обучение.
- Подписване на приемопредавателен протокол и извършване на договорените плащания.
След подбора на представилите от целевата група и сключване на трудови договори с избраните безработните и незаетите лица, ще се предостави предостави възможност на част от наетите лица за придобиване на познания по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, съгласно Европейската квалификационна рамка. .
Обучението ще се предостави на 11 (единадесет) лица, назначени на длъжности при които се изисква компютърна грамотност за успешно справяне с новата работа. Новоразкритите работни места, за които се изисква в ежедневната им работа познания по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” са следните:
- експерт, търговия;
- експерт, логистика;
- офис- мениджър;
- експерт, реклама;
- секретар;
- търговски представител.
Обучението по ключови компетентности на новоназначените лице ще се организира и осъществи при следните параметри:
1. Хорариум на обучението – продължителността на курса е 45 учебни часа (45 минути), от които теория: 15 учебни часа и практика: 30 учебни часа.
2. Брой на обучаваните лица: 10 (десет)
3. Документ доказващ завършеното обучение: Сертификат за проведено обучение.
Предоставянето на възможността за обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” ще повиши мотивацията на 11 (единадесет) от новонаетите лица за успешна реализация на пазара на труда.
|
2 750.00
|
2 500.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще осигури подходящо и качествено оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар за създаването на новите работни места в „КЗВ фууд” ЕООД.
За приспособяването и осигуряването на подходящи и отговарящи на съвременните стандарти за качество работни места ще бъде закупено, доставено и въведено в експлоатация необходимото оборудване и обзавеждане, с което наетите по проекта лица да упражняват ефективно труд. Предприятието кандидат по настоящата схема ще приготвя и търгува с храни. Продажбата ще се извършва на място и чрез разнос и доставка /кетеринг/ на посочения от клиента адрес. Търговският обект на предприятието е ситуиран в Студентски град - София, място с изключително голям поток от хора, повечето от които предпочитат и/или нямат друга възможност освен да се хранят навън или да поръчват храна за вкъщи и/или на работното си място.
Основната дейност на стопанския субект “КЗВ фууд” ЕООД се състои в търговията с храна. Приготвянето на храната е основна задача на десетте наети по проекта лица на длъжност "помощник-готвач", които до придобиването на необходимата за длъжността професионална квалификация са назначени на длъжност "Работник кухня". За тази длъжност е необходимо закупуването и доставката на следното оборудване и обзавеждане: Конвектомат, Картофобелачка, Зеленчукорезачка, Планетарен миксер, Тестомесачка, Колбасорезачка, Плоча-двойна/газ/, Машина за фреш-цитруси, Машина за фреш-ябълки, Ледогенератор, Котлони-2-ка/газ/, Фритюрници/газ или ел/ , Фризери, Хладилници, Хлад.маси/кухня/, Маси-кухня, Стелажи-кухня, Тигани, Тенджери и тави, Гастронорми-различни, Ножове и др. прибори, топла витрина – бен мари, студена витрина.
Тъй като предприятието кандидат ще осъществява продажба на храна не само на място, но и чрез доставка на посочен от клиента адрес е нужно закупуването и доставката на оборудване и обзавеждане, с което да се пригодят и осигурят ресурсно и технически работните места за длъжностите: Експерт-търговия, Експерт-логистика, Офис-мениджър, Експерт-реклама, Секретар и Търговски представител. Предвидено е закупуването и доставката на: Преносими компютри, Маси-офис, Столове-офис, Принтер /ксерокс/ скенер/ 3 в 1. За длъжност Офис – мениджър се предвижда закупуването на софтуер за складова програма. За обезпечаването на санитарно хигиенните норми и осигуряването на оборудване за нуждите на 3-те наети лица на длъжност "машинен оператор –миялна машина" ще се закупи и достави: Миялна машина-чаши, Миялна машина-чинии
За наетите 16 лица, работещи в кухнята, ще се осигури работно облеклоот два комплекта, а за наетите 14 лица, работещи извън кухнята ще бъде осигурено работно облекло състоящо се от 2 летни и 2 зимни комплекта. Закупуването на работно облекло, ще се отговори в максимална степен на съвременните изисквания в областта на здравословните и безопасни условия на труд.
До работа с оборудването и обзавеждането закупено по проекта ще има достъп повече от едно от наетите лица, заради процеса на работа, който изисква споделеност на работните места. Изпълнението на дейността ще се осъществи преминавайки през следните основни етапи на реализация:
Подготовка и провеждане на процедура съгласно изискванията на ПМС 118/2014 за избор на външен изпълнител/и за доставка;
Сключване на договор/и с избраните изпълнители;
Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на новозакупеното оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар;
Закупуване и доставка на работно облекло;
Застраховане на новозакупеното оборудване и обзавеждане. |
109 300.00
|
106 636.20
|
Информиране и публичност: Дейност информиране и публичност на проектното предложение цели популяризирането на осигурения чрез ОПРЧР финансов принос от Европейския социален фонд. Основната задача, която следва да се изпълни в процеса на осъществяване на дейността е повишаване на информираността на обществото за значимостта и важността на помощта и солидарността на Европейския социален фонд, като основен инструмент на Европа за подпомагане на работни места, за оказване на помощ на хората при намиране на работа и за гарантиране на по-справедливи възможности на всички да упражняват правото си на труд.
В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши информационна кампания за запознаване на широката общественост с целите на проекта, реализацията на дейностите, включени в неговия обхват и постигнатите резултати. Предвижда се постигането на целените от дейността резултати да се осъществи преминавайки през следните етапи.
Избор и сключване на договор с външен изпълнител на услуга: "Осъществяване на дейност информиране и публичност по проекта"
Изработка, доставка, поставяне и разпространение на информационни материали /2 бр. плакати , 2000 бр. диплянки, 30 бр. информационни стикери/
Дейността следва да се изпълнява през целия работен цикъл на проекта, като във всеки документ, свързан с изпълнението на проект, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък, договор или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020” се осъществява с подкрепа на ЕСФ.
|
3 500.00
|
3 490.00
|