Организация и управление на проекта: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта, навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване.
Екипът за управление на проекта ще бъде сформиран от кмета на общината и ще изпълнява задълженията си по проекта почасово, както следва:
- Ръководителят на проекта ще изпълнява задълженията до 80 часа/месечно, като организира и координира цялостното изпълнение на дейностите по проекта;
- Финансов експерт - счетоводител по проекта ще изпълнява задълженията си до 60 часа/месечно, като контролира правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет и създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документи.
- Координатор проект ще изпълнява задълженията си до 80 часа/месечно, като ще наблюдава техническото изпълнение на проекта, ще участва и подготвя информация за физическото изпълнение на проекта, ще подготвя технически и финансови доклади, ще подава необходимата информация за подаване в ИСУН и ще отговаря за поддържане и съхранение на досието на проекта.
Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Същите ще се актуализират и съхраняват подредени в определени за целта шкафове, визуализирани съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. |
19 546.47
|
19 309.37
|
Изпълнение на дейности свързани с обследване, проектиране и строително-монтажни работи на сграда на СУ "Васил Левски" - гимназиален етап: Дейността включва обследване, проектиране и строително-монтажни работи по време на строителството. Дейността се предхожда от извършено обследване за енергийна ефективност на сградата и обследване за установяване на техническите ѝ характеристики, като за целта се сключи договор за възлагане на дейността. Избраният изпълнител извърши дейностите по изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169 от ЗУТ и съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж и обследване за енергийна ефективност. Строително-монтажните работи, които са включени в настоящото проектно предложение се основават на задължителните мерки от докладите за извършеното обследване. В обхвата на проектиране е изработен инвестиционен проект във фаза "Работен проект", който включва проектиране по част "Архитектура" и проектиране по всички останали части – изготвяне на проекти съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Работният инвестиционен проект е съгласуван и одобрен, и съответно е издадено влязло в сила разрешение за строеж.
Изпълнението на строителството ще включва изпълнение на СМР с цел законосъобразно предаване на строежа за въвеждане в експлоатация при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка. Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на ЗОП и подзаконовите актове и ще бъде избран изпълнител, който ще извърши изпълнението на строително-монтажни работи.
В изпълнението на дейностите по строително-монтажните работи са предвидени мерки за енергийна ефективност и достъпна среда. Мерките за повишаване на енергийната ефективност на СУ "Васил Левски" гр. Крумовград са свързани основно с подмяна на дограма, топлинно изолиране на външните стени, топлинно изолиране на покрива и на пода, мерки по осветителната инсталация, отоплителната инсталация и подмяна на котелната инсталация.
С проекта ще се постигнат заложените индикативни национални цели за пестене на енергия за 2020 г., заложени в Националния план за действие за енергийна ефективност 2014- 2020 г., както и достигане на клас на енергопотребление "В", което ще доведе до намаляване на разходите за енергия на училището и до по-високо ниво на енергийна ефективност, което пряко ще допринесе за намаляване на крайното енергийно потребление и косвено за намаляване на емисиите на парникови газове.
В проектното предложение са предвидени мерки, свързани с изграждане на достъпна среда, включително и за хора с увреждания до сградата, в съответствие с изискванията на Наредба № 4 от 01.07.2009 г. Предвижда се монтирането на вътрешен платформен, стълбищен подемник на основната вертикална комуникация, изграждане на тоалетна за инвалиди и полагане на тактилна настилка пред външен съществуващ подемник на главния вход. |
953 573.33
|
1 140 952.08
|
Осъществяване на авторски надзор на сграда на СУ "Васил Левски"- гимназиален етап: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта, изготвил инвестиционния проект, съгласно сключен договор с № 232 от 06.07.2018 г. за проектиране на обекта, с който ще бъде възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството на основание чл. 162 от Закона за устройство на територията и действащите подзаконови нормативни актове. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи (СМР) на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи:
- При подписване на протоколи и актове;
- При обсъждане и промяна на конструктивните решения;
- При одобряване на конструктивни решения;
- При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти;
- При изменение на проектни части по време на работа;
- Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта;
- Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице;
- Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност;
- Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и временна организация на движението;
- Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ;
- Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС;
- При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа. |
1 750.00
|
2 100.00
|
Упражняване на независим строителен надзор по време на строителството: Дейността е свързана с осъществяване на независим строителен надзор при реализацията и изпълнението на СМР на сграда на СУ "Васил Левски", гр. Крумовград.
Дейността включва упражняване на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, в следния задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
1. Законосъобразно започване на строежа;
2. Осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
3. Спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3;
4. Осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството.
Услугите, свързани с упражняване на независим строителен надзор също така включат следните дейности:
• Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г.;
• Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи и общинска администрация;
• Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
• Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели и с одобрените подробни количествени и стойностни сметки;
• Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи;
• Изготвяне и внасяне в общинската администрация на окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, придружен от всички необходими документи за издаване на Разрешение за ползване. |
20 000.00
|
13 140.00
|
Осигуряване на информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, проектът предвижда мерки за "Информация и комуникация" за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, в съответствие Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и планира информационна кампания, която да се разгърне по следните основни линии:
1. Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Община Крумовград.
Съгласно Единния наръчник Община Крумовград ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа и ще включи на уеб-сайта кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като спомене финансовата подкрепа от Европейския съюз. Също така ще публикува информация за проведени пресконференции, церемонии и финала (постигнатите резултати) на проекта.
2. Постоянна обяснителна табела - 1 бр. * 180,00 ед. цена лв. = 180,00 лв. без ДДС;
3. Временен билборд - 1 бр. * 850,00 ед. цена лв. = 850,00 лв. без ДДС;
4. Пресконференция за стартиране на проекта - 1 бр. * 80,00 ед. цена лв. = 80,00 лв. без ДДС;
5. Пресконференция при приключване на проекта - 1 бр. * 80,00 ед. цена лв. = 80,00 лв. без ДДС;
6. Организиране и провеждане на официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" - 1 бр. * 200,00 ед. цена лв. = 200,00 лв. без ДДС;
7. Публикации в регионални печатни медии - 3 бр. * 70,00 ед. цена лв. = 210,00 лв. без ДДС;
8. Публикуване на информационно-рекламно каре в регионални печатни медии - 3 бр. * 70,00 ед. цена лв. = 210,00 лв. без ДДС;
9. Банер - 1 бр. * 90,00 ед. цена лв. = 90,00 лв. без ДДС;
10. Информационни материали за популяризиране на проекта: брошури - 100 бр. * 1,00 ед. цена лв. = 100,00 лв. без ДДС. |
2 000.00
|
2 370.00
|