Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

ИММ Плевен ЕООД е създадена през април 2016г. и планира да се развива в търговията с мъжко облекло.Идеята на фирмата разработването на хибриден мултибранд магазин за мъжки и нишови стоки и подаръци с поглед в бъдещето,който да предостави възможност за уникално изживяване на потребителите по време на пазаруване,като умело съчетае позитивите от онлайн и офлайн пазаруването.Основен фокус на идеята е клиентското изживяване в неговата цялост - както във физическия магазин,така и в онлайн пространството.Услугата и цялостното изживяване, предоставяни от новия хибриден магазин,ще бъдат комбинация от няколко елемента и ще позволят интегрирането на удобството и интерактивността онлайн със социалния аспект на офлайн пазаруването.Стремежът на ИММ Плевен е да създаде атрактивна и развлекателна среда в пространството на магазина чрез интерактивна витрина,допълнена от специално разположени монитори с тъчскрийн,на които ще е възможно индивидуално разглеждане на колекциите на магазина и поръчване на продуктите и чрез QR код.Тази среда отразява иновативния характер на фирмата и кореспондира с интересите и начина на живот на клиентите.
За постигане целите на проекта за иновативната услуга ще бъде необходимо разработването на интерактивна инсталация и софтуер с няколко модула с различно приложение за:
-онлайн продажби; 
-софтуер (модул/... (виж пълния текст в писмо изх. № 26-И-50/21.11.2017 г., т. 2, булет 3);
-виртуално триизмерно пробване на дрехи;
-дистанционно управление на съдържание
С оглед разработването и тестването на иновативната услуга фирмата се нуждае от закупуването на подходящо високотехнологично оборудване. 
Изпълнението на настоящия проект ще повиши иновационния капацитет и конкурентоспособността на фирмата,ще  привлече максимален брой клиенти в магазина,използвайки възможностите на технологиите на място във физическия магазин,ще добави допълнителна стойност към пазаруването и ще осигури социалния аспект на офлайн пазаруването с комфорта на онлайн пазаруването. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Създаване и тестване на прототипи: В рамките на тази дейност ще бъде разработен и тестван прототип на интерактивна инсталация и софтуер, съставен от няколко модула с различно приложение. Първият модул ще представлява онлайн платформа за пазаруване с мобилно приложение, от което ще може да се пазарува по всяко време. Вторият модул ще представлява специализирано приложение за виртуално триизмерно пробване на дрехи, което ще позволява прехвърлянето на екрана на образа на човека, минаващ на определено разстояние пред него, и ще го показва облечен в дрехата, която е била презентирана в момента, когато той е минал пред екрана, или друга от продуктовата гама на магазина. Третият модул представлява приложение за дистанционно управление на съдържанието, чрез което витрините в различни магазини без значение от местонахождението могат да бъдат еднакви и да се променят едновременно.Четвъртият модул - софтуер (модул/компонента/библиотека и друга приложима технология...(виж пълния текст в писмо изх. № 26-И-50/21.11.2017 г., т. 2, булет 4). С оглед изпълнението на дейността ще бъде необходимо закупуването на подходящо високотехнологично оборудване, с което да се тестват прототипите на всеки, както и алгоритъм за създаване на комплексно софтуерно решение за иновативен хибриден магазин, съчетаващ възможности за онлайн и офлайн пазаруване в рамките на интерактивна развлекателна среда. Алгоритъма ще послужи за основа за разработването от екипа по проекта на софтуера и модулите към него. Предвиденото за закупуване оборудване представлява мултитъч екрани (5 бр.) (т. 3.1 от Бюджет), дисплеи за видеостена (т. 3.2 от Бюджет) с монтажна конструкция ( т. 3.3 от Бюджет) и тъчскрийн екран (т.3.4 от Бюджет), чрез които ще се извърши тестването в контролирана и в реална среда. Тези ДМА представляват основните компоненти, с които ще се изгради интерактивната инсталация. Всички активи са описани подробно в бюджета на проекта. Разработването и тестването на прототипите на модулите на софтуера ще се осъществи на няколко етапа. -Анализ и планиране– определяне на изисквания за структурата и дефиниция на целите на проекта. В този етап се определя техническата спецификация и конкретните задачи свързани със самия проект, извличат се изискванията към крайния продукт и се определя обхвата на разработвания продукт. -Създаване на архитектура и дизайн - Този етап включва изработване на архитектурата на софтуера, при което се избират технологиите, които ще се използват, стандарт за писане на код, инструменти и платформа. Продукта се разделя на компоненти, чиято функционалност се описва, както и сложните задачи се разделят на по-прости и лесни за изпълнение. Изработва се дизайн за крайния продукт с фокус върху потребителското изживяване -Изработване – Включва фронт-енд програмиране, интегриране на система за управление на съдържанието (CMS), уеб програмиране. Създава се прототип на продукта. Много важен аспект в този етап е фактът, че всеки компонент ще се тества веднага щом има завършена някоя функционалност. -Тестване и документация - изследване и проучване на софтуера с цел получаване на информация за качеството на продукта и услугата, която се изпитва, както и тестване на прототипите на всеки модул в реална среда и отстраняване на дефекти. Прототипите на модулите на софтуера ще преминат α-тест и β-тест. Процесите на софтуерното тестване ще осигурят качеството и приложимостта на софтуера. Накрая ще се изготви доклад за дейностите, изпълнението им и постигнатите резултати, както и документация, която описва начина на работа на програмата. Етапи/Процес на изпълнение 1)Сключване на договори с експертите, наем на помещение, разпределение на задачи по проекта сред членовете на (м 1) 2)Разработване на софтуер, съставен от няколко модула с различни приложения, и интерактивна инсталация (2-11) 3)Подготовка и провеждане на тръжна процедура за придобиване на ДМА и ДНА, избор на изпълнител, сключване на договор и доставка (м 2-9) 4)Тестване на прототипи и отстраняване на евентуални дефекти (12-14) 244 980.00 392 071.60
Изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка(вкл. инвестиционен бизнес план) на разработвания иновативен продукт: Преди разработването на финална версия на софтуера ИММ Плевен ЕООД ще възложи на подизпълнител изготвянето на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработваната по проекта иновативна услуга. Дейността е необходима с цел откриване на степента на рентабилност на направената инвестиция и ще включва следната информация: 1. Описание на проекта и разработвания иновативен продукт 2. Цели на проекта 3. Икономическа оценка 3.1. Икономически анализ на приходните и разходните парични потоци, свързани с дейността по разработване на иновативния продукт. 3.2. Оценка на въздействието на проекта върху конкурентоспособността на организацията 3.3. Оценка на обосноваността и икономическата целесъобразност на разработваната иновация 4. Финансова оценка 4.1.Финансов анализ за целия период на проекта 4.1.1.Отчет за приходи и разходи 4.1.2.Парични потоци 4.1.3.Амортизационен план 4.2.Оценка на възвръщаемостта на инвестицията 4.3.Оценка на рентабилността на инвестицията 5. Техническа оценка 5.1. Анализ на техническото осигуряване на проекта; 5.2. Анализ на експертния потенциал на проекта; 5.3. Анализ на технологичния риск за изпълнение на проекта 6. Съставяне на бизнес план Етапи на изпълнение 1) Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител „Три предложения“ и сключване на договор (м16-17) 3) Предоставяне на икономическа, финансова и техническа оценка от избрания доставчик на услугата (м 18-19) 18 000.00 18 000.00
Изработване на пазарен анализ и проучвания за пазарна реализация на иновативния продукт (ще бъде изпълнена чрез разработването на пазарно проучване за пазарна реализация на интерактивен хибриден магазин – бюджетно подперо 12.1, т. 5 Бюджет): В рамките на тази дейност ще бъде разработено пазарно проучване, което да помогне на фирма „ИММ Плевен“ ЕООД да изгради успешна стратегия за пазарната реализация на иновативния продукт – интерактивен хибриден магазин. С оглед да позиционира правилно своя продукт и да използва маркетинговите инструменти целенасочено спрямо потенциалните си клиенти, фирмата се нуждае от задълбочен анализ за възможностите за развитие на целевите пазари, за наличието на конкуренция, за профила на потенциалните клиенти и потребители. Такова проучване обаче изисква много време и ресурси, с които „ИММ Плевен“ ЕООД не разполага, затова за тази дейност са необходими услугите на външен изпълнител, който ще гарантира за качеството и достоверността на събраната информация. Данните от проучването ще помогнат да се извлекат и формулират дългосрочните тенденции на пазара, нагласите на клиентите и стратегиите, избрани от конкурентите. Очакван резултат от тази дейност е изготвяне на детайлно пазарно проучване за позиционирането на фирмата и пазарната реализация и развитие на интерактивния хибриден магазин на целевите пазари. Проучването ще включва следната информация: 1. Анализ, диагностика и прогнозиране на пазара: - Определяне на релевантния пазар; - Диагностика на пазара и анализ на пазарния потенциал; - Прогнозиране на пазара. 2. Конкурентни проучвания: - Идентифициране на конкурентите и определяне на тяхната популярност; - Събиране на базова информация за конкурентите; - Проучване на маркетинговите политики на конкурентите. 3. Проучване на потребителите: - Събиране на информация по основни социално- икономически показатели, свързана с набиране на вторична информация; - Реализиране на мотивационни проучвания,свързана с набиране на първична информация  Проучване на потребителите;  Отношението на клиентите;  Вероятността за покупка;  Удовлетвореността от продукта. 4. Стратегия за навлизане и развитие на пазара - рекламна, дистрибуционна политика, нормативни изисквания. Разработването на пазарното проучване ще позволи на фирма „ИММ Плевен“ ЕООД да реализира своя иновативен продукт успешно на целевите пазари и да го позиционира по най-добрия начин, съобразявайки се с потенциалните клиенти, състоянието на пазарите и възможностите им за развитие. Наличието на тази информация ще минимизира рисковете, които винаги съпътстват навлизането на нова фирма на пазара, каквито са неизвестността и непознаването на пазара и неговия потенциал. Етапи на изпълнение 1) Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител „Три предложения“ и сключване на договор (м16-17) 3) Предоставяне на пазарното проучване от избрания доставчик на услугата (м 18-20) 20 000.00 20 000.00
Визуализация на проекта: Всички предвидени мерки за визуализация по настоящия проект ще бъдат изпълнени в съответствие с „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, както и с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Предвиждат се мерки за информация и публичност както на проектните цели и резултати, така и на приноса на Европейския съюз. Планираните дейности включват: 1) Отпечатване и поставяне на плакат (с минимален размер А3) на обществено-достъпно и видно място в помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Ще бъдат отпечатани 2 плаката, съдържащи следната информация: емблема на ЕС и упоменаване на Европейския съюз; общо лого за програмен период 2014-2020г. със съответното наименование на финансиращата програма; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност на проекта и размер на европейското и националното съфинансиране в лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. 2) Отпечатване и поставяне на стикери върху оборудването закупено и инсталирано по проекта. Стикерите ще бъдат цветни като размерите им ще бъдат съобразени с размерите на съответното оборудване върху което ще бъдат поставени. Предвижда се отпечатването на 10 стикера. 5) Поставяне на информационна табела на входа на помещението, където се изпълняват дейностите по проекта. Табелата ще бъде поставена не по-късно от 3 месеца след приключване на проекта. Размерите на информационната табела ще бъдат значителни, така че да бъде лесно забележима за широката общественост. 5) Включване на подробна информация за проекта на уебстраницата на бенефициента, която ще бъде разработена в рамките на проектните дейности. Емблемата на ЕС и логото на програмата ще бъдат изобразени цветно и ще бъдат видими още при началното отваряне на страницата. В допълнение на това финансирането по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020“ ще бъде оповестявано във всеки документ свързан с изпълнението на проекта в това число информационни бюлетини, информация до пресата, покани до участници за събития, документация за избор на изпълнител и други. При публични изказвания или интервюта за медиите представителите на бенефициента ще подчертават ролята на Общността за осъществяването на проекта чрез ОПИК, като ще се упоменава и размера на БФП. Всички мерки за информация и комуникация, които ще бъдат предприети от „ИММ Плевен“ ЕООД по настоящата процедура, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на:  емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз;  упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие;  общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. При отчитането на дейностите по визуализация на проекта на УО ще бъдат предоставен доказателствен материал за осъществените мерки като ще бъдат предоставени копия, снимки, линкове и екземпляри от произведените материали. 310.00 180.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.