Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 815 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Успешното реализиране на настоящето проектното предложение ще доведе до придобиване и въвеждане в дейността на „ТСис“ЕООД  на Система за управление на ресурсите (ERP), която да позволи на организацията да управлява ефективно и ефикасно своите ресурси, в това число материални, финансови и човешки ресурси, по начин, който недвусмислено ще повиши цялостното организационно ниво и ще подобри конкурентоспособността на фирмата.  Внедряването и сертификацията на Система за управление съгласно стандарт ISО 14001:2015 и ISO 27001:2013  ще повиши качеството на предоставяните услуги, ще гарантира мерки за управление на околната среда  и информационната сигурност и ще подобри цялостната конкурентоспособност на „ТСис“ ЕООД.  Потенциалните целеви групи, към които се стреми компанията са фирми, имащи нужда от IT услуги. 

Като основни дейности на проектното предложение са  въвеждането на Система за управление на ресурсите (ERP), Консултантски услуги за разработване и внедряване на Система за управление на околната среда, съгласно стандарт ISO 14001:2015, Система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013, имплементиране на ново оборудване за функционирането на ERP системата, услуги за управление чрез колокация на сървърна система и сторидж което ще  осигури необходимото управление на бизнес процесите и дейностите на фирмата и би довело до сигурни положителни резултати за "ТСис" ЕООД.

Очакваните резултати са :
-повишаване на производителността;
-регламентиране на процесите и дейностите; 
-оптимизиране използването на наличните ресурси и потенциал;
-подобряване на цялостния контрол върху дейността; 
-подобряване имиджа на компанията в национален и световен мащаб въз основа на обективно доказателство за спазване на международно приети изисквания за управление; 
-достъп до пазари изискващи сертификация спрямо ISO 14001:2015 особено на международния пазар;
-повишаване нивото на сигурност на информацията във фирмата съгласно  ISO 27001:2013;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP система: В рамките на дейността по разработване и внедряване на Система за управление на ресурсите (ERP система) ще бъдат възложени на фирма с доказани професионални качества и опит в тази сфера. Чрез разработване и въвеждане на система за управление на ресурсите (ERP система) във фирмата ще се постигне интегрирано управление на всички ресурси. Софтуерното ERP бизнес решение, което ще бъде разработено от компетентен изпълнител ще подреди по безпрецедентен начин управлението на дейността на фирмата, като ще интегрира цялата налична информация за всички настоящи и потенциални проекти на компанията. Така ще се подпомогне ръководството да планира и организира работата, по начин, които да бъде максимално ефективен и ефикасен. С наличието на модули за персонално разпределение и следене на оперативните задачи към отделни специалисти ще се подпомогне дейността на ръководителя, който ще може да осъществява много по-добър и навременен контрол върху изпълнението на отделни дейности. ERP системата ще увеличи ефективността на управлението на човешките ресурси, най-важният и значим за фирмата ресурс. Информационната система за управление на ресурсите ще интегрира цялата налична информация за служителите, ще позволи натрупването и анализирането на фактологична информация за тяхното трудово представяне, която ще подпомогне ръководството да извършва атестация на ефективността им. Също така ERP решението ще концентрира в една интегрирана информационна среда цялата оперативна комуникация, което ще повиши значително качеството на организацията и допринесе за по-бързото реализиране на дейностите. ERP системата ще доведе до по-надеждно управление на финансовите и счетоводните процеси на компанията. Основата на ERP (Enterprise Resource Planning) системите е интеграция на всички данни и процеси в обща, унифицирана платформа. Типичната ERP система използва множество компоненти (софтуерни и/или хардуерни) за да постигне необходимата интеграция на данните. Основна съставна част на повечето ERP системи е обща база от данни за всички процеси. Тя съдържа операциите, структурите и описание на процесите в предприятието. Стандартно всички модули съхраняват данните си в тази база, където е налична цялата информация за функционирането на предприятието. Всяка част от данните е обвързана с всички други и сама по себе си не представлява източник на информация. 180 000.00 179 890.00
Дейности за внедряване на Система за управление ISO 14001:2015: Дейността ще включва всички основни стъпки на експертното мнение на консултанта при внедряването на Системата за управление на околната среда съгласно международния стандарат ISO 14001:2015. "TСис" ЕООД е организация, развиваща своята дейност в сектора на телекомуникациите и притежаването на Сертификат е от изключително значение за имиджа на компанията, положителния ефект в маркетинговата политика и достъпа до отворените врати на международния пазар. Същността на дейността ще се състои в разпределение на конкретните задачи и отговорности към всички отговорни лица във фирмата от страна на консултанта по време на анализа и обучението, през разработването, внедряването и потвърждаването на Системата за управление на околна среда. Притежаването на сертификата е от голяма важност за всеки бизнес, тъй като позволява на фирмите да управляват разумно е ефективно отпадъците и отпадъчните си материали, както и да са енергийно ефективно, което е полезно както за самата фирма, така и за околната среда. Внедряването на системата за управление ще осигури на служителите на компанията знания и практически достъп до по-лесното и ефективното разделно изхвърляне, спестяване на енергия, рециклиране на определен тип отпадъци и пр. Дейността ще се изпълни чрез следните две стъпки: - Избор на изпълнител за извършване на услугата (от 1ви до 4ти месец от изпълнението на проекта); - Сключване на договор и извършване на услугата (от 5ти до 11ти месец от изпълнението на проекта); 7 000.00 3 900.00
Дейности за внедряване на Система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013 : Дейността ще включва всички основни стъпки на експертното мнение на консултанта при внедряването на Система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2013. "TСис" ЕООД е организация, развиваща своята дейност в сектора на телекомуникациите и IT услугите и притежаването на този международен стандарт на първо място ще повиши нивото на сигурност и ще осигури поддържането на характеристиките поверителност, наличност и цялост на информацията във фирмата. Когато една Система за управление на информационната сигурност е внедрена, поддържана и подобрявана, това създава убедителен потенциал на доверие и спокойствие сред всички страни, с които работи организацията. Като най-съществените ползи от внедряването е, че те създават нов начин на отношение и мислене за рисковете, че задържат постоянно вниманието фокусирано върху аспектите на сигурността и че включват в действие отработени механизми за превенция срещу заплахи или за реакция на събития и инциденти по начин такъв, че те не могат да се превърнат в рецидив. Дейността ще се изпълни чрез следните две стъпки: - Избор на изпълнител за извършване на услугата (от 1ви до 4ти месец от изпълнението на проекта); - Сключване на договор и извършване на услугата (от 5ти до 11ти месец от изпълнението на проекта); 11 000.00 5 900.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез сертифициране на ISO 14001:2015 и ISO 27001:2013: Дейността по сертификация на Системите за управление съгласно стандарти ISO 14001:2015 и ISO 27001:2013 ще бъде възложена на фирма с доказани професионални качества и опит в тази сфера. Сертификацията на Системи за управление съгласно ISO 14001:2015 и ISO 27001:2013 ще докаже, че "ТСис" ЕООД гарантира в максимална степен сигурността, както на собствената си информация, така и на тази на своите клиенти и е отговорна към околната среда. 16 000.00 15 646.63
Дейности за управление чрез колокация на сървърна система и сторидж: В същността си, услугата колокация на сървърна система и сторидж е физическо разполагане на клиентското оборудване в специално пригоден за целта дейта-център, който отговаря на определени изисквания за: температура на помещението, влажност, запрашеност, непрекъсваемост на електрозахранването, интернет-свързаност и др. Като по този начин услугата дава възможност на фирмата да се фокусира върху основната си дейност, като остави физическата грижа за оборудването си на подходящото за целта място. Услугата е изключително важна за "ТСис" ЕООД като фирма занимаваща и развиваща своята дейност в сферата на телекомуникациите и IT услугите целяща да си осигури максимална сигурност и непрекъсваемост на бизнеса си, да се възползва от привилегиите на високата скорост на Интернет свързаността, резервираността /осигуреността/ на оборудването и захранването, както и устойчивостта към природни бедствия. Дейността ще се изпълни чрез следните две стъпки: - Избор на изпълнител за извършване на услугата (от 5ти до 6ти месец от изпълнението на проекта); - Сключване на договор и извършване на услугата (от 6ти до 18ти месец от изпълнението на проекта); 44 000.00 41 040.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: В рамките на дейността ще бъде избран външен доставчик за закупуване и доставка на оборудване необходимо за функционирането на ERP системата. „ТСис“ ЕООД е организация, развиваща своята дейност в сектора на телекомуникациите и IT услугите. За функционирането на ERP системата е нужно закупуването на 7бр. сървърна система и 1 бр. сторидж. Оборудването е необходимо за разработването и внедряването на ERP системата в организацията. Сървърната система ( 7 бр.) е необходима за да може да се инсталират работните файлове и системни протоколи на самата ERP системата в „ТСис“ ЕООД. Без тях на практика няма как ERP системата да бъде имплементирана. Сториджът от своя страна ще служи за осигуряване на персоналните профили на отделните служители в ERP системата от една страна, и от друга на него ще се извършва постоянен инкрементален бекъп на цялата оперативна информация свързана с ежедневните процеси във фирмата (които от своя страна ще се централизират и алгоритмизират в ERP системата). Също така подобна постановка на имплементацията на ERP системата ще направи възможно постигането на съответствие със стандарт ISO27001:2013, като осигури сигурност на всички информационни активи и гарантира непрекъснатостта на бизнеса и неприкосновеността на чувствителната за заинтересованите страни информация и документи. Необходими стъпки за изпълнението на дейността са следните: - Избор на изпълнители за доставка на оборудване (1ви - 4ти месец от изпълнението на проекта) ; - Сключване на договори и доставка на оборудване (5-ти до 7ми месец от изпълнението на проекта). 49 000.00 56 200.00
Визуализация на проекта: Дейността включва цялостно реализиране на дейностите по визуализация и публичност при стриктно спазване на реда, посочен в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.