Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 141 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение на "Класик Метал" ЕООД е свързано със закупуването на актив: Система (машина) за лазерно рязане с Фибер-оптична светлинна система, кето води до:
- предотвратяване на образуваните метални отпадъци, в резултат на лазерното рязане на 100 %;
- отпадане на необходимостта от използване на спомагателни материали – газове под налягане при лазерното рязане.
Бенефициентът предвижда в рамките на проекта да организира провеждане на събития и публикации в традиционни и дигитални медии с цел мултиплициране на резултатите от проекта. 
Всички дейности по проектното предложение на "Класик Метал" ЕООД са на обща стойност 1 005 000.00 лв без ДДС и ще бъдат изпълнявани в гр .Варна ул. Перперикон 5.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на Система (машина) за лазерно рязане с Фибер-оптична светлинна система - 1 бр. : Дейността, свързана със закупуването на актив Система (машина) за лазерно рязане с Фибер-оптична светлинна система води до предотвратяване на образуваните метални отпадъци, в резултат на лазерното рязане на 100 % от една страна и до отпадане на необходимостта от използване на спомагателни материали – газове под налягане при лазерното рязане. Планираният за закупуване актив има следните характеристики и функционалности: -Филтър за улавяне и пречистване на изгорелите газове – 100 % почистване и запазване на работната среда в отлично състояние; -Иновативната система за лазерно рязане която ще се внедри в производството; -Ще намали използваните суровини, тъй като прецизното и точно рязане без отпадъци от заготовката ще позволи получаването на повече продукция при използване на същото количество материал; -Качествения сряз без за осенъци ще намали производствените разходи тъй като ще отпадне необходимостта от допълнителна обработка на детайлите; -Ще се игнорира образуването на производствен отпадък; -Ще позволи използването на метални листове и парчета такива останали от друго производство; Интегрираната филтърна система в машината пречиства изгорелите газове като улавя на 100 % дима и праховите частици, така в работната среда и околната такава не се допуска никакво замърсяване. Активът е предвидено да бъде инсталиран на производствената площадка на дружеството, намираща се в гр. Варна ул. Перперикон 5. Минимални технически и/или функционални характеристики: Размери на масата –1525 х 3050 mm Ход по ос Х – 3000 mm Ход по ос Y – 1500mm Скорост на позициониране (за осите X иY по отделно) - 110 m/min Зареждаща маса (двойна табла) с хидравлично повдигане и автоматична смяна Програмируема скорост на рязане – 45 m/min Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнители(от 1 до 5 месец) 2.Сключване на договори(от 5 до 6 месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи(от 7 до 18 месец) 4.Тестване и пускане в експлоатация.Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 19 до 20 месец) 1 005 000.00 1 004 900.00
Изготвяне на одит за ресурсна ефективност за целите на процедурата за подбор на проекти (Приложе ние Е от условията за кандидатстване) - 1 брой: Дейността по изготвяне на одит за ресурсна ефективност в дружеството е извършена преди подаването на проектното предложение като обект на неговата дейност е подобряване на ресурсната ефективност чрез мерки, свързани с намаляване разходите на суровини, насочени към ефективно управление на отпадъците при производството на единица продукция. Изготвянето на доклад за ресурсна ефективност на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на ресурсите. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: - по-ресурсно ефективни и екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; - повишаване на ресурсната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предприятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; - насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на ресурсната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; - цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността. Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Събиране на оферти и избор на изпълнител - (1 месец); 2. Извършване на услугата - (1-2 месец) 14 800.00 0.00
Организиране и провеждане на събития за мултиплициране на резултатите от проекта - 2 бр.: С цел успешното мултиплициране на резултатите от проекта ще бъдат организирани две кръгли маси с представители на индустрията и браншови организации. На кръглите маси ще бъдат поканени заинтересовани страни от сектора/подобни сектори (работодателски и браншови организации и асоциации), където може да бъде въведена внедрената в рамките на проекта пилотна технология. Кръглите маси ще бъдат организирани по време на изпълнение на проекта като по този начин ще се подобри информираността и ще бъде отчетен ефектът относно въвеждането на подобни пилотни технологии и ще бъдат насърчени и други предприятия да въведат такива ресурсоефективни решения. Стъпки за реализация на дейността: 1. Събиране на поне две съпоставими оферти, каталози, разпечатки от официални интернет страници и избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 20 месец). 2 000.00 0.00
Публикации в традиционни и дигитални медии за мултиплициране на резултатите от проекта - 2 бр.: По време на изпълнение на проекта ще бъдат направени публикации в национални медии. Резултатите от проекта и внедряването на пилотното за дружеството техническо решение, което ще се изпълни чрез внедряването на новата линия ще бъдат популяризирани чрез публикации в тематични интернет сайтове и дигитални медии, за да достигнат до максимално широк кръг от заинтересовани лица. Стъпки за реализация на дейността: 1. Събиране на поне две съпоставими оферти, каталози, разпечатки от официални интернет страници и избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 20 месец). 1 000.00 0.00
Визуализация - стикери, плакати, табели и др.: Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидатстващото предприятие задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г. Стъпки за реализация на дейността: 1. Събиране на поне две съпоставими оферти, каталози, разпечатки от официални интернет страници и избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 20 месец). 1 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.