Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

С цел да отговори на високите пазарни изисквания, развойният екип на Контракс АД разработва и създава продукт от ново поколение - компютърно приложение за облачна интеграция (платформа) под наименованието "eHubDataIntegration", което управлява процеса на споделяне на данни между организации с различни системи и/или приложения в реално време. Платформата "eHubDataIntegration"  има за цел да въведе един нов модел и концепция за облачна интеграционна платформа като услуга (IaaS), действащо като eHub модел на информация.
През есента на 2016 г. Контракс кандидатства по програмата Хоризонт 2020, “SME instrument – phase 1” като пилотен проект и  получава “Печат за високи постижения”. За предоставянето на иновативната услуга Контракс ще използва регистрирания полезен модел с рег. №3775/21.08.2017 г. с наименование “Система за пренос на данни между два или повече сървъри”, върху който ще се базира разработката на иновативната платформа eHubDataIntegration. В рамките на проектното предложение се предвижда реализацията на първи етап от реализация на идеята, който е насочен към проучване и тестване на иновационната идея. Дейностите в проектното предложение са насочени изцяло към готовността на пазара за комерсиализация и внедряване на иновационната платформа. Предвидените за изпълненине дейности съвпадат с дейностите, включени в проекта, отличен с "Печат за високи постижения".
Като резултат от изпълнението на проекта ще бъде изготвен доклад за осъществимост на иновацията, включващ бизнес план.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Провеждане на проучване за осъществимост на иновационната платформа еHubDataIntegration - платформа за интеграция като услуга (IAAS) за обмен на данни за електронна търговия: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за валидиране и анализиране на концепцията за еHubDataIntegration като услуга за обмен на данни за електронна търговия, което се явява първи етап от реализацията на иновационната идея и е важна предпоставка за бъдещата пазарна реализация на продукта. Реализирането на дейността ще се осъществи на следните етапи: Дейност 1.1. Сформиране на екип и разпределение на отговорностите; Дейност 1.2. Анализиране и оценяване на жизнеспособността на пазара и разработване на една стратегия за продажби; Дейност 1.2.1. Определяне на потенциалния пазар - целевите групи и заинтересованите страни от реализациаята на платформата еHubDataIntegration; Дейност 1.2.2. Насърчаване на заинтересованите страни да се абонират за платформата; Дейност 1.2.3. Изготвяне на SWOT анализ Дейност 1.3. Валидиране жизнеспособността на финансовия модел Дейност 1.3.1. Изготвяне на финасова прогноза на основата на проекция(сценарий) за очаквани парични постъпления, парични потоци и прогнозен баланс; Дейност 1.3.2 .Анализ на прага на рентабилност; Дейност 1.3.3. Преглед на регулаторната рамка във връзка с капиталовите изисквания за осъществяване на инвестицията; Дейност 1.4. Валидиране на техническите параметри Дейност 1.4.1.Преглед на изискванията за преминаване на технологията от тестова среда до среда готова за потребление; Дейност 1.4.2. Създаване на прототип на софтуерна архитектура и дизайн за нови функионалности в еHub; Дейност 1.4.3. Локализация на потребителския интерфейс и подготовка на уебсайта на eHub за международни потребители; Дейност 1.5. Валидиране жизнеспособността на бизнес модела Дейност 1.5.1. Изготвяне на PЕST анализ; Дейност 1.5.2. Анализ на специфични критични фактори - човешки и икономически фактори, интелектуалната собственост, регулационни фактори; Дейонст 1.6. Тестване на устойчивостта на модела за управление на персонал Дейност 1.6.1. Изготвяне на предверителни изисквания към профила и квалификацията на наетия персона; Дейност 1.6.2. Подготовка на резюме във връзка с валидирания сценарий за управление на персонала и организацията на работната структура; Дейност 1.7. Изготвяне и бизнес план Координаторът на проекта ще заема длъжността "Продуктов мениджър на еHub". За успешното управление и координация на проекта ще бъде назначена Група за управление на проекта - екип за координация от служители на "Контракс"АД - 4 човека, които имат богат експертен опит в сферата на маркетинга, финансите и разработването на софтуерни технологии. От служителите на Контракс ще бъде привлечен следния човешки ресурс за осъществяването на пазарното проучване: - Координатор на проекта /продуктов мениджър/ - 1 бр., зает на 8 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.2. - Експерт "Маркетинг", зает на 8 часов работен ден и четирима търговци, заети на 4 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.3. - Експерт "Финанси", зает на 8 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.4. - Специалист "Софтуерно инженерство"- 1 бр., заети на 8 часов работен ден. - За изпълнението на Дейност 1.5. - Специалист "Бизнес анализи" - 1 бр., зает на 8 часов работен ден; Дейности 1.6 и 1.7 ще бъдат изпълнени от координатора на проекта. Всички дейности ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG-RRP-2.006 "Подкрепа за иновативни МСП, отличени с Печат за високи постижения ", като те ще съответстват на принципа за "ненанасяне на значителни вреди". Спрямо изискванията, "КОНТРАКС" АД ще вземе подходящи мерки за информация, комуникация и публичност, съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 г. 139 702.98 139 702.98

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.