Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца за работа в областта на рекламата: Настоящият проект предвижда да бъдат наети общо 6 безработни и неактивни лица за период от 12 месеца, всички от специфичната категория "Безработни младежи до 29 г. вкл." Конкретната цел на тази дейност е насочена към:
Тази дейност се извършва за постигане на общата и специфични цели на проекта, като конкретните цели са:
- Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца - 2 броя от общо планираните 6 броя;
- Осигуряване на условия за здраве и безопасност на наетия персонал.
Целта ще се реализира чрез откриване на две нови работни места:
- Работно място: Експерт, маркетинг, код по НКПД 24316002 - 1 човек;
- Работно място: Експерт, маркетинг, код по НКПД 24316002 - 1 човек
Необходимостта от разкриването на тези нови работни места е свързана с разрастване на дейността на ПРОДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД и увеличаване на броя на клиентите и проектите в областта на маркетинговите, рекламните и уеб услуги, в т.ч.
- изграждане на корпоративна идентичност - от фаза проучване до разработване на цялата палитра съпътстващи елементи и материали за създаване на консистентен и завършен бранд, т.н.brand book;
- медия планиране - разработване на медийни планове за най-адекватните рекламна кампания и тяхното реализиране;
- участия в изложения - планиране и провеждане на различни събития в рамките на участието;
- печатна и видео реклама - изготвяне на различни сценарии, които да отговарят на характера на продукта/услугата и целевата аудитория;
- изготвяне на анализи за резултатите от провежданите рекламни кампании;
- маркетингови услуги - разработване на анализи и стратегии;
- създаване на текстова информация за публикуване на разработваните уеб сайтове;
Всичко това налага наемането на допълнителен персонал за посрещане на нуждите на клиентите и тяхното комплексно обслужване - от идейния проект до завършения продукт и анализ на резултатите.
Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи, като индикативните срокове за изпълнение са съобразени с последователността на наемане на лицата:
Етап 1. Разработване на правила за подбор и избор на кандидати за новите работни места - месец 2;
Етап 2. Набиране на кандидатите: месец 2 - месец 9
Етап 3. Предварителна проверка на документите: месец 2 - месец 9
Етап 4. Провеждане на среща с кандидатите за запознаване с настоящия проект и условията по него: месец 2 - месец 9
Етап 5. Избор на кандидати: месец 2 - месец 9
Етап 6. Подписване с одобрените кандидати на трудов договор: месец 3 - месец 9
- Експерт, маркетинг 1 човек: месец 3;
- Експерт, маркетинг 1 човек: месец 9;
Ще се извърши и оценка на риска на новото работно място с цел да се идентифицират опасностите на работно място, работния процес и работната среда, да се вземе решение за ограничаване или премахване на този риск и да се намали трудовия травматизъм и професионалните заболявания. Тя ще се извърши в съответствие с изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № 5 за реда, начина и периодичността за извършване на оценка на риска на Министерството на труда и социалната политика и Министерството на здравеопазването.
Етап 7. Приключване на субсидираната заетост - месец 21. |
18 336.00
|
15 753.35
|
Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца за работа в областта на информационните услуги: Настоящият проект предвижда да бъдат наети общо 6 безработни и неактивни лица за период от 12 месеца, всички от специфичната категория "Безработни младежи до 29 г. вкл." Конкретната цел на тази дейност е насочена към:
Тази дейност се извършва за постигане на общата и специфични цели на проекта, като конкретните цели са:
- Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца - 4 броя от общо планираните 6 броя;
- Осигуряване на условия за здраве и безопасност на наетия персонал.
Целта ще се реализира чрез откриване на две нови работни места:
- Работно място 1: Уеб дизайнер, код по НКПД 21663008 - 1 човек;
- Работно място 2 Уеб дизайнер, код по НКПД 21663008 - 1 човек
- Работно място 3: "Програмист, уеб сайт", код по НКПД 25136002 - 1 човек
- Работно място 4: "Програмист, уеб сайт", код по НКПД 25136002 - 1 човек
Уеб дизайнер - 2 човека
Към момента проектите за разработване на дизайн на уеб сайтове се възлагат на външни изпълнители. С назначаването на тези специалисти ПРОДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД ще сформира собствен екип, който да работи по проекти за създаване на дизайн за уеб сайтове и мобилни приложения на клиенти на дружеството. Екипът ще изпълнява всички етапи за разработката на дизайн услуги: планиране, дизайн на прототипи, уеб дизайн, адаптивен дизайн, дизайн на специализирани мобилни приложения.
Качественото изпълнение на всички тези етапи изисква наличие на собствен екип от талантливи и мотивирани за работа в тази област млади хора.
Уеб дизайнерите ще работят в тясно сътрудничество със специалистите по маркетинг и програмистите.
Програмист, уеб сайт - 2 човека.
Към момента разработването на мобилни приложения и уеб сайтове също се възлага на външни изпълнители. С назначаването на тези специалисти дружеството ще реализира самостоятелно проектите си в областта на разработката и програмното осигуряване на проектите свързани с изработка на уеб сайтове и мобилни приложения. ПРОДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД насочва развитието си в една нова и перспективна област. Очакванията на компаниите за пазарни анализи са през 2015 г. смартфоните да бъдат 45% от всичките 2.1 млрд. мобилни телефони в света – цифра, която показва огромния потенциал на пазара на приложения за мобилни телефони. За сравнение през миналата година този процент е бил 20%, а общият брой на продадените „слушалки“ – 1.5 милиарда. Към това следва да се прибави и бързия ръст в продажбите на таблети.
Една от най-перспективните сфери на приложения за смартфони е LBS (Location Based Services или услуги, базирани на местоположението) – широк спектър от функционалности, позволяващи потребителят да бъде информиран например за заобикалящите го заведения, търговски обекти, паметници на културата и др. Приложенията за мобилни разплащания също ще бъдат важен елемент от цялостната инфраструктура за развитие на мобилна търговия.
Всички тези данни сочат добри перспективи за разработчиците на мобилни приложения и стабилността на откритите по настоящия проект 4 броя работните места.
Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи, като индикативните срокове за изпълнение са съобразени с последователността на наемане на лицата:
Етап 1. Разработване на правила за подбор и избор на кандидати за новите работни места - месец 2;
Етап 2. Набиране на кандидатите: месец 2 - месец 17
Етап 3. Предварителна проверка на документите: месец 2 - месец 17
Етап 4. Провеждане на среща с кандидатите за запознаване с настоящия проект и условията по него: месец 2 - месец 17
Етап 5. Избор на кандидати: месец 2 - месец 17
Етап 6. Подписване с одобрените кандидати на трудов договор: месец 3 - месец 17
- Уеб дизайнер: месец 9;
- Програмист, уеб сайт: месец 14;
- Програмист, уеб сайт: месец 15;
- Уеб дизайнер - месец 17.
Ще бъде изготвена и Оценка на риска на новите работни места в съответствие с изискванията на ЗБУТ и Наредба № 5 МТСП и МЗ.
Етап 7. Приключване на субсидираната заетост - месец 28. |
36 671.00
|
38 976.63
|
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: Дейността е насочена към постигане на следните цели:
- Предоставяне на професионално обучение на 4 човека от наетите по проекта лица по професии съгласно СППОО;
- Успешно завършване и получаване на документ за завършено професионално образование и обучение - 4 човека;
- Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация - 4 човека;
- Участници на възраст до 29 г. вкл., придобили квалификация при напускане на операцията - 4 човека;
Дейността включва:
1. Обучение за придобиване на втора квалификационна степен
Професионално направление 481: Компютърни науки;
Професия: 481010 Програмист;
Специалност: 4810101 Програмно осигуряване.
Продължителност: 660 учебни часа (45 минути), разпределени, както следва:
- Теория - 264 учебни часа
- Практика - 396 учебни часа
Брой обучавани лица: 2 броя новоназначени лица на работни места "Програмист, уеб сайт"
Документ, доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация
Необходимост от обучението: Обучението е необходимо във връзка със задълбочаване на знанията и практическите умения на новоназначените лица, свързани със създаване на приложни интернет програми и приложен софтуер. Освен отраслова и специфична професионална подготовка, обучаемите ще получат и подготовка, свързана с конкретните фирмени изисквания на ПРОДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД.
Необходими средства: 1 200 лева х 2 човека или 2 400 лева.
2. Обучение по част от професията по трета квалификационна степен
Професионално направление 213 - Аудио-визуални изкуства и техники; производство на медийни продукти
Професия: 213070 Графичен дизайнер
Специалност: 2130701 Графичен дизайн
Продължителност: 600 учебни часа (45 минути), разпределени, както следва:
- Теория - 270 учебни часа
- Практика - 330 учебни часа
Брой обучавани лица: 2 броя новоназначени лица на работни места "Уеб дизайнер"
Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионална обучение
Необходимост от обучението: Обучението ще се проведе с цел задълбочаване на отрасловата и специфична професионална подготовка на новоназначените лица. Успоредно с тази подготовка, те ще получат и обучение, свързано с конкретното работно място.
Необходими средства: 1 125 лева х 2 човека или 2 250 лева.
Предвижданото по проекта обучение ще има принос за изпълнение, както на конкретните цели на проекта, така и на целите на ОП „РЧР” 2014-2020 г. за увеличаване на броя на икономически неактивните младежи извън образование и обучение на възраст до 29 г. вкл., които са получили предложение за обучение и работа. Младите хора от целевата група на проекта проявяват интерес към информационните и комуникационните услуги и технологии. Голяма част от тях получават своите знания и умения в тази област чрез самообучение, водени от своя усет и талант. Липсата на документ, показващ тяхната квалификация, често е пречка за намиране на постоянна работа. С получаването на документ за завършено обучение, пред тях се откриват възможности за нарастване на конкурентоспособността им на пазара на труда и за професионално развитие в съвременна и перспективна икономическа дейност. Съвместяването на хоби и професия е най-добрата мотивация за извършването на всяка дейност. Именно от такива мотивирани млади хора се нуждае и ПРОДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД за включване в екипа си.
Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи:
Етап 1. Избор на ЦПОО, който да извърши обучението на новоназначените лица
Етап 2. Провеждане на обучението
Етап 3. Визуализация
Индикативните срокове за изпълнение на етапите са съобразени с последователността на наемане на лицата и са, както следва:
Етап 1. Избор на ЦПОО, който да извърши обучението на новоназначените лица - месец 1 - месец 10
Етап 2. Провеждане на обучението
- Уеб дизайнер: месец 10 - месец15;
- Програмист, уеб сайт: месец 15 - месец 19;
- Програмист, уеб сайт": месец 15 - месец 19;
- Уеб дизайнер: месец 21 - месец 26;
Етап 3. Информиране и публичност: месец 1 - месец 26. |
4 650.00
|
4 650.00
|
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Дейността е насочена към постигане на следните цели:
- Предоставяне на обучение по КК 2 на 6 човека от наетите по проекта лица;
- Успешно завършване и получаване на Сертификат - 6 човека;
- Повишаване на конкурентоспособността на пазара на труда на 6 човека от специфична категория "Безработни младежи до 29 г. вкл."
Дейността предвижда да бъде предоставено обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - английски език, на всички лица от целевата група, а именно:
- "Уеб дизайнер": 2 човека
- "Програмист, уеб сайт": 2 човека
- "Експерт, маркетинг": 2 човека
Продължителност на обучението: не по-малко от 300 учебни часа (по 45 минути)
- теория - не по-малко от 150 учебни часа;
- практика - не по малко от 150 учебни часа.
Документ, доказващ завършеното обучение: Сертификат за обучение по ключова компетентност
Необходимостта от обучението на специалистите "Уеб дизайнер" и "Програмист, уеб сайт", е продиктувана от факта, че „официален” език в областта на информационните технологии е английският. За това може да се съди и по количеството чуждици, описващи компютърни термини, които трайно навлизат в българския език.
Необходимостта от обучението на специалистите "Експерт, маркетинг" е във връзка това, че:
- работата в сферата на информационните и комуникационните технологии изисква знание на английски език;
- в областта на маркетинга и рекламата английският език е широко застъпен;
- английският език ще е необходим и при техните контакти с клиенти, при които работния език е английски.
Обучението ще се извърши от външна обучаваща институция.
Предвижданото по проекта обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” ще повиши знанията по английски език на наетите лица, като с това ще им се предостави възможност за развитие не само в български, но и в чуждестранни компании. България е трета в света по атрактивност за изнесени услуги (аутсорсинг), като голяма част от тези услуги са областта на информационните технологии.
Дейността ще се реализира чрез изпълнението на следните етапи, като индикативните срокове за изпълнение са съобразени с последователността на наемане на лицата и провеждането на професионалното обучение:
Етап 1. Избор на обучаваща организация, която да извърши обучението на новоназначените лица по КК2: месец 3 - месец 8
Етап 2. Провеждане на обучението: месец 9 - месец 21
- Уеб дизайнер: месец 20 - месец 21
- Експерт, маркетинг: месец 9 - месец 12
- Програмист, уеб сайт: месец 20 - месец 21
- Експерт, маркетинг: месец 9 - месец 12
- Програмист, уеб сайт: месец 20 - месец 21
- Уеб дизайнер: месец 20 - месец 21.
Етап 3. Информиране и публичност - месец 3 - месец 21. |
4 200.00
|
3 522.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места : Дейността е насочена към постигане на следните цели:
- Закупуване на оборудване за създаване на 6 броя нови работни места;
- Осигуряване на работна среда, отговаряща на изискванията за здравословен и безопасен труд;
За създаването на новите работни и изпълнение на задълженията според заеманата длъжност дружеството на разполага с необходимото оборудване, затова трябва да бъдат закупени следните дълготрайни активи и стопански инвентар:
1. Компютърна конфигурация №1 - 1 бр.
Описание: Вграден 27-инчов 5K дисплей; • Милиони цветове на всички резолюции; Процесор и памет;• 6MB споделен L3 кеш;
Работно място: 1
Необходимост: За изработване на дизайн на корпоративна идентичност, адаптивни уеб сайтове и мобилни приложения, графични дизайн системи
2. Компютърна конфигурация №2 - 1 бр.
Описание: 2x Монитора: Размер на екрана, inch 21.5; Компютър, 64 битов, • Оперативна Памет 8GB DDR3 1600MHz, Видео карта• ОС и графичен софтуер
Работно място: 2
Необходимост: За изработване на дизайн на корпоративна идентичност, адаптивни уеб сайтове и мобилни приложения, графични дизайн системи
3. Компютърна конфигурация №3- 2 бр.
Описание: 2x Монитора, inch 21.5""; Компютър 64 битов, • ОС; Графичен софтуер
Работни места: 3 и 4
Необходимост: За програмиране и изграждане на оптимизирани уеб платформи
4. Компютърна конфигурация №4 - 2 броя
Работни меса: 5 и 6
Описание: Монитор: Размер на екрана, inch 21.5"", Компютър • 64 битов; Оперативна Памет 8GB, • Видеокарта 2gb, ОС
Необходимост: За изработване на оферти към клиенти; реализиране на маркетингови кампании; анализи на рекламни кампании и др. дейности
5. Лаптоп за презентации - 3 броя
Описание: • LCD - Екран 15.6"" • Оперативна Памет 8GB DDR3 1600MHz; • Видеокарта 2gb;• ОС.
Работни места: Всички
Необходимост: За осъществяване на презентации извън офиса и за тестване на софтуерни продукти за работа върху лаптоп.
6. Проектор за презентации - 1 бр.
Описание: Технология 3LCD Technology, Размер на екрана, 33 - 320 inches
Работни места: Всички
Необходимост: За презентация на оферти, софтуерни продукти и дизайн пред клиенти
7. Смартфони - 3 броя
Описание: SUPER LCD3 TOUCHSCREEN, РАЗМЕР НА ЕКРАНА: 5 INCHES, ПРОЦЕСОР
Работни места: 3 и 4, 5 и 6
Необходимост: За връзка с клиенти и за тестване на разработваните софтуерни продукти на смартфони.
8. Таблет - 1 бр.
Описание: Дисплей:Капацитивен Multi-Touch, Диагонал:9.7 инча
Работни места: 3 и 4
Необходимост: За тестване на мобилни приложения, уеб сайтове и други софтуерни приложения
9. Цветен лазерен принтер - 1 брой
Описание: Памет:128 MB, Процесор:750 MHz, Скорост на цветен печат:14 стр/мин.
Работни места: Всички
Необходимост: За отпечатване на материали, свързани с административната и производствената дейност
10. Уеб сървър - 1 бр.
Описание: CPU - Процесор INTEL CORE I7-4790 3.6 GHZ 8MB• Монитор,• Памет 16GB DDR3 1600MHz • Видеокарта
Работни места: 1 и 2, 3 и 4
Необходимост: За поддръжка на единна система за организация на всички уеб проекти и единна среда за работа.
11. Wi-Fi рутер - 1 бр.
Описание: СКОРОСТ 300 MBIT, БРОЙ ПОРТОВЕ 4 БР., СИГУРНОСТ WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, ТИП 802.11 B/G/N
Работни места: Всички
Необходимост: За осигуряване на безжична връзка за интернет, необходима за изпълнение на разработваните от дружеството проекти на клиенти за изработване на корпоративни и др. сайтове;
12. Офис обзавеждане - по 6 бр.
Описание: бюро, стол, контейнер за документи
Работни места: Всички
Необходимост: За оборудване на работните места
Закупените дълготрайни активи и стопански инвентар ще бъдат застраховани.
Закупуването на дълготрайните активи и стопански инвентар ще си извърши на следните етапи:
Етап 1. Определяне на техническите и функционалните изисквания към предвиденото за доставка по настоящия проект оборудване: месец 1;
Етап 2. Избор на доставчик и доставка: месец 2 - месец 6
Етап 3. Визуализация: месец 2 - месец 6 |
30 970.00
|
29 950.40
|
Дейности за организация и управление на проекта: Тази дейност се извършва с цел успешното изпълнение на настоящия проект, а именно:
- Наемане на безработни и/или неактивни лица 6 човека, в т.ч. от специфичната категория "Безработни младежи до 29 г. вкл." - 6 човека;
- Запазване на работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица - 4 броя;
- Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията да имат работа - 4 човека
- Участници на възраст до 29 г. вкл., придобили квалификация при напускане на операцията - 4 човека;
- Предоставяне на обучение по КК 2 на 6 човека от наетите по проекта лица;
- Осигуряване на работна среда, отговаряща на изискванията за здравословен и безопасен труд;
- Верифициране на извършените разходи и получаване на договорената БФП.
Дейността включва изпълнение на следните етапи:
Етап 1: Сформиран на Екип за организация и управление на проекта (месец 1)
Състав:
1) Ръководител на Екипа (посочен в т.9 от настоящото проектно предложение);
2) Координатор;
3) Счетоводител.
Членовете на Екип ще притежават административен капацитет, както и опит в управлението на подобни проекти.
1) Ръководител на Екипа
Отговорности: Общо ръководство и управление дейностите на Екипа; участва в планирането и изпълнението на самите дейности; представлява дружеството по въпроси, свързани с проекта, пред институции и медии; извършва цялостно наблюдение и управление на дейностите и процесите за постигане на резултатите по проекта.
Ръководителят на Екипа отговаря за своите действия пред Управителя на ПРОДИЗАЙН БЪЛГАРИЯ ЕООД .
2) Координатор
Координация на дейностите по проекта, участие в планирането и изпълнението на самите дейности, текущо наблюдение и мониторинг на дейностите и процесите за постигане на резултатите на проекта. Поддържа контакти с членовете на целевата група, идентифицира проблемите и ги представя за решаване на заседания на Екипа и им съдейства за навременно получаване на необходимата им информация във връзка с изпълнение на техните договорни задължения
3) Счетоводител
Участва в заседанията на Екипа по организация и управление на проекта. Отговаря за документооборота и осчетоводяване на всички счетоводни документи по проекта; изготвя необходимите финансови отчети; осигурява одитна пътека за проверка на изпълнението на дейностите и други.
Изплащане на възнагражденията на членовете на Екипа ще се извършва след представяне на отчетен доклад за извършената работа и отработените часове, поотделно за всеки член.
Етап 2: Управление и изпълнение на дейностите по проекта: месец 1 - месец 28
При изпълнение на този етап, членовете на Екипа ще се ръководят от:
1) Подписаният с ДО договор за предоставяне на безвъзмездна помощ
2) Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”
3) Указания на Договарящия орган
4) Плана за действие
Етап 3: Заключителни дейности във връзка с изпълнението на проекта: месец 27 - месец 28
Всеки месец и при необходимост ще се провеждат координационни срещи на Екипа за предоставяне на актуална информация за протичането на дейностите, постигнатия напредък, ниво на осъществяване на заложените по проекта резултати. Екипът за организация и управление на проекта ще приложи необходимите мерки за осигуряване на отчетност в изискуемите формати, според сроковете, заложени в договора за безвъзмездна помощ. |
9 593.00
|
8 640.00
|
Дейности по информиране и публичност: Тази дейност се извършва с цел:
- Информиране на обществеността и целевата група за приноса на фондовете на ЕС за финансиране на дейностите по проекта;
- Подходящо визуализиране на стоките и услугите, доставени във връзка с изпълнението на проекта.
Ще бъдат приложени подходящи мерки за визуализация и публичност на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г.
В рамките на дейността ще бъдат предприети мерки за:
1. Визуализация на всички материали, издавани във връзка с изпълнението на проекта, в т.ч.:
- присъствени списъци, изготвяни по време на обучение;
- свидетелство за професионална квалификация за обучението по "Програмно осигуряване" ;
- удостоверение за професионална обучение за обучение по "Графичен дизайн";
- документи, удостоверяващи придобитите знания и умения от обучението по Ключова компетентност;
- всички отчети за изпълнение на договора;
- материали за информиране и публичност;
- информацията за изпълнението на проекта, публикувана на фирмената интернет страница www.prodesign.bg.
2. Информиране на обществеността и целевата група за приноса на фондовете на ЕС за финансиране на дейностите по проекта, в т.ч.:
- провеждане на срещи с членове на целевата група при постъпване на лицето на работа;
- поставяне на информационен плакат на видно място в офиса на дружеството;
- публикуване на информация за проекта на фирмената интернет страница www.prodesign.bg;
- поставяне на стикери върху оборудването на подходящи за целта места;
- изработване на подходящо визуализирани и разпространяване на промоционални материали, в т.ч.:
* Химикалки
* Корпоративни папки
* Блокноут
* Календари
|
2 107.00
|
1 890.00
|