Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 957 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Хоризонти" - чрез образователна интеграция към пълноценна социализация в малките населени места от селски тип" е планиран да се реализира в рамките на образователната инфраструктура на община „Тунджа”. Той предвижда партньорство между местната власт, всички 10 учебни заведения, от които 2 начални, 7 основни средищни, едно средно общообразователно, също със средищен характер и неправителствения сектор в лицето на Сдружение „ЦОПСИ”. 
Проектът е структуриран така, че да гарантира равен достъп до планираните дейности и инициативи в цялата училищна мрежа. Характерно за проекта е, че ще бъде реализиран в населени места изцяло от селски тип, което аргументира и избора на по – специфичен подход, гарантиращ равен достъп до дейности и ресурси със средищен характер. Основната цел на проекта е да бъдат подпомогнати учениците от малките населени места от селски тип, включени в състава на община „Тунджа” и произхождащи от етническите малцинства, да се изградят като пълноценни граждани и да постигнат успешна професионална, социална и творческа реализация посредством осъществяването на нови инициативи и въвеждането на иновативни подходи в рамките на общинската образователна инфраструктура и чрез насърчаване на родителското участие. Проектните дейности включват: Организация и управление; Информиране и публичност; Допълнителни занимания по български език за учениците, за които българският език не е майчин; Допълнителни занимания със застрашени от отпадане ученици от етническите малцинства; Подобряване на образователната среда; Осигуряване на психологическа подкрепа; Насърчаване включването на родителите в училищния живот чрез прилагане на модел за родителско участие. Проектът ще допринесе за устойчивото развитие и надграждането на образователните политики в община "Тунджа" чрез въвеждането на ефективни интеграционни механизми. Ще бъде подобрена образователната среда във всички 10 общински училища. Ще бъдат обхванати в дейностите минимум 460 ученика от ромски произход.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност1. Организация и управление на проекта: Дейността цели да бъдат осигурени необходимата организация и управление на проектните дейности и постигнати заложените резултати. В екипа за организация и управление на проекта ще бъдат включени лица- общински служители, които имат опит в разработването и реализацията на сходни проекти, което ще гарантира доброто управление на проекта. За ръководител на екипа по проекта е определен заместник-кмет на общината с ресор образование, култура, младежки и социални дейности. В екипа ще включени координатор, технически сътрудник и счетоводител на проекта. В рамките на дейността, екипът ще провежда работни срещи, срещи с партньорите по проекта за обсъждане на общите и конкретни задачи, плана за действие, процедурите и всички необходими дейности за успешното изпълнение на проекта. Екипът ще бъде определен със заповед на кмета на общината. Конкретните функционалните задължения на всеки от членовете на екипа ще бъдат разписани в утвърдена длъжностна характеристика за всяка позиция. Ръководителят на проекта ръководи и контролира изпълнението на всички дейности. Ще следи за напредъка по проекта и степента на постигане на проектните цели и индикатори. Той ще бъде подпомаган в работата си от координатора, техническия сътрудник и счетоводителя по проекта. Ще организира изготвянето техническите и финансови отчети, Координаторът ще подпомага ръководителя на проекта в процеса на осигуряване на координация между отделните дейности и различните институции имащи отношение към проекта. Координира взаимоотношенията с партньорите по проекта, специалистите и персонала, ангажиран с проектните дейности, представители на целевата група и всички останали лица, организации и институции, имащи отношение към реализацията на проекта. Участва в подготовката на отчетната документация. Техническият сътрудник по проекта ще обобщава и представя информация, изготвя справки, писма във връзка дейностите по проекта. Ще изготвя графици, протоколи от работни срещи, следи и организира входящата и изходящата кореспонденция. Ще извършва техническа и статистическа обработка на документация. Ще отговаря за окомплектоването на досието на проекта. Копира, размножава и сканира документи по указание на ръководителя на проекта. Ще подготвя документи по указание на ръководителя на проекта. Счетоводителят по проекта носи отговорност за правилното осчетоводяване на извършените плащания и съхранението на финансовата документация. Отговаря за законосъобразността на извършените разходи и тяхната относимост към проектните дейности. Подпомага ръководителя на проекта в неговата работа. Изготвя финансовите отчети на проекта. 44 923.90 33 482.79
Дейност.2 Информиране и публичност: Дейността има за цел да осигури изпълнението на мерки за информация и публичност относно приноса на Европейския съюз и Европейския социален фонд, оперативната програма, както и за заложените цели, дейностите и очакваните резултати по проекта. Дейностите за информиране и публичност ще се осъществят в съответствие със задължителните изисквания, начините и методите, разписани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При реализацията на проекта ще бъдат извършени необходимите комуникационни мерки, за да бъде обществеността и целевите групи информирани за целите, съдържанието, индикаторите и финансирането по проекта. За изпълнение на дейността ще бъдат извършено следното: 1. Изработени и монтирани постоянни обяснителни табели - 12 бр. 2. Отпечатани информационни плакати - 100 бр. 3. Изготвени промоционални материали - детски фланелки - 900 бр.; 4. Информационни брошури с информация за проектните дейности - 200 бр. 5. Платени публикации в печатни медии - 2 бр. 6. Платени публикации и видеоматериали в електронни медии -2 бр. 7.ПР -публикации, подготвени от екипа по проекта. 8. Организирани и проведени 2 информационни събития - встъпителна конференция при стартиране на проекта и заключителна пресконференция при приключване на проекта. Текущо дейностите по проекта ще бъдат представяни на Интернет страницата на Общината http://tundzha.net 4 780.00 4 212.66
Дейност 3. Допълнителни занимания по български език за учениците, за които българският език не е майчин.: Дейността цели чрез допълнителни занимания по БЕЛ, с деца, чийто майчин език е различен от български, да се повишат знанията и уменията на учениците в начален и прогимназиален етап по учебния предмет "Български език и литература". Ще бъдат осигурени условия и възможности за прилагане на индивидуален подход и диференцирана педагогическа работа за учениците от целевата група, чрез които да се обучителни проблеми, пропуски в знанията по български език. Ще бъдат формирани общо 36 групи за допълнителни занимания по БЕЛ в общинските училища - партньори по проекта съгласно подписаното Споразумение за партньорство. Групите за допълнително обучение по български език и литература за учениците от началния етап на основното образование ще бъдат организирани във 10-те училища в два етапа - общо 20 групи. Групите за допълнително обучение по български език и литература за ученици от етническите малцинства от прогимназиалния етап на обучение ще бъдат организирани в основните и средното средищни училища -партньори по проекта в два етапа - общо 16 групи. Допълнителното обучение ще бъде организирано в групи по 10 ученици, записани в класовете на прогимназиалния етап на основното образование през съответната учебна година. Допълнителното обучение в групите ще се провежда в рамките на общо 96 учебни часа за една група. Продължителността на заниманията с една група е до 9 месеца. Допълнителното обучение ще се провежда по график и по учебна програма, в която са разписани темите и очакваните резултати от допълнителното споразумение, както и дейности, в които родителите на учениците да участват. Директорът на училището - партньор по проекта ще съгласува графика и учебната програма, които ще се утвърждават от ръководителя на проекта. Промени във времевия график за допълнителните занимания са допустими, като той се актуализира при запазване на общия брой на часовете за дейността. Контролът на провеждането на дейността ще се осъществява както от директора на училището -партньор по проекта, в което са формирани групите, така и от екипа на проекта. Допълнителното обучение по БЕЛ, за ученици, чийто майчин език не е български, ще се провежда извън работното време на учителите, в учебното време на учениците, извън учебните часове, а при целодневна организация на учебния ден в часовете за занимания по интереси и/или организиран отдих, както и през почивните дни и ваканциите. Организацията и изпълнението на дейността ще включва: 1.Кандидатстване, подбор и определяне на педагозите-ръководители на дейността. Подборът ще бъде проведен на конкурентен принцип по разработена и утвърдена процедура. Ще бъде подготвена обява с изисквания към кандидатите, която ще бъде публикувана на официалния сайт на общината. С одобрените кандидати ще бъдат подписани ТД/ ГД и длъжностна характеристика. Определеният учител ще подготви програма за допълнителното обучение на групата и график за провеждане на обучение. Подборът на педагогическите специалисти ще бъде проведен в два етапа, предвид това, че дейността ще се провежда в два времеви периода. Ръководителят на групата ще изготви списъци на децата и на родителите, участници в дейността. Ще разработи диагностични инструменти, тестове и обучителни материали. Ще планира и прилага адекватни педагогически методи и технологии с оглед целите на допълнителната подготовка. Ще осъществява взаимодействие с родителите и образователните медиатори, наети по проекта, с екипа на училището, с екипа за организация и управление на проекта.Участието на учениците в дейността се заявява с подаване на заявление – декларация за участие по образец. Всеки ученик, включен в дейността, ще има персоналното портфолио, в което ще се акцентира върху напредъка, неговите учебни постижения. 70 405.96 65 344.75
Дейност 4. Допълнителни занимания със застрашени от отпадане ученици от етническите малцинства и учениците, търсещи и получили международна закрила. " Работилници за развитие" - сформиране и провеждане на допълнителни занимания в ателиета за сценично изкуство и литературни композиции.: Дейността има за цел да подкрепи образователната среда и насърчи културния диалог между учениците от различните етноси, между учениците и учителите, учениците и общността, като осигури възможност и условия за творческа изява и позитивно въздействие върху себеоценката на учениците, включително от етническите малцинства. Да се разкрият и развият интерпретаторските заложби на учениците и да се засили интересът и желанието им да четат и сценично представят подходяща за тях литература. Дейността ще се реализира във всички учебни заведения –партньори по проекта и ще бъде организирана в творческо ателие /работилница/ за сценично изкуство, театър, драматизация и литературни композиции или сценарии, в което ще участват преди всичко ученици от първи до четвърти клас и по изключение, ученици в прогимназиален етап на обучение. При сформиране на творческите ателиета ще бъде спазено изискването най-малко 20 на сто от участниците да бъдат ученици от уязвими семейства и семейства в неравностойна ситуация от етническите малцинства, застрашени от отпадане или в ситуация на социална и образователна изключеност. В творческото ателие за сценично изкуство учениците от етническите малцинства ще могат да прилагат знанията по български език на практика. Така без стрес и напрежение, чрез слово-игра ще овладяват книжовната норма на българския език, ще развиват своите говорните умения и навици. Ще усъвършенстват способността да разказват, описват, разсъждават на български език и развиват умения за четене с разбиране на художествени текстове, комуникационни умения, умения за работа в екип по общ творчески проект. В ателието по театрално изкуство учениците ще овладяват техники за правилна дикция, дишане, правоговор, сценична реч, движение и жестове, пластичност, танц и песен, за сценично внимание и концентрация, солови изпълнения и др. Ще бъдат сформирани общо 20 ателиета в 10-те училища –партньори по проекта. Във всяко ателие ще участват по 15 ученици. Заниманията във всяко ателие ще обхващат общо 100 часа за период до 9 месеца и ще се провеждат извън работното време на учителите, в учебното време на учениците, извън учебните часове, а при целодневна организация на учебния ден в часовете за занимания по интереси и/или организиран отдих, както и през почивните дни и ваканциите. Ателиетата ще бъдат сформирани в два етапа, като общата продължителност на дейността е до 18 месеца. Заниманията ще се провеждат по програма, разработена от ръководителя на ателието, която ще включва дейности като: запознаване с литературни текстове, подходящи за драматизация; участие на учениците в написване на сценарий; разучаване на текстове и драматизирането им; участие в създаване на сценография, декори и аксесоари за драматизация, създаване на куклена постановка, подготвяне и изнасяне на представления пред публика, организирано посещение на театрална постановка. Театралните ателиета ще имат заключителна изнесена изява – представление или литературни композиции по повод събитие или празник в народните читалища или други подходящи зали. Ателиета се развият творческите умения на учениците от различните етноси и ще промотират идеята за толерантност и диалог между тях. Нестандартния подход на работа в театралните ателиета ще мотивира учениците към овладяване на българския книжовния език като средство за творческо себеизразяване. Театрални ателиета ще имат функциите на образователният театър – място за практикуване на българския книжовен език, обогатяване на речта и място за преодоляване на дискриминационни нагласи и отношения между учениците от различните етноси. Основен метод на работа ще бъде театрализираната игра като инструмент за възпитаване на поведенчески модели и формиране на личностни качества. 56 206.01 53 820.59
Дейност 5. Допълнителни занимания със застрашени от отпадане ученици от етническите малцинства и учениците, търсещи и получили международна закрила. " Работилници за развитие" - сформиране и провеждане на допълнителни занимания в творчески ателиета "Журналист".: Дейността ще бъде реализирана в 10 - те училища партньори по проекта и ще има за цел учениците от етническите малцинства да придобият и умения да пишат и да редактират публицистични материали. Ще бъдат сформирани общо 16 творчески ателиета " Журналист” . Дейността им ще бъде организирана в два етапа, като всяко ателие ще работи по програма с продължителност 100 часа за период до 9 месеца или 34 седмици. В ателиетата ще участват по 15 ученици от прогимназиален и гимназиален етап на образование. При сформиране на творческите ателиета ще бъде спазено изискването най-малко 20 на сто от участниците да бъдат ученици от уязвими семейства и семейства в неравностойна ситуация от етническите малцинства, застрашени от отпадане от образователната система. Дейността ще стартира с определяне на ръководителите на ателиетата по утвърдена процедура на подбор. в тази връзка екипът за организация и управление на проекта ще подготви и публикува обява на сайта на общината. С одобрените ръководители на ателиетата ще бъдат подписани ТД, а задълженията им разписани в длъжностна характеристика. Всеки ръководител ще изготви програма и график за работа на ателието., които ще бъдат съгласувани от директора на училището -партньор по проекта и утвърдени от ръководителя на проекта. Съвместно с екипите на училищата - партньори по проекта ще бъде организирано и сформирането на ателиетата "Журналист". Участието на учениците в тях ще бъде заявено чрез родителите им. Ателиетата "журналист" ще работят по правила и ще предоставят възможност за изучаване на спецификата на журналистиката като средство за отразяване на обществения живот, включително училищния живот и ценностите на образованието. В ателиетата ще се усвояват основни практически умения за практикуване на българския език и журналистическа дейност - да се пишат материали, да се вземат интервюта, да се водят дебати. Програмата на ателиета « журналист» ще ги насърчава да бъдат активни, наблюдателни и да откриват обществено значими теми и събития и малките населени места, за да ги превърнат в медийни факти. Ще популяризира дейностите по проекта сред местните общности. Продукт на работата на младите журналисти в ателиетата ще бъде общински ученически вестник, в който ще публикуват своите материали. Вестникът ще има за периода до 18 месеца общо до 10 печатни издания във всяко училище и ще бъде отпечатан цветно, във формат А4. Тиражът, в които ще излиза всеки брой ще бъде 100 броя. В програмата на всяко ателие ще бъдат планирани посещение на редакция и/или ТВ студио, както и среща с професионален журналист. 25 320.20 22 314.42
Дейност 6. Подобряване на образователната среда в училища извън ромските махали, в които интегрирано се обучават ученици от етническите малцинства и ученици, търсещи и ли получили международна закрила. Подбор, обучение и назначаване на училищни сътрудници в общинските училища - партньори по проекта. : Дейността е насочена към постигане на реални и трайни резултати в образователната интеграция на учениците от етническите малцинства, чрез прилагане на модела на общностната работа и въвеждане на длъжността образователен сътрудник. Дейността ще включва кандидатстване, подбор и назначаване на 10 образователни сътрудници в общинските училища. Екипът на проекта ще изготви обява с ясни критерии за кандидатстване и подбор, както и процедура за подбор на образователните сътрудници. Изискване към кандидати ще бъде да бъдат от ромски произход и да имат опит от работа с местните ромски общности. С одобрените лица ще бъдат сключени ТД за период от 23 месеца. Трудовата им ангажираност ще бъде 8 часа. За наетите лица ще бъде организирано и проведено обучение. Чрез работа на терен и взаимодействие със семействата на учениците от ромски етнически произход, образователните сътрудници ще работят по-пълно обхващане на учениците в училищното образование, повишаване посещаемостта на учебните занимания и извъкласните дейности, превенция на риска от отпадане, подкрепа на учениците в процеса на адаптиране и интегриране в образователната училищна среда, изграждане на отношения на доверие и открита комуникация между родителите и училищата - партньори по проекта, насърчаване на родителското участие и на родителската съпричастност към училищното образование и възпитание, както и към цялостната дейност на учебните заведения. Работата на ромските общностни сътрудници/ образователни медиатори ще включва следните дейности: посещения на семействата в неравностойно положение, придружаване на децата от дома им до училище и обратно, придружаване на децата при извозването им от населеното място по местоживеене до населеното място, където се намира училището, ежедневен контакт с учителите и посещения на семействата от ромски произход, чиито деца са с голям брой неизвинени/ извинени отсъствия или липса на мотивация за учене. Това са хора от общността и познавайки общността, те ще се грижат за връзката с родителите, ще осъществяват множество информационни и обучителни инициативи за подобряване посещаемостта и напредъка на учениците от уязвими групи в училището. Теренната им работа ще бъде подпомагана от ромски местни активни групи, изградени по програмите РОМЕД и РОМАКТ, от здравните медиатори към общината, от психолозите, наети по проекта, от кметовете и кметските наместници в населените места. Ще посещават семейства на ученици от етническите малцинства и ще разясняване правото на детето на образование, училищните правила, ползите от училищното образование, ще насърчават участието на родителите в живота на детските градини и училището. Ще съдействат на учителите и училищните екипи за обхвата на учениците, подлежащи на задължително образование ,както и при организирането и реализирането на съвместни прояви с участието на деца и родители от различните етноси - образователни екскурзии, организирани посещения на детски театрални постановки, училищни празници и др. Те ще сигнализират и за потенциални случаи на ученици в риск, ще се установяват първоначален контакт с родителите или значими за учениците възрастни. Ще работят индивидуално с конкретни семейства за решаване на техните проблемите и нужди. Ромските образавателни сътрудници ще разпространяват информационни и образователни материали сред целевите групи. Ще подпомагат работата на педагозите и учуниците в групите за допълнителни занимания по БЕЛ, в ателиетата по интереси и работата на специалистите психолози , наети по проекта. Ще участват в провеждането на дейности за информиране и текущо обсъждане на реализацията по проекта. 126 884.60 122 321.56
Дейност 7. Подобряване на образователната среда в училища извън ромските махали, в които интегрирано се обучават ученици от етническите малцинства и ученици, търсещи и ли получили международна закрила. Провеждане на образователни екскурзии.: Дейността има за цел да предложи възможност за ефективно общуване и изява на учениците от различните етноси чрез участието им в образователни екскурзии. , Дейността ще допринесе за формиране на общо чувство за принадлежност и съпричастност към училищното образование и общност. В образователните екскурзии, както ученици, така родители от различните етноси, ромските образователни сътрудници и външните консултанти – психолози и педагози от екипите на училищата-партньори по проекта, представители на партньора – ЦОПСИ. Дейността ще включва - 20 еднодневни образователни екскурзии за ученици от различните етноси в начален етап на основното образование в 10 –те общински училища, партньори по проекта, с участието на родители от различните етноси, педагози, ромски образователни сътрудници, психолог и представители на ЦОПСИ. Еднодневните образователни екскурзии ще бъдат по маршрут до 250 км еднопосочно от населеното място, където са ситуирани общинските училища. В програмата на образователните екскурзии ще бъде включено посещение на подходящи обекти, обмен между образователни институции. - 16 двудневни образователни екскурзии за ученици от различните етноси в прогимназиален и гимназиален етап на образование в осемте средищни училища, с участието на родители от различните етноси, педагози, ромски образователни сътрудници, психолог и представители на ЦОПСИ. Двудневните образователни екскурзии ще бъдат по маршрут до 450 км еднопосочно от населеното място, където са ситуирани общинските училища еднопосочно. В програмата на образователните екскурзии ще бъде включено посещение на подходящи обекти, обмен между образователни институции. 131 750.00 107 200.00
Дейност 8. Осигуряване на психологическа подкрепа на учениците от етническите малцинства и за учениците, търсещи и получили международна закрила.: Целта на дейността е да бъдат създадени условия за подкрепа на учениците от етническите малцинства и тези в неравностойно положение чрез осигуряване на достъп специални грижи за психичното здраве и преодоляване на стреса и конфликтни ситуации. Да бъдат формирани позитивни социални нагласи и ценностни ориентации, превенция на негативни явления, които възпрепятстват интеграцията на учениците в образователната среда. Да се подпомогне пълноценно взаимодействие между учениците от етническите малцинства и факторите на обкръжаващата училищна среда. Дейността ще отговори адекватно на потребностите на децата от целевата група и на техните родители и ще допринесе за формиране на умения и навици за успешна социализация и личностна реализация. В училищата на територията на община "Тунджа" не са разкрити работни места за психолози. Съгласно действащото законодателство, едно работно място може да се разкрие в училище или група училища в едно населено място при брой на децата/учениците над 500 – едно място, за две места - при над 1200 деца и ученици. По проекта ще бъдат назначени 2-ма психолози на ТД (трудови договори). Психологическата подкрепа ще бъде предоставяна в самостоятелно помещение, подходящо оборудвано за работата на психолога и като мобилна услуга. Работата на психолога ще включва: - проучване и подпомагане на психичното развитие и здраве на учениците : психологическата им готовност за училище на децата в задължителна предучилищна възраст, адаптирането на децата към образователната и социална среда: - психо-диагностична дейност – проучване на взаимоотношенията в детските групи, мотивацията на децата за учебен труд; подкрепа и консултиране за подобряване взаимоотношенията в семейството на детето, между децата в групата, в професионалните екипи на детските градини; - консултативна дейност: индивидуално консултиране; консултиране на екипите на детските градини и училището –партньори по проекта за изграждане на здравословен психологически климат; - групова работа за развитие на социални умения у децата; решаване на конфликтни и проблемни ситуации; умение за справяне с различни форми на насилие и дискриминация и др. - посредничество при решаване на конфликти между деца, учители, родители и екипа на детската градина или училището. В работата си специалистите ще използват интерактивни методи, като и ИКТ, нагледни и други дидактични материали с цел да бъдат развивани познавателните способности на децата. Дейностите ще се провеждат с информираното съгласие на родителите на децата. 31 046.48 28 297.83
Насърчаване включването на родителите в училищния живот чрез прилагане на модел за родителско участие - родители училищни доброволци /помощници/ в организацията и провеждането на училищни дейности. Сформиране на групи за активни родители-доброволци в училище. Подготовка, организация и провеждане на специални събития в общността.: Родителите-доброволци бъдат от различните етнически общности и ще подкрепят училището (класа, паралелката) и екипите на училищата, партньори по проекта с работа при подготовка на материали за класни занятия на учениците (заготовки, природни материали, изработване на нагледни средства, др.). и при провеждане на образователни екскурзии, училищни събития и др. Ще бъдат организирани информационни дни в училищата – партньори по проекта за представяне на целите на доброволчеството, ролята родителите-доброволци в училище, условията за включване в дейността. Подборът ще бъде извършен от училищата –партньори по проекта с подкрепата и съдействието на Центъра за образователни програми и социални инициативи –ЦОПСИ.. Кампанията за набиране на активни родители-училищни доброволци ще бъде обявена на сайта на общината, на споделени пространства във всяко училище. В нея ще участват и ромските училищни сътрудници. Родителите доброволци ще спомагат за социалното утвърждаване на училищата –партньори по проекта, при реализирането на дейности, които са насочени към укрепване на връзките на училището с общността. С тяхно участие в 10-те училища-партньори по проекта ще бъдат организирани специални събития – по едно на година, общо 2 за целия период на проекта във всяко училище или всичко 20 специални събития в общността. Модератори на тези 20 специални събития ще бъдат представители на партньорската организация „Център за образователни и социални инициативи”, които ще съдействат на родителите при изготвяне на концепцията за специалното събитие, логистиката, подготовката, организацията и ресурсното обезпечаване. Специалните събития ще бъдат полудневни и ще включват различни интерактивни дейности, които да промотират толерантността между етносите, образованието като ценност, редовното посещаване на учебни занимания и др. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, определен по ЗОП. 36 000.00 29 600.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.