Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

"МАСИ МД" ЕООД е новосъздадено предприятие, базирано в гр. Плевен, чиято основна цел е да разработва промишлени дизайни. Предприятието оперира в код на икономическа дейност: 74.10 "Специализирани дейности в областта на дизайна". С изпълнението на настоящият проект кандидатът ще реализира предприемаческа идея за разработване на промишлено дизайнерско решение за "разглобяеми системи за сън" с 3 варианта, за нуждите на фирми-производители на легла и с цел оптимизиране на тяхното използване. В по-конкретен аспект, по проекта ще се разработи индустриален дизайн на следните варианти на системите за сън: 1.стандартна 2. за деца, 3. тип легло.
С осъществяване на идеята кандидатът ще отговори на предизвикателството за насърчаване на предприемачеството на стартиращи предприятия в секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства. Основната цел на проекта е да се развие икономическата дейност на предприятието в областта на код 74.10 "Специализирани дейности в областта на дизайна" - изведен като един от секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства чрез реализиране на идея за разработване на промишлено дизайнерско решение за "разглобяеми системи за сън" с 3 варианта. Проектът ще бъде реализиран с изпълнението на следните дейности: 1/ Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея- разработване на промишлено дизайнерско решение за  "разглобяеми системи за сън" с 3 варианта; 2/ Дейност за визуализация на проекта. В резултат от реализирането на предприемаческата идея се очаква да се постигне устойчивост в "МАСИ МД" ЕООД чрез извършване на дейност за разработване на промишлено дизайнерско решение, създаване и запазване на нови работни места и постигане на икономически ръст в предприятието.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (част 1): Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез: 1. Наемане на следните три лица на трудови договори: - Промишлен дизайнер - лицето ще бъде наето на трудов договор за 12 месеца в рамките на проекта по 8 часа на ден. Ще създава и разработва промишлени дизайни, ще подготвя скици и базови инструменти, ще изготвя 3D визуализация на прототипите. - Инженер-Конструктор - лицето ще бъде наето на трудов договор за 12 месеца в рамките на проекта по 4 часа на ден. Ще изготвя идейни проекти, скици и схеми, ще анализира техническите разчети, ще работи по усъвършенстване на вече съществуващи детайли. - Монтажник метални конструкции - лицето ще бъде наето на трудов договор за 6 месеца в рамките на проекта по 4 часа на ден. Необходим е за монтаж на конструкции, измервателни и контролни дейности. 2. Придобиване на ДМА и ДНА - 1 бр. Лентоотрезна машина - ще бъде необходима за отрязване на металните профили за прототипите на подматрачните рамки на точен размер; - 1 бр. фреза за метал - необходима за пробиване и нарязване на резби на металните профили за прототипите на подматрачните рамки; - 1 бр. заваръчен телоподаващ апарат - ще бъде необходим за заваряване на планки, необходими за сглобките на металните профили за прототипите на подматрачните рамки; - 1 бр. работна станция за дизайн - ще бъде необходим за работата на промишленият дизайнер. С него ще се разработват, чертаят и визуализират 3D модели на подматрачните рамки; - 1 бр. лаптоп за инженер-конструктор - ще бъде необходим за работата на инженер-конструктор. Актива ще бъде използван за да се очертават и разкройват отделните елементи на подматрачните рамки и за да се пресмятат натоварвания. С него ще се извършва и работа извън офиса, основно върху усъвършенстване на вече съществуващи детайли, зададени от възложителите. - 1 бр. таблет - активът е необходим, тъй като чрез неговата функция Active pen ще се скицират първоначални идеи на дизайн, на база на които ще се подберат най-подходящи за прототипиране. Чрез него дизайнът за продукта ще може да се модифицира на място в случай на необходимост и при изискване от клиента; - 1 бр. монитор - необходим е, тъй като чрез него ще се извършва по-мащабно и детайлно визуализиране на скиците, чертежите, дизайните и готовите прототипи. С придобиването на този актив ще се минимизира риска от допускане на неточност при оразмеряването на малките детайли в дизайна; - Специализиран софтуер - необходим е тъй като чрез него ще се разработват и представят прототипите: ще позволява въвеждането на всички технически задания, 2D и/или 3D визуализация на готови модели, ще се изграждат бази с всички прототипи, ще представя детайлно информацията за процена на разработка на дизайна на всеки прототип. 212 430.33 190 336.87
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (част 2): Настоящата дейност е продължение на Дейност 1 от План за изпълнение/Дейности по проекта 3. Материали и консумативи, които са необходими за реализиране на предприемаческата идея: - Боя за прахово боядисване - необходима за боядисване на всички детайли от разработвания по проекта дизайн - 260 детайла; - Присъединителни планки, които са необходими за сглобяване на прототипа - 104 бр. - Метални профили с пробити отвори, които са необходими за сглобяване на прототипа - 40 бр. - Дървени ламели, които са необходими за сглобяване на прототипа - 800 бр. - Матрици - Матрицата представлява строго специфичен калъп-матрица за шприцване на детайли от пластмаси и гума. Разработва се по един брой за всеки дизайн, уникален за конкретния продукт. За производството му е нужен инженерен 3D модел с изключително висока детайлност. За реализиране на проекта са нужни 35 броя: за обезшумяващи присъединителни за ламели, за скоби за усилените зони с няколко дизайна стандартен и специфичен за детските варианти. - Шмиргел - окончателна обработка след отрязване на металните профили за прототипите на подматрачните рамки. 4. Извършване на услуги, необходими за реализиране на предприемаческата идея: - Маркетингово проучване - услугата е необходима, тъй като с нея ще се извърши анализ на пазара на подматрачни рамки в област Плевен и в България като цяло. Проучването ще съдържа информация за относно анализ на Европейския пазар и мястото на промишлеия дизайн; видове системи за сън; структура на пазара-производители, дистрибутори, търговци на дребно; сравнителен анализ и предимствата на системите за сън с нов дизайн; определяне на нивото на конкуренцията - пазарни дялове; идентифициране на ограниченията, рисковете и възможностите за продажба на подобни продукти на пазара; SWOT анализ; Маркетингова стратегия; Модел за вземане на решение и основни фактори влияещи при решението при покупка. - Създаване на интернет страница - тя ще допринесе за популяризиране предприемаческата дейност като чрез нея ще се предоставя актуална информация до всички потенциални клиенти в интернет пространството. 5. Наем на работно помещение - ще се наеме работно помещение в гр. Плевен, , осигуряващо необходими условия: осветеност, промишлен ток, за инсталиране на машини и производството на прототипи. Площ на помещението минимум 40 кв.м, Складова част за съхранение на материали минимум 20 кв.м. Помещението би следвало да разполага с опция за отделяне на зона за разполагане на компютри за проектиране. Ще бъде наето за период от 12 месеца. Месечен наем с включени режийни разходи -12х 1700лв =20400 лв. 0.00 0.00
Визуализация по проекта: Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на 2 бр. информационни табели 50 х 80 см и 200 стикера, както и изработка на 200 брошури. Стикерите са необходими, за да се поставят на всички артикули, който са ще се ползват за изпълнението на проекта и да могат да се заменят при необходимост през целия проект. Информационните табели ще бъдат поставени на входната врата и на входа на сградата с цел да се популяризира дейността по проекта. Брошурите са необходими с цел представяне и информиране на обществото за дейността на фирмата и приноса на Оперативна програма "Иновации и Конкурентоспособност 2014-2020" за изпълнението на проекта. Целта на дейността е да се изпълни пълният набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ и се съдържа в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 2 000.00 2 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.