Сформиране на екип и управление на проекта. Подготовка и провеждане на тръжни процедури.: Настоящият проект ще бъде управляван и изпълнен в пълно съответствие с разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, включително законодателството в областта на държавните помощи, възлагането на обществени поръчки, осигуряването на равни възможности и опазването на околната среда. За тази цел Община Харманли ще мобилизира всички финансови, човешки и материални ресурси, необходими за цялостното изпълнение на проекта.
На оперативно ниво ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще отговаря напълно на изискванията на ПМС№189. Екипът ще се състои от:
1.Ръководител на проекта.
2.Координатор на проекта.
3.Счетоводител на проекта.
В срок до три месеца от датата на влизане в сила на договора за БФП ще бъдат обявени всички процедури за избор на изпълнители по проекта, съгласно Закон за обществените поръчки. Договорите за обществените поръчки с изпълнителите по проекта ще бъдат сключени в срок до 12 месеца от влизане в сила на договора за БФП. В рамките на проекта се предвиждат да се проведат следните тръжни процедури: Тръжна процедура за инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/; избор на изпълнител за строителен надзор; избор на изпълнител за осигуряване на информация и комуникация по проекта; тръжна процедура за доставка, монтаж и инсталиране на обзавеждане и оборудване.
|
6 967.20
|
7 059.40
|
Инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: След проведена процедура по ЗОП с предмет:"Изпълнение на инженеринг (проектиране,авторски надзор и СМР) за обект:"Преустройство на сгради №77181.19.124.1 и № 777181.19.124.5 от детско заведение в УПИ I,кв.103 по ПУП–ЗРП на град Харманли,ПИ № 77181.19.124 по КК на гр.Харманли в Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства ",община Харманли ще сключи договор с изпълнител за инженеринг.Изграждането на инфраструктурата следва да бъде в съответствие с разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата,съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността.Необходимо е да се обособят:Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика,Кабинет за логопед,Кабинет за психолог,Зала за индивидуална работа,Зала за групова работа/дневен престой-2бр.,Психосензорна зала,Зала за почивка на потребителите,Санитарен възел за потребителите,Кухня/разливочно и трапезария/кът за хранене/,Стая за персонала,Санитарен възел за персонала,Дворно място с подходящи съоръжения за деца с увреждания.Обхвата на проектирането е съгласно Наредба № 4/21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.Заданието включва и част"Интериор и обзавеждане" и техническа спецификация на обзавеждането и оборудването.Обзавеждането и оборудването трябва да бъде съобразено с Функционалните изисквания, одобрени от МТСП.Част "Интериор и обзавеждане" и списъка и техническите спецификации на оборудването и обзавеждането се съгласуват с МТСП.Изпълнителя е длъжен да изготви количествено-стойностна сметка за изпълнение на СМР, която се съгласува с Възложителя и МТСП.Авторския надзор се изпълнява от техническите лица изготвили съответните части на проекта. По време на изпълнение на строително-монтажните работи, проектантите по съответните части на проекта подписват документите по Наредба №3/31.06.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Строително-монтажните работи ще започнат след съгласуване на инвестиционния проект от МТСП,съгласуване с експлоатационните дружества и издаване на Разрешение за строеж от община Харманли. СМР включват: Ремонт на покрив - подмяна на елементи на дървената конструкция, ремонтни работи по обшивката на покрива, нова подкеремидена мушама, нова двойна летвена скара, нови керамични керемиди и капаци, обшивка с поцинкована ламарина на улами, комини, надулучна пола; Отводняване на покрива - нови олуци и водосточни тръби ламаринени, безшевни, кафяви; Подмяна на външна дограма - демонтаж на дървена дограма и монтиране на PVC дограма за прозорци и алуминиева дограма за врати, включително подпрозоречни дъски от вън и от вътре, комарници и вертикални щори, Топлоизолационна система по фасади с минерална мазилка, Разваляне на тухлена зидария, къртене на мазилки фаянсови плочи, Зидария с газобетонни блокчета, изкърпване на варо-циментова мазилка, шпакловка по стени с мрежа, гипсокартон по таван, фаянсова облицовка, теракотна настилка, ремонтни работи по подова конструкция, настилка от ламиниран паркет, демонтаж на дървени врати, нови алуминиеви плътни врати, машинно почистване на мозаечна настилка, боядисване по стени и тавани, метална ръкохватка по стени; Асансьор на две нива, Отопление и охлаждане - система термо-помпен чилър, влагозащитени конвектори за санитарните възли; Соларна инсталация, вентилация, нова сградна и дворна ВиК инсталация, нова външна ВиК връзка, обзавеждане на санитарни възли; Електрическа инсталация - нова, нови осветители тела, домофонна, телефонна и интернет връзка, мълниеприемник; Вертикална планировка на дворно пространство; Блогоустрояване на дворно пространство, Детска площадка за деца с увреждания.Сумата от 11 144,99 лв. без ДДС, която включва недопустимите дейности по отношение на дограма и топлоизолационна система по фасади на помещенията, в които няма да се помещава услугата /ако е необходимо/ ще бъде финансирана със собствени средства от бюджета на община Харманли. |
291 276.99
|
360 407.22
|
Обзавеждане и оборудване: Във връзка с постигането на целите на проекта свързани със създаване на условия за медицинската и двигателна рехабилитация на децата, както индивидуална, така и групова е необходимо закупуването, доставката и монтажа на специализирано, битово и административно оборудване и обзавеждане. Чрез него ще се създадат условия за качествено предоставяне на социалната услуга.
Чрез доставката се гарантира предоставянето на ефикасна специализирана помощ на деца с увреждания и подкрепа за техните родители. Към момента на кандидатстване в сградата, в която ще бъде поместен Дневният център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, липсва необходимото за целите на предвижданията социална услуга оборудване и обзавеждане. Дневният център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства се нуждае от оборудване и обзавеждане за всички помещения, които ще се обособят, за да отговори на функционалните изисквания и за да работи ефективно. Доставките са съобразени с естеството на подкрепата и същността на новата услуга, свързана с цялостно обслужване на децата с увреждания през деня, предоставянето на храна, задоволяване на ежедневните, здравните рехабилитационни потребности, организация на свободното време и личните контакти.
Детайлен списък за материалите и консумативите,необходими за развиването на здравни,терапевтични, образователни и рехабилитационни програми за децата е приложим към документите за кандидатстване.Цената на всеки актив е посочена на базата на проучване,чрез оферти от специализирани доставчици на уреди и обзавеждане. |
63 428.00
|
70 530.72
|