Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към насърчаване на достъпа до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни, както и към запазване на тяхната заетост и доходите от труд. 

Целевата група на проекта са: безработни младежи на възраст до 29 г. вкл., със завършено средно или висше образование – 4 души.  
Общата цел е създаване на устойчиви работни места в Ен Би Ай Системи ЕООД чрез разкриване на нови такива за представители на една от уязвимите групи на пазара на труда - безработни младежи до 29 г. Специфичните цели са насочени към прилагане на комплекс от мерки във фирмата, насочени към  включване в заетост на безработни младежи на възраст до 29 г. вкл., със завършено средно или висше образование и запазване на работните места и доходите от труд за 12 месеца на 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта.

Заложените цели ще бъдат постигнати чрез изпълнението на следните дейности: Дейност 1  - Управление на проекта; Дейност 2 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца; Дейност 3 - Закупуване на оборудване и ДНА, свързани със създаването на нови работни места; Дейност 4 - Публичност и визуализация. Ще бъдат постигнати следните резултати: Осигурена трудова заетост на 4 лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; Запазени новооткрити работни места за 12 месеца на  50% от наетите по проекта лица - 02 бр.; Оборудвани новите работни места с новозакупените ДМА и ДНА; Осигурена информация и публичност по проекта. 

Проектът е с обща продължителност 17 м. и на обща стойност 53 302.15 лв.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Цел на дейността: управление, вътрешно наблюдение и контрол на изпълнението на проектните дейности. Описание и обосновка на дейността: За целите на управлението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще следи дейностите да се изпълняват в съответствие с изискванията на Оперативната програма. Ще бъде назначен ръководител на проекта, външен за фирмата, който ще работи съвместно с координатор - служител на фирмата и с управителя. Счетоводното отчитане по проекта ще се осъществява от външна фирма, с която Ен Би Ай Системи ЕООД е в договорни отношения. Екипът ще работи на почасово работно време, като за целта чрез вътрешна фирмена заповед ще бъдат дефинирани ясно отговорностите на всеки експерт, ангажиран в изпълнението на проекта. Екипът ще бъде отговорен за разработването на документацията и провеждането на процедурите за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип, детайлно разписание на задълженията и отговорностите на всеки един от експертите; 2. Изготвяне на вътрешни правила за мониторинг на изпълнението, ключови моменти, индикатори за измерване на постигнатите междинни/финални резултати; 3. Изготвяне на стандартни образци на документи, свързани с всички аспекти от управлението и изпълнението на договора, с необходимата, според изискванията на Програмата визуализация; 4. Изготвяне на подробен план за действие и график за изпълнение на дейностите; 5. Подготовка на методика и документация за набиране на служители от целевите групи; 6. Подготовка на документация за избор на изпълнители в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014; 7. Осъществяване на контрол на изпълнението на дейностите и реализирането им в съответствие с времевия график и бюджета; 8. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите; 9. Приключване и отчитане на проекта, според изискванията на ОПРЧР. 4 977.00 4 192.05
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Цел на дейността: Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимите целеви групи за период от 12 месеца. Описание и обосновка на дейността: Дейността предвижда осигуряване на заетост за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи - общо 4 бр. На етап разработване на проектното предложение е извършена селекция на целевите групи, която е съобразена със спецификата на дейността на фирмата и с необходимите към момента на представяне на проекта длъжности за заемане. В резултат бяха идентифицирани следните длъжности от групата на безработните младежи до 29 г. вкл. - общо 4 лица, от които 2 души “Експерт, маркетинг” с код по НКПД 24316002 и 2 души “Техник, електронна техника” с код по НКПД 31143007. Работата на новонаетите лица ще бъде свързана с разширяване и затвърдяване на пазарните позиции на фирмата чрез осъществяване на целенасочен маркетинг, както на съществуващите, така и на нововъведени в краткосрочен план услуги (ангажимент на експертите маркетинг). Нови служители (технически специалисти) ще следят ежедневно за качеството на получавана цифрова информация, процеса на обработка на съдържание в реално време, като ще отговарят за настройка и поддръжка на нормалните функции на оборудването, използвано в ежедневната дейност на фирмата. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Селекция на отговарящи на критериите на програмата представители на целевите групи, обект на проекта; 2. Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 3. Осигуряване на трудова заетост на 4 бр. лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 4. Запазване на новооткритите работни места след приключване на проекта за 12 месеца на 50% от наетите по проекта лица (2 бр.). 32 965.15 32 552.05
Закупуване на оборудване и ДНА, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Осигуряване на качествена работна среда за изпълнение на ежедневните дейности от наетите лица. Описание и обосновка на дейността: Предложеното за закупуване оборудване ще обезпечи технически ежедневната работа на новонаетите лица по проекта. За Експерт, маркетинг – 2 души ще бъдат организирани две работни места, като за тях ще бъдат закупени таблети - 2 бр. Експертите ще имат достъп и до наличното техническо оборудване при необходимост за изпълнение на ежедневните им задължения. За обезпечаване работата на Техниците електронна техника ще бъдат оборудвани две работни места, като за тях ще бъдат закупени лаптопи, с вкл. операционна система – 2 бр., и цифрова платформа за обработка на съдържание в реално време (1 бр.), с чиято помощ техниците ще събират информацията от различни източници, ще я реорганизират и насочват в мрежата на оператора (в случая Ен Би Ай). В задълженията на тези служители ще влиза ежедневно настройване, съгласно изисквания на различни потребители и осигуряване на безпроблемен поток от информация, която преминава през мрежата към потребителите. Служителите ще бъдат разпределени в работни помещения в собствен офис на фирмата. Дейност 3 ще подпомогне ежедневната работа на новонаетите лица, както и на екипа по проекта за извършване на необходимите действия съгласно техните професионални задължения, чрез създадената оптимална и качествена работна среда във фирмата. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на доставчик съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и Оперативното ръководство по настоящата схема; 2. Доставка на планираните ДМА и ДНА; 3. Оборудване на работните места с новозакупените ДМА и ДНА. 15 082.12 15 082.12
Публичност и визуализация: Цел на дейността: Информиране на обществеността и всички заинтересовани страни относно получената помощ от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Описание и обосновка на дейността: Необходимата визуализация и публичност относно финансовия принос на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. ще се осигури при стриктно спазване на всички изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. За изпълнение на дейността ще бъде избран външен изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и при спазване на изискванията на Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС; 3. Изработка и поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проектните дейности; 4. Изработка и поставяне на стикери на закупените ДМА по проекта. 277.88 215.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.