Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на дейността е осигуряване на заетост за период от 12 месеца на лица от допустимата целева група.
Дейността включва:
- Ангажиране на целевата група в субсидирана заетост, на длъжност от Клас 2 – Специалисти: „23555007 Преподавател, кино- и фотоизкуство в извънкласни и извънучилищни дейности“ съгласно НКПД 2011.
- Предоставяне на възнаграждения на лицата в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите осигурителни плащания към които се отнася разкритото работно място за период от 12 месеца.
- Осигуряване на трудова медицина за лицата от целевата група в рамките на продължителността на проекта.
Етапи на изпълнение:
1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1):
Подбор на лица, които да бъдат наети на длъжността „Преподавател фотография“. Селекцията ще се осъществи на база анализ на индивидуалните профили на лицата от целевата група и провеждане на интервюта.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месеци 2-13):
Сключване на срочни трудови договори (пълен работен ден) по Чл. 68, ал. 1, т. 1 КТ с представителите от целевата група, преминали успешно интервю и избрани в рамките на селекцията в подготвителния етап. Включване на целевата група в субсидирана заетост за период от 12 месеца.
3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13):
Осъществяване на обратна връзка и последващ мониторинг на развитието на лицата от целевата група. Запазване на новосъздадените работни места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключване на договора за безвъзмездна помощ. |
55 381.80
|
55 136.09
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е оборудване / обзавеждане на новите работни места за представителите от целевата група.
Дейността включва:
Доставка на оборудване за новонаетите преподаватели по фотография:
- 2 бр. персонален компютър, с мощна видео карта, която да позволява обработката на снимки с висока резолюция;
- 3 бр. фотоапарати – висок клас, с 24.1 мегапикселов CMOS сензор DX формат (23.5x15.6) без оптичен нискочестотен филтър, прахопочистваща система на сензора, 51 точков автофокус, Full HD видеоклип, слот за памет.
- 1 бр. full frame фотоапарат.
Етапи на изпълнение:
Предвид спецификите на оборудването, обект на доставка, както и стойността им, неизискваща провеждане на тръжна процедура (избор с публична покана) съгласно разпоредбите на ПМС № 118 / 20.05.2014 г., дейността ще бъде реализирана в първият подготвителен месец:
1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1):
Директно възлагане на дейността за изпълнение на външни изпълнители съгласно разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. и УО. Сключване на договори с изпълнителите.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1):
Доставка на закупеното оборудване.
3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 1):
Отчетност – маркиране на закупените активи с информационни стикери, изготвяне на съпътстващи разходо-оправдателни документи – приемателно-предавателни протоколи, снимки, гаранционни карти, лицензии, други приложими. |
28 080.00
|
27 920.00
|
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се сформира отговорен и компетентен екип за управление и изпълнение на проекта, за да се гарантира успешната му и навременна реализация.
Един от най-важните фактори за успешната реализация на проекта е обезпечеността му с квалифициран човешки ресурс, притежаващ необходимата практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта ще бъде осигурен Екип за управление на проекта /ЕУП/. Подборът на ЕУП ще бъде направен на база професионален опит в областта на управлението на проекти, като Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител.
Дейността включва:
• Осигуряване на 5-членен екип за управление на проекта – Ръководител, Координатор, Счетоводител, Технически сътрудник, Юрист;
• Сключване на договор с външен изпълнител за управление на проекта;
• Изготвяне не детайлен план-график за изпълнение на проекта;
• Изготвяне на регулярни доклади на екипа за напредъка;
• Подготовка на документация, обявяване и провеждане на тръжни процедури, изготвяне на междинни и заключителен технически доклади и искания за плащане.
Изпълнението на дейността може да се раздели най-общо на три етапа:
1) Етап 1 – Подготвителен (месец 1):
• Възлагане на управлението на проекта на външен изпълнител, провеждане на работни срещи за стартиране на проекта и разпределяне на отговорностите и задачите;
• Изготвяне на договори, технически спецификации, други приложими документи; избор и възлагане на външни изпълнители на дейности в рамките на проекта.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение (месец 1-13):
• Изпълнение и мониторинг на договорите с външни изпълнители по проекта;
• Координация и управление на проекта, отчитане на напредъка, организация на плащанията, вътрешен мониторинг и контрол на изпълнението;
• Дейности по информация и публичност.
Етап 3 – Заключителен етап (месец 13):
Генериране на окончателни технически доклад и финансов отчет, даващи информация за постигнатите цели, използваните ресурси и получените резултати.
|
8 370.00
|
8 370.00
|
Информиране и публичност: Изпълнението на дейността предвижда осигуряване на мерки по информация и публичност за проекта, съгласно условията и изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.“
Целта на дейността е популяризиране на проекта и финансовата помощ, предоставена по ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.
Дейността включва:
- Провеждане на 2 пресконференции с медии и институции, ангажирани в областта на заетостта: 1) при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите и дейностите; 2) непосредствено преди неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати;
- 2 бр. Прес-съобщения: по едно за всяко събитие;
- Поставяне на 2 бр. банер-стойка (с минимални размери 100 х 50 см) в офиса на Кандидата за осигуряване на видимост на полученото финансиране;
- Поставяне на 30 бр. стикери (пълноцветен печат, гланц) на всеки от закупените активи;
- 2 бр. публикации за стартирането, напредъка и резултатите от проекта, качени на официалната страница на Кандидата;
- Изготвяне на информационни брошури за проекта, размер А5, пълноцветен печат – 100 бр.
- Изготвяне на информационни плакати за проекта, размер А3, пълноцветен печат – 30 бр. за разпространение в офис-мрежата на Кандидата.
Етапи на изпълнение:
1) Етап 1 – Подготвителен: (месец 1): избор на външен изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014г. - изготвяне на техническо задание и спецификации за информационните материали, проект на договор и приемателни протоколи. Провеждане на процедура по избор съгласно изискванията на ПМС118 и УО и сключване на договор.
2) Етап 2 – Етап на изпълнение: Информиране на обществеността (месеци 2-13) чрез провеждане на откриваща пресконференция; публикуване на прес-съобщения; поставяне на информационни банери; разпространение на информационни брошури и плакати.
3) Етап 3 – Заключителен етап (месец 13): Реализиране на заключителни мерки по информиране – провеждане на заключителна пресконференция, публикуване на прес-съобщения и публикации в медиите за приключването на проекта и постигнатите резултати.
|
1 776.00
|
1 776.00
|