Проектът е насочен към подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им.
Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период.
Идентифицирана е голяма нужда от предоставянето на услуги по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Дейностите по проекта са насочени към лица, за които е налице социална необходимост от почасови услуги като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Предоставяне на услуги в домашна среда за хора от уязвими групи, във връзка със спазване на мерки срещу пандемията от COVID 19. : Във връзка с безпрецедентните предизвикателства, свързани с пандемичен взрив на заболяването от вируса COVID 19 на територията на община Ловеч се налага мобилизиране на допълнителни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период.
Идентифицирана е нужда от предоставянето на услуги по домовете на около 241 лица в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната.
Дейността е насочена към възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, както и към хора с увреждания и техните семейства, възрастни в риск, като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19.
Услугите за лицата по домовете ще включват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги.
За предоставянето на услугите се предвижда наемането на 51 служители в т.ч.:
- 1 (един) диспечер на 4 часов работен ден;
- 1 (един) шофьор на 8 часов работен ден;
- 29 (двадесет и девет) домашни патронажни помощници на 8 часов работен ден;
- 20 (двадесет) домашни патронажни помощници на 4 часов работен ден. Съобразно потребностите в малките населени места в общината, наетите лица ще могат да бъдат назначени и на 4 часов работен ден. Домашните патронажни помощници ще предоставят услуги по домовете на 241 лица от уязвими групи.
За наемането на лицата ще бъде проведен подбор в спешен порядък, предвид безпрецедентните обстоятелства, но същият ще бъде съобразен с КТ и вътрешните правила на общината.
При необходимост ще бъде осигурен транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата с автомобили на общината.
Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.
0.00
264 978.25
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN