Дейност по предоставяне на услуга за разработване на ИКТ базирана система за управление на клиенти и събития: В рамките на дейността ще бъде възложена за разработване, тествана, придобита и внедрена специализирана ИКТ базирана система за управление на клиенти и събития. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността, които гарантират прозрачно, отговорно и коректно изпълнение са: подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно приложимата нормативна уредба (от 1 месец до 3 месец от изпълнение на проекта); сключване на договор за изпълнение (4 месец от изпълнение на проекта); изпълнение, доставка, изготвяне и подписване на ППП (от 4 месец до 16 месец от изпълнение на проекта), заприхождаване на актива в Инвентарна книга и/или Амортизационен план; инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Приемане на изпълнението, подписване на финален ППП (16 месец от изпълнение на проекта). За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ, ПМС и оперативно ръководство; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол; финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на проектната документация.
ИКТ базирана система за управление на клиенти и събития ще обхване, като оптимизира и автоматизира основни процеси от дейността на кандидата - управление на взаимоотношенията с клиенти и управление на събития. В основата на изграждането на системата за управление лежи анализът на процесите, ресурсите и информацията с оглед интегрираното им и оптимизирано управление и реализиране. На базата на този анализ се формира концепция за оптимизиране на връзките между отделните елементи и създаване на инструментариум за автоматизиране на управлението им. В рамките на настоящата дейност ще бъде извършено:
• Определяне на обхвата и архитектурата на ИКТ базираната система за управление на клиенти и събития въз основа на базовите модули и функционалности, които към момента са идентифицирани от кандидата;
• Разработване на системата в определената функционалност;
• Внедряване на системата чрез съдействие при създаването на организационна структура за изпълнение на дейностите по проекта; разработване на оперативен план за действие и график на изпълнение на дейностите по проекта съвместно с бенефициента; обучение на ключовия персонал на кандидата;
• Пилотиране и тестване на системата.
Планираното време за извършване на настоящата дейност е общо 12 месеца след избора на изпълнител за дейността. Реализирането на дейността ще премине през следните етапи:
Фаза 1 – Подготовка на проекта и анализ – На този етап се създава се организационна структура за изпълнение и се определя в детайл обхвата и архитектурата на системата.
Фаза 2 – Разработване на системата – Създава се развойната среда за проекта върху доставения хардуер. Извършва се конфигуриране и детайлно тестване на системата с отразени в нея процеси от Концепция за внедряване. Провеждат се функционални тестове по модули и се извършва интеграционен тест за валидиране на логиката на внедрената система, съобразно тестови сценарии подготвени от клиента.
Фаза 3 – Внедряване на системата – На този етап се извършва зареждане на основните данни в системата. Подготвя се документация за крайните потребители и се извършват обучения върху внедрената функционалност с данните на клиента, заредени в системата. Създава се план за преминаване към продуктивно използване на системата. Изгражда се продуктивната среда върху доставения в рамките на процедурата хардуер.
Фаза 4 – Продуктивен старт – Извършва се зареждане на начални информационни масиви в системата и се преминава към нейната продуктивна експлоатация. На този етап се извършва фина настройка на системата в продуктивен режим. Потребителите се подпомагат в тяхната ежедневна работа с работещата система. |
200 000.00
|
0.00
|
Дейност по предоставяне на услуги за внедряване и сертифициране на стандарт за управление на околната среда БДС EN ISO 14001 и на стандарт за управление на сигурността на информацията БДС EN ISO 27001: В рамките на дейността ще бъдат разработени и внедрени стандарт за управление на околната среда БДС EN ISO 14001 и на стандарт за управление на сигурността на информацията БДС EN ISO 27001, както и сертифицирани съответните стандарти. Услугата по разработване и внедряване на стандартите и тази по сертифициране ще бъдат разработени от двама независими външни изпълнители съгласно нормативните изисквания.
Необходимите стъпки за изпълнението на двете услуги са идентични, като разработването и внедряването на стандартите ще предхожда тяхното сертифициране. Стъпките, които гарантират прозрачно, отговорно и коректно изпълнение са: подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно приложимата нормативна уредба (от 4 месец от изпълнение на проекта); сключване на договор за изпълнение (4 месец от изпълнение на проекта); изпълнение - разработване и внедряване на системата - вътрешен одит и подписване на ППП (от 4 месец до 8 месец от изпълнение на проекта). Приемане на изпълнението, подписване на финален ППП (8 месец от изпълнение на проекта). Сертифицирането ще се извърши от 9 до 10 месец и ще бъде последвано от издаване на сертификати за двата международно признати стандарта. За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ, ПМС и оперативно ръководство; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол; финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на проектната документация.
Необходимостта от внедряване на двата стандарта е пряко свързана с подобряване на експортния потенциал на компанията, доколкото работата с международни партньори и клиенти изисква прилагането на международно признати стандарти в приложимите области на дейност. Стандартът за управление на околната среда е пряко свързан с внедряването на възможността на дистанционно провеждане и участие в събитията, организирани от Виа Експо и намаления въглероден отпечатък от дейността.
Основните елементи, които ще бъдат разглеждани и регулирани от системата са - емисии, изпускани във въздуха (във връзка с транспорта на участниците в събитията), използване на природни ресурси, енергия (с оглед енергийно ефективни активи и дейности и минимизиране на хартиения офис).
Системата за управление на сигурността на информацията (ISMS) е подход, който цели управление на поверителността, цялостта и наличността на информацията в дадена компания и гарантиране на непрекъсваемост на бизнес процесите в дадена организация, които имат отношение към управлението на сигурността.
Чрез въвеждане на стандарта кандидатът ще гарантира в максимална степен сигурността, както на собствената си информация, така и на тази на своите клиенти, като информацията е основният ресурс, с които работи кандидатът и това налага действия за ефективната и защита и управление.
В част разработване и внедряване на стандартите ще бъде извършено:
• предварителен анализ на обхвата, дейността и потребностите на компанията от перспективата на съответствието с изискванията на стандартите;
• разработването на системите
• поетапно внедряването (въвеждането) на системите.
• провеждане на обучения, инструктажи. Ще бъде проведено обучение-инструктаж по изпълнение изискванията на ISO 9001:2008 и СУК.
• извършване на корективни действия и провеждане на вътрешен одит.
В част сертифициране на стандартите избраният изпълнител - орган по сертификация ще извърши сертификационен одит за съответствие на внедрените системи за управление на качеството със стандартите, след което ще бъдат издадени сертификати |
12 000.00
|
0.00
|
Дейност по закупуване на ДМА и ДНА, необходими за функциониране на ИКТ базираната система за управление на събития и клиенти: За целите на внедряване на ИКТ базираната система за управление на клиенти и събития е необходимо закупуване на следните активи:
ДМА: 2 броя технологични сървъри за съхранение и обработка на данни, върху които ще бъде инсталирана ИКТ базираната система за управление на клиенти и събития, както и за целите на изпълнение на изискванията на стандарт за управление на сигурността на информацията БДС EN ISO 27001.
Закупуването на 2 сървъра се обуславя следните факти 1. основно върху единия ще работи системата, а върху другия ще работи базата данни; 2. ако отпадне който и да е от двата, другият ще бъде настроен така, че да поеме цялата работа - т.е. осигуряване 100% гаранция за непрекъсваемост на процесите (в допълнение това е и изискване по стандарт за управление на сигурността на информацията БДС EN ISO 27001).3. единият сървър си копира данните на другия и обратно - така се осигурява постоянна поддръжка на данните на 2 места и възможността за загуби информация се минимизира.
ДНА - 2 броя операционна система, свързана с функционирането на двата сървъра; 1 брой база данни.
В допълнение с оглед ефективно функциониране на Модул Видео стрийминг от ИКТ базираната система за управление на клиенти и събития е необходимо да се закупи видео стрийминнг сървър и камера. Тези активи допринасят допълнително и за целите на внедряването на стандарт за управление на околната среда БДС EN ISO 14001, доколкото обезпечават възможността за дистанционно участие в събития и последващото намалено въздействие върху околната среда.
Необходимите стъпки за изпълнението на дейността, които гарантират прозрачно, отговорно и коректно изпълнение са: подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно приложимата нормативна уредба (от 1 до 4 месец от изпълнение на проекта); сключване на договор за изпълнение (4 месец от изпълнение на проекта); доставка, монтаж, тестване, пускане в експлоатация и подписване на ППП (от 4 до 6 месец от изпълнение на проекта), заприхождаване на активите в Инвентарна книга и/или Амортизационен план; инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Приемане на изпълнението, подписване на финален ППП (6 месец от изпълнение на проекта). За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ, ПМС и оперативно ръководство; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол; финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на проектната документация.
Доставката на активите ще предхожда внедряването на стандартите и на ИКТ базираната система за управление на клиенти и събития. |
46 395.28
|
0.00
|
Дейност по визуализация на проекта: Дейността ще бъде съобразена с изискванията за визуализация на УО, както като форма, така и като предоставяна информация. Ще бъдат осигурени информационна табела за входа на предприятието и информационни стикери за всеки един актив. |
0.00
|
0.00
|