Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността ще включва всички стъпки по подбора и назначаването на шест нови служителя от целевата група в „Красимира“ ЕООД , в т.ч.: 1 лице на длъжност Счетоводител с код по НКПД 2011 24116004, 1 лице на длъжност Ръководител търговски екип с код по НКПД 2011 24215030, 1 лице на длъжност Асистент, офис с код по НКПД 2011 33433011 и 3 лица на длъжност Бизнес консултант с код по НКПД 2011 24216007. Идентифицирането и подбора ще се извърши чрез подходящи публични канали за достигане до кандидати, отговарящи на изискванията и попадащи в целевата група. Такива канали ще бъдат, но няма да се ограничат до трудови борси, Агенция по заетостта и др. В настоящата дейност като продължителност за изпълнението й се включват и заложените по оперативната програма 12 месеца трудова заетост, финансово обезпечена от безвъзмездната помощ от страна на Управляващия орган. |
54 520.00
|
52 318.85
|
Дейност 2 – Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще включва планиране и реализиране на необходимите законосъобразни действия за избор на изпълнител за доставка на оборудване, необходимо за обособяването и функционалната релевантност на всички новоразкрити работни места. „Красимира“ ЕООД е организация, развиваща своята дейност в областта на транспорта и през 2013 г. открива обект за търговия на дребно с двама назначени служители. Същевременно започва да предлага консултантски услуги в областта на счетоводството, изготвянето и управлението на европейски проекти, разработването и управлението на системи за качество, диагностични и маркетингови изследвания и др. Икономическата обстановка налага фирмата да затвори своя обект през лятото на 2014 г., което води и до съкращаване на служители, но запазва своята дейност в другите области. Към днешна дата нуждата от нови служители се увеличава с всеки изминал ден във връзка с договарянето и отварянето на новите периоди на оперативните програми и целта на този проект е да осигури капацитет на фирмата, за да се наложи на пазара и да утвърди своята дейност в следващите поне 5 години чрез назначаване на нови служители. За обособяването на пълноценни условия за професионална интеграция на специалистите, наети по проекта, в работата на „Красимира“ ЕООД е необходимо закупуване на специализирано оборудване, без което практически те няма как да изпълняват главните си функции. Оборудването, което е нужно за работните им места, е 4 бр. лаптопи, 1 бр. PC, монитор, клавиатура, мишка, 1 бр. лазерен многофункционален принтер, 4 бр. мобилни телефони, 1 бр. UPS, 3 бр. офис стола. Съоръженията представляват специализирано работно оборудване, което се използва за пълноценната работа с компютърни системи, както и такова, което се изисква за инфраструктурното обособяване на новите работни места и за осигуряването на максимално удобство на работното място. Лаптопите са необходими за да могат Бизнес консултантите да боравят с необходимия софтуер за работата им и да им е осигурена мобилност, която естеството на работата им изисква. Лаптопите, както и лазерният принтер са необходими също, за да могат консултантите да подготвят в презентационен вид проектите, над които работят. Тази техника ще е нужна и на Офис асистента, за да може да помага в работата на консултантите и да подготвя важни документи. Настолният компютър, мониторът, мишката и UPS-ът са необходими на Счетоводителя, защото той борави с всички бази данни на фирмата, обработва ги и се грижи за пълния архив. За целта му е необходима нужното ниво техника, която да се справи с тежките бази данни, и UPS устройство, което да гарантира тяхната сигурност при възникване на инцидент. В допълнение мобилните телефони са необходими при осигуряването на постоянна връзка между членовете на екипа от новоназначени лица, а също така и между тях и всеки друг релевантен за работата им колега във фирмата. Всички длъжностни операции се извършват единствено от висококвалифицирани специалисти в съответната област. Същността на работата с компютърни системи и бизнес анализи илюстрира еднозначно необходимостта от релевантно оборудване за нейното осъществяване.
На база на гореизложените аргументи закупуването на 4 бр. лаптопи, 1 бр. PC, монитор, клавиатура, мишка, 1 бр. лазерен многофункционален принтер, 4 бр. мобилни телефони, 1 бр. UPS, 3 бр. офис стола е абсолютно задължително изискване за обособяване на всички работни места. Специалистите, които ще бъдат назначени на съответните длъжности в рамките на изпълнението на настоящото проектно предложение, ще работят със специализираното работно оборудване, като изпълнението на маркетингови проекти и осигуряването на безопасността при съхраняването на фирмените данни и всички прилежащи на това ангажименти ще бъде основната им трудова характеристика във фирма „Красимира“ ЕООД.
Предвиденото в рамките на проекта оборудване ще бъде доставено в „Красимира“ ЕООД, географски ще бъде локализирано в гр. София.
|
20 470.00
|
20 470.00
|
Дейност 3 - Организация и управление на проекта: Дейността се състои в сформиране на екип, отговорен за изпълнение на проекта. Екипът ще включва Ръководител и служителите на компанията. Водеща отговорност за осъществяване на дейността ще има Ръководителят на проекта, а поради екипния характер на същността на заложените като смисъл и цели аспекти в дейността по цялостно управление на проекта, той ще бъде подпомаган от служители на компанията.
Същността на дейността ще се състои в разпределението на конкретните задачи и отговорности съгласно предвидения времеви график и планираните дейности по проекта. Ще бъдат детайлно дискутирани целите, предвидените дейности, планираните резултати по проекта и съответно ще бъде определен най-добрият начин за тяхното постигане, включително водене на ясно проследима отчетност по проекта – документална и счетоводна. В рамките на дейността ще бъде установена и система за вътрешен контрол и мониторинг за успешно изпълнение на проектните дейности.
Дейността включва и финално отчитане на резултатите от проекта – изготвяне на финансови отчети и технически отчети за изпълнението на проекта. При реализиране на дейността ще бъдат съблюдавани указанията на Управляващия орган, описани в Оперативното ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. |
8 250.00
|
8 132.32
|