Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящия проект  "ФОТОСТУДИО СПЕКТЪР" ООД кандидатства  за закупуване на фотографска, компютърна, гравираща и разпечатваща техника.
С извършване на инвестицията кандидатът ще подобри икономическите показатели на предприятието си, подобряване на производствения капацитет и ефективността - чрез предлагане на нови продукти с високи качествени и количествени показатели.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Избор на изпълнител, доставка, монтаж за 4 бр. машини: Закупуване на гравир фреза, лазер за гравиране на метали, лазер за гравиране и рязане на неметали и лазер Предвиденото оборудване и техника са нови и произведени по иновативна технология, нова и иновативна както за предприятието, така за целия регион и ще допринесат за производството и продажбата на нови и качествени услуги и рекламни материали. Машините са придружени с подробни технически спесификации. При избора на достачик ще се търси съответствие с посочените в запитванинето минимални технически и функционални характеристики, както и най-ниска цена, без които изключително трудно ще се постигнат очакваните резултати, изчислени и заложени в бизнес плана. За осъществяване целите на проекта е необходимо да се изпълнят няколко основни задачи: 1. Да се проведе избор за доставчик на активите (след сключване на ДБФП). 2. Доставка и монтаж на активите по проекта 3. Тестване и експлоатация на активите. 4. Презентиране на новите продукти пред потенциални клиенти 45 103.33 0.00
Закупуване на оборудване за директен печат върху текстил и термопреси за чаши и шапки : За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Принтер за директен печат върху текстил 2. Термопреса за чаши 3. Термопреса за шапки Новите машини са придружени с подробни технически спесификации и отговарят на нуждите на кандидата за подобряване на вида и качеството на предлаганите продукти и изискванията на пазара за предлагане на нови продукти. 29 516.48 0.00
Закупуване на гилотина за хартия и биговачка: За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Гилотина за хартия Предвидената за закупуване нгилотина за хартия представлява нова генерация професионални гилотини, автоматична стяга, програмируема мощна задна подравняваща, чувствителен на допир екран, с инфра-червена светлинна завеса за безопасност. Гилотината е оборудвана с новата патентована система за активация на рязането EASY-CUT. 2. Биговачка Биговачката се отличава с голям капацитет на полезно действие. С нея могат да бъдат биговани разнообразни хартиени материали с плътност на хартията до 400 гр./м2 Новите машини са придружени с подробни технически спесификации и отговарят на нуждите на кандидата за подобряване на вида и качеството на предлаганите продукти и изискванията на пазара за предлагане на нови продукти. 0.00 0.00
Закупуване на компютърна и фотографска техника и оборудване: За изпълнение на проекта кандидата предвижда закупуване на: 1. Монитор – 3 бр. 2. Компютърна система – 3 бр. 3. Сървър - 1 бр. 4. Твърд диск – 6 бр. 5. Фотоапарат – 2 бр. 6. Обектив – 2 бр. 7. Непрекъсваем ТЗИ – 3 бр. 29 748.33 0.00
Закупуване на климатични системи - 4 бр.: С цел осигуряване на добра среда за работа и подобряване на условията на труд, кандидата предвижда закупуване на климатични системи. 9 992.00 0.00
Провеждане на процедура по избор на доставчик на копирна машина за дигитален печат: След одобрение на проекта се предвижда да се започне процедура по избор на изпълните за доставка и монтаж на 39 200.00 0.00
Изпълнение и отчитане на проекта.: Изпълнение на всички дейности и цели заложени в проектното предложение. Подготовка на всички изискуеми документи за междинно плащане. .Подготовка на пакет с документи необходими за подаване на Заявка за окончателно плащане. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.