Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работещите чрез осигуряване на средства за колективна и лична защита: Въз основа определяне на рисковете при различните извършвани работи, допълнителните рискове, политиката на компанията, насочена към осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на работещите в предприятието и на база на утвърдения от Генералния Директор „Списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС” въз основа на Оценката на риска, се предвижда закупуване на лични предпазни средства и КПС, които освен, че ще удовлетворят изискванията на законодателството, ще осигуряват допълнителна защита от различните външни влияния в процеса на изпълнение на трудовите задължения. Предвидените за закупуване ЛПС и КПС ще заменят наличните такива, които с оглед периода на износване и качествата, са крайно недостатъчни за осигуряване здравето и безопасността на работещите и създават рискове за здравето и безопасността на работещите.Използването на ЛПС и КПС не може да премахне рисковете и опасностите, но позволява да се осигури превенция и/или да се отстрани възможността за тяхното неблагоприятно въздействие. С оглед същността на извършваните работи, наличните ЛПС и КПС се износват по-бързо не само заради материалите, от които са изработени, но и поради нуждата да се използват непрекъснато и спецификата на работа. Предвидените за закупуване ЛПС и КПС ще: -Осигурят защита от рисковете, при които се прилагат; -Отговарят на условията на съответното защитно облекло с по-високо качество и допълнителна защита; -Бъдат съобразени с ергономичните изисквания и целите по здравословното състояние на работещите, които ги използват. -Бъдат съобразени с изискванията на приложимото национално законодателство в областта на производство на електрическа енергия, производство и разпределение на топлинна енергия. Закупуването на всички ЛПС е съобразено със срока на износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта.
След провеждане процедурата и избор на изпълнител във връзка с дейността, ще бъдат осигурени и раздадени следните ЛПС: червена маска/димна спасителна качулка-51бр; защитни ръкавици-30ч; предпазни очила-30бр; к-кт защитно облекло-лятно-30бр; к-кт защитно облекло-зимно-30бр; защитни обувки-летни-30ч; защитни обувки-зимни-30ч; антифони-30бр; защитен к-кт за заварчик (шлем,работно облекло за заваряване, ръкавици)-2бр; предпазни очила за работа с видеодисплей-39 бр.; прожектор акумулаторен; преносим LED осветление 10 W – 30 бр.
КПС: изолиращи клещи-13 бр; предпазен щит за лице за електрозащита – 13 бр; трипод алуминиев за работа в ограничени пространства – 4 бр; газдетектор – 4-канален – 2 бр; сбруи – 8 бр; вентилатор за работа в ограничени пространства – 1 бр; мобилен бензин-генератор за вентилатора – 1 бр.; блокировки – механични, електрически и други за 3 бр. когенератори, включващи общо 12 елемента – 3 к-та; блокировки – механични, електрически и други с общо предназначение, включващи общо 115 елемента – 1 к-т; |
117 020.00
|
105 078.80
|
Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез изграждане и оборудване на открита площадка за физическа култура и спорт: Въз основа на корпоративната стратегия на Веолия Енерджи Варна ЕАД за създаване на социални придобивки за работещите, Дейност 2 е насочена към оборудване на открита площадка на територията на Веолия Енерджи Варна ЕАД за физическа култура и спорт за ползване от служителите и работниците на Дружеството по време на почивка или след/преди работно време. Към момента в Дружеството няма изградена площадка
за физическа култура и спорт, в която работниците и служителите да извършват спортни занимания с цел намаляване на нивото на стрес, подобряване на общото здравословно състояние и повишаване на мотивацията. Предвиденото за закупуване оборудване е ново за Дружеството и се предвижда да включва: комбиниран уред, комплект включващ: двоен лост, мултифункционален лост, халки, боксова круша, маймунска стълба, 45° стълба, хендстенд, успоредка, стойка за лицеви опори и набирания с възможност за трениране до 11 човека едновременно – 1 бр., външен кростренажор – 1 бр., външно колело – 1 бр.
Веолия Енерджи Варна ЕАД разполага с подходяща открита площадка за оборудване и преструктуриране за физическа култура и спорт.
Етапи на изпълнение:
1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за доставка на оборудване на площадката- подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор.
2. През месеците 1-6 се предвижда извършването на избора на изпълнител за доставката на оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна.
3.Приемане на доставено оборудване от екипа по проекта.
|
20 709.61
|
20 709.61
|
Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на помещение за хранене: Дейност 3 е насочена към осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на помещение за хранене, до което имат достъп всички служители на Веолия Енерджи Варна ЕАД, част от целевата група по проекта. Помещението, в което към момента се храни персонала се нуждае от осигуряване на оборудване и ремонт съобразно рационалните норми и специфичните условия за труд. Размерът на кухненското помещение, в което ще се извършват ремонтни дейности е 70 кв.м. Нуждата от ремонт на кухненско помещение е свързана с: подмяна на амортизирана подова настилка, стенни и таванни покрития, подмяна на стара дограма, направа на кабелни инсталации, ключове, контакти, преправяне на вентилация, монтаж на нови осветителни тела, ВиК инсталация, външна топлоизолация, хидроизолация, както и доставка на кухненско оборудване-кухненска част, маса за хранене, столове. Кухненското помещение е силно амортизирано, не е претърпявало ремонтни дейности през последните 5 години. Извършването на СМР на помещението за хранене включва следните дейности: демонтаж на подова настилка-70кв.м; направа на циментова замазка-70кв.м; монтаж на гранитогрес-12,87кв.м; монтаж на ламиниран паркет – 57,13кв.м; демонтаж на стара дограма-4бр; монтаж на ПВЦ дограма-4бр; сваляне на стара мазилка 156.4 кв.м; направа на гипсова шпакловка на стени и тавани-156.4 кв.м; направа на кабелни инсталации-1бр; монтаж на нови ключове и контакти-18бр; преправяне на вентилация и смяна на решетки-1бр; монтаж на нови осветителни тела-20бр; монтаж на алуминиев ъгъл-39.6л.м.; грундиране преди шпакловка-156.4кв.м; грундиране пред боядисване-156.4 кв.м; боядисване с латекс-156.4 кв.м; направа на ВиК инсталация и преправяне на мръсен канал-1бр; направа на външна топлоизолация-18.1 кв.м; направа на хидроизолация-18.1 кв.м; демонтаж на врата с каса-4бр; зазиждане на врата с блокчета-2бр; шпакловка с мрежа и лепило-25.8 кв.м; сваляне на стара мазилка, направа на гипсова шпакловка на стени и тавани, грундиране преди шпакловка и грундиране и боядисване – 55 кв.м, монтаж на первази за ламиниран паркет -69.5л.м. монтаж на нова врата-2бр; демонтаж на охранителна решетка-4 бр; обръщане на ПВЦ дограма-12 л.м.; Монтаж на ПВЦ ъгъл с мрежа-12 л.м.
Доставка на оборудване:
доставка на кухненска част-1бр;
доставка на маса за хранене;
столове-24 броя.
Етапи на изпълнение:
1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности и доставка на оборудване-подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор.
2. През месеците 3-6 се предвижда извършването на ремонтните дейности в помещението и оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна.
3.Приемане на извършените СМР от екипа по проекта |
31 282.74
|
34 878.94
|
Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение на ет.1: Дейност 4 е насочена към осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение на ет.1, до което имат достъп всички служители на Веолия Енерджи Варна ЕАД, част от целевата група по проекта. Помещението на етаж 1 за отдих, хранене и почивка се нуждае от реконструкция за осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт съобразно рационалните норми и специфичните условия за труд. Размерът на битово помещение на етаж 1, в което ще се извършват ремонтни дейности е 22 кв.м. Нуждата от ремонт на битовото помещение на етаж 1 е свързана с: подмяна на амортизирана подова настилка, стенни покрития, монтаж на нови осветителни тела, монтаж на ключове и контакти, изграждане на канали за елекетрически кабели, извеждане на ел.точки. Битовото помещение на ет. 1 за отдих, хранене и почивка е силно амортизирано, не е претърпявало ремонтни дейности през последните 5 години. Извършването на СМР на битово помещение за отдих, хранене и почивка на етаж 1 включва следните дейности: монтаж на подова настилка-22кв.м;доставка и монтаж на преходни лайсни-14 л.м.;грунд на стени-81 кв.м; боядисване на стени-81 кв.м;шпакловка на стени-81 кв.м;монтаж на осветителни тела-1 бр; монтаж на ключове и контакти-30бр; изграждане на канали за електрически кабели-50 л.м.;извеждане на ел.точки-10 броя. Доставка на оборудване: фотьойл-2бр.;хладилник -1 бр; модул кухненски бокс-1 бр; лед осветление-3 броя, столове-5 броя. Помещението, в което ще бъдат въведени социалните придобивки чрез ремонт и оборудване на помещение за хранене е собственост на Веолия Енерджи Варна ЕАД.
Етапи на изпълнение:
1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности и доставка на оборудване-подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор.
2. През месеците 3-6 се предвижда извършването на ремонтните дейности в помещението и оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна. 3.Приемане на извършените СМР и доставено оборудване от екипа по проекта. |
19 250.00
|
12 847.28
|
Осигуряване на соц.придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение на ет.3: Дейността за осигуряване на оборудване и ремонт на битовото помещение с размери 15м2, намиращо се на ет.3 във Веолия Енерджи Варна ЕАД цели да подобри работната среда в организацията чрез осигуряване на добри и безопасни условия на труд и повишаване на производителността на труда чрез осигуряване на социални придобивки за работещите в предприятието, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка. Целите по настоящата дейност ще бъдат изпълнени чрез осигуряване на служителите в компанията социални придобивки за подобряване условията на труд и работната среда, чрез адаптиране на битовото помещение към нуждите на служителите, а именно извършване на реконструкция чрез ремонтни дейности и оборудване на помещение за хранене. Нуждата на битово помещение ет.3 от ремонт е свързана с: Битовото помещение, в което се предвижда да бъдат извършени ремонтни дейности и закупуване на оборудване и обзавеждане се нуждае от цялостен ремонт. Последни ремонтни дейности в амортизираното помещение са били извършвани преди 5 години. Необходими са: Подмяна и адаптиране на подовата настилка към предназначението на помещението; Ремонтни дейности на стените и тавана на помещението; Ремонтни дейности на електрическата инсталация в помещението и осветителните тела. Помещението ще бъде оборудвано за нуждите на служителите на компанията.
За нуждите на дейността се предвижда да бъдат извършени следните ремонти дейности: Къртене на стена-1бр.; Оформяне и обръщане на отвор за вход-1бр.; Монтаж на ключове и контакти-30бр.; Извеждане на ел. точка-10бр.; Изграждане на канали за ел.кабели-50л.м.; Монтаж на осветителни тела-1бр.; Шпакловка-66м2; Боядисване-66м2; Грундиране-66м2; Подова замазка-15м2; Монтаж на подова настилка-15м2; Монтаж на первази и преходни лайсни-12л.м.За нуждите на дейността се предвижда да бъде закупено следното оборудване и обзавеждане: Столове-6бр.; Хладилник-1бр.; Модул кухненски бокс-1бр.; Модул кухненски остров-1бр.; Маса за хранене-2бр.; Лед осветление-3бр.
Етапи на изпълнение:
1.От 1ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности и доставка на оборудване- подготвени от екипа за организация и управление, ангажиран за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор.
2. През месеците 3-6 се предвижда извършването на ремонтните дейности в помещението и оборудване за осигуряване на социални придобивки на работещите във Веолия Енерджи Варна.
3.Приемане на извършените СМР и доставено оборудване от екипа по проекта. |
21 324.28
|
14 962.81
|
Текущ ремонт на мълниезащита към комина на топлоцентралата и осигуряване на социални придобивки на работниците и служителите чрез ремонт и оборудване на битовка към Ремонтно-механичен цех: Дейността е насочена към осигур. на социални придобивки за работещите чрез оборудване и ремонт на битово помещение към РМЦ. Помещението се нуждае от реконструкция и ремонт, в това число и доставка на оборудване за битовката. Размерът на битовото помещение е 75 кв.м. В него се предвижда се извърши ремонт на санитарните помещения, помещението за хранене и съблекални. Нуждата от ремонт е свързана с осигур. на социа. придобивки на работещите, подобряване условията на труд и работна среда, както и повиш. удовлетв. на служителите. Обновяването на битовото помещение ще допринесе за подобр. на работната среда и повишаване на производит. на труда на служителите във „Веолия Енерджи Варна“ ЕАД. Ремонта на битовото помещение, включва извършването на следните СМР дейности: подмяна на амортиз. подова настилка, стени и тавани, подмяна на стара дограма, прозорци, монтаж на нови ВиК тръби, ремонт на санитарни помещения подмяна на остаряло осветление, оборудване с маси, гардероби и столове за служителите на Веолия Енерджи Варна ЕАД.
В настоящата дейност следва де се извърши и ремонт на мълниезащитната система към стоманобетонен комин. След извършено конструктивно обследване на мълниезащитата към комина, намиращ се на територията на дружеството бе установено, че съст. на горната част на мълниезащитата, в участъка от 2-ра (горна) площадка до върха на комина и критично. Това води до навлизане на вода, замръзване и спукване на основата. Здравината е компрометирана и съществува риск от падане на мълниеприемник. В допълнение, токоотводите са силно корозирали, наблюдава се намалено сечение, както и отделни прекъснати телове. При измервания на съпротивление в участъка са отчетени стойности между 80 Ω и 110 Ω, което е значително над нормативно допустимите 10 Ω.
Нуждата от ремонт на мълниезащитата е във връзка с обезоп. при работа на служителите и осигур. на безопасни и здравословни условия на труд и намал. риска от възникване на пожар, инциденти и/или аварии.
За нуждите на наст. дейност се предвижда да бъдат извършени следните СМР дейности: демонтаж на врати – 2 бр., монтаж на ПВЦ врати-2 бр., демонтаж на прозорец-1бр. монтаж на прозорец ПВЦ с размер-2,6 кв.м, сваляне на фаянс и теракот–23 кв.м, направа на настилка от теракотни плочи 75,16 кв.м, направа на фаянс на стени -21,6 кв.м, направа на первази от теракот–54,65 кв.м, боядисване на стени–300 кв.м, шпакловка на стени–150 кв.м, изхвърляне на строителни отпадъци – 5 куб.м, демонтаж на WC клекало–1 бр., демонтаж на мивка–1 бр., демонтаж на ВиК тръби–10 м, демонтаж на душове–2 бр, монтаж на тръби за вода и канал–35 м, монтаж на сифон-подов–1 бр, монтаж на смесителна батерия–1 бр, монтаж на мивка–1 бр, монтаж на душове–4 бр, доставка и доставка и монтаж на осветителни тела–LED- 8 бр, изтегляне на проводници (монтаж на контактни ключове)–10 бр, , доставка и монтаж на влагоустойчиво осветително тяло–2бр;
Извършване на ремонт на мълниезащитна система към комина на дружеството, включващ следните поддейности: демонтаж на съществуващите 4 бр. мълниеприемни мачти, демонтаж на 2 бр. токоотводи в участъка 2-ра площадка – връх на комина, изработка и доставка на 4 бр. нови мълниеприемни мачти с дължина 4 м, носещи конзоли и токооводи около 40 м, монтаж на новите елементи – 1 бр.
Доставка на следното оборудване: столове – 12 бр., гардероби – 12 бр., маса – 3 бр.
Етапи на изпълнение:
1.От 1-ви месец се предвижда да стартира организирането на процедура за избор на изпълнител съгласно изискванията на ЗОП (съгласно размера и вида на поръчката) за извършване на ремонтни дейности за извършване на СМР и доставки на оборудване, подготвени от подготвени от външния юрист по проекта и външна консултантска компания за подготовка на тръжни документации. Избор на изпълнител и сключване на договор.
2. През периода 2-6 м. се предвижда извършването на ремонтните дейности в РМЦ.
3.Приемане на извършените СМР от екипа по проекта. |
23 522.16
|
29 563.46
|
Организация и управление на проекта: Сформиране на екип за организация, управление и администриране на проекта. Екипът се състои от: Ръководител, Счетоводител, външен юрист и външна консултантска компания с богат опит при управление и отчитане на проекти, финансирани от ЕС.
Екипът осигурява административно съдействие при изпълнението на заложените по проекта основна и специфични цели,тяхното съответствие с целите на ОП, достигане на устойчивост на резултатите на заложените стойности на измеримите индикатори, постигане на прозрачност при изпълнение на дейностите.
Ръководителят на проекта е ангажиран за 400 ч за по проекта със следните дейности: Сформира и ръководи проектния екип. Организира и администрира дейностите на членовете на екипа по проекта при изпълнение на дейностите по проекта; Утвърждава тръжните документи и участва при провеждането на процедури за избор на изпълнители. Отговаря за правилното водене и съхранение на тръжната документация; Участва в организиране избора на изпълнители съвместно с външните експерти, които подпомагат процеса на организиране и провеждане на тръжните процедури, подготовки за финансово и техническо отчитане на проекта, съдейства и подпомага при сключване на договори с изпълнители и осъществява контрол при доставките; Ръководи, координира и контролира всички дейности,свързани с доставката на определеното в проектното предложение
оборудване; Следи за правилния мониторинг и отчетност на проекта; Следи и отговаря за постигане на заложените по проекта цели и съответствието им със заложените индикатори;Контролира изпълнението на дейностите по проекта в срок и съгласно договора за БФП,както и правилното използване на финансовите средства; Отговорен е за създаване на организационни и материални условия за изпълнение на проекта; Организира,координира и участва активно при изпълнение на комуникационния план и визуализацията на проекта;отговаря за отчитането на проекта пред ДО и УО; Извършва и други дейности,които не попадат в задълженията на другите членове на екипа по управление на проекта.
Счетоводителят по проекта ще бъде ангажиран за 300 часа за целия период на изпълнение на проекта със следните дейности: Отговаря за създаване и поддържане на контакти с банкови институции във връзка с предвидени плащания по проекта. Планира и осъществява контрол върху навременни
плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта. Поддържа и отчита счетоводната документация по изпълнение на проекта. Съдейства и участва при изготвяне на финансови междинни и финален отчети на проекта. Основните отговорности са свързани с: -законосъобразно и прозрачно изразходване и отчитане на средствата по проекта; -съхраняване и осчетоводяване на финансови документи по проекта; изготвяне на междинни и финален финансови отчети по проекта в съответствие със законодателството и изискванията на ДО/УО и ги представя за одобрение и подпис на Управителя на
компанията; изготвя искания за плащания; -изпълнява и други задължения,свързани с финансовата дейност по проекта.
Външният юрист е ангажиран за срока на проекта, правното обслужване на проекта, изготвянето и провеждането на търгове.
Консултантската компания е ангажирана за целия период на управление на проекта, като нейната роля е свързана с подготовката на тръжната документация към юриста, техническото и финансово отчитане на проекта. Планира, организира и координира дейностите по проекта, участва в изготвянето на отчетите. Отговаря за ежедневното изпълнение на дейностите по проект, като планира и следи работата, поддържа кореспонденцията по проекта и поддържа ефективни комуникации между всички членове на екипа. Отговаря за организация и изпълнение на тръжните процедури и съответствието им с нормативните и законови изисквания. |
22 389.48
|
22 389.48
|
Информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност прилага задължителните изисквания на мерките по информиране и
публичност на ЕС, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 година. Целта на дейността е да разгласи факта, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 и Европейския социален фонд. Мерките за информиране и публичност, предвидени по проекта, включват:
-Изготвяне на 1 брой платена публикация по проекта-при
финализиране на проекта с цел популяризиране на линията на финансиране;
- Изготвяне на 526 броя информационни стикери за маркиране на закупеното по проекта оборудване;
-Изготвяне на 2 броя информационни табели по местоизпълнение на дейностите по проекта;
-Изготвяне на 10 броя плакати с информация за проекта, в които е упомената финансовата подкрепа от ЕС и поставянето им на видно за обществеността място-входа на административната сграда.
Методите за информиране и публичност, показващи линията на финансиране на дейностите по проекта, се предвижда да бъдат прилагани за генерираната по проекта документация и за създадените във връзка с дейностите по проекта документи, за целия срок на изпълнение на проекта, като ще бъдат поставени необходимите означения върху документите. Предприятието ще изисква същото и от своите доставчици съгласно образците на Оперативната програма. Публикацията при финализиране на проекта се предвижда да обхваща кратко описание на всички изпълнени дейности по проекта, генерираните резултати, методите за устойчивост и мултиплициране на получените
резултати, както и финансовата подкрепа на Общността и ОП РЧР за реализирането на дейностите. Публикацията при
финализиране на проекта се предвижда да бъде публикувана в една местна медия. Плаката с информация по проекта (за входа на административната сграда) се предвижда да предоставят на обществеността информация, свързана с линията на финансиране на проекта и нейната визуализация, обща стойност на проекта, наименование на проекта и основна цел, начало и край на изпълнение на проекта. Информационните табели по местоизпълнение на проекта се предвижда да предостави на посетителите информация, свързана с линията на финансиране на проекта и нейната визуализация, обща стойност на проекта,
наименование на проекта и основна цел. |
1 943.92
|
1 943.92
|