Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
НАПРАВЛЕНИЕ 1 – дейност Патронажна грижа: В рамките на дейност „Патронажна грижа“, която ще продължи 14 месеца - 2 месеца подготвителни и 12 месеца за предоставяне на услугата, ще се осигури реализирането на следните поддейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги за нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. 2. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). 4. Транспорт на персонала, предоставящ патронажна грижа, от/до домовете на лицата. Спектърът от услуги включва комплекс от почасови мобилни здравно-социални услуги в домашна среда, в т.ч. - психологическа подкрепа и консултиране и подкрепа за извършване на ежедневни битови дейности (пазаруване и заплащане на битови сметки със средства на потребителите и др.), които се предоставят за до 2 часа на ден за срок от 12 месеца. Дейностите ще се предоставят от специализиран екип – социален работник, медицинска сестра, рехабилитатор, психолог и домашни санитари. Същност на услугата „Патронажна грижа“ - индивидуална подкрепа за хора с увреждания и възрастни хора чрез предоставяне на интегрирани здравно-социално услуги в домашна среда от специализиран екип от здравни специалисти и специалисти по социални дейности. Предоставянето на почасовите мобилни интегрирани здравно-социално услуги в Община Разлог ще се осъществява съобразно разработената от Министерство на здравеопазването Методика за предоставяне на патронажна грижа в рамките на процедура BG05M9OP001–2.028 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 1" и ще бъде насочена към възрастни хора, лица с увреждания и лица от уязвими групи, в т.ч.- лица, засегнати от COVID-19. Всяко лице от целевата група ще може да получава здравно-социални услуги (патронажна грижа) до 2 часа на ден. След сключване на договор за предоставяне на безвъзмездната финансова помощ, община Разлог ще възложи патронажната грижа като УОИИ по реда на Решение на ЕК от 20.12.2011г. на Общинско предприятие "Домашен социален патронаж" гр. Разлог /ОП "ДСП"/. Взаимоотношенията между общината, в качеството ѝ на възложител на УОИИ и доставцика на УОИИ - ОП "ДСП" ще се уредят в акт за възлагане, съгласно чл.4 от Решение на ЕК от 20.12.2011г. 0.00 84 896.08
НАПРАВЛЕНИЕ 2 – дейност Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности: Дейност „Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности“ ще продължи 14 месеца - 2 месеца подготвителни и 12 месеца за изпълнение на дейността. В рамките на Направление 2 ще се осигури реализирането (за 12 месеца) на следните поддейности, насочени към 92 служители в 10-те социални услуги – делегирани от държавата дейности /ДДД/, на територията на Община Разлог, обслужващи 196 потребители, а именно: 1. Осигуряване на ЛПС (лични предпазни средства) за служители и потребители на социалните услуги делегирани от държавата дейности - за обезпечаване ежедневната дейност и безопасност на персонала на услугата предвиждаме закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите - чрез изборът на изпълнители за реализиране на дейността, в съответствие с действащото национално и с европейското законодателство; 2. Въвеждане на мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности - чрез наемането на допълнителен неспециализиран персонал /санитари, назначени на трудов договор/в социалните услуги за извършване на дейности във връзка с дезинфекция и хигиенизиране на сградния фонд на СУ; 3. Тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги, делегирани от държавата дейности за COVID-19 - тестване на потребители и персонал ще се извършва периодично, през 3 месеца; 4. Въвеждане на мерки за разделяне/изолиране на потребителите на услугите делегирани от държавата дейности, в т.ч. и физическо разделяне/преграждане на съществуващи помещения - не се предвижда; Осигуряване на допълнителни плащания на персонала на социалните услуги – делегирани от държавата дейности /ДДД/ - чрез заплащане на положен извънреден труд на персонала, назначен в социалните услуги ДДД; Осигуряване на компютърна техника и др. с цел адаптиране и приспособяване на средата на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за тяхното предоставяне дистанционно - чрез закупуване на оборудване: компютри/лаптопи, таблети и телефони само за социалните услуги ДДД. 0.00 161 117.24

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.