Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Проeктът за техническа помощ включва осигуряване на финансов ресурс за:
Дейност 1 - Организиране и провеждане  на обучения за повишаване квалификацията на служителите на агенцията, работещи по проекти по ОПТТИ 2014 - 2020 г., включително специализирани обучения по ЗОП;  по информация и публичност/презентационни и комуникативни умения; финансово изпълнение и приключване по проекти от оперативни програми; разработване, управление, мониторинг и отчет на изпълнението на проекти по програми, съ-финансирани от ЕСИФ, както и обучения по Auto CAD,  
Дейност 2 - Подобряване на материално-техническата база, включително покупка на оборудване, необходимо на служителите на агенцията, в това число доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърна конфигурация,  комуникационно и друго електронно оборудване, консумативи.
Дейност 3 -  Оптимизиране на съществуващ сайт/разработка на онлайн система за публикуване на информация, свързана с дейността на агенцията, подобряване на визуализацията на данните, които се предоставят на сайта и се ползват от крaйните потребители (корабособственици и др.) 
Дейност 4 - Управление на проекта, в това число подпомагане подготовката на оперативната програма за периода 2014 -2020 г. с изготвяне на Процедурен наръчник на бенифициента за изпълнение на проекти по ОПТТИ 2014 -2020

Разходите, необходими за осигуряване на финансовия ресурс, във връзка с изпълнението на дейностите са допустими и съответстват на изискванията на ПМС № 119/20.05.2014 г. за приемане на правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от ЕФРР, ЕСФ, КФ на ЕС и на разпоредбите на Регламент №1303/2013 г., Регламент № 1304/2013 г., Регламент № 966/2012 г. и приложимото национално законодателство за финансовата рамка 2014 - 2020 г.
Проектът ще се изпълнява в периода от 01.04.2016 г. до 31.03.2018 г., т.е. 24 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 - Организиране и провеждане на обучения : Основните процеси, съпътстващи подготовката, управлението , изпълнението и отчитането на проектите, финансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) са рационално използване на интелектуалния капацитет и управлението на знанията. Те изискват непрестанно задълбочаване и осъвременяване на знанията и уменията на служителите, съобразено с най-новите достижения на съответната област на приложение. Дейността включва: 1 Анализ на специфичните нужди на служителите от обучения; 2 Подготовка, организиране и провеждане на специализирани обучения на служителите на Агенцията; 3 Оценка на резултатите. В обхвата на проекта се предвижда провеждане на обучения на тема: 1. Закон за обществените поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки. Обучението ще се проведе в две части - теоретична част и решаване на казуси, и коментиране на практика по закона - 20 служителя; 2. Финансово управление, отчитане и приключване на проекти - 10 служителя; 3. Разработване, управление, мониторинг и отчет на проекти по програми съфинансирани от ЕСИФ - 10 служителя.; 4. Auto CAD civil 3D за работа с Lidar - в две части - теоретично обучение и практически занятия с реални данни на Агенцията - 7 служителя; 5. Информация и публичност/презентационни и комуникативни умения - 6 служителя. Общ брой обучени: 27 служителя* *Част от служителите на агенцията ще преминат повече от едно обучение, поради което общия брой преминати обучения е по-голям. Целева група по дейността са служителите на ИАППД, които са ангажирани с подготовката, наблюдението, управлението, изпълнението и контрола на проекти, финансирани по ОПТТИ. 34 166.67 29 553.00
Дейност 2 - Подобряване на материално-техническата база: Дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти изискват използването на голям обем информация, както и съвременни информационни и комуникационни системи и приложения. В голяма част използваното в ИАППД към момента компютърно и периферно оборудване е остаряло морално и технически. В тази връзка е направен анализ на състоянието му и е изготвено предложение за обновяването му. Дейността предвижда подобряване на материално-техническата база на Агенцията чрез покупка и доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърни конфигурации и друго електронно оборудване, консумативи. (Освен техническото оборудване е предвидено закупуването и доставката на канцеларски материали и консумативи, необходими за изпълнението на проекта). Списък на необходимото оборудване за функциониране на дирекциите на ИАППД, както следва: 1. Монитори – 11 бр.; 2. Компютри- 11 бр.; 3. UPS - 11 бр.; 4. HDD 1 – 4 бр.; 5. HDD 2 – 8 бр.; 6. Лаптопи – 2 бр.; 7. Принтер цветен 3 в 1 – 1 бр.; 8. Принтер чернобял 3 в 1 – 1 бр. Материалите и консумативите, които са предвидени да бъдат доставени в рамките на проекта, са както следва: 1. тонер - 1 бр.; 2. копирна хартия - 5 бр.; 3. индекси - 5 бр.; 4. папки класьор - 10 бр.; 5. папки найлонови - 20 бр. 26 700.00 35 200.00
Дейност 3 - Оптимизиране и надграждане на съществуващ сайт: Във връзка с изпълнението на проектите по ОПТ и ОПТТИ, както и (след постъпили сигнали от крайни потребители) по отношение недобрата визия, структура и функционалност на уебсайта на Агенцията, се породи необходимостта от обновяването му. Предвижда се изработване на обновена онлайн платформа за публикуване на информация, свързана с дейността на Агенцията, в това число: подобряване на графичния дизайн и визуализация на данните от хидроложки, хидрографни и метеорологични измервания (включително и от новия хидрографен кораб) и навигационни данни, с възможности за по-удобно и лесно намиране и ползване на информацията от крайните потребители. Оптимизираният уеб-сайт ще разшири типологията и обема на предоставяната информация. Данните, събирани от автоматичните хидрометрични и метеорологични станции, резултатите от измерванията на хидрографския кораб, използвайки геодезичната GPS-мрежа - компоненти, финансирани от ОПТ с проект „Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по р. Дунав” и проект „Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по р. Дунав-фаза 2“ по ОПТТИ, са основни данни, които след обработка ще се публикуват на уеб-сайта. Освен това ще се публикува информация от системата за мониторинг на плаващи навигационни знаци и фарове. По този начин ще се гарантира актуална информация за състоянието на корабоплавателния път, във вид достъпен за всички заинтересовани потребители. Новата онлайн платформа ще допринесе за осигуряване на публичност и информираност по проекти, изпълнени по ОПТ и ОПТТИ, както и ще повиши оперативно-организационната функционалност по отношение на мониторинга на проектите. Реализацията на тази дейност директно кореспондира със специфична цел 3 в частта на проекта, свързана с предоставяне на информация. 28 333.33 19 500.00
Дейност 4 - Управление на проекта: Издадена е Заповед № РД-11-73/08.08.2016 г. на изпълнителния директор на Агенцията, с която е сформиран екипът по проекта, който ще извършва подготовка на формуляра за кандидатстване, както и управление и изпълнение на проекта, в това число и изготвяне на Процедурен наръчник на бенeфициента за изпълнение на проекти по ОПТТИ 2014 -2020. Такава дейност е допустима в рамките на техническата помощ, съгласно Насоки за кандидатстване по ОПТТИ 2014 -2020 г, версия 2.0. 10 560.61 4 792.95

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.