Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Наука и образование за интелигентен растеж

Район за планиране: Всички

Описание

Целта на проектното предложение е ПАЗАРНА РЕАЛИЗАЦИЯ НА ИНОВАТИВНИ ГЕО-БАЗИРАНИ ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ
Te ще бъдат предлагани чрез Гео информационен портал “Bulgaria Easy" и ще имат следните характеристики: 
ЗА КОГО:клиенти, чуждестранни туристи, посещаващи България и български любители на туризма 
КЪДЕ:на собствения моб.телефон на клиента
КАКВО:културни и природни забележителности, туристически атракции и др.  
КАК:чрез МУЛТИМЕДИЙНО СЪДЪРЖАНИЕ-ще предоставя информация за конкретни обекти с GPS координати, записани като аудиофайл, комбиниран със снимково и видео съдържание.Достъпът ще се осъществява чрез мобилно приложение, което ще осигурява:
•Прослушване на аудио информация през слушалките/говорителя на моб.телефон
•Преглед на видео съдържание на екрана на моб.телефон
•Точно местоположение на обекта на картата и средства за навигиране
•Преглед на последователност от тематично свързани обекти,обединени в маршрут
Услугите са ГЕО-БАЗИРАНИ:съдържанието на информационните услуги е обвързано с конкретното местоположение на обекта на цифрова карта на Р.България и местоположението на клиента,идентифицирано чрез GPS на неговия телефон.
ЧРЕЗ:безплатни моб.приложения,достъпни за сваляне в Bulgaria Easy,Google Play, Apple Store и др
ЕЗИЦИ:първоначалната реализация с настоящето финансиране-Български, Английски и Руски  
РАЙОНИ:първоначалната реализация с настоящето финансиране-София и 5 населени места от Черноморието(Варна,Бургас,Несебър,Созопол,Сл.бряг)
За да реализираме на пазара своята предприемаческата идея,трябва да създадем и осигурим достъп до:
•Гео информационен портал Bulgaria Easy,чрез който ще се предлагат информационните услуги 
•Пространствени данни и съдържание,чрез които ще се осъществяват информационните услуги.Под „съдържание“ разбираме аудио текстово и визуалното описание(създадено изолзвайки база данни с информация и факти-информационни материали) на конкретните природни,културни и други забележителности,обвързани с координатите на самия обект.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1/ Реализиране на пазара на предприемаческа идея (чрез наемане на квалифициран персонал 5 броя, закупуване на ДМА и ДНА и възлагане на външни услуги): Организация отговорна за изпълнението на дейността: ДиаЛоджик ЕООД Като част от дейността ще бъде: 1.НАЕТ КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ-5БРОЯ Системният архитект и водещият програмист и проектант са част от екипа, подлежащ на оценка, докато останалия екип ще бъде избран след подбор в първия месец от изпълнение на проекта.Наетият персонал ще изработва,развива и поддържа двата елемента на гео базираните информационни услуги-софтуер(Софтуерна обезпеченост)и бази данни(Обезпеченост със съдържание/информация).Екипът ще е с опит в разработка и развитие на софтуер и данни, включително и задължително в областта на Географски Информационни Системи(ГИС) и ще създаде ядрото на платформата „Bulgaria Easy“ в това число Подсистеми: •Администрация и управление на съдържанието и достъпа •Плащания и доставка •ГИС осигуряване на пространствени данни и географска подложка за навигиране •Управление на базата данни и входно изходните транзакции •Импорт, поддържане и обновяване на базата данни 2.НАЕТ ОФИС Ще наемем работно помещение в гр. Дупница на комуникативно място,достъп до интернет,с вкл.режийни разходи и консумативи. 3.ЗАКУПЕНИ ДМА Ще закупим необходимото техническо оборудване за(3 бр.комп.конфигурации)за реализация на предприемаческата идея. Останалите от екипа ще ползват наличния към момента хардуер на дружеството. Оборудването ще бъде инсталирано в наетото работно помещение. 4.ЗАКУПЕНИ ДНА(специализиран мобилен софтуер,необходим за реализиране на пазара на предпр.идея) Външен изпълнител, специализиран в мобилни приложения ще изработи мобилния клиент на база подготвена от нас техническа спецификация.Разработването на мобилни приложения е обособена и специфична дейност на софтуерния пазар.Към неговата реализация има сериозни изисквания по отношение на уникален интерфейс, комбиниращ навигация и достъп до аудио-визуално съдържание.Мобилните приложения ще се свалят безплатно и ще работят на личните мобилни устройства на клиентите.Те трябва да могат да работят както в автономен режим, така и в режим на обмен на данни с „Bulgaria Easy”.Изискванията към тях са специфични и сложни:да поддържат едновременно функции подобни на навигационна система, комбинирани с възможностите на audio guide-да работят на разнообразни телефонни устройства, да поддържат различни езици.Ползват се специфични развойни среди,библиотеки и инструменти.Мобилното приложение следва да бъде реализирано от експерти в предметната област, тъй като чрез неговия интерфейс ще бъде достъпвана предлаганата услуга. Критично за успеха на проектната идея е клиентите да харесат мобилните приложения и начина на работа,който те им предлагат. 5.ЗАКУПЕНИ МАТЕРИАЛИ Ще закупим данни с информация и факти, необходими за създаването/производството на аудио и видео съдържание за конкретни културно исторически или природни обекти, което ще бъде интегрирано с пространствените бази данни– 200бр.X125 лв. 6.РЕАЛИЗИРАНА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА Ще възложим изработване на интернет страница, интегрирана по подходящ начин с Bulgaria Easy.Разработването на интернет сайт е обособена и специфична дейност, в която освен програмисти участват и уеб дизайнери и която има специализация. 7.ПРОУЧЕН ПАЗАР И РАЗРАБОТЕН МАРКЕТИНГ ПЛАН Ще възложим проучване на пазара и изработване на маркетинг план за реализация на предпр.идея.Един от основните рискове при пазарна реализация на информационните услуги е свързан с процеса на популяризиране на платформата.Този риск ще бъде преодолян с внимателно планиране и активна маркетингова дейност. 8.ПОСЕТЕНИ МЕЖДУНАРОДНИ ИЗЛОЖЕНИЯ Ще участваме в 2 международни изложения, за популяризиране на предпр.идея. Представянето на нашите информационни услуги пред подходяща аудитория и създаването на международни контакти и партньорства ще катализират налагането на пазара,ще привлекат клиенти и ще спомогнат за разширяване и развитие на услуги.Изборът ще бъде продиктуван от развитието на пазарната ниша и ще има връзка с реализирания маркетинг план. 247 593.28 243 351.76
2/ Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. цветен информационен плакат, 1000 бр. информационни дипляни, 250 бр. информационни комплекта - папки с химикалки, 5 бр. информационни стикери): С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане предоставено на "ДиаЛоджик" ЕООД от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект, в рамките на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и правилата за визуализация посочени в Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“. "ДиаЛоджик"ЕООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕФРР на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Емблема на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕФРР), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП „Иновации и конкурентоспособност“ в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Изпълнението на дейността ще започне непосредствено след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, с избора на изпълнител за извършване на планираните дейности и ще се извършва до приключването му и окончателно отчитане на проекта. До края на третия месец от стартиране изпълнението на проекта на видимо за обществеността място, пред наетото работно помещение на дружеството, в които ще се изпълняват дейности по проекта, ще бъде поставена информационна плакат, която ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. В хода на изпълнението на проекта ще бъдат отпечатани и разпространени също така 1000 бр. информационни дипляни с информация за целта на проекта, реализираните дейности и постигнатите резултати и 250 бр. информационни комплекти /папки и химикалки /. На официалната уеб страница на ДиаЛоджик ще публикуваме информация относно проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа от ЕС. Върху доставеното по проекта оборудване ще бъде поставен визуализиращ стикер, който да удостоверява, че същите са доставени по проект, изпълняван с подкрепата на ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския фонд за регионално развитие. Върху всички документи, свързани с изпълнението на проекта, които се използват от участниците или обществеността, както и във всички доклади за изпълнение на договора (междинни и финален) ще бъде упоменаван финансовият принос на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Информационните материали ще бъдат поставени и в зоните на дейност на "ДиаЛоджик"ЕООД. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 2 000.00 4 107.48

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.